olen yrittänyt etsiä juuri oikeanlaista bob marley t-paitaa mutta ei ole vielä löytynyt, jos joku vois auttaa.
haluan tämän tapaisen.... http://www.amazon.com/Bob-Marley-Ladies-T-Shirt-Medium/dp/B001NOAYSK/ref=sr_1_145?ie=UTF8&s=apparel&qid=1236802808&sr=1-145
... mutta miesten mallin ja ilman tuota tekstiä. olis mukavaa jos joku vois auttaa, joko suomalaisesta tai ulkomaisesta nettikaupasta, kunhan on edes vähän tunnettu ettei minua huijata :
bob marley t-paita
Nimetön
2
1340
Vastaukset
- Nimetön
tilaan täältä sen paidan, www.redbubble.com
dj kiittää ja kuittaa - sdafdsgfgasgdgfdsagasfd
Minulla samanlainen paita, miesten malliin mutta kaveri toi sen Lontoosta, joten en tiedä mistä saa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438168
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724696
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373420Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483136Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482858Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262825- 392659
- 412106
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817