Tässä kuvia julkkiksista, vaaleista ja tummista.
KILPAILU BLONDIN JA BRUNETEN VÄLLILLÄ!
VASTAA VAIN:
A. BLONDI
tai
B. BRUNETTE
(Muita kommentteja tähän palstalle mieluiten ei, tämä on Gallup siitä ikivanhasta kilpailusta, KUMPI ON PAREMPI ;) )
KUVAT:
------------------------------------------------
BLONDIEN EDUSTAJAT
SCARLETT JOHANSSON
http://www.celebden.com/wp-content/uploads/2008/03/scarlett johansson.jpg
JESSICA ALBA
http://www.entertainmentjournal.info/wp-content/uploads/2009/02/jessica-alba-wallpaper09.jpg
JESSICA SIMPSON
http://www.otchat.com/wordpress/wp-content/uploads/2008/03/jessica-simpson.jpg
JENNIFER ANISTON
http://jenniferaniston.celebden.com/wp-content/uploads/2006/08/jennifer-aniston-sexy-look.jpg
BRUNETTEJEN EDUSTAJAT
ANGELINA JOLIE
http://www.softpedia.com/screenshots/Angelina-Jolie_1.png
LUCY LIU
http://lh3.ggpht.com/rainerbxt/RUbkqMtwABI/AAAAAAAAAG4/5vbLryiWsk8/lucy_liu_03.jpg
NICOLE PUSSYCAT
http://www.sexsi.co.uk/wp-content/uploads/2008/01/nicole-scherzinger-ex-pussycat-doll.jpg
VANESSA MINNILLO
http://runningthroughrain.files.wordpress.com/2007/05/vanessa-minnillo.jpg
-----------------------------------------------
VASTAA VAIN
BLONDI
tai
BRUNETTE
BLOND vs BRUNETTE
183
10711
Vastaukset
- vastaukseni
B. BRUNETTE
- lizzbet
BLONDI !!!!
- ah...........
BLONDIIIIIII
(brunetet on rumia yksinkertaisesti)! - Rachel McAdams
ah........... kirjoitti:
BLONDIIIIIII
(brunetet on rumia yksinkertaisesti)!http://imstars.aufeminin.com/stars/fan/rachel-mcadams/rachel-mcadams-20051107-82995.jpg
vastaukseni on siis selvästikkin
BLONDI!!! - meikäläinen111
BRUNETET OVAT EHDOTTOMASTI KAUNIIMPIA JA TYYLIKKÄÄMPIÄ!!
- Mikä väitös
Sä selvästi oot brunette.
HAH
Ja haluaisit olla BLONDI.
Niin se yleensä on ;D - Mikä väitös
Mikä väitös kirjoitti:
Sä selvästi oot brunette.
HAH
Ja haluaisit olla BLONDI.
Niin se yleensä on ;DJa sä selvästi oot blondi.
HAH
Ja haluisit olla BRUNETTE.
Niin se vaan on ;D - diwjdwkjdk
Hahahaa!!
Harva tykkäät bruneteista..melkein kaikki ovat blondien perään..itse olen ainakin onnellinen, ettei ole sellaisia ruskean kakan värisiä hiuksia:D - Mielummin Brunette
diwjdwkjdk kirjoitti:
Hahahaa!!
Harva tykkäät bruneteista..melkein kaikki ovat blondien perään..itse olen ainakin onnellinen, ettei ole sellaisia ruskean kakan värisiä hiuksia:DHah hah haa itsellenne vaan.En olisi mistään hinnasta mikään bimbo blondi,niinkun ne yleensä on liian meikattuja silikonitissisiä bimboja blondeja,hirveän näköisiä.Aidot blondit on eri asia,mutta siistein ja asiallisin meikkauksin,ilman silikoneja.Brunetit ei suinkaan ole kakkahiuksisia vaan kauniita,itselläni on kauniit suklaanruskeat hiukset ja silmät ja saan niistä kehuja.Mielummin brunetti,kun joku bimbo tekoblondi,tuskimpa kaikki on blondien perään.
- Anonyymi
ah........... kirjoitti:
BLONDIIIIIII
(brunetet on rumia yksinkertaisesti)!Terveisin superruma blondi
- Anonyymi
diwjdwkjdk kirjoitti:
Hahahaa!!
Harva tykkäät bruneteista..melkein kaikki ovat blondien perään..itse olen ainakin onnellinen, ettei ole sellaisia ruskean kakan värisiä hiuksia:DMutta sitten äärimmäisen tyhmänä blondina jostain syystä "unohdit" ettäsulla itselläsi on kusenkeltaiset hiukset? Pää täynnä piisaa oleva älykääpiö haukkuu toista, hohhhoooooo
- .....
Useimmat blondit ovat mitäänsanomattoman näköisiä ja useimmat myös todella tyhmiä. Itse olen ehdottomasti brunettien puolella! Brunetit ovat älykkäitä ja kauniita!
- Mievaan.....
Ai blondit tyhmiä?
Hiusvärikö se henkilön viisauden määrittää?
Taidat itse olla hieman vajaa - älykkö_....
tyhmyys tiivistyy kun kakka nousee päähän joka näkyy ruskeana hiuksissa ;)
- Anonyymi
älykkö_.... kirjoitti:
tyhmyys tiivistyy kun kakka nousee päähän joka näkyy ruskeana hiuksissa ;)
Miksi sitten syöt esim. suklaata, kun sehän on "kakan väristä"? Ja miksi te monet naiset kuolaatte kuitenkin näiden tummasilmäisten miesten perään mutta sitten tummia naisia samaan hengenvetoon haukutte? En keksi mitään muuta syytä kuin kateus.
- joojaa..
BLONDI!!!!
- BB----,
Blondi tietysti!!!:)
- -MarkoKH
BB----, kirjoitti:
Blondi tietysti!!!:)
Blondi se on joka huomataan, se jonka perään katsoo kaikki miehet.
Kaunis, viaton, seksikäs,
BLONDI ! - Mies vaan
-MarkoKH kirjoitti:
Blondi se on joka huomataan, se jonka perään katsoo kaikki miehet.
Kaunis, viaton, seksikäs,
BLONDI !Kyl brunette aistikas on, mut...
Anteeksi vain,kaikki te tummat naiset, erityisesti
Vaimoni...
BLONDI BLONDI BLONDIBLONDI
On älyttömän upea.
Jos vaalea nainen menis mun ohi,
Varmasti pää kääntyisi. Samaa mieltä edellisen kans - hihh.
Mies vaan kirjoitti:
Kyl brunette aistikas on, mut...
Vaimoni...
On älyttömän upea.
Varmasti pää kääntyisi. Samaa mieltä edellisen kansmuoti ja kauneus-palstalla ahahaah :D screw u guys(girls)
- Mielummin Brunette
Mies vaan kirjoitti:
Kyl brunette aistikas on, mut...
Vaimoni...
On älyttömän upea.
Varmasti pää kääntyisi. Samaa mieltä edellisen kansJättäisin heti tollasen miehen,käskisin painua blondinsa perään ja sanoisin että anteeksi ei tarvi pyydellä,eikä takas ole enää tulemista ja alkaisin myöskin kattelee heti uutta miestä.
- sarana55
Blondit ovat ihania ja upeita.
- BlondAngelforYOU
Mulla on monta tummahiuksista ystävää jotka haluais olla vaaleita.. Oon nähny aika monta epätoivoista yritystä kun ne on yrittäny vaalentaa hiuksiaan..
Ne on vaan niin kateellisia mulle,
Oon blondi ja ylpeä siitä.
Miehetkin tykkää;)
Kerran tein sen virheen et värjäsin tummaksi hiukseni,
Mulle tuli tosi tylsä olo..- Mielummin Brunette
Sorry mutta en ole kade vaaleista hiuksista.Miksi pitäisi?olen onnellisempi tummahiuksisena,joko ruskea tai puna tai mustahiuksisena.
- Blondit johdossa!
4-10 blondit johdossa!
- ..brunette..
..ja vielä kerran brunette
- nettetteteee
Blondi, tällä hetkellä. Oikeasti olen BRUNETTE. Ja kyllä se varmaan sinne tummaan aina tulee vähän enemmän kallistumaan... Kaikkea pitää kokeilla, paitsi omaa äitiään. Enkä kyllä ole huomannut, että miehet mitenkään enemmän katselisivat, kuin silloin kuin olin tumma. Ehkä jopa toisin päin, eli tykkäsivät tummasta enemmän. Mielesti brunet naiset ovat kauniimpia.
- mun mielestäni
KAUNEUS ei riipu sit YHTÄÄN hiusväristä!
Mutta se on totta että miehet vilkuilee enemmän vaaleiden perään.. Blondi on ns kaikkien fantasia, mut sitte ku viedää tyttöä äidille näytettäväksi, se on yleensä kiltti ja mukava brunette.. niin se on yleensä.
Mun mielestäni vaaleat hiukset on kauniimmat kuin tummat. Mut henkilön KAUNEUS ei johdu hiustenväristä vaa kasvoista ja siitä miten kantaa itsensä, itsevarmuus!
MUT VASTAUKSENI ON SIIS BLONDI- Ihan vaan hiustenväristä jos on kyse. - jAMESBLOND
mun mielestäni kirjoitti:
Mutta se on totta että miehet vilkuilee enemmän vaaleiden perään.. Blondi on ns kaikkien fantasia, mut sitte ku viedää tyttöä äidille näytettäväksi, se on yleensä kiltti ja mukava brunette.. niin se on yleensä.
Mun mielestäni vaaleat hiukset on kauniimmat kuin tummat. Mut henkilön KAUNEUS ei johdu hiustenväristä vaa kasvoista ja siitä miten kantaa itsensä, itsevarmuus!
MUT VASTAUKSENI ON SIIS BLONDI- Ihan vaan hiustenväristä jos on kyse.BLONDI!
- Anonyymi
mun mielestäni kirjoitti:
MUT VASTAUKSENI ON SIIS BLONDI- Ihan vaan hiustenväristä jos on kyse.Vaaleat hiukset usein ohuet liirut
- Elyzeeeeees
Mun mielestä vaaleat hiukset ovat kauniimmat.
Eli BLONDI
(brunetetkin ON kauniita, en sitä tarkoita.. :) - sen olla pitää
Brunette eli tumma nainen!
- 2colors
Vaalea väri on kauniimpi kuin ruskea. Et mitenkään
kauniita blondeja ole laittanu linkkeihin.
Tummiin laitoit latinoja...olisit laittanut kaikki vaaleaihoisia...- suomalainen..
Kaunein on ehdottomasti BLONDI!!!
- ....
B. Brunette.
Pidän enemmän. - ehkä joopa jooo
BRUNETTE :)
- kisumisuli``
tykkään kyllä molemmista väreistä hiuksissa. oma värini on vaalea mutta täällä hetkellä hiukseni ovat tummat...
nyt on tumma kausi ja sitten kesää kohti vaalea... eli valintani on vaikka blondi kun tässä kevättä/kesää kohti ollaan menossa kovaa vauhtia eli blondi :) niin ja sori pitkästä vastauksesta. - blalalal !!!!
BLONDI! ;););)
- TÄHÄN MENNESSÄ
Tähän mennessä 27 vastausta!!!
Lueskelinn tuossa että joku oli valittanut siit miten huonot blondi kuvat oli ja et tummat oli vaan latinoja,,
Jos haluat niin voit laittaa linkin siitä julkkiksesta joka edustaa parhaiten joko BLONDIA tai BRUNETTEA,
tietenkin siitä josta itse pidät enemmän;)
KIITOS VASTAUKSISTA!!!
VASTATKAA, Parin päivän päästä julkistetaan VOITTAJA!
BLONDI vai BRUNETTE ?
------------------------------------------------- shjl..
blondi!!!
- tiia..
Brunette!!!!!!!!!!!!
nätti vanessa:->> http://www.pollsb.com/photos/o/198130-you_vanessa_hudgens_is.jpg - joups
vaikka se onki iha makuasia mut silti..
- jjjkkk...
BLONDI!!!!!
- Anonyymi
LOPETA JO!!!!!!!
- bruneonparass<3
brune
- hehehhhee
siniset silmät ruskea tukka :)) BRUNETTE! niin se vaan on. maailma ei oo blondeja varten. kaikki blondit on samanlaisia paris hiltoneita
- kun jotain 7kaa
hehehhhee kirjoitti:
siniset silmät ruskea tukka :)) BRUNETTE! niin se vaan on. maailma ei oo blondeja varten. kaikki blondit on samanlaisia paris hiltoneita
Molemmissa on kauniita,ei se brune joka vaalentaa hiukset muutu tyhmäksi.
Meinaatko että jos todella vaaleaihoinen pohjoismaalainen värjää mustaksi hiukset on kauniimpi vaikka hiusväri ei sovi ihonsävyyn yhtään ja vanhentaa 10v ?
Ihminen on kaunis silloin kun hiusväri on hänelle sopiva, et voi kysyä kumpi on kauniimpi, tietty värinä voit kysyä.
Joku tumma lattari on kaunis ja joka vaalea pohjoismaalainen on kaunis.
Kaikki hiusvärit on kauniita, se on sitten eri asia mikä väri sopii kenellekin.
Ja sama miestenhiuksissa. - BRUNETTE BRUNETTE
kun jotain 7kaa kirjoitti:
Meinaatko että jos todella vaaleaihoinen pohjoismaalainen värjää mustaksi hiukset on kauniimpi vaikka hiusväri ei sovi ihonsävyyn yhtään ja vanhentaa 10v ?
Ihminen on kaunis silloin kun hiusväri on hänelle sopiva, et voi kysyä kumpi on kauniimpi, tietty värinä voit kysyä.
Ja sama miestenhiuksissa.BRUNETTE
- hiusbond
Ja sama miestenhiuksissa.BLONDI PERKELE :D
- Zuchky
Ja sama miestenhiuksissa.Just noin,että sehän on henkilöstä kiinni,mikä väri sopii,eli molemmat ovat upeita!!
Itse pidän itselläni ehdottomasti BLONDIN värin hiusten päälliosissa ja alta tummana..kun oppii ton värjäysprosessin,se sujuu ihan kivasti ja antaa toivotun lopputuloksen...nyt vain laiskottaa,on juurikasvua ja tumma on muuttunut punervaksi,joka ei myöskään huono kontrastiväri vaalean kanssa. - aito blondi
hehehhhee kirjoitti:
Ai kaikki blondit on samanlaisii kun paris.....eli kaikki blondit vetää huumeita istuu vankilassa yms. kivaa. Ja muuten jos satuit tietämään et paris hilton ei edes ole aito blondi.
- bskfjilsfjkdslnfjs
Blondi.
- tyttöninni
Tekis mieli lähinnä kirota ääneen. Oon nähny helvetin rumia brunetteja ja helvetin rumia blondeja...niinkuin myös helvetin kauniita brunetteja ja helvetin kauniita blondeja. Mikä perkeleen järki se on tällasesta kilpailla?!!? Jos se hiusten väri määrää kauneuden (tai järjen määrän), niin eiköhän kaikilla tässä maailmassa ois kohta saman väriset hiukset.
- tykkäsin hänestä ex-life
AINA DIIVAMAINEN REDHEAD - POPPARI JO LAPSENKENGISSÄÄN !!
- MaXis911
blondien edustaja= britney spears nättii
- se tumma
MaXis911 kirjoitti:
blondien edustaja= britney spears nättii
sellaiset aasialaisten väriset mustat paksut suorat pitkät hyväkuntoset hiukset, ruskettunu iho ja vihreät silmät. bueno. blondit on tylsiä, ei sytytä yhtään.
- OHHHOHH
se tumma kirjoitti:
sellaiset aasialaisten väriset mustat paksut suorat pitkät hyväkuntoset hiukset, ruskettunu iho ja vihreät silmät. bueno. blondit on tylsiä, ei sytytä yhtään.
Sullapa vaatimukset. Harvoilla Aasialaisilla muuten on vihreet silmät.
- doolce
se tumma kirjoitti:
mä oon just tällanen ku kuvaat...:)
- blondi...
vastaan että blondi:) ainakin tällä hetkellä tätä mieltä...
- Brunetenkannatta
Mun mielestä brunetet ovat kauniimpia. ( tietty on blonditkin, mutta.. ) BRUNETET TODELLAKIN!
- Ehdottomasti
näin se on!
- .........
aito BRUNETTE. Blondatut hiukset on ruminta mitä tiedän.
- jauuu
itelläni on aidosti vaaleat hiukset, ja rakastan niit ;) Mua ärsyttää kaikki, jokka puhuu blondeista, siis ihan vitsinäkin -.- Kuinka hiusväri muka voisi vaikuttaa johonkin?? -.-
VASTAUKSENI ON SIIS BLONDI
- _ovat_
kauniita:
http://surreal_killa.tripod.com/ - ....................
Blondi!
- brunskiiiiiii
BRUNETTEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! blondit on itserakkaita ja aika tyhmiä... ainaki kaikki mun tuntemani blondit!!!!!!!!!!!
- heiiltaapäiväähuomenta!
brunskiiiiiii kirjoitti:
BRUNETTEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! blondit on itserakkaita ja aika tyhmiä... ainaki kaikki mun tuntemani blondit!!!!!!!!!!!
brunette!!!
- ratzgu
heiiltaapäiväähuomenta! kirjoitti:
brunette!!!
ehdottomasti brunette mut blondit raidat on kivat
- heipsistä
ratzgu kirjoitti:
ehdottomasti brunette mut blondit raidat on kivat
brunette!! blondeihin ihastutaan, brunetteihin rakastutaan. ->näin se on!!
- anemoii
heipsistä kirjoitti:
joo näin se menee. :)
- !!!!!
brunskiiiiiii kirjoitti:
EI ITSERAKKAUS TAI TYHMYYS HIUSTENVÄRIST RIIPU! IHAN YHTÄ HYVIN BRUNETET VOI OLLA ITSERAKKAITA, TYHMIÄ...
BLONDI SANON MÄ!
- vaaleehiuksinen <3
BLONDI
..on paras! eli blondi!- bruuunette
I LOVE BRUNETTES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SMACK
- joups..
miksei molemmat vois olla yhtä hyviä ???:/ meinaan vaa et ite oon ollu kerran brunette ja nyt oon blondi..mut oon tajunnu ettei se sovi,joten aijon laitaa bruneten takas. Se riippuu siis vaa ihmisest keille kaikille sopii brunette ja kelle blondi. huoh,.
- OoOoOoOoOoZZZZzzzzz.
aivan 100 varma että menee äänestys brunetelle mut eip se sit mennykkään en tiädä onkos nää sitte miesten näkökulmasta vai naisten :D mut kumminkin onkos blondi jotain uotia nyt? :D blondi olen
- jeahhhHH
OoOoOoOoOoZZZZzzzzz. kirjoitti:
aivan 100 varma että menee äänestys brunetelle mut eip se sit mennykkään en tiädä onkos nää sitte miesten näkökulmasta vai naisten :D mut kumminkin onkos blondi jotain uotia nyt? :D blondi olen
http://www.blog-city.info/en/img4/4559_4devonsblog-christina aguilera pic.jpg
- Blond69
Blondi tietysti. Joku mainitsi että blondeihin ihastutaan ja bruneihin rakastutaan joka on jossain määrin totta,mutta otitko huomioon että meille pelinaisille se on vain bonusta,että aamulla ei tarvitse väkisin potkia miehiä pihalle ;) En omista yhtään brunettea ystävää,ihan vain sen takia että kaikki brunetet jotka olen tuntenut ovat tylsiä kuin yksinäinen baari ilta.
Tämä on vain minun mielipiteeni,enkä kaipaa 17vuotiasta ruskea tukkaista teiniä joka ei uskalla värjätä hiuksiaan vaaleiksi kertomaan omia mielipiteitään kirjoituksestani,kiitos! - brunn
Brunette!! Mut noi Vanessa Minnillon hiukset on niin ihanan väriset. Haluun sellaset. Tietäiskö kukaan mitä värii täytyy päähän tunkee et saan tollaset, tai siis se sävy?? :)
- brunettegirl
EHDOTTOMASTI brunette!!!!Olen itse ollut blondi n. vuosi sitten ja ei todellakaan sopinut minulle! Nykyiset hiukseni.. kiiltävät brunetet ja pitkät ovat ihAnat
- jejejejejee
BRUNETTE!!
- ..........
Monilla bruneteilla on blondeja raitoja ja pikkusen valennettu hiuksia. Kun taas kuinka monta ihmistä tiedät että on tullut kauniimmaksi hiuksia tummentamalla.
Jos on tumma iho, tummat hiukset sopii ( mahd. vaaleita tai punertavia raitoja.)
Jos on vaalea iho niin vaaleat hiukset sopii paremmin jolloin esim. hento suomalainen näyttää kauniilta hennoissa vaaleissa hiuksissa ja sinisillä silmillä.
Joissakin tapauksissa vaalea ihoinen voi näyttää hyvältä tummana. Taas liika blondaus voi viedä vaalealta kaikki värit pois kasvoilta. Eli sanoisin että yhtä tai kahta astetta vaaleammat raidat ja väri myös yhden tai kaksi astetta suuntaan tai toiseen. Mieluummin vaalean suuntaa.
Eikä ne brunetitkaan näytä aina hyvältä mustissa hiuksissa (jos luonnollinen väri on esim. ruskea). Näyttää kalpealta.- Blonde´
Kaikkihan me ollaan kauniita, mutta hiusten väreissä vaaleat ovat kyllä kauniimmat, kuin ruskeat. Ruskea on jotenkin pliisu väri omaan makuuni. Punainen tukka on myös kaunis.
- brunetteee<3
EHDOTTOMASTI BRUNETTE! blondit hiukset on jotenki niiiiiin..miten sen nyt sanois. pliisut..hailakat..:D ehkä jotkut tykkää sellasesta mutta itse kaipaan hiuksiin jotain syvyyttä ja kiiltoa, jota saa brunettena ehddottomasti.brunetet on myös seksikkäämmät;) blondit sellasten pikkutyttöjen hiuksia. ja kokemusta on molemmista väreistä! olin pienenä luonnostaan blondi, mutta hiukset tummenivat itsestään. sitten olen värjännyt blondiksi ja olin blondi n. vuosi sitten. Olen paljon tyytyväisempi brunetteen! blondia ei kukaan pahemmin kehunut, nyt hiuksiani kadehditaan. mutta ei silti kaikkien pidä olla samanlaisia:) että ei minulla mitään blondeja vastaan ole(;
- hippp
Jospa sun blondeja hiuksia ei kehuttu, kun ne ei käynyt sulle. Tän palstan viestien perusteella blondit tuntuu olevan ainakin sisäisesti kauniimpia, kuin brunetit. =)
- sadasdttttttt
ei kummatkaan. blondi-mustat on kauneimmat..!
Sopii melkeen mille ihonvärille tahansa, sitte ihan valkeasta skandinaavisesta ihosta jo hieman tummempaan oliivi-ihoiseen, koska hiuksissa on mustaa JA valkoista..
Värithän voi laittaa kumminpäin haluaa, vaaleaa päälle ja mustaa alle, tai mustaa päälle ja vaaleaa alle..
Kyllähän se on huomattu että vaaleat naiset sen pään kääntää, mutta VITUTKO MUA KIINNOSTAA?
Kaikille on kuitenki se joku aina jossain.. joten vitut! - ................
Ehdottomasti blondit on nätempiä. Sen huomaa esim. baareissa käydessä.
Täytyy olla tarkka mikä blondi sopii kenellekin. Blondi voi olla kylmä, neutraali, lämmin riippuen ihon väristä esim. suomalaisella sopii hyvin hiekan ja toffeen värit.
Jos väri on väärä eli esim. neutraalin hiukset blondataan platinaksi, silloin hänestä tulee väritön.
Jos taas kylmän hiukset värjätään lämpimällä, tulee siitä aika pahan näköinen.
Tummalle taas sopii parhaiten vaaleat raidat.
Tosin joillekin suomalaisille, kylmille sopii hyvin tumma väri. Itse olen neutraali ja en voi koskaan käyttää tummaa väriä hiuksissa. Luonnostaa tummat joutuu usein myös muokkaamaan väriä joko vähän tummemmaksi tai vaaleammaksi. - anniaw
heipsistä 28.7.2009 17:41
-kyllä, näin se menee!! :) - brunepää4ever
B. Brunette
- redhot....
PUNATUCCA!
- audreylove
Suomalaisilla blondit näyttävät usein tylsiltä. Mitättömän väriset silmät, mitättömän värinen iho ja mitättömän väriset hiukset ja kulmakarvat.
Tummat hiukset puolestaan näyttävät erityisen hyvältä varsinkin ruskeasilmäisillä. Harmi kun itsellä on vihreät silmät :s
Itse pidän tummia hiuksia hienostuneina ja tyylikkäinä. - jsiuiuu
B. BRUNETTE
- mimikoo
BLONDI
--- Löytyy paljon kauniita blondeja sekä brunetteja enkä voi sanoa kumman väristen hiusten omistajat ovat kauniimpia, koska se riippuu täysin siitä, mikä kullekin ihmiselle sopii. Värinä blondi on kuitenkin mielestäni kauniimpi ja vivahteikkaampi kuin brunette. --- - _jakke_87
brunetet
- petriiiiiii
NO BRUNET
- satanaaa
vitut mitkää brunet...........................
- jeppadidei
Sillä mennään paitsi et kuolaan enemmän blondien perään. :D
- BRUNEEEE
BRUNEEEEEEE APSOLITYLI !!!!!!!!! ♥ BRUNEEE
BRUNEE
BRUNEE
BRUNEE
BRUNEE
BRUNEE
BRUNEE
BRUNEE
BRUNEE
BRUNEE - BRUNET ♥
JENNIFER ANISTON EI OO BLONDI TODELLAKAAN VAAN BRUNE, SIL ON RUSKEET HIUKSET.. KUVASTA SAATTAA NÄYTTÄÄ ENEMMÄN BLONDILTA MUT OIKEESTI SE ON BLONDI!
- blondi-braun-nette
Mutta huolena on, että ajattelen kuin blondi ta ainakin yritän, kun blondeilla on kuulemma hauskempaa.
-Luin "BLONDIT Marilynistä - Kleopatraan" Kleopatrakin oli alunpitäen blondi. Kai se sitten oli niin blondi, että
antiikin aikaisilla aineilla menetti hiuksensa ja siirtyi tummaan peruukkiin.
Kirjan tekijä (Timen toimittaja) kokeili blondiutta pari kuukautta. Kokemukset yllättivät: Miehet olivat
huomattavasti auttavaisempia ja hymyilivät herkästi hänelle...jne.
Lukekaa kirja niin haluatte olla blondeja ainakin vähän aikaa.- Anonyymi
En mä ainakaan halua ääliö. Bruneteissa on ehdotat vahvuutensa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä ainakaan halua ääliö. Bruneteissa on ehdotat vahvuutensa.
Bruneteissa on ehdottomasti omat vahvuutensa.
- nw
Brunette.
....mustat.- EELKPOEKR
BLONDIT ON OUT. BRUNETET ON KAUNIIIIITA =) SEXYYI. BRUNETTE VOITTOOON !
- dö daa
EELKPOEKR kirjoitti:
BLONDIT ON OUT. BRUNETET ON KAUNIIIIITA =) SEXYYI. BRUNETTE VOITTOOON !
molempi parempi.
Ja te kettuilijat: RIIPPUU TÄYSIN IHMISESTÄ MINKÄVARINEN TUKKA SOPII JA VAIKKA KUINKA BLONDI OLISI OUT, SE EI TARKOITA ETTÄ SE OLISI RUMA JA VAIKKA KUINKA BRUNETTE OLISI PASKAN VARI NIIN SILTI SE SOPII JOILLEKKIN JA NÄYTTÄÄ HYVÄLTÄ!!
turha topic. - silverhår
dö daa kirjoitti:
molempi parempi.
Ja te kettuilijat: RIIPPUU TÄYSIN IHMISESTÄ MINKÄVARINEN TUKKA SOPII JA VAIKKA KUINKA BLONDI OLISI OUT, SE EI TARKOITA ETTÄ SE OLISI RUMA JA VAIKKA KUINKA BRUNETTE OLISI PASKAN VARI NIIN SILTI SE SOPII JOILLEKKIN JA NÄYTTÄÄ HYVÄLTÄ!!
turha topic.Blondi sen olla pitää ;)
- NäinSeVaanOn
silverhår kirjoitti:
Blondi sen olla pitää ;)
Paskan värinen parempi kuin kusen!
- blonette
Blondi...
http://www.la-deli.com/wp-content/uploads/2009/06/gwen-stefani.jpg
Brunette...
http://materialconcern.com/wp-content/uploads/2008/10/winona_ryder_735.jpg
Blondi...
http://www.babble.com/CS/blogs/famecrawler/2007/10/01-07/cate_blanchett_notes_on_a_scandal_8.jpg
Brunette...
http://www.nerandhas.com/wp-content/uploads/2009/01/monica-bellucci-15.jpg
Blondi...
http://www.nabou.com/celebrities/laetitia_casta/photo_galleries/favorite_pictures/laetitia_casta_picture_3.jpg
Blondi...
http://www.brigittebardot.com/images/039_25511.jpg
Brunette...
http://www.pynkcelebrity.com/wp-content/uploads/2009/07/alyssa-milano-touch-400a070307.jpg
Eli mahdoton valinta. Kauneimmat naiset ovat kauniita hiusväristä huolimatta, niin on laita myös useimpien yllä olevien naisten. :) - jep jep..
Ei sillä karvan värillä väliä mut itselleni sopii ainakin kumpikin väri ja kaikille ei läheskään sovi, vaikka onhan se huomattu et blondeja luullaan aina helvetin paljon enemmän tyhmemmiksi ja pinnallisimmiksi kuin brunetteja.
- BLONDI!
aivan ehdottomasti BLONDI! Ei sellanen vetyperoksidi tai kusen keltanen, mutta kaunis luonnollinen blondi!
- diudiudau
A: BLONDI !
A: BLONDI ! - Brünette natürliche
Tietysti brunetit! Blondeilla on mitäänsanomaton näkö, kuin sialla. Sian silmät, sian kulmakarvat, jne. Eli, jotta näyttäisi joltakulta pitää NIIN PALJON meikkejä laittaa. Brune voi näyttää hyvältä ilmankin. Samettisen ruskeat silmät, kiiltavat mustat kutrit, tummat ja kauniit kulmakarvat, mmm...kuin minä:-)
Yleensä suomalaisille ei sovi tumma tukka sen takia, että niiden kasvopiirteet ovat NIIN törkeät ja rumat. Iso kruunu otsa, isot nenät ja isot sieraimet kuin lentokoneen putkit, pienet hiirisilmät ja vielä epäselvän värisiä, pienet huulet joita ei näy lainkaan. Kaneja kuin kaneja, ihmeellista että joku katsoo sellaisia:-DDD- sahanpurua päässä
"Tietysti brunetit! Blondeilla on mitäänsanomaton näkö, kuin sialla. Sian silmät, sian kulmakarvat, jne."
Tästä on aistittavissa vivahteikasta kateutta, itserakkautta, toisten halveksimista jne.
Kiitos BRUNETTE, että todistit täällä julkisesti, että BLONDI on sisäisesti paljon kauniimpi, ja kuinka ällöttäviä brunetit osaavat olla, ja kuinka pitkälle mennä toisten halveksimisessa ja oman egonsa pönkittämisessä. On se hyvä, kun luulet olevasi täydellinen. me muut tiedämme ettet ole ;) - Mielummin Brunette
sahanpurua päässä kirjoitti:
"Tietysti brunetit! Blondeilla on mitäänsanomaton näkö, kuin sialla. Sian silmät, sian kulmakarvat, jne."
Tästä on aistittavissa vivahteikasta kateutta, itserakkautta, toisten halveksimista jne.
Kiitos BRUNETTE, että todistit täällä julkisesti, että BLONDI on sisäisesti paljon kauniimpi, ja kuinka ällöttäviä brunetit osaavat olla, ja kuinka pitkälle mennä toisten halveksimisessa ja oman egonsa pönkittämisessä. On se hyvä, kun luulet olevasi täydellinen. me muut tiedämme ettet ole ;)Mielestäni Brunetit on sisäisesti kauniimpia kuin blondit ja ällöttäviä on nämä bimbot tekoblondit,niin se menee.
- nauran
vituttaa tälläset pinnalliset paskat, mistä vitusta sää sen tiiät et kaikki suomalaiset vastaavat kuvauksiisi?
mielestäni molemmat hius värit ovat kauniita ihmisillä joille ne todella sopii, itse olen blondi mutta kullä brunettekin kelpaisi. - lapsellista
Mielummin Brunette kirjoitti:
Mielestäni Brunetit on sisäisesti kauniimpia kuin blondit ja ällöttäviä on nämä bimbot tekoblondit,niin se menee.
yleistystä havaittavissa...
- blondiblondinpiparas
mutta miten musta tuntuu et brunetit useammin pitää itseään fiksumpina, parempina, hauskempina, menestyvämpinä jne jne kuin blondeja, ihan vaan hiustensa värin takia.. Kertooko se hiusten väri oikeesti jotain muutakin kuin hiusten värin? Vai oonko mä ihan kuvitellut omiani tässä asiassa.
Ja heti skandien ulkopuolella on se suomiblondi joka saa katseet kääntymään ;) ja sitten täällä pohjoisessa on ne eksoottiset tummat kaunottaret kauneimpia :D et mikä eroo massasta...- Mielummin Brunette
Empäs tiedä,tuskin se ihan noin on.
- asdasfafsf
Brunette
- BLONDI!
BLONDI
- hjklkghfgj
BLONDI!!!!!!!!
- Pitkä blondi
Ehdottomasti kullanvaalea blondi, itselläni on pitkä, luonnonkihara aito blondi tukka, ja olen tyytyväinen, en edes harrasta minkäänlaisia kokeiluja. Tukan tulee olla paksu ja kuohkea, ei se hiirenhäntä näytä miltään.
- Elly-Nore
Miks täällä puhutaan vaan et ónko naiset nätimpii blondeina, vai brunetteina?
Eikö miehilläkin ooo hiukset päässä?
Musta on naiset nätimpii blondeina, ja miehet brunetteina, koska vaaleehiukiset miehet näyttää ihan _omoilta. - redbed
PUNATUKKA!
- ! BRUNETTE BRUNETTE!
BRUNETTE
- brunette tietysti
brunette tietysti !
ne on paljo seksikkäämpiä ja kuumempia - riitapoikki
Mielestäni on todella aurettavaa lähteä tuollaista "kilpailua" järjestämään.
Alussa kyllä sanottii että vain äänestys viesstejä ja eikä muita kommentteja.
Kuitekin tässä on tullut mollausta puolin jos toisin. Blondin sanovat brunettejen hiuksia kakan värisiksi... Loukkaavaa kuin mikä ja sanovat vielä perään että ovat sitten sisäisesti kauniimpia. Mutta onhan nuo bruetet toki blondejakin loukanneet, stereotypioita kun uskovat?
Omaan mielipiteeseensä on kaikilla oikeus ja varmasti jotkut tykkäävät enemmän tummista kuin vaaleista hjiuksista ja päinvastoin... mutta niinhän tykkäävät toiset enemmän pullukoista kuin mallinmittaisista :)
Sanonta kuluu "makuaisoista ei voi kiistellä" - mutta siihen vaa pitää todeta mistä sitten? Faktoista? - mutta mielestäni kiistelyssäkin pitäisi olla järkeä eikä suoltaa loukkauksia.
Ja vielä kommentti siitä että brunetteja on eri tasoisia ja samoin blondiuden asteitakin on monia, ja sitten on se aste molemmissa josta ei voi varmasti sanoa onko se vaalea vaiko tumma eli näin suomalaisittain sanottuna Maantaieharmaa - väri jota niin monet suomalaiset luonnostaaan omaavat ja ja jota he vihaavat
Mutta PUNAPÄÄT ovat seksikkäitä ;) sillä harva menee itsensä puapääksi värjäämään jos ei sitä osaa kantaa sopivalla arvokkuudella - joukkovaan
minusta punapäät on aina jotain hippejä, semmoisia punapäisiä kaunottaria on aika harvassa.... kaikki on semmoisia peppi pitkätossuja :D
- kunhanvastailen
Kauneus ei katso hiustenväriä. Idiottimaista tälleen kisata. Blondeja ja bruneja on molempia niin monenlaisia sävyjä et samantien pitäs ruveta jokaisen eri värivivahteenpuolesta kisaammaan. Ja tosiasiahan on ettei kaikille sovi vaaleat hiukset kuten ei myöskään toisille ruskeat tai punaiset. joten tän kisan laittajan ikä oli?
- Hömpsö
Tuksun kuva tänne edustaan blondeja :D
- mmmmmm..
Brunette. Ehdottomasti.
- no minun mielestäni
Brunette. Tiedän monia tosi kauniita ruskeahiuksisia naisia :
Anna Abreu: http://www.stara.fi/2011/02/02/anna-abreu-kuvattiin-rannalla-thaimaassa/ Kaikki kuvat tolla sivulla on kauniita
Miley Cyrus: http://2.bp.blogspot.com/-vsOk_tFaqDs/TcLG-9AMBgI/AAAAAAAAAEE/PA3OfUR4k4o/s1600/Miley Cyrus 2011 3.jpg
Jennifer Lopez (joka muuten valittiin maailman kauneimmaksi naiseksi) :
http://4.bp.blogspot.com/-cYGDw6m29po/TWT0VqUteFI/AAAAAAAAAEQ/qm-TzgprIec/s400/jennifer-lopez-hair-wedding-hairstyles[1].jpg
moni muu kaunis brunette
Ja sitä paitsi facebookissa oli sama gallup ja siellä enemmistö vastasi kyselyyn että brunetet on kauniimpia kuin blondit. Mutta on toki moni blondikin hyvin kaunis (Itsekin olen blondi, koska minulle ei oikein sovi ruskeat hiukset), mutta itse vastaisin brunette. :) - Brunette-95
Mielestäni suomalaisille naisille sopii paremmin brunetet, koska suomalaisilla on niin vaalea iho että blondit hiukset näyttävät usein tylsältä, kun taas brunetet hiukset tekee usein kalpeasta naisestakin seksikkään. mutta se on vain minun mielipiteeni (=
- plaTIInabLONDE
Blonde ;) mut ei mitää platinablondia.
- dukgvswuk
http://www.peoples.ru/art/fashion/mannequin/candice_swanepoel/swanepoel_2.jpeg http://static.tvfanatic.com/images/gallery/amanda-seyfried-as-sarah-henrickson.jpg http://www.fashion-hairstyle.com/wp-content/uploads/2011/01/Jessica-Simpson-Blonde7.jpg siin ois kuvii :)) mut tottakai jos sopii itteleensä brunette paremmin niin mikäs siinä! ON niitä kauniita brunettejakin. Mutt tällä hetkellä kallistun blondin puoleen
- brunette itsekin
Useimmiten ihmisillä joilla oon nähnyt hiukset sekä vaaleina että tummina, on sopinu paremmin tummat.
Joten bruneten puolella ollaan täällä suunnalla. - jansbee
hmm.. itsellä on mustat..
no minusta ehkä blondit on kauniimmat ja seksikkäämmät!
mutta riippuu henkilöstä:D - hothothottt
Paris
- jhsdajhsdh
blondi
- aidotblonditonhot
BLONDI!!!!!
- --------------------
- ......
Siis jos nämä hiusrasisti keskustelut ei kohta lopu niin mä alan hitto vie lesboksi. Sen verran löytyy omanarvon tuntoa. Ei tarvitse kaikille niitä fetissejä alkaa latelee.
- BLONDIT10000000
BLONDI
- TosiMiesTykkääBrunet
Blondit=Albiinoja ja näitä tusinatavisblondeja mahtuu 12 tusinaan. Oikeasti suurimmalla osalla ohuet maantienharmaat hiukset jotka sitten pilataan peroksilla lopullisesti. Hiukset ovat ohuet, kulmakarvoja ei ole ja silmäripsiä ei näy ja silmät hailakkaan, tylsän vaaleat. Eli ehdottomasti Brunet kauneimpia!
- :)
brunetessa sitte kaikki pelkkää paskan ruskeeta
- vnm
BRUNE !
- NEITI BRUNETTE
Kummassakin on puolensa... Toiselle sopii vaalea ja toiselle tumma... Itselläni suosin luonnollista väriäni taikka sitten jotain punaisen tai mustan sävyä. Vaaleaakin olen kokeillut muttei sopinut sitten yhtään...
Noista kuvia kommentoisin sen verran että Lucy Liu oli mielestäni aivan uskomattoman hyvännäköinen ja seksikäs! Vaikka heteronainen olenkin. - pfksepgä
Blondi!! Itsellä on ollu monta vuotta mustat ja nyt oon ollu yli vuoden blondi!
Blondeilla ona aina hauskempaa! - _londi
Blondit kauniinpia!!! Itsellä ollut aina pikku tyttönä blondit hiukset, värjäsin muutamia vuosia sitten ruskean/tumman eri sävyillä, nykypäivänä palannut takaisin ihanaan raikkaaseen blondiin!!!
Vastaus: B L O N D I
Lukekaa:
http://www.mtv3.fi/helmi/kauneus/artikkeli.shtml/618805?kauneus-hiukset
http://www.mtv3.fi/helmi/minisaitit/artikkeli.shtml/2010/09/1147972?hiusvarit/osallistu - BrunetteLove
Brunetet hiukset on paljon kauniimmat kuin jotkut blondit. Kaikki blondit jotka tunnen on jotain todella ärsyttävii pissiksii... Enkä koskaan värjäis blondiks mun hiuksii. Oon tyytyväinen mun ruskeisiin hiuksiini!
Eli BRUNETTE!!!!- kuules..
ei se väri ihmisen luonnetta kerro
- Dreeaaam
Hmmmm......... Tuli huomattua miten vaaleat hiukset yhdistetään automaattisesti sinisiin silmiin.... Itsellä luonnoliset blondit, mutta ruskeat silmät, jonka vuoksi tulee värjättyä hiuksia tummemmalla... ;)
Brunetet! risti verisenä saankin sitten itse valita kumpaa haluan olla,,,valitsen PLATINA BLONDIN :)
mustasta platinaan sain hiukseni ja tässä pysytään,,,siniset silmät vaatii mun milestä blondin...brunettehan meinaa et silmätki ois ruskeet vai...??
Anyways BLONDI !!- chocolatebrown
Brunette :)
- bruneeee
B-R-U-N-E-T-T-E tietysti!!! :)))
- huomioita...
BRUNETTE, ei kyllästy niinkuin blondeihin. Blondi säväyttää vain hetkellisesti.
- Kyllä :)
Sanoisit että Brunette! :)
- tummatukkanen
Brunette! Tosin tiedän monia kauniita blondeja. Heillä on omasta takaa kaunis, vaalea, pitkä ja hyväkuntoinen tukka. Sellaiset melko luonnollisen vaaleat (ei mitkään viljapellon väriset) on kauniit. Mutta sitten tiedän myös monia erittäin kauniita tummatukkaisia naisia. Julkkiksista: Nicole Scherzinger, Cheryl Cole, Angelina Jolie, Jennifer Lopez... Niitä riittää. Latinot ovat yleensäkin mielestäni niin kauniita. Ei tartte laittaa tummiin silmiin meikkiä ja iho on yleensä hyvässä kunnossa. Ne näyttää aina hyvältä. Sellainen olisin, jos saisin päättää. :)
- BRUNEETTTEE
Brune
- HAHAHAHAAAHA
Iha idioottimaista: blondien perään ollaan.
Hyväksykää se totuus että blondit on aina idiootteja ja tyhmiä tasasen kaunis brune B siis :) - trololololo :D:DD
Mielestäni blondi on parempi (;
Huomasin just et kaikki tääl melkee ketä o brunettei kehuu itteää koko aja ja haukkuu blondei... Sekin on vaa sanonta blondeihin ihastutaan ja brunetteihin rakastukaa ei oo nii et brunet voi tul tän vaa tollee sano et se o tot ilmeisesti itte o brunei ja luulee et kaikki rakastuu niihi! LOL! Ei hiusten väril oo melkee mitää merkitystä. Sisäne kauneus o tärkeint ja blondeil o se siis näköjää ehdottomasti - Viisas Blondiii :DD
Molemmat on nättei, toiset tykkää toiset ei... Itse olen blondi > vaikka minä olen ihan blondi nii mulla oli meiän luokan paras keskiarvo, päälle 9 :PP, eli en ole mikää tyhmä vaikka vähänkin seko :D
Mut jooooo... Sellaset värjätyt luonnottomat blondit hiukset ei nyt nii kauniit ole, tykkään sellasista luonnollisen värisistä, ne on nätit (:(: Mutta vastaan nyt kysymykseen A eli BLONDIT - BIMBOBLONDI MOIII!
"onhan siittä tehty jo tutkimuskin, että blondit yleensä kääntää ensimmäisenä päät."
- BRUNE SEXY LADYES <3
Brunet ehdottomasti parempii ku blondit . Blondei sanotaa tyhmiks koska ollaan tehty testejä missä ollaan huomattu että brunet löytää nopeammin ratkaisun kun blondit .BRUNE
- hmmmmmm
siis mitä vittua oikeesti , ikää oli?
- UGLY BRUNETTE
XDD että kyllä niitä rumia ruskeitakin löytyy
http://www.sodahead.com/living/what-age-is-appropriate-for-a-girl-to-start-wearing-make-up/question-245000/?page=5&link=ibaf&q=ugly brunette&imgurl=http://images.sodahead.com/polls/000245000/polls_UglyGirl_3637_464543_answer_7_xlarge.jpeg
Kauniimpia ovat minusta ainakin sekoitukset kuten:
http://freshhairstyles.info/wp-content/uploads/2011/04/carmen-light-broun-hair-color.jpg
http://combinationofqualityandcreative.blogspot.com/2010/01/jennifer-aniston-light-brown-hair.html
http://www.hairfinder.com/hair/keira-knightley.htm
http://www.gossipcelebrity.info/2011/03/26/aubrey-o’day’s-honey-blonde-hairstyle/
http://hairontheavenue.ca/blog/archives/135
Noi ei oo kaikki nyt mtn ihmeellisiä mutta ainakin omasta mielestä noista kaikista hiusväreistä ei voi sanoa edustaako blondia vai ruskeata.
Blondeissa ja ruskeissa on kummissakin omat mustat lampaat esim. just paris hilton blondeissa
http://www.sodahead.com/living/would-you-date-or-marry-a-moran/question-597973/?link=ibaf&q=ugly blonde&imgurl=http://media.canada.com/8b65d8ea-bfe8-4eaa-9911-1ac348db34fa/090223_ph_hilton.jpg
Kuitenkin on paljon blondeja joille väri oikeasti sopii. Itse inhoan melkein valkoisia hiuksia, tekorusketusta ja melkein mustia kulmakarvoja.
Harmittaa koska minulla on aika tummat kulmakarvat ja se rajoittaa blondiksi värjäämistäni. Tosin niin vaaleaksi en halua. Minusta kaunein väri on tämän..
http://fitnessanddefense.com/wp-content/uploads/2011/06/angelina-jolie-1.jpg
ja tämän
http://faceshapehairstyle.com/tag/kate-winslet
välialueella tai jtn :DD
Itse valitsen blondin. - 8)
Vaihetelee mun mielest esim. ihon tai silmien värin mukaan ku ei must kauheesti tummaihosille kauheesti blondit sovi
- Blondi & ylpeä siitä
suurinosa miehistä tykkää BLONDEISTA, sen olen huomannut, kun olen ollut brunekin joskus, enkä saanut läheskään niin paljon positiivista huomiota. mutta nykyään BLONDI ja vientiä on ;)
- teehee
Brunette :D mutta ei sillä nyt kovin paljon oo väliä minkä väriset hiukset on? Mun mielestä on aika törkeetä että blondeja haukutaan tosi tyhmiks ja kaikkee sellasta? :D Mutta joo, toi oli vaan mun mielipide. Sori ku rupesin taas hirmu romaanit tähän kirjottamaan.
- Jepjep
Kyl mäkin tykkään et brunetti on hiustenvärinä paaljon nätimpi
- SUOMBLONDI
B ELI BRUNETTE
- juupsssssss
BLONDIT ON SEKSIKKÄITÄ!
- Minä vain:)
Entäs ne jolla on siltä väliltä eli maantien väriset?( Vaalean ruskeat ) Pitäsköhän värjätä?
- Brunette,blondiraita
Brunette jolla on muutama luonnon vaalea raita
ja suklaasilmät. Sellainen minä olen. - Eläinrakas ihminen
BRUNETTE;))
- MeganFox
http://www.thehunchblog.com/wp-content/uploads/2012/10/MeganFox-3.jpg
Megan Fox. Kaikkien jätkien päiväuni ja brune ;)
Ei lisättävää. - hunajapuppeliii
No jopas on typerä kisa.. Hohhoijaa, eikö maailmassa ole muka muita hiusvärejä kuin blondit ja brunetet? Itse en mistään hinnasta haluaisi perus valkoisia tai tummanruskeita hiuksia. Minulla on hunajan väriset hiukset, joista olen erittäin ylpeä ja tätä väriä ei jokaiselta löydy
- Anonyymi
No oletpas oikein uniikki lumihiutale
- Colorooo
No aika vaikee kysymys sinänsä. Vastaukseni on tällä kertaa kuitenki brunette :D Vielä pienet perustelut perään, vaikkakin vanha "kisa": Blondeja näkee niin paljon, että alkaa kyllästyttää jo. Meilpäin ei kylläkään jätkät kuolaa blondien perään :D Ite oon mieluummin brunette, tummanruskeat hiukset on ihanat. Sellaset passkanruskeet on ihan kamalat, mut niin on myös platinablondit tai sellaset iljettävän vaaleet!! Ite olen brune, mut saattaa olla että jonakin päivänä oon vaaleehiuksinen, saas nähdä (; En ole kateellinen blondeille, sillä saisinhan mä blondiks tästä mun hiukset jos tahtoisin :D En vaan halua.
- BLONDITSAATANA
VITUN RUMAT PASKAPÄÄ BRUNET (kirjaimellisesti)
BLONDIITT!!!- Anonyymi
VITUN RUMILUS KUSIPÄÄ BLONDI JA TYHMÄKIN VIELÄ. SISÄISESTI RUMA PASKALÄJÄ
- brunetti on parempi!
brunette ehdottomasti blondit on yksinkertaisestin tyhmiä!itse olen brunette enkä vois kuvitellakkaan olevani blondi-bimbo ja jos joidenkin mielestä brunetti on kakan väri niin miksiköhän syötte suklaata hmm..
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1323857- 851905
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151771Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541412Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1291313Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi381298VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu981274- 701156
- 691033
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1111014