Työkyvytön mies

mikeh79

Niin, olisin kysellyt hieman erikoisemmasta aiheesta suhteen aloittamiseen liittyen. Minua nimittäin kiinnostaisi se että voisiko kukaan nainen kiinnostua työeämässä jo olleeseen, mutta nyt mahdollisesti työkyvyttömyyseläkkeelle joutuvaan nuoreen mieheen? Esim. hävettäisikö naista miehen sairaus tai miehen pienemmät ansiot eläkkeellä ollesssa? Itse solmisin suhteen mielelläni. Niin, ja kaikenlainen palaute on toivottua. Kiitänkin jo etukäteen!

5

957

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toivoa on

      Ei estä kiinnostusta sairastumiset ja työkyvyttömyydet. Varsinkaan kun itsellä on samansuuntaisia ongelmia. Täytyy vaan löytää oikeanlainen ihminen, jolla elämänymmärrys riittää.

    • katsoo sydämeen

      Kyllä persoona on tärkein.Ei nainen rakastu ammat-
      tiin tai rahapussiin vaan henkilöön.Normaali ihminen
      ei häpeile eläkkeellä olevaa kumppaniaan.Onnea rak-
      kauteen!

    • mielestäni

      sillä on ehkä vähän väliä minkä sairauden takia on työkyvytön...
      mutta jos ajattelen jotain masennusta tai sellaista sairautta, mikä ei tartu tai ole mitenkään kamalan vaarallinen, niin sitten se ei haittaisi ollenkaan. Jos tapaisin miehen joka on vakavasti sairas, nii pelkäisin ehkä liikaa, että menettäisin hänet liian aikaisin.
      Mutta jos suht normaaliin elämään kykenisi niin ei se haittaisi.
      mutta tuskin ketään ainakaan raha oikeasti niin paljon kiinnostaa, että miettii jotain eläke ansioita parinvalinnassa.
      itse ainakin ihastun miehessä luonteeseen ja periaatteisiin, en niinkään välitä työstä tai rahasta.

    • kokemus puhuu

      Työkyvyttömyys ei olisi ainakaan minulle se ongelma. Jos/kun on ollut töissä elämässä joskus kuitenkin. Mutta jos mies olisi,tälläisessä tilateessa kuitenkin hyvin poikkeavasti käyttäytyvä. Eli esimerkiksi jo tutustumisen alku metreillä, toisi julki häpeämättä. Suunnitelmansa siitä, että mitä sitten odottaa tulevalta yhteiselämältä. Esimerkiksi että nainen olisi mahdollisesti se puolisko, jonka varaan aivan kaikki rakentuu. Jos vielä olisi suuret luulot itsestään/ ja nimenomaan sellaiset että niillä luuloilla/ puheilla ei, rakennettaisi hyvää, toimivaa parisuhdetta millään. Sanoisin kaikkea hyvin loukkaavaksi näkökannaksi. Itsetunto on hyvä asia, mikäli se on kunnossa- mahdollisesti hämmentävästä tilanteesta huolimatta. Mutta jos nuorena joutuu luopumaan työn teosta, lähes kokonaan. Asia on mielestäni sellainen, johon olisi syytä suhtautua hieman toisin.

    • ..tosi rakkaus ja välittäminen maallisesta mammonasta ole kiinni..luota omiin tunteisiin..ne on ne oikeat, älä välitä muiden mielipiteistä..onnea

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1874
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 103
      1676
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1487
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe