Mystistä touhua tuo YLE:n touhu, kun Metsoloista on kohtauksia pitäny mennä leikkelemään pois. Eikö muuten riitä tila Suomi-expresseille ja perhanan kummeleille, ajankohtasille kakkosille ja kuulutuksille?
Miksi kohtauksia leikattu pois?
11
5149
Vastaukset
- tipitiiti
Carl Mesterton sanoi jossain haastattelussa, että nämä tv-uusinnat on tosiaan pitänyt leikata 45-minuuttisiksi. Syytä en tiedä, olisko vaan tuo ohjelmapaikka 45 minuuttia. Se on kyllä harmi, varsinkin niille, jotka eivät tiedä mitä jää puuttumaan. Me ulkoa osaajathan voidaan ottaa tämä haasteena: mitä tuossa välissä olisi pitänyt tapahtua. ;)
- totta..?
Onko jaksoja todella pätkitty?
Katselin kyllä aikoinaan kun ohjelma lähettiin ekan kerran tv:stä, mutta olin silloin lapsi, että en enää muista mitä kaikkea tapahtui.
Valaiskaa mua hieman ja kertokaa mitä kaikkea on leikattu pois. - jostain jaksosta
totta..? kirjoitti:
Katselin kyllä aikoinaan kun ohjelma lähettiin ekan kerran tv:stä, mutta olin silloin lapsi, että en enää muista mitä kaikkea tapahtui.
Valaiskaa mua hieman ja kertokaa mitä kaikkea on leikattu pois.oli leikattu vuositolkulla.
Jakson alussa Erkki hässi toista, ja lopussa oli jo yllättäen kihloissa toisen kanssa. - tipitiiti
totta..? kirjoitti:
Valaiskaa mua hieman ja kertokaa mitä kaikkea on leikattu pois.No ei siis ole mun mielestä leikattu kuin ihan yksittäisiä repliikkejä, joku tilanne saattaa loppua vähän kesken tms. Esimerkiksi eilen oli tulipalon jälkipuinneista poistettu se, kun keskusteltiin jäävätkö Liisa ja Osmo talolleen, vai lähtevätkö Leppävaaraan. Annettiin ymmärtää, että kaikki lähtivät ja mukisematta, vaikka niin ei suinkaan ollut. Mutta ei mitään varsinaiseen juonenkulkuun liittyvää kuitenkaan. :)
- Metsola- fani
totta..? kirjoitti:
Valaiskaa mua hieman ja kertokaa mitä kaikkea on leikattu pois.Nyt nähtävät jaksot on lyhennetty maksimissaan 48 minuutin mittaiseksi lähetysajankohdan (20:00-20:50) takia.
- sensuri-seppo
Saunakohtauksessa oli tissit blurrattu. Olishan se tietysti kaueeta jos nänni vilahtaisi, joku vielä järkyttyisi ja kirjoittelisi lehtiin.
- Jopas jotain
Veit kuule sanat näppäimistöltäni. Mahtava rivi oli suomalaista B-kupin tissiä saunanlauteella niin piti mennä suttaamalla pilaamaan näkymät!
- keskustelua, katso
muutama viesti taaksepäin
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=4500000000001997&posting=22000000041806181
Eli lyhentämisen syynä on se, että nykyinen lähetysaika on lyhempi. Aluksi harmittelin, että ostin dvd:t, kun sarja sitten tulikin uusintana. Onneksi ostin, sillä katson mieluummin alkuperäisen pätkimättömän version.- ^Jummijammi^
Siksi jaksoja on lyhennetty koska jotkut jaksot menee yli lähetysajan. Eli 50 minuuttia on Metsolat sarjan lähetysaika.. Kannattaa hankkia dvd:t
- Metsola- fani
Tässä ohjaaja Mestertonin haastattelu Ylen nettisivuilta, niin selviää monta asiaa. Niin ei tarvi levittää turhia juttuja.
Täältä juttu löytyy myös:
http://ohjelmaopas.yle.fi/puhekupla
Ohjaaja Mesterton
Mitä kuuluu?
Kiitos ihan hyvää kuuluu. Ainoa riesa mikä on ollut, että olen joutunut lyhentämään näitä Metsoloita, koska jaksot saavat olla nykyään vain 48 minuuttia. Ikävää hommaa. - Met
Huomasin ihan saman jutun. esim siinä kun jaakko ja jaana tuli Leppävaaraan ja sitten siinä kun Erkki ja Eeva oli syömässä yöllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2144390
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.262670Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062275Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341900- 1841656
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut291592Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111313Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211256- 391212
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1381204