Paljonko naiset nostavat penkistä keskimäärin?

minä17

Niin, paljonko 20-30 vuotiaat naiset nostavatkaan penkistä keskimäärin ilman mitään hillittömiä salilla treenauksia? Onko tietoa?

22

16472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • about...

      muut jotka muuta väittää puhuu peetä, yksittäisiä eroja tietty löytyy

    • Arska

      Ilman mitään kunnollista treenausta max.40 kiloo. Ja sillonkin kyseessä on 60-kilonen nainen, ainakin.

      Toisaalta kysymys on kyllä aika pöljä...mitä väliä sillä on, mitä treenaamaton nostaa..

      • öosjflsdmf

        Olen todellakin samaa mieltä että hölmöjä kysymyksiä. Ja sekin kun nuoret miehet kyselee tämmösiä että "Onko tulokseni kovia kun olen treenannu 2 kuukautta 2 kertaa viikossa ja jaksan nostaa 50 kiloisena 50 kiloa penkistä"? Miten kellään 2kk treenanneella ois kovia tulokset?


    • on '''

      hillitön treenaaminen? Miten se eroaa hillitystä treenaamisesta? Tarkenna, ole hyvä.

    • -CCP-

      Vaimoni nosti 40kg 2vkon treenin jälkeen kun maksimia kokeiltiin. Kyseessä melko pieni nainen. painoa 53kg.

    • tuttu..

      ..naisellisen näköinen nainen nostaa 90-kiloa ja on vielä melko pieni. vankilassa se on kyllä ollut huumekaupoista mutta ei kuitenkaan uskoisi kuinka vahva on, en itsekään nosta samaa vaikka olen 190-senttinen ja 115 kg.

    • N 26

      käyn noin 2krt/vko salilla ja viimeksi kun testasin maksimia muutama kuukausi sitten niin nousi 70kg, itellä painoa jotain 58kg

      • Vau!

        Sä oot vaffa nainen. Ihailua ihailua... t.yks heikko mies


    • nainen 36v

      Olen 63 kg nainen. Minulla lyhyen (pari kk) reenaamisen jälkeen sarjapaino penkissä 45 kg. Sarja siis 3x10. Maksimia en ole koskaan kokeillut.

      • gnrn

        Jos pystyt tekemään 10 toistoa 45kg luulen että pystyt nostamaan 70-80 kg. Mutta joka tapauksessa kokeile välillä maksimiasi sillä kun huomaa voimiensa kasvavan se antaa uskoa harjoitella.


      • M68kg
        gnrn kirjoitti:

        Jos pystyt tekemään 10 toistoa 45kg luulen että pystyt nostamaan 70-80 kg. Mutta joka tapauksessa kokeile välillä maksimiasi sillä kun huomaa voimiensa kasvavan se antaa uskoa harjoitella.

        Tuskin ihan 80 kiloa. Ainaki jos tuo kympin sarja on tiukka.. itse teen 10 sarjoja jollain 70-75 kilolla,(noin 25-30 % maksipainoista). maksimi siis 100 kg..
        Eli maksimi on tuolla "naisella 36v" varmaan n. 60-65 kg.


    • Body boy

      Kelpaako tämä? Olen naisellinen mies. Ja nostin 55kg 2kertaa :D

      • penkkari penkkaaja

        Jos penkkipaidat sallitaan niin sitten myös naiselliset miehet.


    • Mauno-Kyllikki

      Ihmettelen todellakin, että miksi naiset eroavat heti sen jälkeen kun ovat saaneet lapsen. Olen pohtinut eri vaihtoehtoja. Olisiko kyseessä kenties raha vai mikä? Lopulta tulin siihen tulokseen, että he saavat tyydytystä kun mies maksaa 18 vuotta elatusapua.

      • Anonyymi

        Tiäks... toi on muuten aivan totta...


    • N 55kg

      Oman painon verran 8 sarjoja tällä hetkellä. Ykköstä en ole edes kokeillut.

      • p ö h

        paljon olet pitkä ja ikäsi? oon 175cm 60kg jätkä ja max penkki max 62.5kg. toi mainitsemasi 55kg nousee mulla 5 kertaa siis oot vahvempi!


    • Body boy

      Minä pystyn tekemään etunojia yli 20toistoa :D hihi hi

    • salionelämä

      14v ja 50kg on maximi ja n. Puol vuotta treenannu :)

    • josoikeesti

      Voimailuosiossa ukot nostaa noin vähän on teini aloittelija tai ei koskaan treenaa kunnolla. Mitä näen salilla on kehonrakennustyyppistä treeniä laiskasti tehtynä. Kerran viikossa laiskasti rinta ojentajat jollakin kevyillä eristävillä liikkeillä. Sitten voi tulla kuukausi taukoakin. EI se sillä nouse. Erityisesti yläkropalla Mies nostaa enemmän kuin nainen ihan helposti. Täytyy treenata voimaa jos sitä haluaa. Raskaita liikkeitä raskailla painoilla useampia pitkillä palautuksilla useammin kuin kerran viikossa vaikka penkkiä. Jos ei näin toimi on turha ihmetellä tuloksia. Aina on joku joka saa tuloksia surkeallakin treenillä. Voi vain miettiä paljonko nousisi kun oikeasti treenaisi.

    • satasata

      Kyllä pitäis kevyellä puntilla ja pepun keinuttelulla ilman meikkiä mennä markkakakskyt parin viikon sisällä muijalla ku muijalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4925
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3114
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1621
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe