Paras geelimerkki

Opiskelijatar

Olen tähän mennessä käyttänyt UN:n geelejä. Ovat ihan OK ja pysyvät liftaamatta asiakkailla hyvin.
Kuitenkin haluaisin siirtyä kääyttämään ns. huippumerkkejä, kuten CND (Creative) Brisaa tai LCN:ää.

Haluaisin kuulla kokemuksia?
Itselläni on ollut LCN:n geelejä omissa kynsissä ja ovat ihan hyviä. Kuitenkin olen kuullut niin paljon kansainvälisiäkin kokemuksia CND:n Brisa-geeleistä ja ilmeisesti ovat upean ohuita ja luonnollisia. Eivät tarvitse kamalaa viilausta ja muotoon asettelua kuten esim. LCN joka on kovaa ja vaatii muotoonviilausta yms.

Olen kovasti pohtinut materiaalinvaihto-koulutusta ja sirtymistä CND:n Brisa geeleihin.

Olisiko ammattilaisilla kokemusta tästä merkistä?
Millainen materiaalinvaihto koulutus on?
Mitä pakkaukseen sisältyy (paitsi uunin vaihto)?
Onko hyvä? Mitä vaativat? Mitä materiaalinvaihtokoulutuksessa tapahtuu?

Ja muutenkin kokemuksia CND Brisan käyttäjiltä?

Kiitos kovasti jo etukäteen! :)

48

8554

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haluat vaihta???

      Jos UN toimii?
      Et varmaan tee kynsiä muuten kuin harrastusmielessä tai sit sulla ei oikeesti oo matikkapäätä....

      • Opiskelijatar

        No olipas taas asiallinen kommentti.

        Miksikö haluaisin vaihtaa? Siksi, että UN on ihan ookoo, mutta esimerkiksi värivalikoima edes perusranskiksen tekoon on huono. Toinen pointti on, että olen tosiaan nähnyt ja kokeillut Creativen Brisalla tehtyjä kynsiä (ja LCN:llä) ja mielestäni niiden ulkonäkö ja kestävyys on nyt vain aivan toista luokkaa kuin nykyisen geelimerkkini.

        Matikkapää on kohdallaan, kiitos vain. Taskussa on yliopistotutkinto matemaattis-luonnontieteelliseltä alalta.
        Mikäs oman pääkoppasi tilanne on?

        Tiedän, että Creative (ja varsinkin LCN) maksaa enemmän. Mutta minä maksan mielelläni laadusta ja siitä, että asiakkaat saavat parasta mahdollista. Jos joku haluaa halpisgeelejä käyttää, niin siitä vain, ei se ole minulta pois.

        Lähinnä itseäni kiinnostaakin juuri Creativen Brisa ja kokemukset sen käytöstä, materiaalinvaihtokoulutuksesta ja sen sisällöstä, jne. Ja nimenomaan haluaisin nyt kuulla ammattilaisten mielipititä ja kokemuksia - en typeriä kommentteja, joista ei ole kenellekään mitään apua.

        Kiitos etukäteen, jos jollain olisi tietoa! :)


      • täältä saat tietoja
        Opiskelijatar kirjoitti:

        No olipas taas asiallinen kommentti.

        Miksikö haluaisin vaihtaa? Siksi, että UN on ihan ookoo, mutta esimerkiksi värivalikoima edes perusranskiksen tekoon on huono. Toinen pointti on, että olen tosiaan nähnyt ja kokeillut Creativen Brisalla tehtyjä kynsiä (ja LCN:llä) ja mielestäni niiden ulkonäkö ja kestävyys on nyt vain aivan toista luokkaa kuin nykyisen geelimerkkini.

        Matikkapää on kohdallaan, kiitos vain. Taskussa on yliopistotutkinto matemaattis-luonnontieteelliseltä alalta.
        Mikäs oman pääkoppasi tilanne on?

        Tiedän, että Creative (ja varsinkin LCN) maksaa enemmän. Mutta minä maksan mielelläni laadusta ja siitä, että asiakkaat saavat parasta mahdollista. Jos joku haluaa halpisgeelejä käyttää, niin siitä vain, ei se ole minulta pois.

        Lähinnä itseäni kiinnostaakin juuri Creativen Brisa ja kokemukset sen käytöstä, materiaalinvaihtokoulutuksesta ja sen sisällöstä, jne. Ja nimenomaan haluaisin nyt kuulla ammattilaisten mielipititä ja kokemuksia - en typeriä kommentteja, joista ei ole kenellekään mitään apua.

        Kiitos etukäteen, jos jollain olisi tietoa! :)

        Itse olen käynyt kys. firman tuotevaihtokoulutuksessa. Minulla oli akryylikouluts tuolloin. Itsekin olen harkinnut tuota Brisa-geeliä. Ota yhteys sivustoon www.kynnet.com


      • Brisa4ever
        Opiskelijatar kirjoitti:

        No olipas taas asiallinen kommentti.

        Miksikö haluaisin vaihtaa? Siksi, että UN on ihan ookoo, mutta esimerkiksi värivalikoima edes perusranskiksen tekoon on huono. Toinen pointti on, että olen tosiaan nähnyt ja kokeillut Creativen Brisalla tehtyjä kynsiä (ja LCN:llä) ja mielestäni niiden ulkonäkö ja kestävyys on nyt vain aivan toista luokkaa kuin nykyisen geelimerkkini.

        Matikkapää on kohdallaan, kiitos vain. Taskussa on yliopistotutkinto matemaattis-luonnontieteelliseltä alalta.
        Mikäs oman pääkoppasi tilanne on?

        Tiedän, että Creative (ja varsinkin LCN) maksaa enemmän. Mutta minä maksan mielelläni laadusta ja siitä, että asiakkaat saavat parasta mahdollista. Jos joku haluaa halpisgeelejä käyttää, niin siitä vain, ei se ole minulta pois.

        Lähinnä itseäni kiinnostaakin juuri Creativen Brisa ja kokemukset sen käytöstä, materiaalinvaihtokoulutuksesta ja sen sisällöstä, jne. Ja nimenomaan haluaisin nyt kuulla ammattilaisten mielipititä ja kokemuksia - en typeriä kommentteja, joista ei ole kenellekään mitään apua.

        Kiitos etukäteen, jos jollain olisi tietoa! :)

        Kävin Brisan tuotevaihtokoulutuksen jokunen vuosi sitten. En vaihtaisi Brisaa mihinkään enää. Muutamaa muuta merkkiä tuli kokeiltua ennen sitä.

        Koulutuksessa käytiin tuotteet ja niiden käyttö läpi. Suosittelen lämpimästi. Kouluttaja asiantunteva ja mukava. Aina saa apua, jos kysyttävää tulee. Tämäkin on ehkä yksi asia, jota kannattaisi miettiä. Minkälainen tukkuri tuotteella on, onko tarkoitus vain myydä tuotetta mahdollisimman paljon kenelle tahansa, vai katsotaanko vähän, kenelle tuotteita myydään? Onko taustalla minkäänlaista tukea, markkinointiin jne. Jollekin ehkä yhden tekevää, minulle ei.

        Vaikka ei päivätyökseen kynsiä tekisikään, niin miksi ihmeessä pitäisi tyytyä huonomapaan geeliin? Hinnan vuoksi? Samalla logiikalla voi kaikessa tyytyä huonompaan.

        Brisaa käyttääkin kynsiteknikot, jotka tiedostavat laadun merkityksen ja Brisaa käyttävän kynsistudion valitsee valveutunut asiakas, joka ymmärtää, että laadusta voi maksaa. Kuitenkin monet kynsistudiot ottavat saman hinnan bulkkigeelelillä tehdyistä kynsistä kuin Brisalla tehdyistä.

        Voihan muutkin geelit toimia ja pysyä ihan OK, mutta Brisa nyt vain on ylivoimaisesti paras minun ja monen muunkin mielestä.

        En näe yhtä ainutta syytä, miksi ET menisi Brisan tuotteenvaihtokoulutukseen. Et tule katumaan.


      • Opiskelijatar
        Brisa4ever kirjoitti:

        Kävin Brisan tuotevaihtokoulutuksen jokunen vuosi sitten. En vaihtaisi Brisaa mihinkään enää. Muutamaa muuta merkkiä tuli kokeiltua ennen sitä.

        Koulutuksessa käytiin tuotteet ja niiden käyttö läpi. Suosittelen lämpimästi. Kouluttaja asiantunteva ja mukava. Aina saa apua, jos kysyttävää tulee. Tämäkin on ehkä yksi asia, jota kannattaisi miettiä. Minkälainen tukkuri tuotteella on, onko tarkoitus vain myydä tuotetta mahdollisimman paljon kenelle tahansa, vai katsotaanko vähän, kenelle tuotteita myydään? Onko taustalla minkäänlaista tukea, markkinointiin jne. Jollekin ehkä yhden tekevää, minulle ei.

        Vaikka ei päivätyökseen kynsiä tekisikään, niin miksi ihmeessä pitäisi tyytyä huonomapaan geeliin? Hinnan vuoksi? Samalla logiikalla voi kaikessa tyytyä huonompaan.

        Brisaa käyttääkin kynsiteknikot, jotka tiedostavat laadun merkityksen ja Brisaa käyttävän kynsistudion valitsee valveutunut asiakas, joka ymmärtää, että laadusta voi maksaa. Kuitenkin monet kynsistudiot ottavat saman hinnan bulkkigeelelillä tehdyistä kynsistä kuin Brisalla tehdyistä.

        Voihan muutkin geelit toimia ja pysyä ihan OK, mutta Brisa nyt vain on ylivoimaisesti paras minun ja monen muunkin mielestä.

        En näe yhtä ainutta syytä, miksi ET menisi Brisan tuotteenvaihtokoulutukseen. Et tule katumaan.

        Kiitos edelliselle asiallisesta vastauksesta! :)

        Vielä olisin udellut, että tarvitaanko materiaalinvaihtokoulutuksessa mallia vai tehdäänkö kynnen "mallikäteen"? (Vai tehdäänkö aineilla ollenkaan, onko päivä enemmän teoriaa?)

        Kyselen siksi, kun olen ollut jo yhteydessa CS:n asiakaspalveluun, mutta vastaavat niin hitaasti, että jos joku koulutuksen käynyt osaisi kertoa enemmän ja nopeammin... :)
        Ja kokemuksia nimenomaan.

        Ja sitten Brisan käyttäjät: minkälaisia Brisan geelit ovat mielestänne käsitellä?
        Niiden vahvuutenahan mainostetaan ohuita mutta kestäviä kynsiä - ilmeisesti voi käyttää ohuita kerroksia ja ei tarvitse viilata niin paljon? (vrt. kovat geelit kuten LCN).


      • Brisa4ever
        Opiskelijatar kirjoitti:

        Kiitos edelliselle asiallisesta vastauksesta! :)

        Vielä olisin udellut, että tarvitaanko materiaalinvaihtokoulutuksessa mallia vai tehdäänkö kynnen "mallikäteen"? (Vai tehdäänkö aineilla ollenkaan, onko päivä enemmän teoriaa?)

        Kyselen siksi, kun olen ollut jo yhteydessa CS:n asiakaspalveluun, mutta vastaavat niin hitaasti, että jos joku koulutuksen käynyt osaisi kertoa enemmän ja nopeammin... :)
        Ja kokemuksia nimenomaan.

        Ja sitten Brisan käyttäjät: minkälaisia Brisan geelit ovat mielestänne käsitellä?
        Niiden vahvuutenahan mainostetaan ohuita mutta kestäviä kynsiä - ilmeisesti voi käyttää ohuita kerroksia ja ei tarvitse viilata niin paljon? (vrt. kovat geelit kuten LCN).

        Ei tarvinnut ainakaan silloin olla mallia, kun minä koulutuksen kävin. Mallisormeen tehtiin, omassa kädessä oli "vapaita" kynsiä vasemmassa kädessä, joten niihin pääsin harjoittelemaan. Eli ihan käytännön juttuja pääsi tekemään.

        Kannattaa soittaa sinne yritykseen, itse olen aina saanut heidät parhaiten sillä tavalla kiinni.

        Brisan geelit on tosi helppoja hallita, ne levittyy mukavasti, tasoittuu itsestään, vaikka ovatkin aika paksuviskoosisia. Kerrosten välillä ei todellakaan tarvitse viilailla yhtikäs mitään. Valkoisen kärjen voi tehdä joko paksulla sculpting-geelillä tai sitten lakkamaisella valkosella. Tosi hyvät geelit käyttää, ei lotraamista useiden purkkien kanssa, tosi kivat värit, joita voi sekoitella, peittävät pinkit geelit jne.

        Oma mielipiteeni: Hakkaa LCN:n geelit mennen tullen! Brisa on myös paljon hellävaraisempi asiakkaalle siinä mielessä, että kerrosten välillä ei viilata, viilaus rasittaa, sekä tekijää että kynttä, jota viilataan.

        Suosittelen edelleen lämpimästi koulutusta! Et voi pettyä.

        Niin ja kannattaa valita aloituspaketeista se kattavampi, se sisältää tavaroita, joita tulet tarvitsemaan ja paketissa saat ne edullisemmin.


      • Onko pakko?

        Tää on ihme paikka, vaikka kuinka asiallisesti yrittäisi kysyä jotain niin aina joku valopää alkaa vinoilemaan.... miksi pitää vastata ollenkaan jos ei voi kommentoida asiallisesti??? Menkää te rähinöitsijät muualle tai olkaa hiljaa!!!


    • ylihuomenna

      brisan aineenvaihtokoulutukseen niin voin kertoa sitten kokemuksen.

      itselläni mm lcn koulutus yms..

      aloituspaketti maksaa nyt 180,- plus alv ja vanhan uunin kun vie vaihdossa saa uuden eurolla. :)
      joku kamppis niillä meneillään..

      odotan innolla!

      • Opiskelijatar

        Ihanaa, kiitos kovasti jos vaivaudut vähän kertomaan! :)
        Olen nyt itsekin varannut paikkani, mutta ehdin vasta ensi kuussa Brisa-päivälle... jänskättää jo valmiiksi. Varsinkin, kun edellisestä koulutuksesta on vuosia aikaa ja tässä välissä on ollut taukoa kynsien tekemisestä. :O


      • sillälailla....
        Opiskelijatar kirjoitti:

        Ihanaa, kiitos kovasti jos vaivaudut vähän kertomaan! :)
        Olen nyt itsekin varannut paikkani, mutta ehdin vasta ensi kuussa Brisa-päivälle... jänskättää jo valmiiksi. Varsinkin, kun edellisestä koulutuksesta on vuosia aikaa ja tässä välissä on ollut taukoa kynsien tekemisestä. :O

        joo..kouluttaja kipee.
        no aloituspaketti tulee kuitenkin alkuviikosta. ei se nyt ihan niin paljoo tyydytä mut katotaan..:/


      • Opiskelijatar
        sillälailla.... kirjoitti:

        joo..kouluttaja kipee.
        no aloituspaketti tulee kuitenkin alkuviikosta. ei se nyt ihan niin paljoo tyydytä mut katotaan..:/

        No kai saat rahasi takaisin, tai paikan toiselle koulutuspäivälle?!
        Vai ottavatko ne tosiaan rahat ja sitten peruvat koulutuksen? Lähettävät vain paketin, eikä lamppuakaan saa sitten vaihdettua?

        Toivottavasti ymmärsin nyt väärin, koska olen luullut, että CS:ltä saa erinomaista asiakaspalvelua... :O


      • rahoja takaisin
        Opiskelijatar kirjoitti:

        No kai saat rahasi takaisin, tai paikan toiselle koulutuspäivälle?!
        Vai ottavatko ne tosiaan rahat ja sitten peruvat koulutuksen? Lähettävät vain paketin, eikä lamppuakaan saa sitten vaihdettua?

        Toivottavasti ymmärsin nyt väärin, koska olen luullut, että CS:ltä saa erinomaista asiakaspalvelua... :O

        saa kun alunperinkin ideana on ollut se että koulutus "ilmainen" mikäli ostaa sen koulutuspaketin.

        eli nyt koulutus peruttiin ja lasku kyllä löytyi perille.

        ja vanhan uunin kun lähettää niin saa sitten sillä eurolla uuden.. jooh

        pääsisin juu toiselle koulutuspäivälle mutta itellä niin kiire aikataulu kynsien suhteen ettei niitä vapaita lauantaipäiviä ihan niin vaan revitä.. :/

        harmittaa kyllä.

        no kynsiä olen tehnyt reilun 4v että geelitekniikka on kyllä täysin hallinnassa, etten usko että sen puolesta tulee ongelmia brisan aineihin tutustuessa. paketti sisältää kuulemma jonkun opetus dvd..
        mutta kyllä silti harmittaa.


      • niinnpä niin
        sillälailla.... kirjoitti:

        joo..kouluttaja kipee.
        no aloituspaketti tulee kuitenkin alkuviikosta. ei se nyt ihan niin paljoo tyydytä mut katotaan..:/

        Vielä 6.3. eivät tienneet edes koulutuspaikkaa. Olin myös menossa sinne, muttei antanut oikein hyvää kuvaa, joten peruin. Ei varmaan ollut muita tulijoita joten peruivat, olis tullut liikaa kustannuksia.


      • aojdisndkidx
        niinnpä niin kirjoitti:

        Vielä 6.3. eivät tienneet edes koulutuspaikkaa. Olin myös menossa sinne, muttei antanut oikein hyvää kuvaa, joten peruin. Ei varmaan ollut muita tulijoita joten peruivat, olis tullut liikaa kustannuksia.

        Kyllä heillä on ihan oma paikka olemassa Vantaalla. Sairaustapauksille ei voi mitään.

        Kaverini kävi tuotteenvaihtokoulutuksen ja oli siellä yksin, siis kouluttajan lisäksi, järjestivät sen normaalien aikataulujen ulkopuolella, että kyllä siellä joustetaan.


      • koulutus
        aojdisndkidx kirjoitti:

        Kyllä heillä on ihan oma paikka olemassa Vantaalla. Sairaustapauksille ei voi mitään.

        Kaverini kävi tuotteenvaihtokoulutuksen ja oli siellä yksin, siis kouluttajan lisäksi, järjestivät sen normaalien aikataulujen ulkopuolella, että kyllä siellä joustetaan.

        kyseessä ei ollut vantaalla tapahtuva koulutus!


      • puhutaan niin
        niinnpä niin kirjoitti:

        Vielä 6.3. eivät tienneet edes koulutuspaikkaa. Olin myös menossa sinne, muttei antanut oikein hyvää kuvaa, joten peruin. Ei varmaan ollut muita tulijoita joten peruivat, olis tullut liikaa kustannuksia.

        samaa epäilen myös minä, alkuviikosta soittivat ja jo silloin kuullosti siltä ettei osanottajia ole tarpeeksi ja sanoivat että muutama osallistuja on vielä hiukan auki että heidän varmistuksen jälkeen vasta he valitsevat kaupungista hotelllin jonka tiloissa koulutus tapahtuu..

        että kipeenä vai ei tarpeeksi osallistujia..........


      • puuttua keskusteluun
        aojdisndkidx kirjoitti:

        Kyllä heillä on ihan oma paikka olemassa Vantaalla. Sairaustapauksille ei voi mitään.

        Kaverini kävi tuotteenvaihtokoulutuksen ja oli siellä yksin, siis kouluttajan lisäksi, järjestivät sen normaalien aikataulujen ulkopuolella, että kyllä siellä joustetaan.

        jos et tiedä mistä puhutaan!

        Kukaan ei ole maininnutkaan vantaasta mitään!

        jos et tiedä että heillä on meneillään suomen kiertävä work shop tapahtuma.. euron uunikamppiksen yms.


      • ochdrfifolfojmbkf
        puuttua keskusteluun kirjoitti:

        jos et tiedä mistä puhutaan!

        Kukaan ei ole maininnutkaan vantaasta mitään!

        jos et tiedä että heillä on meneillään suomen kiertävä work shop tapahtuma.. euron uunikamppiksen yms.

        "kipee
        Kirjoittanut: niinnpä niin 15.3.2009 klo 18.25


        Vielä 6.3. eivät tienneet edes koulutuspaikkaa. Olin myös menossa sinne, muttei antanut oikein hyvää kuvaa, joten peruin. Ei varmaan ollut muita tulijoita joten peruivat, olis tullut liikaa kustannuksia. "

        Niinpä, ei ole kukaan maininnut Vantaata tässä sen enempää kuin mitään muutakaan paikkakuntaa! Vai mainitsitko tässä jonkin muun paikkiakunnan? Eikä se ole work shop-tapahtuma. Että juu, tiedän kyllä, että on kampanja meneillään.

        Sen sijaan, että epäileväiset jauhavat tällä palstalla, niin kannattaisi ehkä soittaa yritykseen ja kysyä mikä on asian todellinen laita.

        Unohdan aina välillä, että tätä palstaa hallitsee vain yksi "tukkuri". Muista voikin sitten jauhaa paskaa.

        Mua tää keskustelu harmittaa siksi, että olen tämän tukun, josta keskustellaan, asiakas ja olen ollut erittäin tyytyväinen palveluun, koulutukseen ym.


      • juuri viime viikolla
        ochdrfifolfojmbkf kirjoitti:

        "kipee
        Kirjoittanut: niinnpä niin 15.3.2009 klo 18.25


        Vielä 6.3. eivät tienneet edes koulutuspaikkaa. Olin myös menossa sinne, muttei antanut oikein hyvää kuvaa, joten peruin. Ei varmaan ollut muita tulijoita joten peruivat, olis tullut liikaa kustannuksia. "

        Niinpä, ei ole kukaan maininnut Vantaata tässä sen enempää kuin mitään muutakaan paikkakuntaa! Vai mainitsitko tässä jonkin muun paikkiakunnan? Eikä se ole work shop-tapahtuma. Että juu, tiedän kyllä, että on kampanja meneillään.

        Sen sijaan, että epäileväiset jauhavat tällä palstalla, niin kannattaisi ehkä soittaa yritykseen ja kysyä mikä on asian todellinen laita.

        Unohdan aina välillä, että tätä palstaa hallitsee vain yksi "tukkuri". Muista voikin sitten jauhaa paskaa.

        Mua tää keskustelu harmittaa siksi, että olen tämän tukun, josta keskustellaan, asiakas ja olen ollut erittäin tyytyväinen palveluun, koulutukseen ym.

        kyseisestä koulutuksesta ja kyllä he ihan itse sitä kutsuivat work shopiksi!!! että näin..

        Fiksuja noi suun "tarkkuutta" kommentit..
        tais osuu omaan nilkkaan!

        ja jos kerta heillä on oma koulutuspaikka vantaalla niin etkö sä hyvä ihminen tajua ettei siitä koulutuspaikasta ole kyse jos joku kertoo ettei koulutuspaikkaa vielä ollut edes tiedossa.. hohhoijaa.
        ja valoja päälle!

        ja tiedätkö sä itse minkä takia netissä keskustelupalstat ovat? Jotta asioista voidaan keskustella!!!!
        Ja mielipiteiden vaihto liittyy siihen, jos et itse kestä sitä lukea niin pysy poissa!


    • Kaikkea kokeillut

      Hei,

      Suosittelen lämpimästi kokeilemaan itse jokaista merkkiä esimerkiksi kouluttajalla, jonka jälkeen tiedät, miten kynnet pysyvät, miltä ne näyttävät ja miten noilla merkeillä työstetään kynsiä.

      Toinen asia, joka kannattaa ennen merkin valintaa ottaa selville on tarvikkeiden hintataso. Haluat varmasti tekemästäsi työstä myös hyvän palkan. Eli vertaile hinta-laatu -suhdetta.

      Olen kokeillut useiden vuosien aikana eri merkkejä ja päätynyt lopulta Professionailsiin. Pysyvät hyvin, ovat kauniit, koulutus yksityiskohtainen ja materiaalit edullisempia kuin esimerkiksi CND tai LCN, jotka ovat todella kalliita materiaaleja, vaikka laatutaso on mielestäni jopa parempi.

      Mutta tutki ja kokeile, niin löydät oman merkkisi.

      • Kaikkea kokeillut

        Tarkoitin siis, että kokemukseni mukaan Professionails on laadukkaampi merkki kuin LCN tai CND, mutta kannattaa tosiaan kokeilla itse, mistä merkistä pidät eniten.


      • Opiskelijatar
        Kaikkea kokeillut kirjoitti:

        Tarkoitin siis, että kokemukseni mukaan Professionails on laadukkaampi merkki kuin LCN tai CND, mutta kannattaa tosiaan kokeilla itse, mistä merkistä pidät eniten.

        Juu, olen kokeillut geeleistä LCN:ää, Proffaa ja nyt CND:n Brisaa, mikä on ehdoton suosikkini yllämainituista.
        Hinta ehkä vähän korkeampi, mutta laatu, kirkkaus, levittyvyys, pysyvyys = huippuluokkaa!
        Ja oman kynnen geelauksen saa tehtyä ihan uskomattoman ohueksi, ei geeliksi edes uskoisi, ja silti kestää, kestää ja kestää...

        Muut edellämainitut laatsarjat ovat kanssa hyviä, ei siinä mitään - mutta taidan olla valintani tehnyt... :)


      • Opiskelijatar
        Opiskelijatar kirjoitti:

        Juu, olen kokeillut geeleistä LCN:ää, Proffaa ja nyt CND:n Brisaa, mikä on ehdoton suosikkini yllämainituista.
        Hinta ehkä vähän korkeampi, mutta laatu, kirkkaus, levittyvyys, pysyvyys = huippuluokkaa!
        Ja oman kynnen geelauksen saa tehtyä ihan uskomattoman ohueksi, ei geeliksi edes uskoisi, ja silti kestää, kestää ja kestää...

        Muut edellämainitut laatsarjat ovat kanssa hyviä, ei siinä mitään - mutta taidan olla valintani tehnyt... :)

        ... Niin, ja siis UN:n geeleillä olen tehnyt ja omissa kynsissä olut myös - mutta nyt kun sain CND:t käyttöön, niin tuntuu, että miten ihmeessä olen selvinnyt niiden kanssa läträämisellä? :D

        Lisäksi on kokeiltu omissa kynsissä eri akryylejä eri paikoissa, mutta eivät pysy liftaamatta ja irtoilevat miten sattuu.
        Geelit ovat siis suosikkini, ja nyt olen muutaman koeilukerran jälkeen rakastunut Brisaan!


      • Pitävyysongelma
        Opiskelijatar kirjoitti:

        ... Niin, ja siis UN:n geeleillä olen tehnyt ja omissa kynsissä olut myös - mutta nyt kun sain CND:t käyttöön, niin tuntuu, että miten ihmeessä olen selvinnyt niiden kanssa läträämisellä? :D

        Lisäksi on kokeiltu omissa kynsissä eri akryylejä eri paikoissa, mutta eivät pysy liftaamatta ja irtoilevat miten sattuu.
        Geelit ovat siis suosikkini, ja nyt olen muutaman koeilukerran jälkeen rakastunut Brisaan!

        Henkilökohtaisia asioita varmaankin, mutta minulla Brisat eivät pysyneet yhtä hyvin kuin Professionails ja LCN. LCN:ssä oli vain se ongelma, että olivat tosi paksut ja vähän oudon väriset. UN:ää ei voi mielestäni verrata näihin muihin merkkeihin, joista on kommentoitu tässä keskusteluketjussa...


      • kynsimuotoilija
        Pitävyysongelma kirjoitti:

        Henkilökohtaisia asioita varmaankin, mutta minulla Brisat eivät pysyneet yhtä hyvin kuin Professionails ja LCN. LCN:ssä oli vain se ongelma, että olivat tosi paksut ja vähän oudon väriset. UN:ää ei voi mielestäni verrata näihin muihin merkkeihin, joista on kommentoitu tässä keskusteluketjussa...

        Proffa erittäin laadukas.
        Kuten niiden pitkä ja perusteellinen koulutuskin!


      • nailfive
        kynsimuotoilija kirjoitti:

        Proffa erittäin laadukas.
        Kuten niiden pitkä ja perusteellinen koulutuskin!

        onko kukaan tilannut kiinasta BeautiFactoryn geelejä? Lamppukin on ihanan pinkki ja tulisi siis vain kotikäyttöön. Itselleni haluisin tussata kynsiä enkä kutenkaan halua sijoittaa aloitukseen 300euroa :)
        Kiitti!


      • Kynsinainen
        nailfive kirjoitti:

        onko kukaan tilannut kiinasta BeautiFactoryn geelejä? Lamppukin on ihanan pinkki ja tulisi siis vain kotikäyttöön. Itselleni haluisin tussata kynsiä enkä kutenkaan halua sijoittaa aloitukseen 300euroa :)
        Kiitti!

        Hei kauanko noi geelikynnet sitten pysyy kynsissä ja tartteeksne jotain huoltoo?


      • BF fan
        Kynsinainen kirjoitti:

        Hei kauanko noi geelikynnet sitten pysyy kynsissä ja tartteeksne jotain huoltoo?

        Mulla on jenkeistä tilattu setti ja siihe kampetta mukaan. Kestää siis ihan kaksikin viikkoa! Eli siis ihan sikamaisen hyvin! ..siis kun ottaa huomioon hinnan.

        Se tuli mieleen et jos joku viisaampi vois kertoo että JOS kokeile jotakin noita yllämainittuja merkkejä niin käykö millainen lamppu? Mulla on yksi jo mut tarviinko erilaisen erilaisille geeleille, onko niissä joku tietty tehomäärä?

        Kiitti superisti!


      • ekuste
        Kynsinainen kirjoitti:

        Hei kauanko noi geelikynnet sitten pysyy kynsissä ja tartteeksne jotain huoltoo?

        Geelikynnet pysyvät kauniita 3 viikkoa, ja sitten tulee
        huolto. Minä työskentelen nyt uusien tuotteiden Looks Design geelillä.
        ERITTÄIN SUPER kynnet pysyvät!
        Myös asentaa myös püsiripsmete:)


      • ekuste
        ekuste kirjoitti:

        Geelikynnet pysyvät kauniita 3 viikkoa, ja sitten tulee
        huolto. Minä työskentelen nyt uusien tuotteiden Looks Design geelillä.
        ERITTÄIN SUPER kynnet pysyvät!
        Myös asentaa myös püsiripsmete:)

        [email protected]


      • HalooElery
        ekuste kirjoitti:

        [email protected]

        Täällä ei saa mainostaa elery urres..mainostat joka keskustelussa..ärsyttävää!


      • Oulurock
        kynsimuotoilija kirjoitti:

        Proffa erittäin laadukas.
        Kuten niiden pitkä ja perusteellinen koulutuskin!

        Proffan koulutuksen käyneistä olen nähnyt vain YHDEN tekijän tekevän oikeasti todella kauniita kynsiä :-/ Hän on Oulussa :-)


    • asiaa!!

      no voi hyvää päivää tätäkin keskustelua taas. Siis LCN geelit paksuja, jotkut pysyy, jotkut ei.. Joka ikinen geeli on paksu jos sitä ei osaa laittaa ja hioa oikein!! Universal Nails geelit huonoja vai? Otappa sieltä Star Lite yhden vaiheen geeli ja loppuu läträäminen, hemmetin hyvin pysyy ja hemmetin helppo tehdä. Jokaisella on oma geeli johon on tykästynyt ja jota tietenkin kehuu, mutta kyllä se on vaan pirun paljon tekijästä kiinni mikä on lopputulos, oli se geeli jostain halpismerkistä tai naurettavan kalliista sarjasta.

    • Hulina_79

      Itse olen käyttänyt Lumin'Orin geelejä nyt pari vuotta ja olen ollut ihan tyytyväinen. Huoltoväli normaalisti 3-5 viikkoa.

      • mklli

        Normaali huoltoväli kaikilla merkeillä oikein tehtynä on 3-5vkoa :-)


    • mäki haluun kuulla

      Osaako/voisko joku kertoa vertailua noista jo mainituista laadukkaista merkeistä verrattuna ONS geelilinjaan?ite teen pelkkää akryylia ja viel hiukan outo tuo geelien maailma.

    • 4+12

      Itse olen ollut erittäin tyytyväinen Mereneidin ja Viis Ilusalongin geeleihin. Ilusalongin Mosaic geelin on aivan huippuja käyttää!

      • meeimuutahuolita

        Viis ei enää lähetä Suomeen mutta tuotteita myydään noutotukuissa ympäri maata verkkokaupassa www.mosaic-ns.fi samaan hintaan kuin Viron puolella. Koulutukset ihan ykkösluokkaa!!


    • MS

      Eräs suomalainen yritys maahantuo Mia Secret merkkisiä geelejä muita tuotteita, tosi hyvä hinta-laatusuhde.

      Ettei mene mainostamiseksi niin googleta "mia secret"

    • kunhankysyin

      tää nyt voi olla hölmö kysymys,mut kovetuuks brisa geelit led-uunissa? haluaisin kokeilla niitä geelejä,kun ennen käyttämääni geeliä en enään löydä mistään :(

      • mllk

        Niille "ei käy" kuin CND:n omat uunit :-/ Siis oikeasti - kyllä käy mikä tahansa mutta myydään niin ettei muut käy. Yksi isojen merkkien miinuspuolia.


    • MysticNails

      Paras hinta/laatusuhde on Mystic Nailsin geeleissä. Googleta Mystic Nails niin löydät suomalaisen verkkokaupan com päätteellä. Sieltä saa sekä erihintaisia aloituspakkauksia ja myös todella laajan MN tuote valikoiman.

    • Parastapalvelua

      Kyseinen com päätteinen mystic nails verkkokauppa mainostaa massiivisia tuotetäydennyksiä facesivuillaan. No päätin heti tilata tuotteita mitä mainosti niin eipä niitä ollut kun 3 varastossa ja jotain vain 2 . Minulla monta studiota jonne tuotteet olisin tilannut. No pelkkää huijausta ja enpä ole kyseisen toimintaan muutenkaan tyytyväinen, ei ole palvelua eikä noutopistettä. Löysin toisen Mystic Nails tuotteiden jälleenmyyjän ja johan siellä palvelu pelaa www.elliina.net/kauppa. Soitin Elliinaan kun tarvisin neuvoja. Aivan mahtava asiakaspalvelu sekä tilaamani tuotteet jo lähetetty. Heillä myös noutotukku jonne menen kokeilemaan Mystic nailsin tuotteita maksutta. Wauw nyt olen löytänyt firman joka pitää lupauksensa ja on asiakasystävällinen. Ja tuotteiden hinnat samat tai jopa edullisemmat.

      • Etsivälöytääeikös

        Parikin eri paikkaa myy tuota merkkiä, ei hirveästi eroa näillä hinnoissa.


      • jhfs

        Tuotteet ok muttei erityisen hyvälaatuisia. Mutta ok.. se kelle se riitää. Mystic Nailsilla ei ole Suomessa yhtään hyvää kouluttajaa ja se on iso miinus!


    • Mosaicforever

      Ehdottomasti Mosaic. Tämä pieni merkki on jyrännyt koulutuksien laadulla isot merkit! Myös itse geelit/tuotteet ensiluokkaisia ja hinta puolet näistä isoista merkeistä!

      En näe yhtään syytä mikset vaihtaisi oikeasti kauniiden kynsien pariin <3

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      416
      8854
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      241
      6384
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      334
      2305
    4. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      12
      1926
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1677
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1633
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      183
      1265
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      187
      1263
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      979
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      954
    Aihe