Kalsarikännit

Ne alkoi nyt. Asun näette alla, kelvatkoon kalsareiksi. Mutta tää menee nyt ihan pieleen. Mulla alkoi nuha:O..( Siis kysymys: saako brandystä jotenkin lämpimän juoman, kuumaa vettä ja hunajaa sekaan? En oo ikinä juonut. Pahaa ainakin raakana. Siideria vasta naukkailen. Taidan olla ainoa. Mitä lasissa-kyselyn perusteella.

Mut kysytään nyt vielä: mitä lasissa? Ja se brandy-kysymys!
Ja vielä laittakaa jotain musiikkiakin. Kiitos.
Ja ole hyvä:http://www.youtube.com/watch?v=_nISrC6Hnns&feature=related

59

1479

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos minun on pakko juoda brandyä, juon sitä nimenomaan talvipakkasella kuuman teen ja hunajan kanssa.

      • myös teetä joukkoon. Ei varmaankaan vihreää teetä:P Unohdit vastata kysymykseen: mitä lasissa?


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        myös teetä joukkoon. Ei varmaankaan vihreää teetä:P Unohdit vastata kysymykseen: mitä lasissa?

        Juon kepulini aina suoraan tölkistä, kuten jo edelliseen gallupiin vastasin. ;-)


    • mitä brandya on käytössä.

      • courriere Napoleon, finest v.s.o.p. french brandyä.


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        courriere Napoleon, finest v.s.o.p. french brandyä.

        nipinnapin voisi mennä. Katsoin, että on 36% alkoholia, mutta eihän se prosenttiluku niin ole tärkeä, ellei ole kurkku kipeenä.


      • dazu kirjoitti:

        nipinnapin voisi mennä. Katsoin, että on 36% alkoholia, mutta eihän se prosenttiluku niin ole tärkeä, ellei ole kurkku kipeenä.

        minne? Ja onks se prosenttiluku siis kurkkukivussa huono vai hyvä?


      • Toi Yoko Ono on kuin joku hyönteinen tuolla nyökyttelemässä tolle Lennonille:)


      • oli se


      • ::::::::

    • uk-ko

      tutkia, minkä kanssa brandyn voi blandata. Kuuma vesi tuskin on ykkönen.
      Tee, kahvi, kaakao. Kokeile kaikkia ja raportoi meille tulokset.

      Minun lasissa ei oo nyt yhtään mitään. Äsken oli puolukkamehua. Kokeile muuten sitä: kuumaa puolukkamehua ja brandyä. Kerro sitten, kuinka pahaa se oli.

      • puolukkamehua valitettavasti.Kiitos muista vinkeistä. Mullon huono viinapää. Nyt jo parin siiderin jälkeen vaikeuksia kirjoittaa, joten raporteista en mee takuuseen. Mitäs se uk-ko mulle youtuubaa, jännittyneenä jään odottelemaan:) (se musiikkiosuus)


      • uk-ko
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        puolukkamehua valitettavasti.Kiitos muista vinkeistä. Mullon huono viinapää. Nyt jo parin siiderin jälkeen vaikeuksia kirjoittaa, joten raporteista en mee takuuseen. Mitäs se uk-ko mulle youtuubaa, jännittyneenä jään odottelemaan:) (se musiikkiosuus)

        nettiyhteydellä ei juutuubata. En osallistu niihin geimeihin, kun se ei vaan onnistu.

        Mutta kun noin oikein erikseen pyydät, niin mulla on tuossa yksi linkki suosikeissa. Se on mun ja rakkaani yhteinen lemppari. Laitan sen sulle.

        http://www.youtube.com/watch?v=U502tJ0fmnY&feature=related


      • uk-ko kirjoitti:

        nettiyhteydellä ei juutuubata. En osallistu niihin geimeihin, kun se ei vaan onnistu.

        Mutta kun noin oikein erikseen pyydät, niin mulla on tuossa yksi linkki suosikeissa. Se on mun ja rakkaani yhteinen lemppari. Laitan sen sulle.

        http://www.youtube.com/watch?v=U502tJ0fmnY&feature=related

        Tämä oli kaunista. Oikeasti. Mukavaa iltaa sulle, kullan kainalossa..:)


      • uk-ko
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Tämä oli kaunista. Oikeasti. Mukavaa iltaa sulle, kullan kainalossa..:)

        tuolla 200 kilometrin päässä. Ensi viikolla sitten kainaloidaan, kun hän tulee luokseni. Nyt vaan itekseni käpeksin metsissä ja palstailen.


      • uk-ko kirjoitti:

        tuolla 200 kilometrin päässä. Ensi viikolla sitten kainaloidaan, kun hän tulee luokseni. Nyt vaan itekseni käpeksin metsissä ja palstailen.

        no kiva että joku valvoo kanssani:)


    • juoda lämmintä brandyä.

      Sinänsä alkoholi ei ole paras mahdollinen.

      Mun varmaan pitää laittaa kalsarit jalkaan, jotta voin ottaa kalsarikännit?

      • siis ilman kalsareita? Tai älä kerro enempää:) Tai jos haluat:) Ei mullakaan ole kalsareita vaan tuo ruudullinen pyjama, jonka esittelin jo. Olen tänään exhibitionistisella tuulella.


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        siis ilman kalsareita? Tai älä kerro enempää:) Tai jos haluat:) Ei mullakaan ole kalsareita vaan tuo ruudullinen pyjama, jonka esittelin jo. Olen tänään exhibitionistisella tuulella.

        Minäkin kiskaisin uninutun päälle.

        Siis pyjamabileiden aika ;-)

        Haenkin vuoden 2008 Joulu-Kossun jääkaapista.

        http://www.youtube.com/watch?v=PZPZW-AJoZc




    • ettei olis piilomainontaa, niin: Jim Beam ja romantiikkaan Four Roses....
      Lasolikin menee...ja kolina, siinä on mykytyskeskuksen puhelin numerokin valmiina 4177

    • hmh.,

      Jaa. En tiedä brandysta, mutta sen voin sanoa, että älä laita hunajaa. Itse juon vähän väkeviä, joten parempi vastaus tuohon kysymykseesi tulee varmasti joltakulta toiselta.:) Omassa lasissa on bisseä. Kiireisen viikon ja maita pitkin mantuja matkustelun jälkeen: I deserve this. *nauraa*

      Tossa yksi tunnelmallinen:

      http://www.youtube.com/watch?v=Wr-XlnZalWQ


      • hmh.,
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        ai ei hunajaa. Mä laitoin jo ja sekoitin teehen, ihan hyvää, raakana tosi kamalaa.

        Hyvä biisi:) Olitko se sä joka tykkäsit Eurythmicsistä, http://www.youtube.com/watch?v=7RMEDBhXh-w&feature=channel mä ainakin tykkään:

        Kiitos biisistä. Jäi eilen kiittämättä.:) *nauraa*

        Enpä muista Eurythmicsistä kanssasi koskaan keskustelleeni, mutta pakko sanoa, että kieltämättä Anniessa on munaa. Persoonan karisman voi suorastaan aistia videoista.;) Annie lienee kuitenkin nainen, joka myös pelottaa monia miehiä.:D

        Hyvää su:n jatkoa jne. sinne.


    • thin.ice

      ei varmaan saa mitenkään hyvää juotavaa, luulen. Mulla pullossa Upcider Villivadelma. Ja piru vie, osaa mitään linkittää :(

      • mullekin oli ekaks vaikeeta, mutku etit vaan sen biisin ja sit maalaat sen osoitteen ja siirrät tähän viestiin, ei vaikeeta:)


      • thin.ice
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        mullekin oli ekaks vaikeeta, mutku etit vaan sen biisin ja sit maalaat sen osoitteen ja siirrät tähän viestiin, ei vaikeeta:)

        tämmöstä Happoradiota

        http://www.youtube.com/watch?v=D0zTJI4PJTA


      • thin.ice
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        mullekin oli ekaks vaikeeta, mutku etit vaan sen biisin ja sit maalaat sen osoitteen ja siirrät tähän viestiin, ei vaikeeta:)

        no joo sehän onnistui, hehee. Miksen mä nyt tota älynny, tehny muissa yhteyksissä monta kertaa, niinku juutuupi olis eri asia, nolottaa


      • thin.ice kirjoitti:

        no joo sehän onnistui, hehee. Miksen mä nyt tota älynny, tehny muissa yhteyksissä monta kertaa, niinku juutuupi olis eri asia, nolottaa

        nyt susta tulee oikeen juutuubaajien kuningatar tänne. Joka viestissä joku youtube-linkki:)



      • thin.ice

      • thin.ice kirjoitti:

        hulvatonta, tossa äsken neuvoit mulle kuin tää tehdään, oot lutunen :)
        http://www.youtube.com/watch?v=25DDewDU2qU

        ihan hulluksi, mä yritän jotain vastata, niin ne herjaa, et mä oon jo lähettänyt saman viestin. Ja silti ei näy mitään:(



      • ......
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        ihan hulluksi, mä yritän jotain vastata, niin ne herjaa, et mä oon jo lähettänyt saman viestin. Ja silti ei näy mitään:(

        ei se herja tarkoita, että viestisi lähti jo, vaan että joskus aiemmin olet kirjoittanut (jollakin kriteerillä) samankaltaisen viestin, ja Eniron kone epäilee sinua massapostaajaksi



      • ...... kirjoitti:

        ei se herja tarkoita, että viestisi lähti jo, vaan että joskus aiemmin olet kirjoittanut (jollakin kriteerillä) samankaltaisen viestin, ja Eniron kone epäilee sinua massapostaajaksi

        minä en oo massa-ihmisiä, kukas sä sit oot?


      • ......
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        minä en oo massa-ihmisiä, kukas sä sit oot?

        viaton ohikulkija, pay no attention


      • ...... kirjoitti:

        viaton ohikulkija, pay no attention

        tietokoneen ohi ja näit naisen pulassa:/


      • ......
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        tietokoneen ohi ja näit naisen pulassa:/

        täällä pulassa olisi oltu, olisin kävellyt kokonaan ohitse (no ei vaiskaan)


      • ...... kirjoitti:

        täällä pulassa olisi oltu, olisin kävellyt kokonaan ohitse (no ei vaiskaan)

        päättää. Onko noloa valvoa täällä yöllä? Mulle tää on eka kerta. Vähän niinku neitsyys menossa:) Mä halusin nyt kokea ekat kalsarikännit näin. Ihan jees, paitsi juoma loppuu:O


      • ......
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        päättää. Onko noloa valvoa täällä yöllä? Mulle tää on eka kerta. Vähän niinku neitsyys menossa:) Mä halusin nyt kokea ekat kalsarikännit näin. Ihan jees, paitsi juoma loppuu:O

        menee aina vähän sössimiseksi (juoma loppuu kesken tms). Mitäs noloa tässä on, ellet sitten ole laittanut palstalle alastonkuvia, ja toivottavasti olet ja missä ketjussa ne on?


      • ...... kirjoitti:

        menee aina vähän sössimiseksi (juoma loppuu kesken tms). Mitäs noloa tässä on, ellet sitten ole laittanut palstalle alastonkuvia, ja toivottavasti olet ja missä ketjussa ne on?

        vaan se pyjamakuva ja täysin viaton, kyl sä tiät:)


      • ......
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        vaan se pyjamakuva ja täysin viaton, kyl sä tiät:)

        mistäpä muusta se nuha on tullut kuin ilkosillaan keikistelystä


      • ihan.
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        vaan se pyjamakuva ja täysin viaton, kyl sä tiät:)

        nätti runko :)


      • ...... kirjoitti:

        mistäpä muusta se nuha on tullut kuin ilkosillaan keikistelystä

        nyt johonkuhun aivan muuhun. Olen siveellinen naishenkilö:I


      • ......
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        nyt johonkuhun aivan muuhun. Olen siveellinen naishenkilö:I

        mutta luotan siveettömyyden porttiteoriaan ja jään odottamaan seuraavia kalsarikännejäsi :)


      • söpö'


      • yötä'

      • yksinkertainen.blondi

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      124
      2722
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      455
      1942
    3. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      118
      1761
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      35
      1635
    5. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1479
    6. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1463
    7. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      353
      1401
    8. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      209
      1221
    9. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      53
      1169
    10. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      225
      1081
    Aihe