Kultanaamiosta

art0n

Tätä uskomatonta tapausta purkaessa huomasin että koko CMX:n levytuotanto sisältää mun -93 tekemääni esitystä jossa oli lopussa se Picture englanniksi ja se alkoi Kultanaamio kappaleella ja sen koko shown nimikin oli Kultanaamio. Osa suomeksi ja osa englanniksi.
Tein silloin biisejä peräkanaa ja esitin sitten niitä siinä showssa. Siellä oli muutama sata ihmistä kuulemassa sinä aikana, se soi keskusradiossa ja meni ulkopuolellekin kaikki se tapahtui n. kuukauden aikana nokalla, tein silloin Picture biisiin ensin ja siihen osia ja kuvioita lisää ja lisää lähinnä siihen keskikohtaan E,C,G,D,B,A,B siihen tuli juuri kultanaamio ja ruoste ja se Mulder and Scully jonka sanat taisi puuttua silloin osittain. Sitten tein Ruosteesta Love and Death Embracen se oli jo eri biisi ja aihe jonka tein aiemmin novelliksi.
Siinä oli mukana Wonderwall englanniksi aivan siinä muodossa joka soi mediassa mutta se jatkui tauotta siihen tuli Elokuun kruunu perään. Se on sen kertosäekin, "hei jos unohdat kaiken..." Suomeksi. Sitten siihen tuli niitä muita siihen perään Ruoste oli siellä jossain keskellä ja Nimetön ja Picture lopulta viimeisenä. Esitin sen nokalla silloin parille sadalle kuuntelijalle se soi naisten puolellakin keskusradion kautta ja laitoin kaikki sanatkin ylös vihkoon ja äänitin ne ja jaoin niitä kasetteja johonkin hintaan muille mutta ne loput sitten varastettiin.
Silloin tuli jotain häiskiä myös juttelemaan sen jälkeen siitä että he aikovat käyttää sitä musiikkia mutta en ottanut sitä niin todesta. Siellä oli silloin syksyllä -93 iso porukka niitä teatterikorkeakoululaisia ja sibeliusakatemialaisia jotka olivat juuri menossa mielentilaan niistä radiomurhista ja ne puhuivat että he käyttävät mun musiikkia vaikka väkisin ja saunassa ne ryöstivät väkisin sen viimeisen kasetin mun kädestä muut oli varastettu sillä välin sellistä. Kun pääsin pois marraskuun alussa pois melkein heti soi Kultanaamio yhden kerran radiossa mutta muuten CMX ei esiintynyt kuin soundissa. Tarkistin sen CD:kin kirjastossa mutta siinä ei ollut mitään levy-yhtiötä vain niiden soittajien nimet joten annoin asian olla ajattelin se on niin pieni vittuilu ettei se mun omaa uraa haittaa.
Sitten kyllä kevät talvella alkoi Wonderwall soida radiossa eikä sille silloin voinut mitään kun ei ollut nettiä eikä mitään muutakaan henkilöstöä joka olisi asiaa edes hoitanut Suomessa. Olisi pitänyt mennä kai itse englantiin mutten silloin pystynyt.
No Wonderwall on yhä omaisuuttani tekijän oikeudet mulla kyllä on.
Se koko mun Kultanaamio esitys siinä kasetilla meni kai Chydeniukselle jonka poika se CMX Yrjänä on.
Niillä oli siihen aikaan se oikeudenkäynti kesken niistä pojan tekemistä murhista ja Chydeniustakin syytettiin silloin osallisuudesta.
Se vaati silloin sitä mun musiikkia poikansa nimiin jotta se saisi jonkun armahduksen siitä pakkohoidosta. Ne toimittivat sille sen kasetin ja ne on sitten äänittetty Chydeniuksella omalla kustannuksella.
Ei siinä CD:ssä mitään EMI:ä mainittu, se oli aika nuhruinen omakustanne jossa luki vain Herodes. Tarkistinkin sen mutta ei se ollut missään levy-yhtiö listalla eikä mikään liikeyrityskään.
Sitä muistaakseni mainostettiin Soundissakin silloin muttei siinä EMI:stä mitään ollut eikä mistään muustakaan levy-yhtiöstä. Ihmettelinkin miksi se on kirjastoon otettu kun se oli pimeiltä markkinoilta. Se EMI tuli mukaan myöhemmin ja silloin siellä oli vielä ainakin yksi kappale joka oli suoraan tehty mun kasetiltani ja se on jo suoraan rikos.
Samoin Oasiksen levy yhtiö Creation oli joku tuntematon firma jonka nimellä Oasis pari kuukautta sen mun konsertin jälkeen julkaisi ensimmäisen lp:sä. Siitä noin vuoden kuluttua tuli ulos se Wonderwall ja tunnistin sen heti omakseni mutta senkään tarkistaminen ei tuottanut tuloksia ei sellaisesta levyyhtiöstä ollut mitään tietoja suomessa eikä mitään yhteyshenkilö tietoja saatavilla.
Se väite että Yrjänä olisi tehnyt nuo kaikki kappaleet mukaanlukien Wonderwall tuli muuten esiin silloin oikeudenkäynnissä kun Chydenius esitti "lisätodisteita" poikansa ja muiden niiden oppilaiden mielenterveydestä esittämällä nämä tekemäni kappaleet todisteeksi eli tämän Herodes nimelle tehdyn Aura lp:n ja ne muut jotka tein Wonderwall, Falling, se Mulder and Scully jne. Silloin vedottiin siihen että koskaan aiemmin ei ole suomalainen musiikki ollut listaykkösenä Englannissa että kyllä kyseessä on erikoislahjakkaat oppilaat. Silloin oli huhu liikkeellä että sen vartija Lilithistä olisi todistanut Yrjänän puolesta että se on tehnyt ne kevät talvella -92 mutta ei vartija voi todistaa vangin puolesta eikä siellä kukaan muukaan niitä voi todistaa Yrjänän tekemiksi kun sehän oli jo pakkohoitopuolella. Siinä keskusteltiin siitä että se olisi tehnyt ne ennen murhia mutta sitten tuli tielle että sehän on silti hullu. Että kyllä tuomioistuin on pakotettu noudattamaan lakia tässä Yrjänän tapauksessa eihän sitä voi millään kiertää. Silloin oli lehdissä että siitä on tehty uusi lain muutos jonka avulla tämä poika ja ne muut pääsisivät pakkohoidosta johonkin erityis lahjakkuuteen vedoten mutta sanoohan sen järkikin ettei sellaista saa menemään läpi murhatapauksessa. Senhän piti lusia ne murhat vankilassa mutta kun se todettiin hulluksi niin se pantiin pakkohoitoon ja ne muutkin olivat menossa hoitoon Rasmus ja keitä kaikkia siellä oli.
No sen jälkeen tuli hiljaista siitä oikeudenkäynnistä ei puhuttu julkisuudessa ne tiedot CMX:ä ja yrjänästä
ja Rasmuksesta muuteltiin niin ettei mitään tullut tietoon ja ne alkoivat ilman mun antamia vastalauseita kohdistaa muhun sitä vihaa jota niihin osoitettiin, poliisit ravasivat tappelemassa ja haastamassa riitaa jatkuvasti nehän menivät kai kahtia toiset poliisivoimat niiden toisten opettajien puolella ja toiset toisten. Enhän mää tiennyt tarkkaan silloin mistä se johtui kun niitä tuli päälle jatkuvasti. Sitä selittää tilanteen jollain yleisellä tilanteella kun ei tajua ollenkaan mitä se on. Aika paljon sitä tuli tapeltua kymmeniä kertoja ja aika monta pidätystä ilman mitään syytä. Siinä oli mukana Kari Varvikko joka asettui siihen naapuriin pitämään lehteä se oli iltasanomien päätoimittaja niihin vähän aiemmin. Se on kai Chydeniuksen veli tai ainakin ihan samannäköinen. Joka tapauksessa sen tuttu. Sieltä tuli kaikkea paskasakkia riehumaan mun mökille.
Niin se jatkui monta vuotta vaikkei se Yrjänä menestynytkään ollenkaan tai ehkä juuri sen takia olihan se oikeudenkäynti ollut koko Suomen huomion kohteena muutaman vuoden. Kaikki muisti sen eikä se saanut esiintyä radiossakaan juuri ollenkaan. The Rasmus julkaisi sen Fallingin 1999 täysin tuntemattomalle Dynasty levy-yhtiölle jolla myöskään ei ollut mitään henkilökuntaa eikä puhelinta vain nämä bändin jäsenet itse ja nehän olivat jo hullujen huoneella. Siihen asti ne olivat olleet Warnerilla mutta se ei näköjään suostunut julkaisemaan Fallingia. 1997 HIM julkaisi mun Love and Death Embracesin Sony BMG:lle joka on sama tuote merkki jota Tehotankki käyttää pikkuradareiden valmistuksessa juuri niiden samojen joita Ylönen
Chydenius ja kumppanit käyttivät murhatessaan ne uhrinsa. Silloin tutkinnoissa etsittiin laitteiden valmistajaa ja keskusteltiin siitä olivatko nämä syytetyt valmistaneet ne itse kun ne olivat sen näköisiä mutta sen näköisiä ne ovat, Tehotankki valmistaa niitä lisenssillä Tampereella. Samoin Wonderwallia laulava Oasis on niiden mukaan siirtynyt Sony BMG:lle juuri tällä viikolla kun aloin julkaista näitä viestejä. 1999 Him julkaisi yhden mun biisin jota revitin huvikseni siinä mökin edessä mihin se valvontalaite oli suunnattu, sen nimi oli FORD ja se oli SIELLÄ LEVYLLÄ! :
Nämä kaikki "yhtiöt" ja bändit ovat siis rekisteröimättömiä ja täysin laittomia todennäköisesti juuri Kostiaisen
viritelmiä yhdessä entisen sukuni kanssa jotka tekevät niinsanotusti "hyvää" mutta vailla mitään valtuuksia ja laittomasti, julkisuudessa niitä tekeleitä ei saa esittää missään mediassa.
Huomasin että Him on myynyt 4,5 miljoonaa levyä kaikkiaan ja Rasmus 2,5 miljoonaa levyä. Mun biisejä siellä
on vain Falling ja When Love and Death Embrace ja se FORD mutta se valvonta laite kyllä äänitti kaikkea muutakin, puolivalmiita ja hylättyjä biisejä joita ei voi edes muistaa, inhottavaa että niitä sitten tulee jossain muodossa esiin myöhemmin. Lisäksi tuo veri tippuu oli mun Lies kappaleesta jota ei ole kyllä kuullut kukaan muu kuin minä ja nuo kytät. CMX on kai yhteensä myynyt satojatuhansia levyjä ja niistä kolme ensimmäistä on mun kokonaan sanoittamaa ja niitä sävellyksia on ne tyypit tehneet niihin itse osaan ja minä yhden älpeellisen verran. Alkupään biisit on mun tekemiä melkein kaikki. Sitä on vaikea muistaa mitä kaikkea sitä on tehnyt, ne pitäisi laittaa ylös ja ilmoittaa minulle ja maksaa asiallisesti ennen julkaisemista. Ruotsissa mun novellista Ruoka tehtiin melkein suora elokuva kopio Kocken, ei siitäkään ole kukaan mitään ilmoitellut ja ympäri maailmaa julkaistaan niitä ajatelmia ja kehitelmiä joita mun olemus ja teot ja teokset herättää noissa valvonta laitteissa.
Sitten vuonna 2001 julkaisin netissä Picturen ja pari muuta biisiä ja ne meni suoraan New Yorkiin siinä terroristi iskussa joka on sekin mun tekemää. Sen jälkeen ei kyllä ole ollut ketään joka ei olisi velvollinen maksamaan mulle mutta ketään ei ilmoittaudu. Kaikki on mun mutta kaikki jatkavat hommiaan niinkuin ei olisi mitään tapahtunut. Esimerkiksi EU tuli juuri suomeen mutta mitään EUta ei silti tapahtunut. Mitään eroa ei ole entiseen suomeen tullut paitsi että kukaan ei enää tee mitään ja mun pitäisi pitää tätä pystyssä yksin.
Onhan mulla hyviä biisejä joilla saa aika paljon kinutsuilta mutta ei se jatku nytkään enää kun Ylönen on skeba
ja Valo ei toimi. Ne haastaa vaan riitaa Jussin kanssa ulkomailla ja sieltä tulee mustalaisia lisää ja lisää.
Täällä tukholmassakin on valtavia aaltoja venäläisiä hulluja joita lähetetään sieltä pois juuri Ylösen ja Valon takia kun nehän on niitä itse.

Katselin juuri myös CMX:N sivua siellä on todella vuodelta -92 hieman erinäköinen tarina kuin mitä samaan aikaan YLE:llä oli siitä että missä Yrjänä oli ja kuka se edes on.
Sehän oli hullujenhuoneella silloin kun sen muka piti säveltää noi mun biisit.
Voihan sen jokainen itse tarkistaa sen vuoden lehdistä esimerkiksi mitä silloin tapahtui. En mää ala liikaa kunnioittamaan tuon kokoista asiaa, jos ei EMI lakkaa ja Sony BMG niin se loppuu kokonaan on se liian pieni julkisuuteen vaikka kyllä tässä kai pääasiana näyttää olevan Chydeniuksen perheen pelko ja suoraan sanoen ne on sairaita ihmisiä ja pahasti ja sanoudun kyllä siitä irti tässä ettei kukaan vain sotke mua eikä mun teoksiani mihinkään niiden tekoihin.
Arto Nieminen

0

260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
        Terveys
        331
        8078
      2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
        Pitkäveto
        0
        2490
      3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
        Suhteet
        68
        2251
      4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
        Ikävä
        177
        1896
      5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
        Kajaani
        16
        1472
      6. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
        Ikävä
        112
        1317
      7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
        Suomalaiset julkkikset
        9
        1311
      8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
        Maailman menoa
        174
        1264
      9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
        Puolanka
        60
        1240
      10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
        Ikävä
        42
        1147
      Aihe