Onko kirkko näin taikauskoinen.
En ole päässyt itse katsomaan.
Vanhat virret päätyvät numeroon 665 uudet alkavat numerosta 667
Onko totta
2
1108
Vastaukset
- maagikolle
Viimeinen virskikirjan virsi on 632.
Sinä sitten jaksat urputta tuosta numerosta 666.
Jätä se jo rauhaan.
Tiedoksi annettakoon että edellisen virsikirjan 666 on nykyisen 436, ja se on vain numero eikä mitään muuta.
Jos kerran haluat jankat yhä tuosta numerosta niin tiedän erään papin jonka auton rekkari päättyi nroon 666. Häntä kiusatessani tuosta numerosta sain tyhjentävän kommentin, saatanakin on papin alamainen.
Keskustelu asiasta päättyy tähän. - Highway to Shell.
synteettistä dopamiinia ehtoolliselle, kyl se sillä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1422530Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy202226Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1852063Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82491561Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1321315Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861184Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.1021128- 84927
Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har17902Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j69894