ottaa vain pakollisen liikennevakuutuksen? Pohjantähdessä oli jotain 540e. Löytyykö halvempia yhtiöitä?
Mikä on halvin vakuutusyhtiö
18
4152
Vastaukset
- Zaari
Näyttäis olevan kilpailukykyset hinnat.
- katsoin kuitista
mulla on pakollinen liikennevakuutus näköjään 117 egee. Paljon alle sun pohjantähteen siis.
Firma on if- erämaksajako
Ja laskusi tulee 4 x vuodessa, ja paljonkos oli sitten vielä bonuksia ja muita alennuksia?
- katsoin kuitista
erämaksajako kirjoitti:
Ja laskusi tulee 4 x vuodessa, ja paljonkos oli sitten vielä bonuksia ja muita alennuksia?
höpö höpö
Yhdessä erässä maksan vuosimaksun. Siis vuosimaksu on 117 egee. Ei mitään ihme alennuksia ole. Ja bonus on 40 prossaa. Se tekee siis nollabonuksilla noin 200 egee vuodessa katsoin kuitista kirjoitti:
höpö höpö
Yhdessä erässä maksan vuosimaksun. Siis vuosimaksu on 117 egee. Ei mitään ihme alennuksia ole. Ja bonus on 40 prossaa. Se tekee siis nollabonuksilla noin 200 egee vuodessaNoilla hinnoilla taitaa olla suomen halvin liikennevakuutus. Lähtöhinta alle 200€ vuodessa. Annatko vielä automerkin, vuosiluvun ja yhtiön?
Tähän mennessä halvin auton lähtöhinta on ollut 250€. Nyt pistät hienosti paremmaksi.- never
misterifvi kirjoitti:
Noilla hinnoilla taitaa olla suomen halvin liikennevakuutus. Lähtöhinta alle 200€ vuodessa. Annatko vielä automerkin, vuosiluvun ja yhtiön?
Tähän mennessä halvin auton lähtöhinta on ollut 250€. Nyt pistät hienosti paremmaksi.Saapa nähdä, tuleeko rehellistä vastausta; merkki, käyttöönottovuosi jne... Epäilen, koska kuullostaa niin edulliselta. Oisko mainosta?
- katsoin kuitista
misterifvi kirjoitti:
Noilla hinnoilla taitaa olla suomen halvin liikennevakuutus. Lähtöhinta alle 200€ vuodessa. Annatko vielä automerkin, vuosiluvun ja yhtiön?
Tähän mennessä halvin auton lähtöhinta on ollut 250€. Nyt pistät hienosti paremmaksi.vakuutuksen hinta lakstaan yhtiöissä riskianalyysin avulla, se on vakuutusmatematiikkaa joka on ihan oma taiteenlajinsa. Automerkki (Fiat, 90-luvulta) on vain yksi osa hinnan muodostusta. Yhtä ratkaisevaa on rekisteröintipaikan postinumero sekä vakuutuksenottajan sosiodemografiset tiedot.
Noiden yhdistelmänä tuossa yhtiössä tuli tässä tapauksessa tuollainen hinta. Ja yhtiö on siis if, ihan kuten kirjoitin.
En usko että vaikkapa 20 vuotias mies Helsingistä saisi samaan auton vakuutukset tuolla hinnalla. Jos saa niin vakuutusyhtiön riskilaskennassa on jotain pahasti pielessä ja minä maksan liikaa. katsoin kuitista kirjoitti:
vakuutuksen hinta lakstaan yhtiöissä riskianalyysin avulla, se on vakuutusmatematiikkaa joka on ihan oma taiteenlajinsa. Automerkki (Fiat, 90-luvulta) on vain yksi osa hinnan muodostusta. Yhtä ratkaisevaa on rekisteröintipaikan postinumero sekä vakuutuksenottajan sosiodemografiset tiedot.
Noiden yhdistelmänä tuossa yhtiössä tuli tässä tapauksessa tuollainen hinta. Ja yhtiö on siis if, ihan kuten kirjoitin.
En usko että vaikkapa 20 vuotias mies Helsingistä saisi samaan auton vakuutukset tuolla hinnalla. Jos saa niin vakuutusyhtiön riskilaskennassa on jotain pahasti pielessä ja minä maksan liikaa.Yhtälö ei tunnu todelliselta. 200€ lähtöhinta helsingissä henkilöautolle... Voin kyllä uskoa, mutten ihan suosiolla. Jos bonuksesi olisi täysi 70%, niin hinta on ihan ok. Täysillä liikennebonuksella maksua tulisi 60€!!!
Rohkenen väittää sinun olevan väärässä 99% todennäköisyydellä, mutta mikä tässä tappelemaan sulla on sellainen taksa tai sitten ei.- katsoin kuitista
misterifvi kirjoitti:
Yhtälö ei tunnu todelliselta. 200€ lähtöhinta helsingissä henkilöautolle... Voin kyllä uskoa, mutten ihan suosiolla. Jos bonuksesi olisi täysi 70%, niin hinta on ihan ok. Täysillä liikennebonuksella maksua tulisi 60€!!!
Rohkenen väittää sinun olevan väärässä 99% todennäköisyydellä, mutta mikä tässä tappelemaan sulla on sellainen taksa tai sitten ei.Luepa vielä kerran mitä kirjoitin!
Vaikka mainitsin sanan Helsinki en sanonut että ole sieltä. Pikemminkin päinvastoin - sanoin että jos joku nuori kaveri saa Helsingissä vakuutuksen samaan autoon samaan hintaan kuin minä, niin sitten minä maksan if:ssä liikaa...
Joten en ole Helsngistä ja en ole nuori miespuolinen. Ja ne mahdollistavat tuon hinnan osaltaan. Ymmärsitkö nyt? katsoin kuitista kirjoitti:
Luepa vielä kerran mitä kirjoitin!
Vaikka mainitsin sanan Helsinki en sanonut että ole sieltä. Pikemminkin päinvastoin - sanoin että jos joku nuori kaveri saa Helsingissä vakuutuksen samaan autoon samaan hintaan kuin minä, niin sitten minä maksan if:ssä liikaa...
Joten en ole Helsngistä ja en ole nuori miespuolinen. Ja ne mahdollistavat tuon hinnan osaltaan. Ymmärsitkö nyt?Naisten ja miesten väliset erot eivät ole edes 10% liikennevakuutuksen hinnassa. Muutama sata autoa tulee vuoden aikana hinnoiteltua ja toiset mokomat katseltua eri yhtiöiden hinnoittelua. Uskon omaavani hyvän tuntuman. Jos nyt kerrot automerkin, mallin paikkakunnan niin olisin hyvin onnellinen. 200€ lähtöhinta ja siitä pois keskittämisalennus(tai vastaava) ja bonus, kyseenalaistan sen koska se kuulostaa niin mahdottomalta.
- katsoin kuitista
misterifvi kirjoitti:
Naisten ja miesten väliset erot eivät ole edes 10% liikennevakuutuksen hinnassa. Muutama sata autoa tulee vuoden aikana hinnoiteltua ja toiset mokomat katseltua eri yhtiöiden hinnoittelua. Uskon omaavani hyvän tuntuman. Jos nyt kerrot automerkin, mallin paikkakunnan niin olisin hyvin onnellinen. 200€ lähtöhinta ja siitä pois keskittämisalennus(tai vastaava) ja bonus, kyseenalaistan sen koska se kuulostaa niin mahdottomalta.
No nyt selvis miksi olet niin kiinnostunut mun auton tarkoista tiedoista ja mun asuinpaikasta. Oletkin siis vakuutusfirmassa duunissa!
Miksi mä sulle kertoisin nuo tiedot. Varmaan oot Ifissä ja noilla tiedoilla vaan tsekkaat miksi myytte mulle vakuutuksen sun mielestä liian halpaan hintaan. Ja seuraavassa laskussa tän vakuutuksen hinta sitten nousee!
Sitä paitsi tuo mun auton tarkka malli ei ole kaikista tavallisin että sieltä teidän firman tietokannasta löytäisit mut heti, jos kerron mallin ja paikkakunnan.
Joten minä pidän tämän vakuutusmiehen sanoin mahdottoman hinnan mielelläni jatkossakin enkä riskeeraa sen menttämistä. Kiitos vaan! - usein
katsoin kuitista kirjoitti:
No nyt selvis miksi olet niin kiinnostunut mun auton tarkoista tiedoista ja mun asuinpaikasta. Oletkin siis vakuutusfirmassa duunissa!
Miksi mä sulle kertoisin nuo tiedot. Varmaan oot Ifissä ja noilla tiedoilla vaan tsekkaat miksi myytte mulle vakuutuksen sun mielestä liian halpaan hintaan. Ja seuraavassa laskussa tän vakuutuksen hinta sitten nousee!
Sitä paitsi tuo mun auton tarkka malli ei ole kaikista tavallisin että sieltä teidän firman tietokannasta löytäisit mut heti, jos kerron mallin ja paikkakunnan.
Joten minä pidän tämän vakuutusmiehen sanoin mahdottoman hinnan mielelläni jatkossakin enkä riskeeraa sen menttämistä. Kiitos vaan!Äkkiä ne on kyllä katottu läpi kaikki alle 200€:n vakuutukset muutenkin...
En muista paljonko vaimon Meganen vakuutus oli aikoinaan, mutta vakuutusvirkailaja sanoi sen olevan halvin mitä on koskaan tullu etteen. Sanoi pistävänsä Meganen hankinnan itsekkin vakavasti harkintaan :) - Seurannut
katsoin kuitista kirjoitti:
Luepa vielä kerran mitä kirjoitin!
Joten en ole Helsngistä ja en ole nuori miespuolinen. Ja ne mahdollistavat tuon hinnan osaltaan. Ymmärsitkö nyt?Misterifvin ymmärrys ei ole parhaasta päästä, sen olen huomannut. Jokainen kuitenkin menee omillaan. Kyllä If on kallis, sen olen todennut. Sampo rahastaa yksityisillä vakuutuksilla.
- voinko
misterifvi kirjoitti:
Tähän mennessä halvin auton lähtöhinta on ollut 250€. Nyt pistät hienosti paremmaksi.voinko laittaa lapsen nimiin autovakuutuksen koska itse en saa .saanko rekisteröityä mitenkään autoa jos luottotiedois häikkää.7pvä.aikaa
- vain kysymällä
hinta kaikista yhtiöistä, ei täältä.
- kaukonen helmi
Itse vertailin laskureilla summaa,,netistä löytyy.Fennia oli mulle halvin
- vitun taukki
mistä vitusta sen voi muut tietää kuin sinä itse kysymällä.
jos sulla on muitakin vakuutuksia siirtymässä, ne vaikuttavat kaikkien vakuutuksien hintaan. - autot if:iin
Kokeiles laskea If:n nettisivuilla vakuutuksesi. Itse siirsin kaikki autoni if:lle koska oli puolet halvempaa kuin fennialla.
Bonuksetkin nousi heti 20 % kun olen alle 27-vuotta. Avokin siirsi myös autonsa,eli yhteensä viisi autoa ja traktori,niin vuosimaksu kaikki yhteensä on 1200 € luokkaa. Kannattaa vertailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362789Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs182597100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432288Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201881Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381612Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511575- 381493
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251373- 341261
- 261171