Vastaus otsikkoon. Vaikka puskasta. Kiitos.
Ikänne?
12
443
Vastaukset
- vänkyrä-nainen
taas vuotta enemmän kuin nyt :)
muumio:)
- vastaajatar
...
- hih hii:
Huomaatko et kaikkiin paljastaviin gallupeihin vastaavat nää rekatut kertoen seksifantasiat ja muut muttei ikäkysymykseen.
- almasty
Paljastaa ikäni seksijuttuhin en vastaa, kolmekymppiä tuli jo mittariin viime syksynä huohh.Kukaan ei saa olla ikuisesti 18-vuotias paitsi siinä ikävämmässä vaihtoehdossa.
- vänkyrä-nainen
jo niin moneen kertaan palstalla, et se mun mielestä riittää. Voin ilmoittaa muutoksista kyllä aina vuoden välein :)
- uk-ko
noin kerran kuussa. Jossain vaiheessa se lakkaa olemasta kiinnostavaa. Mutta olen 49 vuotias, kesällä täytän 50.
Täällähän on joitakin henkilöitä, jotka tutkivat ihmisten kirjoituksia jopa vuosia taaksepäin. Joku tällainen reipas henkilö voisi tehdää ikäkoosteen palstalaisista: laskea syntymävuodet eri gallupeissa ilmoitettujen ikien perusteella ja julkaista tilaston neljännesvuosittain.
- cookos
se oli mun henkinen ikä, testattu on.
- thin.ice
oon 37, hetkittäin tunnen olevani noin 100, mutta onneksi suurimman osan aikaa oon just sopivan ikänen :)
- vänkyrä-nainen
oo pieniä lapsia? :D
Niiden kanssa usein meinaan ikää tuntuu ropisevan oikein urakalla pois:))
- äitee*
50v
Henkine ikä (joku testi mikä lie) alle 30v - lukea niinkuin
palindromin :)...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981673- 541093
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4361070- 1701013
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 83720
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661