Mistä Panama Jack -merkkiset kengät?!?!?!

Zeini

Ostin pari vuotta sitten todella mageet PanamaJackin kengät, mutta Suomesta en ole löytänyt. Tietääkö kukaan mistä voi ostaa??!
Tuolla ainakin näkee millaisia on tarjolla:
www.panamajack.es

16

5423

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anskuti

      mulla olisi ollut esittää ihan sama kysymys.
      en ole itsekään löytänyt PanamaJackin kenkiä Suomessa, vaikka etsinyt olen. ulkomailta tuli itsekin hommattua...

    • Weenus

      En kyllä tiedä tekeekö kuluttajakauppaa, mutta ainoana itse olen löytänyt Import Element Finland Ltd. josta voisi kysellä Suomesta. Itsekin koettanut löytää PJ kenkiä Suomesta, ehkä joskus..

    • taamperelaane

      Kookengästä!

      • kalenteriKouluun

        kuinkahan ajankohtainen vastaus vuoden 2009 kysymykseen?


    • Anonyymi

      Panama Jack Suomi tai Panama Jack Finland on huijaussivusto. Älä osta sieltä mitään.
      Hävisin juuri 120 euroa.

      • Anonyymi

        Onkohan tuo panama jack fi myös huijausivu?


      • Anonyymi

        Toivottavasti mulle ei käyny sama homma..


      • Anonyymi

        Samoin kävi, 120 € hävitty. Mihin ilmoitit tästä?


      • Anonyymi

        Mulle kävi aivan samoin. Käsittämätöntä huijausta, sillä sivustosta on tehty täysin aidon näköinen. Et siis pysty huomaamaan mistään että, kyseessä on huijaus sivusto. Menetin, myös 110 euroa. = ((( No tästä viisaampana seuraavia kenkiä hankkiessa.


    • Anonyymi

      Virallinen Panama Jack sivusto on www.panamajack.es, josta on turvallisinta tilata kengät (toki suomalaisista kaupoista ainakin Partioaitta ja Stockman myy ko kenkiä).
      Panama Jack Suomi sivuston kengät lähetetään Kiinasta (lähettäjän nimi viittaa kiinalaiseen kenkävalmistajaan), joten ei ole takeita siitä mitä tilatessa saa.

    • Anonyymi

      Millä maksoitte huijaussivustolla? Luottokortilla? Onko korttianne yritetty käyttää muualla? Samaan huijaukseen minäkin erehdyin.

    • Anonyymi

      Meinasin itsekin tilata kengät tältä sivustolta mutta maksuvaiheessa pankkikortilla tunnistautuessa kesken kaiken puhelimen näytölle levähti jokin kiinalainen error merkki ja maksu epäonnistui.
      Onneksi ymmärsin ettei tällaista pitäisi tapahtua ja onneksi maksu keskeytyi.
      Sen jälkeen aloin tutkimaan sivuston yhteystietoja eikä sivustolla kerrota mitään yhteystietoja mikä on selkeä hälytysmerkki.
      Myös sopimustiedoissa lukee ettei myyjän ja ostajan välille synny mtn kauppasopimusta eli myönnetään suoraan etteivät he ole vastuussa kaupoista. Harvemmin tulee mentyä lukemaan noita sopimustekstejä itsekään mutta nyt vilkaisin uteliaisuudesta kun alkoi hälytyskellot soimaan.
      On kyllä tosi uskottava näköisesti tehty noi sivustot et täytyy jatkossakin olla tarkkana kun tilailee uusilta sivustoilta, ikävää tällainen :/
      Mutta joo, kai ihan eka hälytysmerkki olis pitänyt olla se että hinta on liian halpa eli jos jokin on liian hyvää ollakseen totta niin todennäköisesti se ei silloin ole totta :/

    • Anonyymi

      Onko lapset päässeet iloitsemaan nettikaupan iloista?
      Kun halvalla pitää saada ja kauppaan on monen kilometrin matka, niin pitäähän sitä onneaan koittaa.

      • Anonyymi

        Olipa tuossa typerän ihmisen kommentti.


    • Anonyymi

      Olin tilaamassa panama jack suomi.com -sivustolta, mutta yllätyksekseni tarjosi 74 % alennusta jo alennetuista tuotteista?! Heräsi epäilys, ettei ole aito ja korttimaksamisen logotkin ovat suhruiset. Eikä koskaan ennen ole suoraan tarvinnut laittaa pankkikortin numeroa ja tarkastuslukua heti loppusumman jälkeen. En uskalla ostaa sieltä.

    • Anonyymi

      f-securen sivuilta löytyy skanneri, jolla voi skannata epilyttävän osoitteen. Petteri Järvinen on blogissaan kertonut, mistä sivustot erottaa huijaussivustoiksi. Kenkäkäsivuistoissa on paljon huijauksia. Kaikki panamajackin sivustot, joissa osoitteen nimessä on maan nimi, ovat epäilyttäviä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9970
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      409
      4353
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2996
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2658
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2654
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1845
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1700
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe