Olen aloittamassa kuorossa ja mun tarttis keksiä joku laulu minkä esitän kuoron johtajalle joka sitten päättää sovinko kuoroon ja jos sovin mitä ääntä laulan yms.
Mikä olisi hyvä laulu laulaa mistä selviää helpolla mitä ääntä mä laulan eikä olis kovin vaikea?
kuorossa aloittaminen
4
865
Vastaukset
- nimen omaan
siinä, että sinun pitää tietää tuo asia itse.
Valitse kappale, jonka ITSE koet itsellesi sopivaksi ja jonka HALUAT esittää. - lastenlaulu!
Ammattilainen kyllä kuulee äänimateriaalin ja musikaalisuuden laulusta kun laulusta. Kansanlaulut ja lastenlaulut aivan hyviä vaihtoehtoja. Mene kirjaston musiikkiosastolle ja selaa Toivelaulukirjoista joku tuttu ja itselle mukava kappale.
Kivaa kuoroharrastusta! - -vieras- (aloittaja)
pääsin kuoroon ja laulan ykkös sopraanoa, olen käynyt kaksissa harjotuksissa ja vaikeaa on...
mitenköhän monta kertaa pitää käydä harjotuksissa, että pääsee edes vähän itekin laulamaan ettei koko kuorossa olo aika mene muitten kuuntelemiseen?- kotona niin
johan alat itsekin siellä hoilaamaan. Älä silti lakkaa kuuntelemasta muita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815