Tyypillinen jenkkiharrastaja

Ompi

Mielestäni tyypillinen jenkkiautoharrastaja on tällänen: Omistaa vanhan jenkin tai kaksi joka usein rikki tai muuten vaan projektissa. Rahan ja motivaation puutteessa autot seisoo tallissa monta vuotta.
Mitenkään muuten ei ole selvitettävissä kaluston vähyys liikenteessä.


Muistakaa vuonna 2019 tuskin on asiaa veekasi jenkillä tielle..

28

2223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lataaja

      Ikuisuusprojekti on haasteista syventävin, se antaa voimaa huomiseen.

      >Muistakaa v 2019 tuskin on asiaa veekasijenkillä tielle..

      Ei me olla ruotsalaisia.. lyön vetoa, että saan ajaa museorekisteröityä V8-jenkkiä tammikuussa 2019 kesärenkailla jäisellä tiellä..

      • Oi aikoja

        90luvun puolta tais olla kun samassa taloyhtiössä asui joku rakkari joka ajeli talven tai pari vanhalla dodgella. Nykyään ei vanhoja näe.


      • eri lailla kuin käyttöautoa
        Oi aikoja kirjoitti:

        90luvun puolta tais olla kun samassa taloyhtiössä asui joku rakkari joka ajeli talven tai pari vanhalla dodgella. Nykyään ei vanhoja näe.

        Suomen talvikelit ja suolatut tiet eivät houkuttele rääkkäämään vanhaa harraste-Jenkkiään teillämme. Bensan korkea hinta vaikuttanee myöskin asiaan. Joitakin vanhoja Jenkkejä olen kyllä silti havainnut nykyisinkin talviajossa.
        Jos asuu esim. pääkaupungissa, siellä varmaan pystyykin ajamaan ympäri vuoden, mutta itse en ainakaan menisi ajamaan peilijäisille ( vettä jään päällä elu plussakeli) teille maaseudulle - vanhaa autoa täytyy kunnioittaa, eikä revittää !


      • ei kannata
        eri lailla kuin käyttöautoa kirjoitti:

        Suomen talvikelit ja suolatut tiet eivät houkuttele rääkkäämään vanhaa harraste-Jenkkiään teillämme. Bensan korkea hinta vaikuttanee myöskin asiaan. Joitakin vanhoja Jenkkejä olen kyllä silti havainnut nykyisinkin talviajossa.
        Jos asuu esim. pääkaupungissa, siellä varmaan pystyykin ajamaan ympäri vuoden, mutta itse en ainakaan menisi ajamaan peilijäisille ( vettä jään päällä elu plussakeli) teille maaseudulle - vanhaa autoa täytyy kunnioittaa, eikä revittää !

        ajella talvisin vanhoilla hienoilla jenkeillä, siellä suolataan teitä heti ku kuuraakaa maassa. Täällä pohjosessa voi ajella, ku maantietki mukavasti lumipolanteella eikä suolasta tietoakaan.


      • Anonyymi

        Ajoitko sitten Tammikuussa?


    • alan mies

      Tyypillinen jenkkiautoharrastaja ajaa uudella Chrysler 300C:lla arkiajot ja -57 siipi-Dodgella juhlapyhinä. Wrooom!

      • niin sitä luulis

        Nykyaikana tyypillinen jenkkiautoharrastaja ajaa ensimmäisten vuosimallien Skoda Octavialla ja paremmilleen kateellisena trollailee provokirjoituksia nettipalstoille. Taloyhtiön hiekkaparkkiksen reunalla joku epäkuntoinen vanha lotjan romunsa pressun alla vuodesta toiseen.
        Go Usa GO GO!!!


      • Pattipää
        niin sitä luulis kirjoitti:

        Nykyaikana tyypillinen jenkkiautoharrastaja ajaa ensimmäisten vuosimallien Skoda Octavialla ja paremmilleen kateellisena trollailee provokirjoituksia nettipalstoille. Taloyhtiön hiekkaparkkiksen reunalla joku epäkuntoinen vanha lotjan romunsa pressun alla vuodesta toiseen.
        Go Usa GO GO!!!

        Siit onki jo joku vuosi ku mä näin semmoisen 60-luvun alun Skoda Octavian liikenteessä, siinähän oli peräevät lopulta. Emmä tiännytkään et se oli jenkkiautoharrastaja.. olisin morjestanut.


      • mainita että

        ja kaverit korjaa kun ei itse osaa...


      • Tuleeko voimaa
        niin sitä luulis kirjoitti:

        Nykyaikana tyypillinen jenkkiautoharrastaja ajaa ensimmäisten vuosimallien Skoda Octavialla ja paremmilleen kateellisena trollailee provokirjoituksia nettipalstoille. Taloyhtiön hiekkaparkkiksen reunalla joku epäkuntoinen vanha lotjan romunsa pressun alla vuodesta toiseen.
        Go Usa GO GO!!!

        Saiskohan Volkkariin lisää tehoa jos laittaisi vielä yhden ahtimen. Onko vinkkiä miten ovet saisi pysymään kiinni?


      • 348cid

        Ostin vajaa kolme viikkoa sitten -05 300C Hemin ja tallissa kesää odottelee -59 Impala 2DHT!!!


    • minkäslainen

      on tyypillinen euro / japsi harrastaja ?

      • on selvästi

        samanlainen ku määki eli meillä ei oo ku yks jenkkilahna sillä ajetaa ympäri vuoden kaikki ajot ja sitä mukaa korjataan ku tulee vikoja


    • vaikka on seitsemän ahdinta

      Miks mun volkkarin ovet on taas jäässä. Ulkoa ei pääse sisään ja jos pääsee niin ovet ei pysy kiinni. Niin ja monta ahdinta pitäisi olla että mun Golf kiihtyisi?

      • --------------

        Kaverilla on joku fetissi ahtimiin kun monta viestiä pitää laittaa. Mietipä vähän miksi niitä ahtimia on käytetty mm. rallissa ja F1:sissä ennen kun ne kiellettiin.


      • Taas ne on jäässä?
        -------------- kirjoitti:

        Kaverilla on joku fetissi ahtimiin kun monta viestiä pitää laittaa. Mietipä vähän miksi niitä ahtimia on käytetty mm. rallissa ja F1:sissä ennen kun ne kiellettiin.

        Ei pääse volkkariin sisään.


      • ............
        Taas ne on jäässä? kirjoitti:

        Ei pääse volkkariin sisään.

        Ove Rehn on kuollut.


    • Lentäjän Poika

      Minä olen kaikenkattavasta kuvauksestasi päätellen erilainen jenkkiharrastaja kuin muut, koska minun jenkkini ei seiso rikkinäisenä rahan puutteessa. Talvet se toki seisoo tallissa, mutta täysin käyttökuntoisena odottamassa kevättä. Talvehtimiskaverina sillä on saksalainen avoauto ja samoin saksalainen moottoripyörä. Talvi- ja arkiajot perheessä hoidetaan yhdellä saksalaisella ja yhdellä japanilaisella. Vanhin mainituista nelipyöräisistä on vuodelta -04.

    • jenkkiharrastelija

      Mielipiteesi on rekisteröity.

    • Hkiläinen..

      """Mielestäni tyypillinen jenkkiautoharrastaja on tällänen: Omistaa vanhan jenkin tai kaksi joka usein rikki tai muuten vaan projektissa. Rahan ja motivaation puutteessa autot seisoo tallissa monta vuotta.
      Mitenkään muuten ei ole selvitettävissä kaluston vähyys liikenteessä.


      Muistakaa vuonna 2019 tuskin on asiaa veekasi jenkillä tielle.. """

      Sanoi Ford KA:lla ajeleva vihreä hompsupoika...tui tui

      • Näitä löytyy

        Ongelma on se että jollain tuntuu tuo auton rakentaminen venyvän aina vaan.. Kyllä huononkin auton vuodessa tai ainakin kahessa rakentaa.... Ikuisuusprojekteja suomessa aivan liikaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Jenkkiharrastelija
        Näitä löytyy kirjoitti:

        Ongelma on se että jollain tuntuu tuo auton rakentaminen venyvän aina vaan.. Kyllä huononkin auton vuodessa tai ainakin kahessa rakentaa.... Ikuisuusprojekteja suomessa aivan liikaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Joo kyllähän työtön, perheetön turaa viikossa läpeensä puhkiruostuneen katsastuskuntoon. Noita nopeesti tehtyjä olen nähnyt. Ja sen kyllä näkee, kun verhoiluja poistaa, et nopeesti on tehty.


      • tykkää
        Jenkkiharrastelija kirjoitti:

        Joo kyllähän työtön, perheetön turaa viikossa läpeensä puhkiruostuneen katsastuskuntoon. Noita nopeesti tehtyjä olen nähnyt. Ja sen kyllä näkee, kun verhoiluja poistaa, et nopeesti on tehty.

        melkeimpä vaan rakentaa ja toiset ajaa ite kuulun jälkimmäiseen. minkäs lainen on tyypillinen toyota kuski?


      • Cadillacmies

        "Sanoi Ford KA:lla ajeleva vihreä hompsupoika...tui tui" :D


      • Cadillacmies
        tykkää kirjoitti:

        melkeimpä vaan rakentaa ja toiset ajaa ite kuulun jälkimmäiseen. minkäs lainen on tyypillinen toyota kuski?

        Töissä rakennusmiehenä 10.50 tuntipalkalla. Juo koskenkorvaa ja hakkaa vaimoaan iltaisin. Viikonloppuisin kittailee puhkiruostunutta Corollaansa metallikitillä.


    • kateellinen ladamies...

      Tyypillinen jenkkiharrastaja on kaljamahainen pälvikaljun omaavaa ja heikkoitsetuntoinen uros. Joka ajaa autoa nahkatakki ja aurinkolasit päällä, aina joka säällä. (rimmas :D).
      Polttaa paljon tupakkaa ja ajelee talvet jollakin pienellä ekopärrällä tai farkkuvolvolla.
      Jenkki harrastajalla on aina kaveriporukan paras vaimo, auto, asunto, lapset, työpaikka ja koulutus. (ainakin omastamielestään).
      Kesäisin jenkkimies kiihdyttelee 18 vee poikien japsiromuja vastaan öiseen aikaan, ja näyttää kuinka V8 kulkee!!!
      Peniksen pituudesta en osaa sanoa mitään, kun en ole koskaan nähnyt jenkkimiehen pippeliä. Eikä kyllä kiinnostakkaan nähdä.
      Siinä se on! Stereotypia tyypillisestä jenkkiharrastajasta! Olkaa hyvä.

      PS. Ei herneitä tää on huumorimielesstä tehty!

      • Challenger2009

        Jenkkirauta on jenkkirauta ja japsipaska on japsipaska. End Of Story.


    • Anonyymi

      Kohta on jo vuosi 2020 ja kyllä vielä saa jenkillä ja muilla vanhoilla autoilla ajella. Saa ajaa tulevaisuudessakin jos muuttaa esim. kaasulle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      354
      4041
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1759
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1530
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1338
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1315
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1312
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1282
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1187
    Aihe