kun on kaikille pelkkää ilmaa. Ketään ei kiinnosta omat menot tai tulemiset. Tällä hetkellä en odota muuta, kuin että tulisi kesä ja pääsen pariksi viikoksi pois suomesta. Espanjan aurinkorannoilla on aina jotain mielenkiintoista ja uuden näkymät vaikka olinkin samassa paikassa jo viime vuonna.... Tulee liikuttuakin erilailla kun ei ole aina edessä samat maisemat ja tylsyys.
Yksinäisyys on puuduttavaa, etenkin
3
415
Vastaukset
- loma onkin
että voi irtautua arjesta ja tehdä ihan jotain muuta kuin normaalisti. Aattele miten onnellinen oot kun on mitä odottaa ja pystyt vaihtaan maisemia! Kaikilla vaan ei oo varaa tollasiin lomiin, mutta nauti sinä siellä siitä että voit toteuttaa unelmiasi. Ja valoisuuskin on yksi mikä monesti todella piristää tällasen pimeen talven jälkeen. Toivottavasti sulla on jotain seuraa sinne matkustaessasi että voi jonkun kanssa jakaa kokemuksia - ainakaan juttusi otsikosta päätellen et kovin nauti yksinolosta.
- Ikisinkku(ko?)
Minusta tuo on vähän huono tapa elää. Siis tarkoitan sitä, että jos suurimman
osan vuodesta vain elää odottaen jotain joka on kuukausien päässä, niin
suurin osa vuodesta menee tavallaan ihan ohi.
Eikö kannattaisi elää vähän lyhyemmän tähtäimen elämää? Keksisit vaikka
jotain mukavaa puuhaa viikonlopuksi tai parin viikon päähän, niin ei täytyisi
ihan kesään asti odotella?
Miksi muiden ylipäätään täytyisi olla kauhean kiinnostuneita sinun
menemisistäsi? Itse olen ollut sinkkuna jo vuosia ja elän kyllä
pääasiassa ihan itseäni varten, omaa elämääni. Käyn harrastusten treeneissä
4 kertaa viikossa ja ihan ex tempore kaikenlaisissa tapahtumissa kun satun jotain mielenkiinoista
lehdesta bongaamaan.
Olen jo ajat sitten lakannut murehtimasta että pitävätkö muut minua säälittävänä
kun käyn paikoissa yksin. Antaa sääliä vaan. Ennemmin minä katselen maailmaa yksin
kuin jumitan kotona illasta ja viikonlopusta toiseen surkuttelemassa
itseäni ja yksinäisyyttäni.
Nyt on muuten elokuvissakin harvinaisen hyvä tarjonta. Koska viimeksi
kävit uppoutumassa elokuvien maailmaan kunnon herkutteluannoksen kanssa?
Ihan vaan esimerkkinä siis. Kokeile vaikka jotain uutta harrastusta, joka
oikeasti kiinnostaa, äläkä murehdi mitä muut ovat siitä mieltä. Pistä itsesi
peliin, kokeile jotain uutta.
Tylsyys ei vähene yhtään sillä jos valittaa siitä, eikä kukaan
tule sinun puolestasi tekemistä keksimään. Tuskin se mahdollinen kumppanikaan
siitä innostuisi jos joutuisi aina keksimään mitä tehdään?- kirjoitus
Tässä kirjoituksessa on järkeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917375- 373917
- 453490
- 2332663
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402632- 402413
- 1292349
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292249Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202125- 451932