Miksei hyväsydäminen ja kiltti

kiinnosta tositarkoituksella?

Mikä siinä on, ettei luonteeltaan hyväsydäminen ja kiltti nainen kiinnosta ainakaan n. 25-35v miehiä (paitsi ehkä pitkäaikaistyöttömiä ja "toivonsa menettäneitä") tositarkoituksella?

Olen vajaat 160cm pitkä, pyöreähkö, tummanvaaleahiuksinen nainen. Luonteeltani olen rauhallisemman puoleinen, uskollinen ja luotettava ym. Viihdyn kotona paremmin kuin baareissa.

Kaikki poikaystäväni ovat sanoneet minun olevan kaunis, mukava, rakastava ja äärimmäisen kiltti ja hyväsydäminen. Siitä huolimatta en ole kiinnostanut heistä ketään tositarkoituksella, vaan ovat seurustelleet kanssani n. 0,5-4 vuotta, minkä jälkeen ovat sanoneet, etten tunnu siltä oikealta ja jatkaneet etsimistä.

17

3377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puuttua

      tietynlaista mystisyyttä, omaa persoonaa tai asennetta. Ehkä olet liian, miten sanoisi, vässykkämäinen? On oltava jokin ainutlaatuinen asia joka kumpuaa omasta itsestäsi, joka nostaa sinut muiden naisen yläpuolelle kumppanin silmissä. Jokin mihin muut naiset eivät pysty.

      Tai sitten on vaan oikeasti odotettava sellaista henkilöä joka tahtoo sitoutua oikeasti.

      • Mutta mitä se tarkoittaa

        Voisitko selittää mitä vässykkä tarkoittaa? Siasko suoemx saman?


      • Mitä meinaat persoonallisuu...

        sillä jokainen on persoonallinen,ja se "mystisyys" karisee kyllä heti kun tullaan läheisiksi. Sanosin että kyse on enemmänkin mieltymyksistä.


      • vähän niinkuin
        Mutta mitä se tarkoittaa kirjoitti:

        Voisitko selittää mitä vässykkä tarkoittaa? Siasko suoemx saman?

        hieman "alistuva" osapuoli suhteessa, sellainen jota voi vetää narussa ja joka myötäilee kumppaniaan liiaksikin. Vähän koiranpennun tapainen, liian kiltti. Tottelee todennäköisemmin kuin yllättää oman mielen mukaisilla valinnoillaan.


      • HÖPÖ HÖPÖ VAAN ITELLES!
        Mitä meinaat persoonallisuu... kirjoitti:

        sillä jokainen on persoonallinen,ja se "mystisyys" karisee kyllä heti kun tullaan läheisiksi. Sanosin että kyse on enemmänkin mieltymyksistä.

        HÖPÖ HÖPÖ VAAN ITELLES!


    • Kun kertoo

      Avoimesti tunteistaan. Ja mitenniin tuollaiset kuin SINÄ eivät kiinnostaisi? En usko viestistäsi läheskään kaikkea.

      • ap.

        Onhan se rehellisyyttä juu, mutta miksei yhtään aikaisemmin voi sanoa ettei kiinnosta?
        Ainakaan oman kokemukseni mukaan eivät kaltaiseni naiset (tai ainakaan minä) kiinnosta tositarkoituksella kuin pitkäaikaistyöttömiä ym. miehiä. Mitä et viestissäni usko? Muilta osin vastaan mielestäni hyvinkin tavallista naista, paitsi ehkä siinä, että taidan olla poikkeuksellisen kiltti ja hyväsydäminen. Melkeinpä liiankin hyväsydäminen, kuten pari entistä oli sanonut.


      • Tuota itsekontrollia
        ap. kirjoitti:

        Onhan se rehellisyyttä juu, mutta miksei yhtään aikaisemmin voi sanoa ettei kiinnosta?
        Ainakaan oman kokemukseni mukaan eivät kaltaiseni naiset (tai ainakaan minä) kiinnosta tositarkoituksella kuin pitkäaikaistyöttömiä ym. miehiä. Mitä et viestissäni usko? Muilta osin vastaan mielestäni hyvinkin tavallista naista, paitsi ehkä siinä, että taidan olla poikkeuksellisen kiltti ja hyväsydäminen. Melkeinpä liiankin hyväsydäminen, kuten pari entistä oli sanonut.

        Minä itse arvostan naisessa eniten kroppaa ja päätä. Ne pitää olla. Ja kontrollin tulee olla kunnossa, varsinkin itsekonrollin. Sulla sitä on ehkä liian vähän. Ja naisella joka tällaisen miehen seuraan läyöttäytyy niin on ehdottomasti myös huumorintajua.


    • vastaa

      Hei!
      Olen noin kolmekymppinen nainen. Minua myös pidetään hyväsydämellisenä, kilttinä ja mukavana ihmisenä. Silti olen aina tullut jätetyksi.Nämä jätetyksitulemiset ovat satuttaneet monet kerrat. Naispuoliset ystäväni ovat lohduttaneet myös, että sinussa ei ole mitään vikaa ja ihmetelleet tilannetta, miksi mikään ei kestä. Minulla on sanottu, että minussa ei ole mitään vikaa, mutta en ole vaan se "oikea". Olen ollut luotettava ja välittävä. Ei riitä. Ulkonäkönikin on kehuttu.. Luulen, että olen liian ehkä kunnollinen miesten mieleen..
      No mutta älä masennu sinäkään. Vielä me löydetään jostain mukavat miehet :)

    • ihmisen ominaisuus

      Kerron ihan uutisen..

      Olen itse 32-vuotias ja olin pitkäaikaistyötön..

      Eli.."toivonsa menettänyt"siis tavallaan joidenkin silmissä, mutta nyt katselen niitä morkanneita ihmisiä ja olen rahoissani ja tiedätkö mitä?

      En piittaa rahan ja arvojen perään katsovista ns.naisista pätkääkään.

      Kiltteys tarkoittaa hieman muutakin kuin ihmisiä kategoriaan jakavia.Sain ihan tarpeekseni nähdä"kilttejä naisia".

      Itse löysin sellaisen naisen, joka uskoi ja nyt näytän jokaiselle hienostelijalle, että vedä vaan sitä tonnikalaa ja asu vuokraluukussasi sekä nauti mukavasta mittamiehestä..että näinkin..

      • ap.

        Ex-mieheni oli työtön, pitkäaikaistyötön, jolla ei ollut mitään koulutusta jne. 4 vuotta odotin, uskoin ja kannustin, että mies hankkisi itselleen edes koulutuksen (itselläni on 2 koulutusta).

        Mieheni ei saanut sitten kerta kaikkiaan mitään aikaiseksi ja kaiken huippu oli, että mies varasti minulta rahaa viinaan ja petti sillä aikaa, kun itse kävin töissä ja opiskelin. Kohtuus siis kaikessa, myös naisen kiltteydessä. Olisiko minun mielestäsi pitänyt keittää kahvitkin näille vieraille naisille vai mitä? Jotain rajaa. Koska itse olen kiltti ja hyvä ihminen, haluan todellakin vastapuolelta samaa.


      • Kuin rahan ja seksin ahnieta

        Kuten otsikosta jo selviää niin huorat eivät muuta olekaan.


      • kirjoitin edellisen
        ap. kirjoitti:

        Ex-mieheni oli työtön, pitkäaikaistyötön, jolla ei ollut mitään koulutusta jne. 4 vuotta odotin, uskoin ja kannustin, että mies hankkisi itselleen edes koulutuksen (itselläni on 2 koulutusta).

        Mieheni ei saanut sitten kerta kaikkiaan mitään aikaiseksi ja kaiken huippu oli, että mies varasti minulta rahaa viinaan ja petti sillä aikaa, kun itse kävin töissä ja opiskelin. Kohtuus siis kaikessa, myös naisen kiltteydessä. Olisiko minun mielestäsi pitänyt keittää kahvitkin näille vieraille naisille vai mitä? Jotain rajaa. Koska itse olen kiltti ja hyvä ihminen, haluan todellakin vastapuolelta samaa.

        Tuon pointin jo ymmärränkin..Jos asiat ovat todella toisen hyväksikäyttöä, valheita ja ns."yrittämistä"..

        Ymmärsin keskustelun alun yleistyksenä..Eivät kaikki todellakaan ole niitä"luusereita", mutta..niinhän se menee..vähemmistö pilaa ehkä enemmistön hyvänkin tarkoituksen.

        Toivottavasti löydät sellaisen, joka osaa myös olla ihan tasapainoinen ihminen miehenä, jos siihen vielä pystyy helposti=karsii luottamusta ikävät jutut.


    • ole enemmänkin

      tuossa pyöreydessä.

      Miehet (useimmat ainakin?) ovat uskomattoman hienovaraisia näissä asioissa kasvotusten.

      • pelkästään pyöreydessä

        Näin minua on kohdeltu yhtä lailla ihannepainon alarajoilla ollessani, normaalipainoisena kuin pyöreämpänäkin ja edelleenkään, niin en ole mikään sotanorsu (painoikdeksi n.28)


    • ^^^^^^^^^^^*'''''''

      kun vaan seurustelitte. Olis pitänyt pyöräyttää pari muksua ja talo rakentaa, niin minne se mies siitä olis enää päässy ketään etsiskelemään.

    • Anonyymi

      olan Ari 56v ja hyväsyminen mies

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9139
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3799
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2665
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2494
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1773
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1602
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe