Mies joka pitää viiksiä, salailee jotain. Niin.
VIIKSET
12
360
Vastaukset
- muka jees?
http://www.aamulehti.fi/uutiset/viihde/7668149-big.jpg
sanokaa nyt naisetkin jotain.- vänkyrä-nainen
Harvalle miehelle oikeesti sopii viikset.
Parta jossain muodossa viel saattaa mennäkin, mut mut... Naamiointikeinona viikset on kyl hyvä juttu.:) mä veikkaan että viikset tulee taas muotiin, vaikka ne just nyt tuntuu aika, hmm..mauttomille. Noissa kalapuikoissa ja rekkakuskissa on tavallaan jotain:D
Tulee mieleen 70-luvun saksalaiset po..toimintaelokuvat:P
Rekkakuskin tuosta kuvasta niukempi versio on nytkin ihan jees. Ja tietysti lyhyet viikset yhdistettynä partaan, mieluiten mahd. lyhyeen:)- vänkyrä-nainen
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
mä veikkaan että viikset tulee taas muotiin, vaikka ne just nyt tuntuu aika, hmm..mauttomille. Noissa kalapuikoissa ja rekkakuskissa on tavallaan jotain:D
Tulee mieleen 70-luvun saksalaiset po..toimintaelokuvat:P
Rekkakuskin tuosta kuvasta niukempi versio on nytkin ihan jees. Ja tietysti lyhyet viikset yhdistettynä partaan, mieluiten mahd. lyhyeen:)toimintaleffat mullekin noista monista tuli mieleen:D Hiukanko ois pokassa pitelemistä, jos ois itse sängyssä sen näkösen miehen kanssa...Taitais jäädä leikit sikseen tilanteen koomisuuden vuoksi :D
vänkyrä-nainen kirjoitti:
toimintaleffat mullekin noista monista tuli mieleen:D Hiukanko ois pokassa pitelemistä, jos ois itse sängyssä sen näkösen miehen kanssa...Taitais jäädä leikit sikseen tilanteen koomisuuden vuoksi :D
Jos sullakin ois vastaavanlaiset kostyymit;) Aikamatka...
Huumori on toisaalta jees. Mut tää menee nyt vaarallisille vesille. Mulla tuli mieleen yks, joka ei tarvi nyt innostusta...Täällä kun on ollut sen suhteen onneksi hiljaisempaa:)- scale
toimintaleffat mullekin noista monista tuli mieleen:D Hiukanko ois pokassa pitelemistä, jos ois itse sängyssä sen näkösen miehen kanssa...Taitais jäädä leikit sikseen tilanteen koomisuuden vuoksi :D
viiksiniekka saisi sellaisen reagoinnin aikaan, mitäpä mahtaisi saada jos se sanakari esikuviensa mukaan mölisisi "ooh baby, yeah baby"? Huutonaurun?
- vänkyrä-nainen
scale kirjoitti:
viiksiniekka saisi sellaisen reagoinnin aikaan, mitäpä mahtaisi saada jos se sanakari esikuviensa mukaan mölisisi "ooh baby, yeah baby"? Huutonaurun?
kuset housuun :D
Ei mahda mitään.. - vänkyrä-nainen
kuset housuun :D
Ei mahda mitään..Ich komme..Noin se varmaan sanois:D
- scale
Ich komme..Noin se varmaan sanois:D
kyseessähän oli Saksalainen laatufilmi, mutta voisihan se olla dupattu Englanniksi.
- ja vänkyrä
scale kirjoitti:
kyseessähän oli Saksalainen laatufilmi, mutta voisihan se olla dupattu Englanniksi.
sanoisi (dubattuna): "Double fuck me up the shit box you hairy animals!"
- ole enempi
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Jos sullakin ois vastaavanlaiset kostyymit;) Aikamatka...
Huumori on toisaalta jees. Mut tää menee nyt vaarallisille vesille. Mulla tuli mieleen yks, joka ei tarvi nyt innostusta...Täällä kun on ollut sen suhteen onneksi hiljaisempaa:)tyyppiä hidalgo:DDDDDDD
- vänkyrä-nainen
ja vänkyrä kirjoitti:
sanoisi (dubattuna): "Double fuck me up the shit box you hairy animals!"
olis jo kadonnut maisemista siihen mennessä :D
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073245GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431187- 831162
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja531102Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351042- 49928
- 67878
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn25874- 53867
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862