STALKKEROINTI-

kysymyksiä

1.Stalkkatko täällä joitakin ihmisiä? Ketä?Miten?
2. Kun olet ihastunut, oletko koskaan seurannut ihastuksesi kohdetta epänormaalin paljon? Miten?
3. Onko sinua stalkattu? Kerro siitä.
4. Mitä ajattelet stalkkeroinnista?

17

639

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kävin...

      seurailemassa, mitä joku kiinnostava heppu oli palstalle kirjoittanu viime aikoina. Onko se sitten stalkkaamista, en tiedä, mutta seurannu siis oon.

    • mieleen

      yksi kerta, kun lähdin ajelemaan suoraan töistä mun kaverille kyläilemään. - Kaveri asuu parinsadan kilsan päässä. Vähän aikaa ajettuani mun ohi ajoi yks auto, josta oli tunnistavinani sen kuskin erääksi työkaveriksi. - En tuntenut autoa. - No sitten siinä alkoi jono tökkiä ja siirryin ohituskaistalle tämän minut ohittaneen auton perään. - Hänellä olikin niin hyvät ajolinjat, että ajelin siinä hänen perässään varmaan melkein kymmenen kilometriä, ennen kuin ohitin hänetkin ja jatkoin matkaani. - Siinä tilanteessa tuli kyl mieleen, että jos se henkilö oli tämä keneksi hänet luulin ja jos hän tunnisti mun auton, niin varmana luuli, että seurasin häntä jostakin syystä :) Olin vielä myöhemmin töissäkin näkevinäni hänen kasvoillaan sellaisen kumman hymyn, että kuvittelen näin tapahtuneen. - No, sellaista sattuu ! Mutta kyllä me sitä naurettiin mun oman kaverin kanssa, että mahtoiko tulla väärinkäsityksiä ;)

    • scale

      1.En varsinaisesti stalkkeroi, mutta toki on joitakin kirjoittajia, joiden kirjoituksia tulee luettua useammin.

      2.En jos olen ihastunut johonkin, on toimintani aika suoraviivaista, tyyliin kaikki, tai ei mitään.

      3.On, mutta en halua puhua siitä.

      4.Onhan se kiusallista ja mikäli olisi mustis puoliso, niin se olisi pelottavaakin.

    • 1.Stalkkatko täällä joitakin ihmisiä? Ketä?Miten?

      Jossain mielessä varmaan joo. Mutten ilmeisimmällä tavalla:) En kerro miten.
      Enkä ketä:D En ole vaarallinen stalkkeri:)

      2. Kun olet ihastunut, oletko koskaan seurannut ihastuksesi kohdetta epänormaalin paljon? Miten?
      Olen seurannut yhtä miestä kaupungilla. Tuli kyllä sitten vähän hölmö olo. Ja kihisin mustasukkaisuudesta kun hän flirttaili jonkun naisen kanssa;)

      3. Onko sinua stalkattu? Kerro siitä.
      Joo, on. Nimettömiä puheluita, seuraamista, tietojen hankkimista. Puheluita, jotka esittivät jotain muuta, mitä olivat. Tekstareita salaisesta numerosta.Osa jäänyt kysymysmerkiksi ja saattavat olla omaa vainoharhaisuutta;)

      4. Mitä ajattelet stalkkeroinnista? Se on inhimillistä, kunhan ei mene överiksi, eikä haluta/aiheuteta pahaa toiselle, jos toinen ei käyttäydy niinkuin itse haluaisi:I

    • St.Jude

      1.Stalkkatko täällä joitakin ihmisiä? Ketä?Miten?
      En.

      2. Kun olet ihastunut, oletko koskaan seurannut ihastuksesi kohdetta epänormaalin paljon? Miten?
      No kai sitä joskus on tullut käveltyä jonkun työpaikan ohi ym vastaavaa..mut eipä juuri muuten.

      3. Onko sinua stalkattu? Kerro siitä.
      Juup..viime kesän/syksyn mua seuras yks hemmo joka ei sit millään meinannu antaa periks.Seuraamista jatkui heinäkuusta tähän uuteen vuoteen asti.Tyyppi norkoili mun työpaikalla..sekä ulko et sisäpuolella ja kantoi kukkia tuon tuosta..ja yritti toimittaa ihastumistaan.
      Todella ahdistavaa,kun hemmolle ei menny perille puhe,ei ystävällinen,eikä ilkeä..ei edes poliisin kutsuminen paikalle auttanut.

      4. Mitä ajattelet stalkkeroinnista?
      Edellisen tapauksen takia mun mielestä se voi olla todella ahdistavaa.Toi kyseinen hemmo sai mut muuttamaan kaikkea käyttäytymistä..kulkureitit töihin ja kotiin muuttui..hirveää pälyilyä ympärilleen koko ajan et missä se taas odottelee..tosi rasittavaa/pelottavaakin aika ajoin.   

    • eräs jota

      silleen ihailen, kun on hurjan monilahjakas.
      En sen enempää kerro. Mua ei ole stalkattu. Kai se on ihan ookoo juttu :D

      • KAIKKI...

        arvaa, ketä tarkoitat.


      • mullekin_
        KAIKKI... kirjoitti:

        arvaa, ketä tarkoitat.

        kun en oikein arvaa kenestä on kyse.


      • veikkaisin,
        mullekin_ kirjoitti:

        kun en oikein arvaa kenestä on kyse.

        sitä minäkin stalkkaisin jos mies olisin:)


      • mullekin_
        veikkaisin, kirjoitti:

        sitä minäkin stalkkaisin jos mies olisin:)

        mielestä hän ei ole kovin kiinnostava. Ihan ok, mutta ei niin kiinnostava.


    • 1.Stalkkatko täällä joitakin ihmisiä? Ketä?Miten?
      V: En, mutta joskus teen galleriamatkailun. Se ei liene suoranaista stalkerointia, ja jos on, niin kärsimys ainakin kohdistuu tasapuolisesti useamman harteille :)

      2. Kun olet ihastunut, oletko koskaan seurannut ihastuksesi kohdetta epänormaalin paljon? Miten?
      V: En kyllä ole.

      3. Onko sinua stalkattu? Kerro siitä.
      V: En tiedä onko, mutta jos olisikin, niin toivottavasti oli antoisaa :)

      4. Mitä ajattelet stalkkeroinnista?
      V: En oikeastaan mitään.

    • no,,

      No en todellakaan stalkkaa.

      Ihastukseni taas olen aina osoittanut suoraan. Keheenkään nettikirjoittajaan en vielä tähän ikään mennessä ole ollut ihastunut.

      Itseäni on stalkattu ja koen jo terminkin epämiellyttävänä. Stalkkaaminen keskustelupalstoilla on mielestäni sellaista kirjoittajan perässäroikkumista ja/tai sanomisten vääristelyä, ettei sillä ole mitään järkevää funktiota.

      Livessä tein kerran sellaisen virheen, että erehdyin olemaan aivan tavanomaisen ystävällinen henkilölle, jolle ei ilmeisesti olisi kannattanut. Sain tyypistä silloin sellaisen riesan, että vieläkin puistattaa. En halua pohtia asiaa enempää.

    • at you, Kid.

      En stalkkaa täällä ketään, kukaan täällä ei kiinnosta minua.

      En ole seurannut ihastukseni kohdetta epänormaalin paljon. Ilmaisen ihastukseni henkilölle itselleen halutessani.

      Minuakin on stalkattu. Sanomisten vääristelyä netissä, valehtelua, mustamaalaamista, netissä minuna esiintymistä (sen verran tunnettuja tosiasioita mukana, että mahdollisimman moni tunnustaisi feikin "minuksi", minkä jälkeen voidaan keksiä lapsellisia juttuja, jotka näin menevät muka minun piikkiini). Sairaalloista mustasukkaisuutta, kummallista arvailua, jolla on olevinaan maaginen luonne (jottei tarvitse ajatella valehtelevansa???).

      En lähde arvioimaan sen enempää motiiveja, joiden arviointi kuuluu psykiatrille. Jokainen minua stalkannut on kuitenkin kärsinyt vakavista mielenterveysongelmista, kuten skitsofrenia tai persoonallisuushäiriö.

      • no,,

        Onpas sulla vahvat diagnoosit sinua stalkanneista. Eipä kyllä sillä, ymmärrän toisaalta hyvinkin ärsyyntymistäsi sellaisiin, koska itseänikin on stalkattu tällä palstalla.

        Itse olen sitä mieltä minua ahdistelleista, että eivät välttämättä ole mielenterveysongelmaisia, vaikkakin toki joku saattaisi olla sitäkin. Sen sijaan ajattelisin, että kärsivät enemmänkin järkevän tekemisen puutteesta ja pätemisen tarpeesta, sekä ovat yksinkertaisesti ihmistyyppinä sellaisia, että saavat elämäniloa erityisesti vahingonilosta, pilkkaamisesta ja lyttäämisestä...Kenties puutteellinen omanarvontunto kyseessä siinä? ( En jaksa pohtia sitä asiaa ja ymmärtänetkin sen varmasti;)

        Keskustelupalsta- ahdistelijoita voisikin musta ajatella vähän kuin kontrollinhaluisia ja huomionpuutteesta kärsiviä pikkukyyliä pikkukaupungeissa: Jos joku alkaa saada liikaa positiivista huomiota, niin pitäähän sellaisten se positiivista huomiota saanut lytätä, ettei oma näkyvyys vain vähenisi. Ja sitten kun ne siinä samassa pikkukylässä ja tympeän ahdaskatseisessa narsismilla kuorrutetussa maailmassaan keskenään mussuttavat vaikka tuntemattomistakin, niin johan siinä pian alkaa kaikki uhalta näyttää... Todellisuudessa voisi kuitenkin suositella lähinnä sosiaalisten taitojen kurssia.;)


    • 13Kohta14v

      1. Yleisesti ottaen en.

      2. Ehkä vähän välillä. Mutten mitenkään mene liiallisuuksiin, tai häiriköi.

      3. Kyllä. Kun olin 11-13 niin muutamaan kertaan eri peleissä. Yksi kysyi koka ajan että haluanko seurustella. Ja vaikka sanoin ei. Niin se vaan jatkoi. Lopuksi kerhon johtaja poisti hänet.
      Sitten vähän pahempi tapaus taas pelissä. Lähetti koko ajan viestiä. Suunnitteli jo jtn häitä. Ja sanoi että tulee mun luo käymään, vaikkei tiennyt edes missä asun. Mä tiesin kaupungin missä hän asui. Koska tunsin hänen veljensä. Joka oli ihan normaali. Hänen veli kertoi että tällä stälkkerilla on ollut mielenterveys ongelmia johtuen erinäisistä syistä. (Traumoista) Ja se oli syy miksi käyttäytyi näin.
      Samassa pelissä oli joskus kun olin jtn 11. Niin toinenkin tyyppi joka stalkkeroi. Yritti selvittää musta kaiken! Siskoni oli tuolloin tosi pieni. Eikä oikein tajunnut kuviota. Ja stalkkeri kysyi hänen hahmoltaan erinäisiä juttuja. Sisko onneksi ei kaikkea kertonut. Vaan lempi ruuan. Harrastuksen. Lempi värin. Etunimen. Ja jtn vapaa ajan tekemisiä ja mielenkiinnon kohteita. Joista tämä henkilö sitten puhui minulle joka päivä.. Hänkin oli mielisairas. Vielä pahemmin kun edellinen.. ja tunsin hänenkin tuttuja. Jotka kertoi ihan synnynnäisistä mielisairauksista..

      4. Väärin jos menee överiksi. Joku pikku facebook profiilin seuraaminen ei oo vielä iso juttu.

    • 1.Stalkkatko täällä joitakin ihmisiä? Ketä?Miten?
      - tääl e, parii artistii kyl

      2. Kun olet ihastunut, oletko koskaan seurannut ihastuksesi kohdetta epänormaalin paljon? Miten?
      - e
      3. Onko sinua stalkattu? Kerro siitä.
      - o, e juoruu

      4. Mitä ajattelet stalkkeroinnista?
      - EVVK

      • kohta_4---

        .

        4. Mitä ajattelet stalkkeroinnista? Se on yksi # GREATEST SPORTS #" laav thö geim

        har!11

        .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      356
      11689
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2462
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      58
      2380
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1994
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      165
      1910
    6. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1888
    7. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      83
      1439
    8. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      41
      1434
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1400
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      58
      1394
    Aihe