suku on pahin

oikeesti!

kyllä, isäni on paska ihmisenä, mutta on antanut minulle kaikki valmiudet maailmaan

kylmä, itsekäs, arvosteleva, alistava, jne..., jos kuulostaa tutulta lue loppuun ja auta minua!

pienestä saakka suojellut minua, mutta hän ei ole antanut minun olla nuori, ei poikaystäviä sallittu, lahjottu jäämään kotiin rahalla, ostamalla elokuvia ja niin koko kaveripiiri jäi pimentoon, vain yksi hyvä kaveri ja sekin kaveruus nyt kuolemassa, elämäni on tyhjää, olen 20v. ja tajuan nyt miten huonot sosiaaliset valmiudet minulla on maailmaan,

koulun käyntiä verrattu veljen opiskeluun, että jos veli pystyy miksen minäkin, kaikki pitkät kielet ja matemaattis-luonnontieteelliset aineet oli pakko lukea, (laskua tehtiin lukiossa klo 03.00 aikaan yöllä ja lopettamisesta ei puhettakaan) jos siitä mainitsi kuuli vain että kolme vuotta enää sitten lukio on ohi

isä ei halannut koskaan minua, vanhojen tanssit olivat isälleni järkytys ja kun tanssin muodollisuudesta isäni kanssa, kuulin vain että katso muita isä-tytär-pareja, miten naurettavia he ovat, muut hymyilivät ja me olimme hiljaa

jälkeen päin kun isäni on ollut vihainen, heitin kerran että enää mua ei uhkailla remmillä niin kuin pienenä, isä sanoi että ei oo ikinä tehnyt niin, mä olin sitä mieltä, että kyllä se vaan sillon teki ja remmiä joskus tuli, niin kuin myös tukkapöllyä (äidinkin osalta mutta harvemmin), isä väittää että keksin sen, mutta musta en, hämmentää koko ajatus, että oonko voinut keksiä tän?! paljon kyllä näin jälkeenpäin väkivallalla uhkaillaan, mutta enää ei tehdä!

näin ensi kertaa isäni kaksi viikkoa sitten kännissä, okseni ja piiloutui huoneeseen, itse sanoi, että majoneesi ruoassa, mutta äiti pudisteli päätään, mulla aukesi silmät vasta nyt tähän paskaan perheonneen, ja vasta nyt 20v:nä mulle selvis että isäni poltti tupakkaa nuorena

isä taputtelee päätä, kun kulkee mun ohi, kuin olisin pikkulikka, eikä lopeta pyynnöstä huolimatta

kun sanoin haluavani psygologille, sanoi että et sä semmosta tarvii

nyt isä haukkuu äitiä mulle tai on jo haukkunu vuosien ajan mut vasta nyt nään sen, ja äiti haukkuu isää mulle, silti me ollaan ulospäin katottuna "bree van de kampin perhe"

veli oikiksessa ja itse haluan lääkäriksi,
en päässyt lääkäriksi niin pyrin oikikseen ja nyt taas lääkäriksi, tajusin että oikikseen pyrkiminen oli ihan väärin ja lääkäriksi haluan oikeesti, mutta nyt epätietosuus valtaa mut, et haluunkohan sittenkään sinnekään, uskon oikeasti haluavani mutta kaverit epäilee, mitä teen? uskon oikeasti haluavani lääkäriksi, oonko seko?

isä teettää äidillä kaikki kotityöt, jos äiti ei oo kotona niin se oon minä: laita ruoka?, isäni ei oikeasti osaa pestä pyykkiä, eikä silittää vaatteita 57v., sekoa?

ai niin vielä, lähdin kerran 17v:nä ulkomaille matkalle, isäni antoi kylpylaukkunsa mulle lainaks sinne, kun laitoin sinne harjoja ja muita kauneusjuttuja, löysin laukusta kondomin, se oli avaamaton, tyhjensin laukun ja esitin että en ollut koskenutkaan siihen, hetkeä myöhemmin isäni tuli paniikissa mun luokse ja kysyi missä laukku on, isäni luuli että en ole nähnyt kondomia, mutta löysin sen, isä otti sen ja laittoi paperin sisään ja työnsi syvälle roskikseen ja ojensi laukun mulle, luuli siis että en huomannu sitä, mutta olen varma löydöstäni,

en ole kertonut tästä äidilleni, sillä se oli kuitenkin käyttämätön, mutta en tiedä mitä ajatella

isä työskentelee paljon, ja nyt mulla on vahva epäilys että onko se muka oikeasti vaan töissä, en usko että äiti ees uskois mua jos kertoisin tästä, sillä mulla on huonot välit siihen, ja se ei varmaankaan ees haluais tietää, surettaa tää meidän perhe

apua!

kondomijutusta aikaa jo 3v.,tiedän että äiti ei pärjäis ilman isää, rahallisesti?

1

3216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhtäläisyyksiä

      Itsekkäät, arvostelevat, alistavat vanhemmat minullakin on. Vanhemmat eivät ole koskaan sallineet minulle minkäänasteisia kavereita. Sekä lapsuuden että nuoruuden (alle25 v) olin yksinäni ja vanhanapiikana jatkoin varsin kauan. Äiti määräsi vävynsä, en minä puolisoani. Opiskelusta voin yhteisenä piirteenä sanoa, että vastaavasti kuin vanhempasi valvoivat lukiovuosiasi, minun vanhemmat valvoivat kauppisopiskeluani. Isäni mielestä kuuluu osata kaikki etukäteen. Yhtään virhettä ei saa olla edes ensikertalaisella, tai tulee kovat raivohuudot. Minullakin tukkapölly, vyö ja "koivuniemenherra" olivat arkipäivää vanhemmiltani, jos minuutin myöhästyin illalla esim. juoksulenkiltäni. Sekä isä että äiti luulevat minua (N41v) 0,5-vuotiaaksi nykyään ja varmistavat aina, että pipo on syyskuusta juhannukseen asti päässä. Edelleenkään en osaa yhtään mitään heidän mielestä. Tällä viikolla äidiltä tuli "uhkauskirje", että "saataisiin halata vanhaan malliin". Tämänikäinen ei kaipaa siis vauvan kohtelua. Ota etäisyyttä vanhempiisi siten, että et välitä kaikista heidän puheistaan. Jos asut jo poissa kotoa, älä vastaa heidän puheluihin. Älä päästä heitä omaan asuntoosi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      139
      8451
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1383
    3. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1155
    4. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      59
      1136
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      90
      1047
    6. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      137
      970
    7. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      775
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      768
    9. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      751
    10. Tuli surullinen olo.

      Olit muuttunut niin paljon etten meinannut tunnistaa. Miksi rupsahdit? 😞 m-n
      Ikävä
      40
      664
    Aihe