se kieli

se kieli

eli siis luulisin kuuluvat tänne kysymykselläni...
kuinka saan puhdistettua valkoisen töhnän kielen päältä...ja millä sen saa pysymään poissa?
joskus pari vuotta sitten huomasin tämmöisen vaivan...mielestäni on todella työlästää saada kieli puhtaaksi ja eikä se puhditu vaikka kuinka hammasharjalla tahnalla hankaa...meinaa ennemminkin kieli palaa siinä touhussa. Olisi niin kivaa jos olisi punainen kieli ..eikä valkoinen :(

14

1951

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kldskldssd

Se "ikiväri" kielessä viittaa varmaan siihen, että oot muutenkin vähän "prenkkana"...ts. yleiskunto huono...jotain bakteeritasapainon heittelyä ehkä kans...

• kuuleppas..................

Apteekissa on myytävänä laite jolla voi puhdistaa juuri nimenomaan kieltä. Käyppä kyselemässä.

• myytävällä

laitteella voi yrittää puhdistaa kieltä "töhnästä", mutta se voi osoittautua toivottomaksi.

Sillä "töhnän" tulolla kun on myös omat syynsä.
        Kielen tarkastelua ja siinä tapahtuneita muutoksia tutkitaan mm. kiinalaisessa lääketieteessä diagnoosia tehtäessä.

http://personal.inet.fi/tiede/tapiovaara/akupunktio.htm

• kipin kapin
      • kellä ei

hehee..vitsi vie no ei mul ainakaan hiviä oo...ja kuntokin on vallan mainio...huomasimpas et sen sgögen saa pois sähköhammasharjalla so easily...niin ja hiivattomalle kuurille aattelin alkaa...

• näyttää
      • ereojglö

Terveyskeskuslääkärikin voi antaa hiivasienilääkereseptin - astmalääkkeiden käyttäjille yleistä. Kurkuulääkäri näkee onko sitä vaikkapa äänihuulissa, jos ääni on käheä.. Lääke voi olla eri sorttiakin.

• valkonekieli

hei mulla on sama juttu et kieli on valkone eikä punane, miten siis pääsen eroon valkoisesta kielestä ?

• Mulla autto kun löysin tuosta paradontiitti -ketjusta ionihammasharjan ja tilasin saman valmistajan kielenpuhdistajan. Oon nyt viikon käytelly aamuin illoin ja on jo paljo parempana. Toimii paljon paremmin kun apteekin vempeleet. Lainaus toisesta ketjusta

"Itse tilasin tuon ionisoidun harjan jenkeistä, www.iherb.com :stä. Jos joku haluaa tilata, uudet iherbin asiakkaat saavat koodilla: DOP494 (dee-ooo-pee-494) 5$ alennuksen, postikulut ovat 0-4$, jos tilaus on alle 1360 grammainen ja 1-80$, muutoin maksaa enemmän. Yli 60 dollarin paketista saa vielä extra 5% alennusta:) Suosittelen, ellei jostain Suomesta sitten löydy.....

Lisätietoja harjasta:
      http://www.iherb.com/Dr-Tung-s-Ionic-Toothbrush-w-Replaceable-Head/11148?at=0 "

• CowGirl65

Toi Tungin raspi on kyllä huippu:)

• lekuri-leksa

Kieltä ei tarvitse puhdistaa, eikä pidäkään, se "pinnoite" siinä on ihan normaali, limakalvoa suojaava kerros. Tämä kuuluu sarjaan ns. turhat nykyajan hömpötykset, jotka eivät ole hyväksi ihmiselle.

Hampaat ja niiden välit on toki hyvä puhdistaa.

• kielestä

Voihan sitä tietenkin harjaillakin, mutta tuskinpa siitä paljon apua on.
        Tutkipa tuosta linkistä, sieltä voi löytyä selvitystä valkoiseen kieleen!

http://www.akupunktio.net/?sivu=2

• lisää

• Äpätihäpäti

Jos kyseessä ei ole kuin kosmeettinen haitta , niin punajuuri on kyllä ihan hyvä ja terveellinen valinta .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      64
      5582
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4177
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2896
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      151
      2159
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1886
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      123
      1699
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1367
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      71
      1148
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1126
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      79
      965
    Aihe