Tupakointiko seksikästä?

persona-non-grata

Tupakkateollisuus on jo kautta aikojen myynyt tuotettaan mielikuvilla, joita ovat mm. itsenäisyys, vapaus, ja seksikkyys. Ja nämä mielikuvat ovat tehokkaasti iskostuneet ihmisten mieliin. Vähän samalla tavalla, kuin naisten banaaninsyöntikin usein koetaan miesten mielissä usein varsin erotisoivana tapahtumana. Tai tikkarin imeskely. Muitakin esimerkkejä löytynee.

Kuitenkin tupakointikulttuuriinkin ovat myös vaikuttaneet muutoksen tuulet ja ehkei naisten tupakointia nähdäkään enää yhtä seksuaalisena asiana, kuin ennen.

Mitä mieltä miehet ylipäänsä olette asiasta? Onko teidän mielestänne tupakoivassa naisessa jotain eroottista? Vai onko sillä hetkellä enemmänkin merkitystä sillä, onko nainen sensuellilla tavalla viehättävä, joka tupakoi? Voisitteko kuvitella itse olevanne tupakoivan naisen kanssa, jos ette itse polttaisi? Vai onko sillä loppupeleissä mitään merkityksellisyyttä?

ps. naisetkin voivat vastata ajatellen asiaa omasta näkökulmastaan ... onko miesten tupakointi seksikästä, etc.

64

4532

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • persona-non-grata

Bogart. Bacalista tulee mielikuva eroottisena naisena, jolla tupakointi lisää seksikkyyttä. Onko miehillä mielikuvia tuosta naisten tupakoinnista tavalla, että nainen olisi silloin jotenkin viriilimpi sängyssä? Ymmärrätkö, mitä ajan takaa?

• viriili mies
        persona-non-grata kirjoitti:

Bogart. Bacalista tulee mielikuva eroottisena naisena, jolla tupakointi lisää seksikkyyttä. Onko miehillä mielikuvia tuosta naisten tupakoinnista tavalla, että nainen olisi silloin jotenkin viriilimpi sängyssä? Ymmärrätkö, mitä ajan takaa?

Totta, tupakka virilisoi naiset eli tekee heistä miesmäisiä.

Sivistyssana viriili (latinan sanasta vir = mies) tarkoittaa nimittäin vain ja ainoastaan miesmäistä, miehekästä, mieskuntoista ja sopii naisiin vain lähinnä eräiden hormonaalisten sairauksien yhteydessä...

Ehkä tarkoitit vitaalista, vireää?

• fdsgfgds

seksikkäästi tai epäseksikkäästi. Ei minusta naisen banaanin syömisessä, tikkarin nuolemisessa tai tupakoinnissa noin periaatteessa mitään seksikästä ole. Asia on toinen sitten, jos joku muutenkin seksikäs nainen tekee jotain niistä. Käytännössä kuitenkin sen naisen tulee muutenkin olla katsojan mielestä seksikäs, jotta hänen tekemisensä ovat seksikkäitä. Sit tosin voi ollakin samantekevää sillä, mitä hän tekee, hän kun on seksikäs joka tapauksessa.

• on,

heikkohermoisten touhua!Mun akka ei röökaa!

• cookos

oon ihmetellyt, kun julkisessa tilassa on julistetaulu, jossa seksikäs nainen on tupakka suussa. Itsekin joskus tupakoivana en silti hyväksy tuollasta..en tosin tiedä miks? Se vaan ei natsaa nykykäsityksiin tupakoinnista.

• ghjkghjk

Olisikohan ollut joku vintage-taulu, ajalta jolloin tupakointi oli hyväksyttävämpää. Näin meitä muokataan. Itsekin poltan, mutta siitä on seksi kaukana.

• cookos
        ghjkghjk kirjoitti:

Olisikohan ollut joku vintage-taulu, ajalta jolloin tupakointi oli hyväksyttävämpää. Näin meitä muokataan. Itsekin poltan, mutta siitä on seksi kaukana.

laitettu seinalle kolme vuotta sitten, olihan se silloin hyväksyttävämpää. oli kait sen seinälle laittajan kannan otto..

• persona-non-grata

tunnelmat, koska aika on muuttunut nyt viime vuosina erillaiseksi tupakoinnin suhteen. Tupakointi on nyt enemmänkin ei-hyväksyttävää ja sitä tekevät enimmäkseen alemman koulutuksen saaneet naiset, kuin korkeammin koulutetut. Kehon palvonnasta on kehitetty jo lähes uskonto ... ellei jopa jo ole sitä ja siihenhän ei kuulu tupakointi. Sen vaarat ovat selkeämmin tiedossa ja tiedostettu.

• cookos

tunnelmat, koska aika on muuttunut nyt viime vuosina erillaiseksi tupakoinnin suhteen. Tupakointi on nyt enemmänkin ei-hyväksyttävää ja sitä tekevät enimmäkseen alemman koulutuksen saaneet naiset, kuin korkeammin koulutetut. Kehon palvonnasta on kehitetty jo lähes uskonto ... ellei jopa jo ole sitä ja siihenhän ei kuulu tupakointi. Sen vaarat ovat selkeämmin tiedossa ja tiedostettu.

hienostunut ja taidokkaasti valokuvattu naisen kuva,..mutta se tupakka suussa.
        Seksiä tihkuva kyllä. Ehkä siinä on tavoiteltu menestyvän naisen -profiilia.

• persona-non-grata
        cookos kirjoitti:

hienostunut ja taidokkaasti valokuvattu naisen kuva,..mutta se tupakka suussa.
        Seksiä tihkuva kyllä. Ehkä siinä on tavoiteltu menestyvän naisen -profiilia.

En oikein ymmärrä, mistä muunlaisesta menestymisestä se voisi mahdollisesti kieliä.

• cookos

En oikein ymmärrä, mistä muunlaisesta menestymisestä se voisi mahdollisesti kieliä.

perusteella. Kuvan nainen oli hienosti ja kalliisti pukeutunut, hieno lierihattu päässä, taidokkaasti meikattu..lähikuva.
        Kuvan viesti oli menetyvä nainen.

• Kiitos ensin hyvästä kysymyksestä!

No tupakointi on minun mielestäni vähän kaksijakoinen asia seksikkyydeltään, siis kun puhutaan naisten tupakoinnista. Miesten tupakoinnista en pidä missään tapauksessa. Myös naisten tupakointi on viime aikoina alkanut ottaa päähän enemmänkin, kun katselee vaikka kouluni tupakoivia naisia. Polttavat todella paljon ja melkein kaikki polttavat! Itse en halua heidän tupakkatauoilleen mukaan haistelemaan tupakankäryä astmaisena... Jotenkin tähän tupakkaharrastukseen tuntuu kuuluvan myös runsas siiderin juominen ja sellainen mukamas kovismainen, lähinnä junttimainen luonne, eikä missään nimessä pidä morjestaa tutuille vapaille miehille. :)
      Vähän sellaisen tyylistä, että "vittu, ku pitäis päästä jo kotiin, kun on neljä siideriä varattuna illaksi..." ja kun kävelen ohi ja moikkaan ystävällisesti, niin vastaus on tyyliin "haista sää nyt vittu!". :D

Tupakointi voi olla seksikästä kyllä, vähän samalla tavalla, kuin huoraaminenkin. Siihen liittyy sellainen tuhman tytön leima, mutta tällöin nainen saa kyllä olla luonteeltaan jotain muuta, kuin sellainen alaspäin tuijotteleva ja mököttävä kävelevä siiderihimo.

Periaatteessa en haluaisi naiseni polttavan, sillä tupakointi on yksi tehokkaimmista tavoista tappaa itsensä. Keuhkosyöpä on tappavuudessaan täysin ylivoimainen sairaus, etenkin muihin syöpiin verrattuna ja 90% näistä tapauksista on seurausta tupakoinnista.

• persona-non-grata

elokuvissa, useasti rakastelun jälkeen, joko mies tai nainen tai molemmat sytyttävät sen päätteeksi tupakan.

• tietysti valtavan seksikäs, vaikken tupakoikaan;P

Kummankinlaisiin miehiin olen tuntenut vetoa, tupakoiviin ja ei-tupakoiviin. Mutta se ei ole erityisen seksikästä, että jätetään pöytään yksin ja lähetään porukalla tupakalle:/ No, toisaalta on siinä hyviäkin puolia:)

Jaa, joo ja jotain potenssiin liittyviä juttuja kai tulee iän myötä tupakoinnista, en tiä, kunnei oo kokemusta.

• En.kerro

on turhaa, ei seksikästä. Ja sori kaikki tupakoivat naiset, mutta miusta se vaan on ruman näköistä kun nainen polttaa. Ei se kyllä miestäkään kaunista, mutta jostain syystä miehen tupakointi ei ole niin epämiellyttävän näköistä kuin naisen. Tietenkin tupakoimaton mies on parempi kuin tupakoiva jo ajatellen niitä mahdollisia seurauksia mitä tupakoinnista on...

• persona-non-grata

tupakoivat samalla, kun työntävät lastenvaunuja. Minusta se ei näytä oikein mukavalta. Ja rehellisesti sanoen jopa vastenmieliseltä. Toisaalta ymmärrän senkin, miten vaikeaa tupakoinnin lopettaminenkin saattaa joillekin olla. Kuitenkin jokaiselle pitäisi oma terveys ja hyvinvointi olla pääasia. En tiedä ... josaain määrin myös helppo sanoa näin, koska itse en ole koskaan tupakoinut.

• ....kerro

nyt...

• joka kysymyksessä sama

Onks toi joku murresana, mihin sä oot viehättynyt?

• persona-non-grata

sanaa aikoinaan ja se tarttui minuunkin. Viehätyin jotenkin siihen ... "merkityksellisyyttä":).

• tupakointia mitenkään seksikkäänä yleisesti ottaen, en todellakaan.

Mutta pakko myöntää, että kun hän josta pidän suunnattomasti kävi ja poltteli tupakkaansa tuossa parvekkeella kaiteeseen nojaten katsellen kaupungin yövaloja niin siinä oli jotain tosi seksikästä.. MUtTa johtunee vain siitä että pidän tyyppiä kaikinpuolin ihanana ja seksikkäänä vaikka hieman paheksunkin hänen pahaa tapaansa.

• persona-non-grata

tupakoi, jotenkin vaarallisella tavalla jännittävänä, vähän renttumaisena persoonana? Vähän samalla tavalla, kuin naisten tupakoinninkin suhteen ... nainen koetaan silloin eroottisesti vetovoimaisempana ja koetaan hänet potentiaalisempana sänkykumppanina?

• persona-non-grata kirjoitti:

tupakoi, jotenkin vaarallisella tavalla jännittävänä, vähän renttumaisena persoonana? Vähän samalla tavalla, kuin naisten tupakoinninkin suhteen ... nainen koetaan silloin eroottisesti vetovoimaisempana ja koetaan hänet potentiaalisempana sänkykumppanina?

Ainakin tupakoinnilla ja promiskuiteetilla on selvä yhteys: molemmat liittyvät impulsiiviseen ja jännityshakuiseen elämäntyyliin.
        Näin ollen siis tupakoiva nainen on kyllä varmasti keskimäärin lupaavempi sänkyhommiin.

• seksikkäästä

Tupakoinnissa ei ole mitään seksikästä. Se suorastaan pilaa naisen kuin naisen ja varsinkin silloin ottaa päähän kun näkee että kauniilla ja muuten kiinnostavalla naisella on rööki kädessä. Typerä tapa ja mahdoton hyväksyä kumppanilta kun ei itsekään polta.

• En mahda mitään

Jotenkin naisen tupakointi on mielestäni seksikästä. Mutta usein tupakoivat naiset taas vain ovat sellaisia koviksia, joista en taas itse pidä. Kiltti tupakoiva nainen on harvinaisuus. Joka tapauksessa, ei ole kynnyskysymys.

• siinä sitte mitään seksikästä vaikka itekki satun satunnaisesti poltteleen.. varsinki ku ryyppyreissujen jälkeen tuntee olonsa harmaaksi. ehkä se joku tyyli tai olemus miten ne miehet sitä kiskoo niin vois iskeä mutta ite tupakointi on kaukana seksikkäästä..

• vastaan,

Jaa. Vastaan ja et varmastikaan pahastu, jos noudatan vastauksessani pientä omavaltaisuutta, eli en puhu ainoastaan naisnäkökulmasta miesten tupakoinnista, vaan molemmista sukupuolista yhtälailla.;)

Tupakointi on kieltämättä aiheena ns. pinnalla ja yleisasenteet sitä kohtaan ovat nykyisin varsin vähän sallivia, ymmärrettävästi tietysti terveysnäkökohdatkin huomioiden. Luin HS:n kuukausiliitteen jutun aiheesta, mm.

Eihän se tupakointi nyt ainakaan seksikästä sinänsä ole, mutta valitettavasti etenkin monet nuoret tytöt saattavat ( nuorten tyttöjen tupakointi nähdäkseni yhä lisääntynyt esim. Suomessa, useiden tutkimusten mukaan) katsoa asiaa sitenkin. Henkilökohtaisesti uskoisinkin vähän ehkä, että tupakoinnin aloittamiseen liittyisi useillakin nuorilla tytöillä (valitettavasti) kenties eräänlainen "aikuistumisriittikin". Eihän se aina (monet varmasti tietävät, jos vaikkapa omaansakin, tai kaverinsa nuoruuttaan muistelevat) ikävä kyllä ainakaan nuoren nauttimaa ns. auktoriteettia kaveripiirissä vähennä, jos posket lommolla vetää sätkää vaikka yläasteen tupakkanurkallakin...

Monelle sitkeä tapa sitten vain jää. Aika isossa roolissa lienee kyllä vanhempien näyttämä esimerkkikin, luulen. Jollei lapsuuden kodissa nuoren tupakointiin suhtauduta suopeasti, moni jättänee "harrastuksen" onnekseen aloittamatta. Yhtään edeltävällä sanomallani sitä väheksymättä, etteikö joku saattaisi aloittaa tupakointia siitäkin huolimatta, ettei kukaan lähipiirissä tai lapsuuden kodissa sitä tekisi.

Joissakin vanhoissa Hollywood-leffoissa tupakointiin toki liitettiin glamouria ja melko ilmiselvän seksuaalisiakin ulottuvuuksia. Esimerkiksi aikansa eroottista ikonia Marlene Dietrichia harvoin promokuvissaan nähtiin ilman seksikkäästi kädessä pideltyä tai suupielessä roikkuvaa savuketta. Monista muista nyt puhumattakaan...Tulee kuitenkin muistaa, että tupakoinnin terveyshaittoja alettiin laajemmin länsimaisissa yhteiskunnissa tiedostaa vasta paljon myöhemmin. Suomessakin enemmän vasta 1970-luvulla, jolloin laajemmin alettiin asettaa rajoituksia tupakointiin käyvistä tiloista, jne.

Vielä ihan 80-luvultakin voin muistaa, että eräänkin kaverini kotona (sisätiloissa) ilma suorastaan soi sinisenä savusta, kun vanhemmat polttivat. Nykyisin lienee aika äärimmäisen harvinaista, että kukaan polttaisi sisätiloissa... Puhumattakaan työhuoneista, busseista jne.

Mielestäni tupakointi esim. nyt vaikka miehellä ei ole erityisen seksikästä, ts. en osaa mieltää asiaa siten. Hmh. Enkä kuitenkaan oikein tuomitakaan osaa. Viimekädessä tupakoinnissa on kysymys yksilönvalinnasta. Ehdottoman hyvä asia on, jos tupakointi pikkuhiljaa maailmassa vähenee/vähenisi tietoisuuden lisääntyessä (vaikkakin ns. kehitysmaissahan sen suosio tällä hetkellä kasvaa: hoh tupakka-lobbareita), mutta kuitenkaan periaatteessa myöskään (esimerkiksi!) henkilö, joka ei kovin paljoa polta, ei mielestäni ansaitse tulla ainakaan syrjityksi polttamisen vuoksi.

Tupakka on nautintoaine, jonka avulla on maailmassa tehty liikaa rahaa.

• liianHapokasta

Heti aluksi halua sanoa, etten usko tupakoinnin olevan kenellekkään hyväksi enkä kannusta tupakoimaan. Mutta minun on pakko myöntää, että mielestäni naisten tupakointi on seksikästä. Toki silläkin on merkitystä kuka tupakoi, mutta varsinkin kauniilla naisella savuke suussa on erittäin seksikästä.

• naiset polttakaa

Samaa mieltä, tupakoiva nainen on todella seksikäs. Tosin kyseessä pitää olla kaunis nainen, joka osaa polttaa. Itse en polta, mutta tupakoivat naiset kiinnostavat paljon enemmän, kuin sellaiset, jotka eivät polta.

• Anonyymi

Todellakin kiihottavaa...on erittäin kuuman näköistä, kun seksikäs nainen tupakoi.
        Etenkin jos naisen kädet on hyvin hoidettu ja imee savuja posket lommollaan tekee se hänestä vastustamattoman.

En itse ole enää polttanut 15-vuoteen, mutta nykyinen vaimoni tupakoi ja saa mut todella kuumaksi savuke kädessään tai suupielessä. Nautin suudella juuri savut vetänyttä vaimoani...jostain syystä kiihotun todella paljon hänen tuoreelle tupakalle maistuvista suudelmista.
        Asun rauhallisessa omakotitalossa ja nautin todella paljon saadessani suihinoton tupakoivalta vaimoltani terassilla tai kun hän katselee minun runkkaavan ja seuraavan hänen tupakointiaan.
        Omaan erittäin vahvan fetissin seksikkäästi tupakoiviin naisiin.
        Harrastaessamme seksiä vaimoni kanssa hänellä on aina savuke kädessään...ihan vain kiihottaakseen minua. Hän ei toki polta sisällä, mutta fetissi tupakointiin ja kauniisiin käsiin saa minut hulluuden partaalle ja super kiimaiseksi.

• chikanita

ole seksikästä. Itseasiassa ihan daijun näköistä se on kummanki sukupuolen suussa joku sauhuuva pötkylä :)

• anteeksi mitä

-kästä?

Mitä se on? Tai mikä? Mitämikä?

Tämä on siis herrasmiesten logiikkaa, ei naisten.

• ällikällä lyöty

vaan sikari (Mester Henk) on tosi hyvän makuinen hermojen hallintalääke, sekä mainio painonhallinnan apuväline.

Jk. Kuka se nyt p_n_g:tä niin ikävöi kun ikivanhan aloituksen on palstalle kaivellut.

• Nirpukka

haisee pahalle. Suukkokaan ei maistu hyvälle.Mieti sitä!

• ällikällä lyöty
        Nirpukka kirjoitti:

haisee pahalle. Suukkokaan ei maistu hyvälle.Mieti sitä!

maistuu hyvälle minusta. Pakkokos sinun on tulla pussailemaan minua. Mieti ite sitä.

• Nirpukka
        ällikällä lyöty kirjoitti:

maistuu hyvälle minusta. Pakkokos sinun on tulla pussailemaan minua. Mieti ite sitä.

onko sulta sikarit loppu vai miten noin kiehahdit?
        Kokeilepa:kamomillatee rauhoittaa mukavasti eikä tuoksu pahalta.Pehmentää sydämen ja lämmittää suudelmat. Suutelet nyt sitten ketä suuteletkin.
        Pusi,pusi,suuteleminen on ihanaa.

• ällikällä lyöty
        Nirpukka kirjoitti:

onko sulta sikarit loppu vai miten noin kiehahdit?
        Kokeilepa:kamomillatee rauhoittaa mukavasti eikä tuoksu pahalta.Pehmentää sydämen ja lämmittää suudelmat. Suutelet nyt sitten ketä suuteletkin.
        Pusi,pusi,suuteleminen on ihanaa.

Minä en kiehahtele kiitos sikarieni, jotka eivät pääse kyllä loppumaan. Polttaisit itekin, niin et olisi noin tuulella käypä. Etkö osaa päättää pussaatko minua vaikka sikarille haisenkin. Sitäpaisi katsoppa joskus mikroskoopilla sylkieritteitä. Sen jälkeen ei suutelu enää kiinnosta.

Jk. Just joo, luontaistuotteethan ne auttavat hermojen hallintaa. Huu-haa rahastusta sanon minä.

• Nirpukka

Minä en kiehahtele kiitos sikarieni, jotka eivät pääse kyllä loppumaan. Polttaisit itekin, niin et olisi noin tuulella käypä. Etkö osaa päättää pussaatko minua vaikka sikarille haisenkin. Sitäpaisi katsoppa joskus mikroskoopilla sylkieritteitä. Sen jälkeen ei suutelu enää kiinnosta.

Jk. Just joo, luontaistuotteethan ne auttavat hermojen hallintaa. Huu-haa rahastusta sanon minä.

katso mihin vain!Älä ainakaan mikroskooppiin. Jos katsot kättä, et voi enää kätellä.Jos syliä, et voi enää syleillä.Jos .....,et voi enää rakastella. Mutta jäähän sinulle sikari!!!
        Pusuttelu täällä palstalla ei kärsi hajuhaitoista. Pusi,pusi! Kiihkeytesi kieltämättä kiihottaa minua.
        Taidan laittaa teen hautumaan.
        Ihanaa,että joku sanoo minua "tuulella käyväksi" .Yleensä minua pidetään "jäykkänä ja jääräpäänä".
        Pisteet sulle. Ja vielä yksi pusu.Vaikka poskelle tällä kertaa.

• ällikällä lyöty
        Nirpukka kirjoitti:

katso mihin vain!Älä ainakaan mikroskooppiin. Jos katsot kättä, et voi enää kätellä.Jos syliä, et voi enää syleillä.Jos .....,et voi enää rakastella. Mutta jäähän sinulle sikari!!!
        Pusuttelu täällä palstalla ei kärsi hajuhaitoista. Pusi,pusi! Kiihkeytesi kieltämättä kiihottaa minua.
        Taidan laittaa teen hautumaan.
        Ihanaa,että joku sanoo minua "tuulella käyväksi" .Yleensä minua pidetään "jäykkänä ja jääräpäänä".
        Pisteet sulle. Ja vielä yksi pusu.Vaikka poskelle tällä kertaa.

jos aiot jatkossakin suudella ja syleillä. Minä sain joululahjaksi 15 vuotta sitten mikroskoopin. Siihen muuten jäi kättely, suutelu ja syleilyt.

Jk. Tyydytän nykyisin kaikki tarpeeni sikaria tupruttelemalla.

• Nirpukka

jos aiot jatkossakin suudella ja syleillä. Minä sain joululahjaksi 15 vuotta sitten mikroskoopin. Siihen muuten jäi kättely, suutelu ja syleilyt.

Jk. Tyydytän nykyisin kaikki tarpeeni sikaria tupruttelemalla.

olla noin katala? Antaa tuollaisen lahjan. Oliko teko tahallinen vai eikö Korvatunurilla ajateltu seurauksia. Ei kädenpuristusta kaverilta, ei syleilyä ystäviltä, ei rakkaudenretkiä rakkaimpaan.
        Ei sikari voi korvata noita asioita.
        Nyt jo kyllä ihan oikeasti suutelisin sinua,pitäisin käsiäsi omissani, painautuisin syliisi ja ottaisin sinut savun leijuessa ihollamme.

Mutta näinhän se on, minä hörppään teetäni ja sinä sytytät sikarin.

Lähetä mikroskooppi takaisin pukille.Tiirailkoon sillä vaikka kulkusiaan.Loppuisi tontut tästä maasta.

• ällikällä lyöty
        Nirpukka kirjoitti:

olla noin katala? Antaa tuollaisen lahjan. Oliko teko tahallinen vai eikö Korvatunurilla ajateltu seurauksia. Ei kädenpuristusta kaverilta, ei syleilyä ystäviltä, ei rakkaudenretkiä rakkaimpaan.
        Ei sikari voi korvata noita asioita.
        Nyt jo kyllä ihan oikeasti suutelisin sinua,pitäisin käsiäsi omissani, painautuisin syliisi ja ottaisin sinut savun leijuessa ihollamme.

Mutta näinhän se on, minä hörppään teetäni ja sinä sytytät sikarin.

Lähetä mikroskooppi takaisin pukille.Tiirailkoon sillä vaikka kulkusiaan.Loppuisi tontut tästä maasta.

Fiktiivinen oli mikroskooppini, fiktiivinen sekin joulu. Johtuu aivan muusta suutelemattomuuteni ja syleilemättömyyteni.

Jk. Sikarista minulla on pelkkää hyvää kerrottavaa, toisin kuin naisista.

• Nirpukka

Fiktiivinen oli mikroskooppini, fiktiivinen sekin joulu. Johtuu aivan muusta suutelemattomuuteni ja syleilemättömyyteni.

Jk. Sikarista minulla on pelkkää hyvää kerrottavaa, toisin kuin naisista.

Tarkoittanet tiettyjä naisia, et kai koko naissukupuolta.
        Itse olen suhteissani pettynyt aina itseeni. Olen joutunut toteamaan yhden runon sanoin:
        "Sinä olit minulle se oikea,
        vain minä sinulle väärä."

Toivon,että kohtaat naisen, joka on sinulle oikea. Jonka kanssa sinun on hyvä ja helppo olla.
        Itselleni toivon, etten enää vaivaisi ketään. Se on oppittava asia.Toivothan, että opin.

Muuten:kamomillatee ei maistu juuri miltään ja sikari haisee pahalle. Mutta mitäs me siitä .

• ällikällä lyöty
        Nirpukka kirjoitti:

Tarkoittanet tiettyjä naisia, et kai koko naissukupuolta.
        Itse olen suhteissani pettynyt aina itseeni. Olen joutunut toteamaan yhden runon sanoin:
        "Sinä olit minulle se oikea,
        vain minä sinulle väärä."

Toivon,että kohtaat naisen, joka on sinulle oikea. Jonka kanssa sinun on hyvä ja helppo olla.
        Itselleni toivon, etten enää vaivaisi ketään. Se on oppittava asia.Toivothan, että opin.

Muuten:kamomillatee ei maistu juuri miltään ja sikari haisee pahalle. Mutta mitäs me siitä .

"Olet pettynyt naisiin"

Manipulointia, syyllistämistä, tarkoitushakuisia tahtotiloja, hyväksikäyttöä, keskisormien heristelyjä, kuvitelmaa minuuteni tuntemisesta, kiristystä, lahjontaa, pelottelua, ruikutusta, mielistyelyä, vihaa. Siinä joitakin asiaa valaisevia tuntemuksiani elämäni varrelta naisista.

Jk. Sikari ei minua ole koskaan pahoin kohdellut, eikä tervekätinen mies naista tarvitse.

• Nirpukka.

"Olet pettynyt naisiin"

Manipulointia, syyllistämistä, tarkoitushakuisia tahtotiloja, hyväksikäyttöä, keskisormien heristelyjä, kuvitelmaa minuuteni tuntemisesta, kiristystä, lahjontaa, pelottelua, ruikutusta, mielistyelyä, vihaa. Siinä joitakin asiaa valaisevia tuntemuksiani elämäni varrelta naisista.

Jk. Sikari ei minua ole koskaan pahoin kohdellut, eikä tervekätinen mies naista tarvitse.

Enpä enää ihmettele miksi pöllyttelet sikareitasi.
        Toivotaan, että kätesi pysyvät notkeina ja pystyt polttelemaan sikareitasi omin käsin mahdollisimman pitkään. Vaikka kai nykyään siihenkin hoitohenkilökunta tulee tarvittaessa avuksi.

Taisin sortua minäkin näissä kirjoituksissani sinua mielistelemään ja ruikuttamaan Paras lopettaa. Hei!

• ...................s

Tupakoitsijat haisevat ja muutenkin todella inhottava tapa.

• tuo ollakin, ei mitenkään mahdotonta. Metsästysveitsen tarkoitus on tappaa ja teurastaa, mutta ei se silti tarkoita etteikö se voisi olla todella hieno veitsi. Jalokivetkin ovat mielettömän kauniita katsella, vaikka niiden tähden moni saa kärsiä kurjuutta ja orjuuttamista, jopa kuolla. Kännykät on käteviä, kivoja ja hienojakin, siitäkin huolimatta että moni pieni napero kuolee harvinaisten maametallien kaivoksilla.
      Eli???

• Spedetutka

Niin ja lastenkin kuolema on seksikästä. Olet ihku.

• ukm.56.v

jotenkin kivan näköistä kun nainen polttaa.muistan jo nuorena kun hakeuduin paikkoihin missä tiesin että naiset polttavat.oli kiihoittavaa katsella esim linja auto asemalla kun naiset tulivat autosta.monet jo sisällä laittaneet tupakan suupieleen ja heti pihalla sytyttivät.olen huomannut myös että nainen kun tupakoi yksin niin aivan erilailla polttaa.mutta kun tietää että katsojia niin heti vedetään tosi pitkiä vetoja niin että oikein sormet leviävät siinä imuvaiheessa,se justiin tosi kiihoittavan näköistä.

• Minna vm 1971

hei vaan. itse tupakoin ja olen huomannut usein että miehet kiihoittuvat siitä.oikeassa paikassa vaan mallu suupieleen niin tiedän että nainen saa varmasti kyrpää. kun esim. jossain kaupan pihalla kävelee tupakka huulessa

• määmy

No no dazu, ei saa puhua rumia.

• määmy

Mä e nää siin mtn sexyy.

• Kenenkään tupakointi ei ole mielestäni seksikästä. Tupakansavun haju on yksi vastenmielisimmistä hajuista. Eritoten vanha, pinttynyt tupakanhaju... Yak.

Kaikista vastenmielisintä on, jos joku tupakoi lapsen välittömässä läheisyydessä. Muuten jokainen päättäköön itse paheistaan, mutta luulisi aikuiselta sen verran järkeä löytyvän, ettei altista pientä lasta myrkyille tyydyttääkseen omaa riippuvuuttaan.

• En polta, joten asia ei minua henkilökohtaisesti kosketa.

Tupakointi tai sen vastustus näyttää kuitenkin olevan paljon enemmän tunne-, kuin järkiperäinen terveysasia. Ihmiset kuvittelevat saavansa keuhosyövän, jos haistavatkin tupakan savun. Samalla ne kakarat voi hyvillä mielin viedä savusaunaan tai leirinuotiolle. Lässyn lässyn lää...

• tuliko stoppi?
        Ratikkakuski kirjoitti:

En polta, joten asia ei minua henkilökohtaisesti kosketa.

Tupakointi tai sen vastustus näyttää kuitenkin olevan paljon enemmän tunne-, kuin järkiperäinen terveysasia. Ihmiset kuvittelevat saavansa keuhosyövän, jos haistavatkin tupakan savun. Samalla ne kakarat voi hyvillä mielin viedä savusaunaan tai leirinuotiolle. Lässyn lässyn lää...

Koskas sinä olet tupakoinnin lopettanut? Ennenhän vaahtosit täällä tupakkaostoksistasi Virosta ja tupakkapaikoista.

• Ratikkakuski kirjoitti:

En polta, joten asia ei minua henkilökohtaisesti kosketa.

Joillain on tarve suhtautua asiaan kuin asiaan fanaattisesti. Itse suhtaudun tupakointiin nimenomaan järjellä. Tiedän tupakoinnin terveydelliset haitat, en pidä sen hajusta ja se on kallista. Näin ollen päätökseni on, etten polta. Muille en paasaa asiasta sen enempää, eiköhän tupakoinnin haitat ole yleisesti tiedossa.

Viittasin lähinnä siihen, että jotkut vanhemmat polttavat huoletta sisällä/autossa, jolloin lapset altistuvat savulle merkittävästi. Se on mielestäni vastenmielistä.

• tuliko stoppi? kirjoitti:

Koskas sinä olet tupakoinnin lopettanut? Ennenhän vaahtosit täällä tupakkaostoksistasi Virosta ja tupakkapaikoista.

On siitä jo hyvän aikaa. Kunhan esitän yhtä kärjistettyjä vasta-argumenttejä näille kiihkomielisille toisten holhoajille. Jos joku haluaa terveytensä tärvellä, niin ei se ole minun ongelmani. Rahakin on huono argumentti, koska maksamiani veroja käytetään mielestäni moneen muuhunkin turhaan asiaan.

Kovin moni vaatii lainsäätäjää apuun, että kanssaihmiset saataisiin elämään samoin kuin itse. Se tuo turvallisuuden tunnetta, vaikka sitä perustellaankin ylevillä argumenteillä, kuten terveydellä, isänmaallisuudella, tasa-arvolla, perinteilä, uskonnolla tai ties millä. Jokainen tutkiskelkoot kriittisesti omia motiivejaan.

• Ratikkakuski kirjoitti:

On siitä jo hyvän aikaa. Kunhan esitän yhtä kärjistettyjä vasta-argumenttejä näille kiihkomielisille toisten holhoajille. Jos joku haluaa terveytensä tärvellä, niin ei se ole minun ongelmani. Rahakin on huono argumentti, koska maksamiani veroja käytetään mielestäni moneen muuhunkin turhaan asiaan.

Kovin moni vaatii lainsäätäjää apuun, että kanssaihmiset saataisiin elämään samoin kuin itse. Se tuo turvallisuuden tunnetta, vaikka sitä perustellaankin ylevillä argumenteillä, kuten terveydellä, isänmaallisuudella, tasa-arvolla, perinteilä, uskonnolla tai ties millä. Jokainen tutkiskelkoot kriittisesti omia motiivejaan.

Ymmärsinkö oikein, tulkitsitko ensimmäisen kommenttini siis kiihkomieliseksi? :)

• Niin.
        oasis79 kirjoitti:

Joillain on tarve suhtautua asiaan kuin asiaan fanaattisesti. Itse suhtaudun tupakointiin nimenomaan järjellä. Tiedän tupakoinnin terveydelliset haitat, en pidä sen hajusta ja se on kallista. Näin ollen päätökseni on, etten polta. Muille en paasaa asiasta sen enempää, eiköhän tupakoinnin haitat ole yleisesti tiedossa.

Viittasin lähinnä siihen, että jotkut vanhemmat polttavat huoletta sisällä/autossa, jolloin lapset altistuvat savulle merkittävästi. Se on mielestäni vastenmielistä.

Persona-non-grata on dazu.

• P_n_g:n tuntija
        Niin. kirjoitti:

Persona-non-grata on dazu.

Eipähän ole.

• oasis79 kirjoitti:

Paljonkohan niitä mahtaa nykyään olla? Etenkin kun vertaa vanhempiin, jotka ovat muuten joko kyvyttömiä tai haluttomia huolehtimaan jälkikasvustaan.

Tuli mieleen aika, jolloin vielä poltin. Menin 10 metrin päähän bussipysäkistä niin, että savu leijaili poispäin. Silti joku terveysterroristi katsoi asiakseen kommenoida silloista pahettani. Kysyin siltä, että onko se oikein työkseen kansanvalistaja, jolloin akka menetti hermonsa. Pisitin vähän pökköä pesään, jonka jälkeen se ei halunnut edes samaan bussiin tulla. ;-)

• P_n_g:n tuntija

P_n_g oli seksikäs tupakoimattomanakin.

• Nojaa... Se on sarjassamme, että jokin ammatti olisi seksikäs tai jotain...

Ei tupakointi seksikkäästä vähemmän seksikästä tee tai seksitöntä seksikkääksi muuta.

• Cinnamon.Girl

Ei ole sitä, mitä seksikkyydestä ajattelisin. Itse en tupakoidessani ajatellut seksikkyyttä ja miltä se minusta näyttäisi, ei tupakoitsijatkaan ajattele niin… Viihteessä taas, vanhoissa kuvissa savuketta pitelevä näyttää hyvälle, jos vielä hallitsee naamansa, suunsa ja katsekin on seksiä tihkuva. Miehet jotenkin hallitsevat miehuutensa ja näyttävät olevan valmiita ottamaan naisenkin haltuunsa… Ei tänään. Ei seksikästä, mutta voi sietää, kuten vaikka jonkun hirveän tatuoinninkin, jos miehestä oikein tykkää. Tai ihan minkä muun tahansa miehelle kuuluvan ominaispiirteen.

Mielenkiintoinen tää sun keskustelun aloitusaika. Mutta seksikäs mies, jonka suu haisee tuhkakupilta, jää ilman mun suukkoja, prkl!

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysynkin sinulta nyt...

Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä
      Ikävä
      62
      7749
    2. Voi luoja miten haluaisin

jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai
      Ikävä
      47
      4436
    3. Nainen, vaikka kaikki on

ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.
      Tunteet
      26
      4135
    4. Mihin kiinnitit ensimmäisenä huomiota

kun eka kerran näit kaivattusi?
      Ikävä
      106
      1966
    5. Ihan pelästyin kun sut

näin. Huh huh kun olit vanhentunut.
      Ikävä
      120
      1820
    6. Haluan sinua mies, aivan stanasti.

Ehkä enemmän kuin ketään koskaan ikinä, joten kysymys kuuluukin miten hlvetissä SÄ kestät tän näkemättömyyden. Toivottav
      Ikävä
      72
      1147
    7. NATO kaapelirikon takana, NORD STREAM putkirikon tapaan, yritys häiritä merenkulkua Itämerellä ?

Yhä enemmän on viitteitä siitä että Suomi , Viro ja NATO on viimeisemmän kaapelirikon takana. Estlink 2 kaapeli on nyt
      Maailman menoa
      294
      1144
    8. IS Viikonloppu 28.12.-29.12.2024

Ei ole tainnut tästä vielä olla omaa keskustelua? Nyt on. Vihjeitä ja ratkaisuja vaan peliin.
      Sanaristikot
      94
      1116
    9. On hyvä nainen

Että olet pian käynyt läpi kaikki tunteet ja vaiheet mitä ihastuminen/rakastuminen saattaa käsittää. Tunnemyrsky on maht
      Ikävä
      80
      962
    10. Ymmärtääkö miehet

Miten hormonit vaikuttaa naiseen kuukautisten aikana ja ennen sitä? On se mielenkiintoista, kun miehet on kestäneet soti
      Ikävä
      115
      853
    Aihe