Olisi tarkoitus saada painoa putoamaan kesään mennessä n. kymmenisen kiloa.
Tällä hetkellä painan n. 59 kg ja pituutta on n. 159cm.
Olisin todella kiitollinen, jos joku voisi antaa linkin jollekkin sivulle tai kertoa itse yhden viikon treeniohjelman. :) Aika kovaa treenaamista haluan.
Laihdutus vinkkejä? :)
5
746
Vastaukset
Minäkin aloitin laihduttamaan..haluan n.kahdeksan kiloa pois...hyvin on alkanut..paljon liikuntaa..katsot mitä syöt älä syö liian paljon vaan sen verran että nälkä lähtee..juo paljon vettä..minä en käytä mitään ihme dieettejä vaan tavallista ruokaa kunhan ei syö liikaa ja napostelut pois..ei suklaata tai karkkeja joskus voi itseänsä hieman hemmotella pienellä "makupalalla"..Jos tekee mieli hyvää niin kuivatut hedelmät on hyvä vaihtoehto...aamulla syön hyvin..illalla ennen nukkuman menoa ei raskaita ruokia...sen verran että on hyvä mennä nukkumaan..nälkäisenä ei toinna sänkyyn mennä..Vatsa lihas kuntoutusta ja jumppaa kotona..tai voihan sitä käydä kuntosalillakin välillä ja uinti on hyvä liikuntamuoto..Minä kävelen paljon joskus sauvakävelyä..ja joka tykkää hiihtää niin se on myös hyvä harrastus...itse en ole hiihtänyt vuosiin..ei käy mulle..mutta sehän se on katsottava että mitä syö ja minkä verran...Pari vuotta sitten 8 kiloa lähti parissa kuukaudessa kun olin sellaisessa liikkuvassa työssä..kotitalous siivouksia tein kahdessa paikassa päivisin...eihän sitä edes huomannut,,vasta kun housut rupesi pyörimään päällä...siihen sai kyllä syödä vaikka joka päivä jonkun makeankin välipalan..silti paino putosi...se työ kun loppui repsahdin syömään liikaa,enkä tajunnut sitä liikuntaa harrastaa...
- järkevää painonhallintaa
hienosti olet onnistunut! Mulla ei meinaa paino laskea millään vaikka kutakuinkin kuvailemasi lailla elelen. No jospa ei nousisikaan ja kyllä liikkumisesta ja kunnon ravinnosta saa oikeesti ihan toisella tavalla puhtia kuin sohvalla makoilusta ja namin nassuttamisesta.
- kiloklubia
www.kiloklubi.fi
Ilmainen palvelu. Laihdut ja samalla opit syömään riittävästi ja monipuolisesti. Alkuun ruokapäiväkirjan täyttö voi paljastaa miten väärillä teillä ruokailujen suhteen on ollutkaan... Ainakin toisilla. - 10 kg?
Olet normaalipainoinen, miksi siis 10 kilon hirmutavoite? Ei tule onnistumaan kesään mennessä - pysyvänä, terveenä ratkaisuna siis.
Uskoisin että aloittajalta löytyy ikää 12-15 vuotta. Onnea vaan laihdutukselle.- ---------------------------...
Keskimäärin kymmenisen kiloa.
Tottakai olen tyytyväinen, jos saa vähemmällä painon pudotuksella kropan kiinteämmäksi, suurin tavoitteeni ei ole siis laihduttaa vaan kiinteyttää, mutta siinä samalla olisi kiva saada painoakin putoamaan.
Tiedostan myös sen, että olen normaalipainoinen, mutta on minulla varaa laihduttaa, koska en ole lähelläkään alipainoa.
Ja aika lähelle ikääni veikkasit, olen 16-vuotias.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643235Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1002197- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132