Ostin pari vuotta sitten todella mageet PanamaJackin kengät, mutta Suomesta en ole löytänyt. Tietääkö kukaan mistä voi ostaa??!
Tuolla ainakin näkee millaisia on tarjolla:
www.panamajack.es
Mistä Panama Jack -merkkiset kengät?!?!?!
19
6301
Vastaukset
- Anskuti
mulla olisi ollut esittää ihan sama kysymys.
en ole itsekään löytänyt PanamaJackin kenkiä Suomessa, vaikka etsinyt olen. ulkomailta tuli itsekin hommattua... - Weenus
En kyllä tiedä tekeekö kuluttajakauppaa, mutta ainoana itse olen löytänyt Import Element Finland Ltd. josta voisi kysellä Suomesta. Itsekin koettanut löytää PJ kenkiä Suomesta, ehkä joskus..
- taamperelaane
Kookengästä!
- kalenteriKouluun
kuinkahan ajankohtainen vastaus vuoden 2009 kysymykseen?
- Anonyymi
Panama Jack Suomi tai Panama Jack Finland on huijaussivusto. Älä osta sieltä mitään.
Hävisin juuri 120 euroa.- Anonyymi
Onkohan tuo panama jack fi myös huijausivu?
- Anonyymi
Toivottavasti mulle ei käyny sama homma..
- Anonyymi
Samoin kävi, 120 € hävitty. Mihin ilmoitit tästä?
- Anonyymi
Mulle kävi aivan samoin. Käsittämätöntä huijausta, sillä sivustosta on tehty täysin aidon näköinen. Et siis pysty huomaamaan mistään että, kyseessä on huijaus sivusto. Menetin, myös 110 euroa. = ((( No tästä viisaampana seuraavia kenkiä hankkiessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle kävi aivan samoin. Käsittämätöntä huijausta, sillä sivustosta on tehty täysin aidon näköinen. Et siis pysty huomaamaan mistään että, kyseessä on huijaus sivusto. Menetin, myös 110 euroa. = ((( No tästä viisaampana seuraavia kenkiä hankkiessa.
Kun klikkaa auki vaikka Toimitusehdot-kohdan, niin siellä oleva huono suomen kieli paljastaa heti, että kyseessä on huijaussivusto.
- Anonyymi
Virallinen Panama Jack sivusto on www.panamajack.es, josta on turvallisinta tilata kengät (toki suomalaisista kaupoista ainakin Partioaitta ja Stockman myy ko kenkiä).
Panama Jack Suomi sivuston kengät lähetetään Kiinasta (lähettäjän nimi viittaa kiinalaiseen kenkävalmistajaan), joten ei ole takeita siitä mitä tilatessa saa. - Anonyymi
Millä maksoitte huijaussivustolla? Luottokortilla? Onko korttianne yritetty käyttää muualla? Samaan huijaukseen minäkin erehdyin.
- Anonyymi
Meinasin itsekin tilata kengät tältä sivustolta mutta maksuvaiheessa pankkikortilla tunnistautuessa kesken kaiken puhelimen näytölle levähti jokin kiinalainen error merkki ja maksu epäonnistui.
Onneksi ymmärsin ettei tällaista pitäisi tapahtua ja onneksi maksu keskeytyi.
Sen jälkeen aloin tutkimaan sivuston yhteystietoja eikä sivustolla kerrota mitään yhteystietoja mikä on selkeä hälytysmerkki.
Myös sopimustiedoissa lukee ettei myyjän ja ostajan välille synny mtn kauppasopimusta eli myönnetään suoraan etteivät he ole vastuussa kaupoista. Harvemmin tulee mentyä lukemaan noita sopimustekstejä itsekään mutta nyt vilkaisin uteliaisuudesta kun alkoi hälytyskellot soimaan.
On kyllä tosi uskottava näköisesti tehty noi sivustot et täytyy jatkossakin olla tarkkana kun tilailee uusilta sivustoilta, ikävää tällainen :/
Mutta joo, kai ihan eka hälytysmerkki olis pitänyt olla se että hinta on liian halpa eli jos jokin on liian hyvää ollakseen totta niin todennäköisesti se ei silloin ole totta :/ - Anonyymi
Onko lapset päässeet iloitsemaan nettikaupan iloista?
Kun halvalla pitää saada ja kauppaan on monen kilometrin matka, niin pitäähän sitä onneaan koittaa.- Anonyymi
Olipa tuossa typerän ihmisen kommentti.
- Anonyymi
Olin tilaamassa panama jack suomi.com -sivustolta, mutta yllätyksekseni tarjosi 74 % alennusta jo alennetuista tuotteista?! Heräsi epäilys, ettei ole aito ja korttimaksamisen logotkin ovat suhruiset. Eikä koskaan ennen ole suoraan tarvinnut laittaa pankkikortin numeroa ja tarkastuslukua heti loppusumman jälkeen. En uskalla ostaa sieltä.
- Anonyymi
f-securen sivuilta löytyy skanneri, jolla voi skannata epilyttävän osoitteen. Petteri Järvinen on blogissaan kertonut, mistä sivustot erottaa huijaussivustoiksi. Kenkäkäsivuistoissa on paljon huijauksia. Kaikki panamajackin sivustot, joissa osoitteen nimessä on maan nimi, ovat epäilyttäviä.
- Anonyymi
Nuo skannerit taitavat skannailla vain virusten ja muiden vastaavien varalta, ei niissä taida olla mitään listausta siitä, että onko kyseessä huijaussivusto.
- Anonyymi
Ehdin itse syöttämään sähköpostin, nimen ja puhelinnumeron kännykällä, mutta päätin sitten tehdä tilauksen vasta kotona koneella loppuun. Siellä huomasinkin osoiteriviltä, että oli fi.com päättyvä sivusto ja se nyt on jo ihan varma merkki huijauksesta. Eipä ole kuitenkaan mitään puheluita tai muuta tullut sen seurauksena.
Kannattaa aina googlettaa suoraan firman nimi ja mennä ensimmäisen linkin kautta ja tarkastaa että osoite näyttää uskottavalta. Voi myös mennä someen ja etsiä sieltä samaa firmaa eri palveluista ja katsoa että ohjataanko sieltä samaan osoitteeseen. Varmahan näistä ei oikein voi olla ellei kyseessä ole todella iso firma, jolloin todennäköisyys sille että huijaussivusto pääsisi haussa ykköseksi tai saisi varattua uskottavamman osoitteen, on aika mitätön. Monissa erikoistuotteissa on todella vaikea varmistua siitä, että kyseessä on todellinen myyjä. Ei siis kannata ainakaan jättitilauksia tehdä kun ensimmäisellä kerralla asioi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262826Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee242052Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1121558- 761319
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71238Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381196- 641026
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10954Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70901- 102877