ISS aloittanut yt-t

työttömäksikö

Iss on aloittanut yt-neuvottelut jo viime viikon alussa. neuvottelut ovat valtakunnalliset ja koskevat aika suurta porukkaa - noin 600 henkilöä. Aika hiljaista on ollut - ei ole paljon ilmoiteltu suurelle yleisölle.

5

1452

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uusi aate

Persut aikovat muuttaa lakia niin että lakkoilijat irtisanotaan ja työpaikat annetaan työttömille.

• Moppittaja

Mistä Moinen tieto peräisin?

• Unelias

Miksi kysyt jos vastaat että totta on? Onko arka aihe?

• Duunari vaan

Niin tyypillistä ISS:n meininkiä. Niin kuin sekin, että potkitaan pihalle ja otetaan
      uudestaan töihin pienemmällä palkalla. Ja sitten naristaan ettei saada päteviä työntekijöitä kun
      vanhat ei tule töihin sellaisen kikkailun takia.
      Eikä sen takia julkisuuteen puhuta mitään ettei ISS:n maine menisi toisten työnantajien silmissä.
      Ei kun perseet vaan penkkiin ja jos sanovat irti niin sanovat laittomasti.
      Johan sitä on rikottu kuulema YT lakiakin siinä asiassa.

• Tapelin

Outoa meininkiä Joka päivä tulee ilmi radion ja tv.n kautta uusia yt-neukkareita ja irtisanomisia / lomautuksia. MUTTA ISS-n hommista ei puhuta mitään. Eikö se ole Uutiskynnyksen arvoinen asia vai onko kielletty ilmoittamasta julkisesti tuosta yt-stä. On sentään aika kova juttu. Oiskohan siinä jotain epäsuoraa tapahtumassa? Sentään lähes 600-tta sataa henkilöä koskee ympäri suomen.Kyllä varmaan ainakin työntekijöille töi juttu on niin kova paikka että siitä kannattis puhua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe