RAHOITUSVAKUUTUSTA VAILLA

BEMU

mulla on itelläni -96 328 tuontibemari missä on tosi kalliit vakuutukset.

löytyykö pääkaupunkiseudulta autoliikettä minkä kanssa vois tehdä rahoitusdiilin että sais rahoitusvakuutuksen.

liikkeet tarjotkaa: rahoitusta vaikka 7000 euroa 4. vuodeksi ja vakuutukset mukaan.
kohtuutarjous paljonko otat välistä kun vaiva on kerran pieni.

10

1755

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fossiili

Mikähän mahtaa olla kirjoittajan maksukyky!!! Hieno auto pitää olla, mutta niin mitätön summa kuin 7000 euroa pitäisi saada vielä lainaksi peräti 4:n vuoden ajaksi??? Minulla tällainen pikkusumma on moninkertaisesti taskussa, mutta siltikin ajelen vanhalla arvottomalla Tojolla Essolle aamukahville.

Aiemmin nämä tuontiautointoilijat ovat kovastikin soittaneet suuta näistä ruosteisista osamaksucorolloista, mutta taitaa sen hienon tuonti-Bemarin maksussakin olla pieniä vaikeuksia. Kirjoittajan maksuyritystä voidaan pitää täysin toivottomana.

Tässä muistuu elävästi mieleen ne alkuaikojen kirjoitukseni tällä palstalla. Silloin muistaakseni mainitsin, että ei pelkkä tuontiautojen kehuminen ja viranomaisten haukkuminen tuo taskuun yhtään euroa lisää. Tässä sitä nyt ollaan!!!

• Finance

Heh, vai meni kaikki rahat autoon....
      Pitikö vetää talous niin tiukille, olisit ajatellut ennenkuin ostit.

No mulla olis kyllä likviditeettiä sellaset 35tE, mutta en todellakaan lainaa kellekkään. Ja ajan tyytyväisenä 14-vuotiaalla Saksalaisella, riittää hyvin mun vähäisiin ajoihin hyvin, toimii hyvin ja kyyti on mukavaa. Voisin siis ostaa uudenkin, mutta se olisi tuhlausta. Ostan uuden vasta sitten kun koen sen tarpeelliseksi ja hinnat on lähempänä muun euroopan tasoa. Ja ostan sen käteisellä.

Tsemppiä sulle.

• Toimitusjohtaja

Sinulla on likviditeettiä jopa 35 keuroa?!!!. Älä viitsi nöyryyttää itseäsi enempää mainitsemalla moisia pikkusummia täällä.

• Mies
        Toimitusjohtaja kirjoitti:

Sinulla on likviditeettiä jopa 35 keuroa?!!!. Älä viitsi nöyryyttää itseäsi enempää mainitsemalla moisia pikkusummia täällä.

Tällä palstalla on vain rikkaita tai superrikkaita ihmisiä, millään tavallisilla omaisuuksilla ei kannata kehuskella.

• Fossiili
        Mies kirjoitti:

Tällä palstalla on vain rikkaita tai superrikkaita ihmisiä, millään tavallisilla omaisuuksilla ei kannata kehuskella.

Ei tällä palstalla paljoa rikkaita ole kirjoittelemassa, vaan kyllä enemmistö on sellaisia rahattomia haaveilijoita. Keskustelun aloittaja on hyvä esimerkki tavallisesta kirjoittajasta.

• niin
        Toimitusjohtaja kirjoitti:

Niin, en siis ole rikas (enkä väittänyt niin) vaan tavallinen tallustelija, mutta viestini ydin olikin siinä, että elä varojesi mukaan. Älä yritä elää niinkuin nämä "supehyperökyrikkaat", vaan siten että taloutesi pysyy tasapainossa.

Minua ei puristele vähääkään, jos joku tienaa miljoonia, se on varmaan sen ansainnut. Eikä haittaa jonkun kallis auto. Mutta sitä ihmettelen että nuoret jannut ottaa autoon (jolla ei ole muutakuin huviajoa) suuren lainan.

• bemu
        niin kirjoitti:

Niin, en siis ole rikas (enkä väittänyt niin) vaan tavallinen tallustelija, mutta viestini ydin olikin siinä, että elä varojesi mukaan. Älä yritä elää niinkuin nämä "supehyperökyrikkaat", vaan siten että taloutesi pysyy tasapainossa.

Minua ei puristele vähääkään, jos joku tienaa miljoonia, se on varmaan sen ansainnut. Eikä haittaa jonkun kallis auto. Mutta sitä ihmettelen että nuoret jannut ottaa autoon (jolla ei ole muutakuin huviajoa) suuren lainan.

kiitos vaan varsinkin tuolle fossiilin typerykselle hyvistä vinkeistä.

muuten, jos ostat bensaa tojotan kotteroosi niin ostatko essoltasi 1.20 eurolla litra vai naapurin teboililta 1.05 eurolla, sama juttu vakuutuksissa, juntti.

ei ole kysymys maksuvaikeuksista, vaan halvemmista maksuista jolloin voi säästyneet rahat tuhlata vaikka tuon fossiilin asumis-/työttömyystukeen.

mene muualle kirjoittelemaan typeriä juttujas.

• bemu
        bemu kirjoitti:

muuten, jos ostat bensaa tojotan kotteroosi niin ostatko essoltasi 1.20 eurolla litra vai naapurin teboililta 1.05 eurolla, sama juttu vakuutuksissa, juntti.

ei ole kysymys maksuvaikeuksista, vaan halvemmista maksuista jolloin voi säästyneet rahat tuhlata vaikka tuon fossiilin asumis-/työttömyystukeen.

enkä muuten ole nuori jannu ja ajan vain työajoja, mielestäni 7000 euron laina on sitäpaitsi naurettavan pieni autolainaan, en tienaa paljoa (noin 40 000 euroa vuodessa) mutta minimoimalla kulut saa paljon aikaan.

• taas kälättää
        Fossiili kirjoitti:

Ei tällä palstalla paljoa rikkaita ole kirjoittelemassa, vaan kyllä enemmistö on sellaisia rahattomia haaveilijoita. Keskustelun aloittaja on hyvä esimerkki tavallisesta kirjoittajasta.

Fossiili hei! Sinunhan piti lopettaa jo toi kirjoittelu... hop hop Essolle, siellä jo odottelevat pannu kuumana

• Fossiili
        bemu kirjoitti:

Vähän kiirettä on pitänyt viime aikoina, joten en ajoissa ole ehtinyt vastaamaan minulle esitettyihin kysymyksiin. Nyt on taas pieni hetki aikaa jakaa oikeaa tietoa kansalle, joten muutama sana on paikallaan.

Kun minä ostan bensaa siihen Tojota-kotterooni, niin en minä katsele ollenkaan hintaa. Ostan bensaa silloin, kun polttoainemittari kertoo polttoaineen olevan vähissä. Yleensä kuitenkin pyrin ostamaan polttoaineen tutulta huoltoasemalta, koska omistaja tarjoaa minulle monesti kahvit ilmaiseksi (ostan myös kiinteistön lämmitysöljyt hänen kauttaan). Jos tämän kaverin polttoaine onkin hieman kalliimpaa, niin ilmaiset kahvit kompensoivat tämän hintaeron oikein hyvin. Joskus hän pyytää minut saunomaankin kanssaan, ja silloin emme juo pelkkää kahvia. Vaikka maksankin polttoaineesta hieman korkeampaa hintaa, niin kokonaistaloudellisesti ajatellen suoritan ostokseni edullisesti.

Olet hyvin solidaarinen tyyppi, koska ajattelet myös minun hyvinvointiani. Eläkettä minulle maksetaan kuukausittain ihan riittävästi, mutta asumistukea en ole koskaan saanut. Mikäli tilanne jatkuu samanlaisena, niin tuskinpa sitä asumistukea jatkossakaan maksetaan kaverille, jolla on iso velaton talo, kaksi velatonta autoa ja joka säilyttää niitä ajokkejaan lämpimässä tallissa. Minulla on lämmintä tallitilaa vielä niin paljon, että Sinunkin velkavetoinen tuonti- Bemarisi mahtuisi hyvin sinne. Taidat vaan asua niin kaukana, että emme voi tehdä vuokrasopimusta lämpimästä autotallipaikasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1719
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      232
      1453
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      88
      1331
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      1005
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      921
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      864
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      842
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      809
    Aihe