Olen aloittamassa kuorossa ja mun tarttis keksiä joku laulu minkä esitän kuoron johtajalle joka sitten päättää sovinko kuoroon ja jos sovin mitä ääntä laulan yms.
Mikä olisi hyvä laulu laulaa mistä selviää helpolla mitä ääntä mä laulan eikä olis kovin vaikea?
kuorossa aloittaminen
4
840
Vastaukset
- nimen omaan
siinä, että sinun pitää tietää tuo asia itse.
Valitse kappale, jonka ITSE koet itsellesi sopivaksi ja jonka HALUAT esittää. - lastenlaulu!
Ammattilainen kyllä kuulee äänimateriaalin ja musikaalisuuden laulusta kun laulusta. Kansanlaulut ja lastenlaulut aivan hyviä vaihtoehtoja. Mene kirjaston musiikkiosastolle ja selaa Toivelaulukirjoista joku tuttu ja itselle mukava kappale.
Kivaa kuoroharrastusta! - -vieras- (aloittaja)
pääsin kuoroon ja laulan ykkös sopraanoa, olen käynyt kaksissa harjotuksissa ja vaikeaa on...
mitenköhän monta kertaa pitää käydä harjotuksissa, että pääsee edes vähän itekin laulamaan ettei koko kuorossa olo aika mene muitten kuuntelemiseen?- kotona niin
johan alat itsekin siellä hoilaamaan. Älä silti lakkaa kuuntelemasta muita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205024
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r21922Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361260Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 941153
- 931074
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17873viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168825En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61733Vappu Pimiä jakoi kuvia Maajussille morsian -kuvauksista! Seuraajalta tärkeä toive: "Voi miten..."
Tätä kyllä kannattaa toivoa! Vappu Pimiällähän on tunnetusti myös sormensa pelissä näissä rakkausjutuissa ja hän toimii25709