Salkkarit on antikristillisiä

Eroe

Kun tässä reissun päällä ollaan, talon väki katsoo Salattuja elämiä. Olen itsekin katsonut 3 - 4 minuuttia, ja huomasin hengen sen takana. Se on tämän maailman ruhtinaan henki. Se on se inhimillisen ymmärtämyksen henki, jolla ei ole Jumalan ymmärtämisen kautta mitään tekemistä. Se on se henki, jonka vallassa tämän maaiman ihmiset ovat. Sekin karrikoidusti.

En tuomitse yhtään uskovaa joka noita katsoo, en. Itse en kyllä katso. Katson moniakin elokuvia ja ohjelmia, mutta joissakin on kummallinen henki, sellaisia en katso.

48

1357

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "En tuomitse yhtään uskovaa joka noita katsoo"

Ei ole Raamatun mukaista kun kuvittelet omaaavasi tuomitsemisoikeudfen toisiin ihmisiin.

Salkkareiden tapauksessa et siis käytä kuvitelemaasi tuomitsemisoikeutta uskovaisia kohtaan vaan ilmeisestikin toisia ihmisiä kohtaan, koska mainitset vain uskovaiset.

Minä en katso koskaan mitään saippuasarjoja ihan vaan siksi, kun on parempaakin tekemistä.

• Eroe

Ei siis jää aikaa muuhun.
        Että se siitä.

Ps. Se on espresso, ei expresso.

• todé
        Eroe kirjoitti:

Ei siis jää aikaa muuhun.
        Että se siitä.

otsikkoa. Keskustellaan sitten lisää oikeinkirjoituksesta.

• todé

elokuvia ja ohjelmia?

• koko TV !

Minkä ihmeen takia kenelläkään uskovaisella edes pitäisi olla kotonaan telkkaria/ nettiyhteyden kautta toimivaa tietsikkatelkkaria?!? Häh?

• Pakanainen

>>>Olen itsekin katsonut 3 - 4 minuuttia

• Eroe

Jeesus tarkoitti noissa jyrkkää suhtautumista syntiin. Miksi sinua Salkkarit viettelevät? Jos tahdot jutella jatkossa, älä vääristele kirjoituksia. Vääristelijöille kun en vastaa, siiten he itkevät kuinkan kelju on Eroe.

Sonnan nakkeleminen ei ole kritiikkiä.

• Pakanainen
        Eroe kirjoitti:

Jeesus tarkoitti noissa jyrkkää suhtautumista syntiin. Miksi sinua Salkkarit viettelevät? Jos tahdot jutella jatkossa, älä vääristele kirjoituksia. Vääristelijöille kun en vastaa, siiten he itkevät kuinkan kelju on Eroe.

Sonnan nakkeleminen ei ole kritiikkiä.

TV-ohjelma kertoo. En ole ikinä katsonut, en edes 3-4 minuuttia!
        Minä valikoin hyvin tarkkaan TV-ohjelmat, ja kun olen kylässä, niin isäntä/emäntä perhe pitää television kiinni, koska on kohteliasta seurustella vieraiden kanssa kuin salkkareiden kanssa.

• kulissit kaatuivat
        Pakanainen kirjoitti:

TV-ohjelma kertoo. En ole ikinä katsonut, en edes 3-4 minuuttia!
        Minä valikoin hyvin tarkkaan TV-ohjelmat, ja kun olen kylässä, niin isäntä/emäntä perhe pitää television kiinni, koska on kohteliasta seurustella vieraiden kanssa kuin salkkareiden kanssa.

(-)?

• Pakanainen
        kulissit kaatuivat kirjoitti:

(-)?

se entinen sinun vainoojasi?

En haluasi vaipua epäilyyn, mutta oletko Eroe, joka puskasta huutelee?

Minä en sinua vainoa vaan yritän parhaani mukaan ymmärtää sinun tulista mutta herkkää mieltäsi.

• uutuuttaan

Mutta en enää.
      Ei kai,siinä mitään henkeä ole, mutta täysin tyhjänpäiväinen höpötys.
      Sotkee katsojien moraalikäsitteitä, ellei katsoja ole itse valpas ja ymmärrä juttua humpuukiksi.

Samaa voisi sanoa monista muistaki telkkariohjelmista.
      Ymmärrän kyllä, kun sanot maailman ruhtinaan henki. Oikealla tavalla ymmärrettynä, sitä se kyllä onkin.

• Pakanainen

joka tulee joka arkiaamu klo 9.30 nimittäin
      Vihervuoren Annaa. Se on opettavainen ja hyvä ohjelma.

Ps. katson sitä itse jo ainakin viidettä kertaa:)

• Eroe

Ettet vain olisi henkilö ex-uskova, joka on riisunut naamionsa? Sinun on joka tapauksessa opeteltava keskustelemaan.

• Pakanainen
        Eroe kirjoitti:

Ettet vain olisi henkilö ex-uskova, joka on riisunut naamionsa? Sinun on joka tapauksessa opeteltava keskustelemaan.

valehdella. Ihan varmasti katson Vihervuoren Annaa joka arkipäivä.

En ole ex-uskova.

Maltti on valttia!

Anna vinkkejä kultaiseen keskustelutaitoon:)

• Pakanainen kirjoitti:

En ole ex-uskova.

Maltti on valttia!

samoja arvokkaita piirteitä Rouva Bucketissa :).

Taitaapi olla pariin vuoteen ainoa fiktiivinen TV-sarja jota olen katsonut.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Hyacinth_Bucket

• Eroe
        Pakanainen kirjoitti:

En ole ex-uskova.

Maltti on valttia!

Luin väärin otsikkosi.
        Pyydän anteeksi ja toivon myöskin saavani.

• Pakanainen
        Eroe kirjoitti:

Luin väärin otsikkosi.

mitään pyydettävääkään. Välillä täytyy olla sitä särmää:)

• to..
        Eroe kirjoitti:

Luin väärin otsikkosi.

olet keskiyöllä toisten koneella ja haukut isäntäväkäsi ja ne joille kirjoitat.

• Pakanainen
        Pe.ku kirjoitti:

samoja arvokkaita piirteitä Rouva Bucketissa :).

Taitaapi olla pariin vuoteen ainoa fiktiivinen TV-sarja jota olen katsonut.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Hyacinth_Bucket

katsonut (nyt kai tulee uusintana).

Hyasinttihän yritti olla fiksumpi kuin oli, siihenhän se hauskuus perustuikin koomisella tavalla.

• Arto.B
        Pakanainen kirjoitti:

mitään pyydettävääkään. Välillä täytyy olla sitä särmää:)

Jos on uskoa sinapinsiemenkään vertaa niin sekin katoaa kun Eroen juttuja lukee.Ahdasmielistä ja tuomitsevaa.Jos uskovan elämä pitää olla noin vaikeeta niin anti sitten olla!Ei ole pätkänvertaa hällä hillitsemisen taitoa puheissaan.Miten lie sitte arkisissa asioissa.Eiku tollanen vaan uskontotunteja kouluun pitämään.Minä sellasesta koulusta kyllä lapseni ottasin pois.Ahistuu lapsetki enemmän.Ja psyykkisesti sairastuu.Naisista käyttää hän alentavia sanoja.Miten voit Eroe olla julistaja?
        Eikö sulla ole omaatuntoa ollenkaan.?

• mikä on pois

Herralta on turmioksemme,muttei vielä tuomioksi.Jeesus on ainoa ohjelma mikä pelastaa.

• Mikkosten maailma

Kiinnostaako sinua?

• olen huomannut

täysin saatanan hallussa.

• ällikkä

jalkapallopelissä,formuloissa,tv7.ssa,biljardipelissä,elokuvissa eduskunnan kyselytunnilla,talous uutisissa,veikkauksessa ja lotossa,ja yleensäkin kaikessa viihteessä.En tiedä mihin lokeroon ne kaikki pitäisi laittaa,minulle riittää että katson kutakin silloin itselle sopii,toisista en ole huolissaan tässä suhteessa.

• samasta Timo Mikkosesta joka meni yllättäen ja pyytämättä reserviläisten kertausharjoituksiin everstin sotilaspuvussa keimailemaan ja vaati puhuttelemaan itseänsä "herra everstiksi"?

• ekivaari kirjoitti:

samasta Timo Mikkosesta joka meni yllättäen ja pyytämättä reserviläisten kertausharjoituksiin everstin sotilaspuvussa keimailemaan ja vaati puhuttelemaan itseänsä "herra everstiksi"?

Samasta ihmisestä on kysymys.Lähiaikoina Mikkosen perhe on ollut paljon julkisuudessa lasten hoitoon ja perheeseen liittyvien asioiden kera.

Toisaalta harmittaa, miten pohdinnan aiheet ovat ollet hyviä ja tärkeitä, mutta uskottavuus asioiden tuomisessa heikolla tasolla.

• suosittelen

sinulle sen katsomista, sekä kaikki muita terapiaohjelmia.

• TMC1

Olen uskoon tullut homo ja luin aloituksesi.
      Miksihän nämä linkit ei enää avaudu koneella?
      Erehhdyksessä laitoin erääseen todistuspuheenvuotooni mainoksen(sademetsien suojelua koskevan).
      Onko ylläpito voinut jotenkin kostaa?
      Testaisin toimiiko tässä:
      http://www.youtube.com/watch?v=jThgoRoOzV8&feature=Playlist&p85C3FB38EA0172B3&playnext=1&play

(Biisin nimi on:Sorry)

Tämä on WildChild...
      http://www.youtube.com/watch?v=Tsolb-E7oy8&feature=related

Nuorisomusiikkia. Kyllä tuossakin laulussa eräänlainen henki on.

• Eroe

Meinasin ottaa omantunnonsyistä aloituksen pois, mutta joku Arto B. kirjoitti ettei minulla ole omatuntoa. Tuon filistealaisen takia jätän tämän aloituksen, että kaikki kiitos tuolle jumalattomalle.

• todé

Heti, kun lataat kuvasi ja oikeat henkilötietosi kaikkien nähtäville, olet tullut päivänvaloon.
        Voisit tehdä sen tempun ihan vaikka omantunnon syistä.

• Eroe
        todé kirjoitti:

Heti, kun lataat kuvasi ja oikeat henkilötietosi kaikkien nähtäville, olet tullut päivänvaloon.
        Voisit tehdä sen tempun ihan vaikka omantunnon syistä.

Minä en ole puskassa, sinä olet. Eipä ollut mikään yllätys, että nyt tunnustit kirjoittavasi myöskin puskasta. Sinulla on suurin huoli jos sielu pelastuu. Voi olet säälittävä tyyppi. Sinä uskovien pieksäjä ...

• todé
        Eroe kirjoitti:

Minä en ole puskassa, sinä olet. Eipä ollut mikään yllätys, että nyt tunnustit kirjoittavasi myöskin puskasta. Sinulla on suurin huoli jos sielu pelastuu. Voi olet säälittävä tyyppi. Sinä uskovien pieksäjä ...

väittänyt, etten kirjoittaisi puskasta.

Täällä esiintyvä nimimerkkini on toinen lempparini, josta minut tunnistaa. Kuinka moni tuttusi tunnistaa sinun "Simsonisi" ja "Eroesi" ja mitä muita niitä nyt olikaan? Sinä se siis varsinainen puskis olet.

• Eroe
        todé kirjoitti:

väittänyt, etten kirjoittaisi puskasta.

Täällä esiintyvä nimimerkkini on toinen lempparini, josta minut tunnistaa. Kuinka moni tuttusi tunnistaa sinun "Simsonisi" ja "Eroesi" ja mitä muita niitä nyt olikaan? Sinä se siis varsinainen puskis olet.

Sinun kaltaisten moniongelmaisten vuoksi olen ollut välillä palstalta pois. Niinpä uudestaan tullessa olen uudstanut rekisteröidyn nimimerkkini.

Kaltaisiltasi tyypeiltä on arjessa seurakuntaelämässä suu tukittava. Juuri sinun kaltaisten takia Paavali kirjoitti:
        Nainen vaietkoon seurakunnassa. Siellä sinä saat aikaan suurta hämminkiä.

Menikö perille Puska-todé, uskovien pieksäjä.

• TMC#%
        Eroe kirjoitti:

Sinun kaltaisten moniongelmaisten vuoksi olen ollut välillä palstalta pois. Niinpä uudestaan tullessa olen uudstanut rekisteröidyn nimimerkkini.

Kaltaisiltasi tyypeiltä on arjessa seurakuntaelämässä suu tukittava. Juuri sinun kaltaisten takia Paavali kirjoitti:

Mä olen homo.

• Eroe kirjoitti:

On jäänyt mulla sävellyshommelit vähän vähemmälle. Kun ei saa rauhassa olla.

• sari73
        Eroe kirjoitti:

samaa mieltä. Todea en voi lähteä syyttämään. En tunne koko ihmistä.
        Olen yrittänyt ymmärtää. Tiedän, että he alitajuisesti kapinoivat Paavalia vastaan. Ne naiset jotka seurakunnassa mekastavat eivät usko Jumalaan eivätkä muuhun kuin itseensä.
        Minä en käy kokouksissa sen vuoksi että tuota käskyä ei pidetä arvossa.
        Tiedän sen siitä että aina kun menen seurakuntaan minua pyydetään esille. Esiintymään. Olisi sitä laulamista ja olisi pitänyt tehdä taidenäyttely ja todistaa.
        Nyt on pyydetty demo.
        He eivät tunne minua ja siksi ihmettelenkin miten he pystyvät esittämään sen pyyntönsä joka kerran silloin kun en ole siihen valmis. He tuntuvat tahtovan vain että mokaan joka kerta.
        Naiset. Seurakunnan naiset.
        Miksihän he tahtovat hallita ja eivät näe omaa uskottomuuttaan Herraa kohtaan. Pääasia että he saavat loistaa. Mieht on niille vaan jotakin orjia. Ja siihen minunkin on sopeuduttava.
        Olen eroe onnellinen että minulla on muita ystäviä.

• sari73
        sari73 kirjoitti:

samaa mieltä. Todea en voi lähteä syyttämään. En tunne koko ihmistä.
        Olen yrittänyt ymmärtää. Tiedän, että he alitajuisesti kapinoivat Paavalia vastaan. Ne naiset jotka seurakunnassa mekastavat eivät usko Jumalaan eivätkä muuhun kuin itseensä.
        Minä en käy kokouksissa sen vuoksi että tuota käskyä ei pidetä arvossa.
        Tiedän sen siitä että aina kun menen seurakuntaan minua pyydetään esille. Esiintymään. Olisi sitä laulamista ja olisi pitänyt tehdä taidenäyttely ja todistaa.
        Nyt on pyydetty demo.
        He eivät tunne minua ja siksi ihmettelenkin miten he pystyvät esittämään sen pyyntönsä joka kerran silloin kun en ole siihen valmis. He tuntuvat tahtovan vain että mokaan joka kerta.
        Naiset. Seurakunnan naiset.
        Miksihän he tahtovat hallita ja eivät näe omaa uskottomuuttaan Herraa kohtaan. Pääasia että he saavat loistaa. Mieht on niille vaan jotakin orjia. Ja siihen minunkin on sopeuduttava.
        Olen eroe onnellinen että minulla on muita ystäviä.

Isäni oli rakennusinsinööri. Hän opetti minulle sen miten äiti ajattelee. Sain selkääni aina kun valehtelin. Äiti oli iloinen.
        En pysty

• todé
        Eroe kirjoitti:

puhelevat "seurakunnassa metelöivistä naisista". Mitä mahtavat tarkoittaa?

• Yleensä on aina muistettava ja huomiiotava, miten uskova ihminen joutuu elämään maailmassa ja maailman vaikutteiden keskellä.Radio, TV, Liikenne, Työpaikat, Kaupat ja yleensä missä ihminen liikkuu ja elää.

Ymmärrän, miten Raamatun opetus/ohjeet/laki on se tekijä, joka ohjaa uskovfan ihmisen tahtoa ja tekemistä ja mitä hän omaksuu positiivisena asiana ja minkä kielteisenä.Siis asioiden sisäistämisestä on kysymys tai sen jättämisestä.

"Sinun Sanasi on minun jalkaini lamppu ja valkeus minun tielläni."

Esim. olen seuraillut Salkkareita siinä mielessä, miten hyvin käsikirjoittaja tuntee ihmisen olemusta ja käyttäytymistä ja yllättävän hyvin hän/he tuntevat.Lienee tämän ohjelman suosia siinä kun ohjelman tekijä on tuonuty asiat ihmeen aidosti esille.
      Onhan ohjelman tekijöitä, joilla ei todella ole kitään ymmärrystä ja mielikuvaa ihnisen perusolemuksesta ja tämä ilmentyykin heidän ohjelmisssa ja erikoisesti heidän haastatteluissaan.

No, kukaan terve ihminen ei usko Salkkareihin tai muihin ohjelmien sisältöön.Jos ihminen samaistuu, niin tämän ihmiosen mieli on muutoinkin helposti ohjattavissa.

• Eroe

Joo, helluntaiseurakunnan kuvioissa mukana olevat eivät välttämättä ole taivasten valtakunnan kuvioissa, todé,n sanaa käyttäen. Kirjoilla on seurakunnissa henkilöitä, joita ei ole näkynyt kokouksissa 20 vuoteen. Nehän ovat sinun kuvioissa mukana, ei minun.

Pääasia todé,lle, että ihmiset viihtyvät. Jeesus puhui Johanneksen evankeliumissa varsin lempeästi, silti suurin osa sanoi:
      Olipa kova puhe kuka sen voi kestää? Niinpä heitä lähti suuri joukko pois. Jeesus kysyi Pietarilta:
      Tahdotteko tekin mennä pois? Pietari vastasi nuo legendaariset sanat, jotka myös minä toistan joka päivä:

Herra, kenen tykö me menisimme, sinulla on iänkaikkisen elämän sanat.

Jos sinä todé tahdot tehdä minun uskoni tyhjäksi saatanan avulla, tiedä se, että minulla on toinen Puolustaja, Pyhä Henki. Kuka on se joka voittaa maailman, ellei se joka uskoo,
      että Jeesus on Jumalan Poika.

• todé

Jos minä kutsun sinua puskasta kirjoittajaksi, niin eihän se tarkoita, että koetan tehdä uskoasi tyhjäksi.
        Eikä tässä mitään puolustajaa tarvita, hyvä mies. Myönnä pois vain, että samanlainen puskis olet itsekin kuin me muutkin.

• todé kirjoitti:

Jos minä kutsun sinua puskasta kirjoittajaksi, niin eihän se tarkoita, että koetan tehdä uskoasi tyhjäksi.
        Eikä tässä mitään puolustajaa tarvita, hyvä mies. Myönnä pois vain, että samanlainen puskis olet itsekin kuin me muutkin.

monilta käytöstavoiltaan poikkeava suhteessa valtaväestöön.

Yhtäläistä ainakin se, että ollaan puskiksia ja kädellisiä ihmis-apinoita.

• että, poikkea negatiivisesti valtaväestöstä ottaen huomioon nykyään yleisesti hyväksi ymmärretyt vuorovaikutustaidot käytöstapoineen.

• Eroe
        Pe.ku kirjoitti:

monilta käytöstavoiltaan poikkeava suhteessa valtaväestöön.

Yhtäläistä ainakin se, että ollaan puskiksia ja kädellisiä ihmis-apinoita.

Meidän suvussa ei ole apinoita Pe.ku, sinusta en tiedä. Oletko sinä se puuttuva lenkki evoluutioissa teoriasi mukaan?

• Eroe

Ei ollut tilaisuutta käydä sinullekin rakkaassa helluntaiseurakunnassa siinä kaupungissa. Ei ollut tilaisuutta silloin, mutta näin talon. Hyvällä ja keskeisellä paikalla.
        Kävimme siellä suunnalla tervehtimässä erästä ihmistä.

• ystävä.
        Eroe kirjoitti:

Ei ollut tilaisuutta käydä sinullekin rakkaassa helluntaiseurakunnassa siinä kaupungissa. Ei ollut tilaisuutta silloin, mutta näin talon. Hyvällä ja keskeisellä paikalla.
        Kävimme siellä suunnalla tervehtimässä erästä ihmistä.

Missä kävit?

• ohjelmaa.

Eikös teillä helluntailaisilla ole omat televisio- ja radiokanavat, jotka suoltavat putkena kaatumis- ja parantamiskokouksia, liehuvia lippuja ja savukoneita ynnä muuta samanlaista uskovaisten asiaohjelmaa?

Katsokaa te niitä, niin me tavalliset ihmiset saamme katsoa omia ohjelmiamme. Reilu peli, eikö niin?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      301
      3875
    2. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      6
      2495
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      275
      2387
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      69
      2190
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      76
      1824
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      399
      1563
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      32
      1351
    8. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      1218
    9. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      1156
    10. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      66
      1153
    Aihe