Olisi tarkoitus saada painoa putoamaan kesään mennessä n. kymmenisen kiloa.
Tällä hetkellä painan n. 59 kg ja pituutta on n. 159cm.
Olisin todella kiitollinen, jos joku voisi antaa linkin jollekkin sivulle tai kertoa itse yhden viikon treeniohjelman. :) Aika kovaa treenaamista haluan.
Laihdutus vinkkejä? :)
5
764
Vastaukset
Minäkin aloitin laihduttamaan..haluan n.kahdeksan kiloa pois...hyvin on alkanut..paljon liikuntaa..katsot mitä syöt älä syö liian paljon vaan sen verran että nälkä lähtee..juo paljon vettä..minä en käytä mitään ihme dieettejä vaan tavallista ruokaa kunhan ei syö liikaa ja napostelut pois..ei suklaata tai karkkeja joskus voi itseänsä hieman hemmotella pienellä "makupalalla"..Jos tekee mieli hyvää niin kuivatut hedelmät on hyvä vaihtoehto...aamulla syön hyvin..illalla ennen nukkuman menoa ei raskaita ruokia...sen verran että on hyvä mennä nukkumaan..nälkäisenä ei toinna sänkyyn mennä..Vatsa lihas kuntoutusta ja jumppaa kotona..tai voihan sitä käydä kuntosalillakin välillä ja uinti on hyvä liikuntamuoto..Minä kävelen paljon joskus sauvakävelyä..ja joka tykkää hiihtää niin se on myös hyvä harrastus...itse en ole hiihtänyt vuosiin..ei käy mulle..mutta sehän se on katsottava että mitä syö ja minkä verran...Pari vuotta sitten 8 kiloa lähti parissa kuukaudessa kun olin sellaisessa liikkuvassa työssä..kotitalous siivouksia tein kahdessa paikassa päivisin...eihän sitä edes huomannut,,vasta kun housut rupesi pyörimään päällä...siihen sai kyllä syödä vaikka joka päivä jonkun makeankin välipalan..silti paino putosi...se työ kun loppui repsahdin syömään liikaa,enkä tajunnut sitä liikuntaa harrastaa...
- järkevää painonhallintaa
hienosti olet onnistunut! Mulla ei meinaa paino laskea millään vaikka kutakuinkin kuvailemasi lailla elelen. No jospa ei nousisikaan ja kyllä liikkumisesta ja kunnon ravinnosta saa oikeesti ihan toisella tavalla puhtia kuin sohvalla makoilusta ja namin nassuttamisesta.
- kiloklubia
www.kiloklubi.fi
Ilmainen palvelu. Laihdut ja samalla opit syömään riittävästi ja monipuolisesti. Alkuun ruokapäiväkirjan täyttö voi paljastaa miten väärillä teillä ruokailujen suhteen on ollutkaan... Ainakin toisilla. - 10 kg?
Olet normaalipainoinen, miksi siis 10 kilon hirmutavoite? Ei tule onnistumaan kesään mennessä - pysyvänä, terveenä ratkaisuna siis.
Uskoisin että aloittajalta löytyy ikää 12-15 vuotta. Onnea vaan laihdutukselle.- ---------------------------...
Keskimäärin kymmenisen kiloa.
Tottakai olen tyytyväinen, jos saa vähemmällä painon pudotuksella kropan kiinteämmäksi, suurin tavoitteeni ei ole siis laihduttaa vaan kiinteyttää, mutta siinä samalla olisi kiva saada painoakin putoamaan.
Tiedostan myös sen, että olen normaalipainoinen, mutta on minulla varaa laihduttaa, koska en ole lähelläkään alipainoa.
Ja aika lähelle ikääni veikkasit, olen 16-vuotias.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky184932Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot444834Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2264034Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty563733Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun1263650Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm733164Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1332140Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys
Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo121110Elämäni rakkaus
Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten63957- 93852