ylläpitää ja rahoittaa, lähetän vähän terveisiä.
En aio käyttää tätä palstaa enää, koska kirjoitusohjeiden ja -sääntöjen noudattaminen näyttää olevan aivan mahdotonta. Täällä rehottavat rasismi, rikokseen yllyttäminen ja solvaukset.
Enkä ole nyt vähään aikaan täällä käynyt, ja lyhyt vilkaisu osoittaa selkeästi, että hyvä niin. Palstasabotaasia ei estetä mitenkään.
Kuka on vastuussa siitä, että täällä on palsta jossa esim. solvaukset tai rikokseen yllyttämiset seisovat MONTA PÄIVÄÄ ILMAN, ETTÄ KUKAAN PUUTTUU ASIAAN MITENKÄÄN?
Palstan käyttäjänä äänestän ja vaikutan poistumalla palstalta, jonka sisältö ja toiminta hipoo jatkuvasti laittomuuden rajoja.
Terve vaan kaikille, terve Enirolle, terve ylläpidolle, mä en oo mukana tässä enää. Eikö tästä systeemistä ole tehty edes rikosilmoitusta?
kuka tahansa tätä systeemiä
33
2016
Vastaukset
- zisel
lähdet täältä jokatapauksessa niin voisitko lähteä ilman mitään ilmotuksia? En mä tätä sillä sano että oma lehmä olis ojassa: mä en tänne bannia tule saamaan sillä mitä tähän mennessä olen kirjotellut.
Mutta jos kuitenkin aiot häipyä niin häivy äläkä vasikoi toisista! Mä en pidä susta ja sä et pidä musta, tiedetään. Mä en silti toivo että sä lähdet täältä koska olet yksi tämän palstan sieluista sekä piristeistä.- gek-ko
ilmoitanko poistumisestani vai en?
- minkä luokan
mielistelijäkin vielä.
- gek-ko
minkä luokan kirjoitti:
mielistelijäkin vielä.
se pidä musta, on se että mä en pidä huumeista enkä siitä että niistä puhutaan myönteiseen sävyyn näin laajalevikkisellä palstalla :)
Eli mulla on "väärä mielipide", ja vasikointi pelottaa. Pelottakoon. - täällä,
gek-ko kirjoitti:
se pidä musta, on se että mä en pidä huumeista enkä siitä että niistä puhutaan myönteiseen sävyyn näin laajalevikkisellä palstalla :)
Eli mulla on "väärä mielipide", ja vasikointi pelottaa. Pelottakoon.jonka aloituksista tulee mieleen aina jokin teinilehti.Tosi ärsyttävä.Puhukoon niistä mainitsemistasi asioista mun puolesta myös muualla kuin täällä.
- gek-ko
täällä, kirjoitti:
jonka aloituksista tulee mieleen aina jokin teinilehti.Tosi ärsyttävä.Puhukoon niistä mainitsemistasi asioista mun puolesta myös muualla kuin täällä.
mutta mua vähän huvittaa toi sen kommentti että se ei pidä musta -ennen piti, niin kauan kunnes olin eri mieltä huumeista.
Eli mun huumevastaisuus tekee musta sellaisen tyypin, josta ei pidetä? Hmm.
Ihan miten vaan. Emmä ota häneltä käskyjä vastaan, että mitä mä saan ilmoittaa ja mitä en, tai että mun ei kuulu vasikoida. Mitä se vasikoiminen ylipäätään on?
Ei mulla ole sheriffin valtuuksia, toisaalta kenellä tahansa on mahdollisuus antaa vihje poliisille, jos näyttää siltä että palstalla on sen suuntaista asiaa.
Jos on niin tyhmä, että kertoilee seikkaperäisesti huumeista täällä, niin ei sen mun vika ole että tarvittaessa ip- osoite saadaan selville. Sitä paitsi mä en ole edes ilmottanut poliisille mitään. Nauroin vaan kun luin niitä, että luuleeko se olevansa täysin anonyymi, jos puhutaan huumeista, rikoksista ja väkivallan uhasta :/
Mä sanoisin niin, että ziselin ei kuulu sanoa mulle, mitä mun ei kuulu tehdä. - on että
gek-ko kirjoitti:
mutta mua vähän huvittaa toi sen kommentti että se ei pidä musta -ennen piti, niin kauan kunnes olin eri mieltä huumeista.
Eli mun huumevastaisuus tekee musta sellaisen tyypin, josta ei pidetä? Hmm.
Ihan miten vaan. Emmä ota häneltä käskyjä vastaan, että mitä mä saan ilmoittaa ja mitä en, tai että mun ei kuulu vasikoida. Mitä se vasikoiminen ylipäätään on?
Ei mulla ole sheriffin valtuuksia, toisaalta kenellä tahansa on mahdollisuus antaa vihje poliisille, jos näyttää siltä että palstalla on sen suuntaista asiaa.
Jos on niin tyhmä, että kertoilee seikkaperäisesti huumeista täällä, niin ei sen mun vika ole että tarvittaessa ip- osoite saadaan selville. Sitä paitsi mä en ole edes ilmottanut poliisille mitään. Nauroin vaan kun luin niitä, että luuleeko se olevansa täysin anonyymi, jos puhutaan huumeista, rikoksista ja väkivallan uhasta :/
Mä sanoisin niin, että ziselin ei kuulu sanoa mulle, mitä mun ei kuulu tehdä.aikuiset ihmiset täällä antaa sille sitä huomioo mitä hakee,taputtaa käsiä ja pitää sen huume/kännäys/panojuttuja mukavina ja eloisina tekoina.Voisivat kattoo peiliin nekin!
- gek-ko
on että kirjoitti:
aikuiset ihmiset täällä antaa sille sitä huomioo mitä hakee,taputtaa käsiä ja pitää sen huume/kännäys/panojuttuja mukavina ja eloisina tekoina.Voisivat kattoo peiliin nekin!
ehkä monet ajattelee, että pitää nyt jotenkin olla tukena, mutta faktahan on se, että hän tekee niin kuin itse haluaa.
Sen takia on helvetin tyhmää (aikuisilta) komppailla hyvänä tyyppinä siinä, kun se on dokaamassa perjantaina tai muuta vastaavaa. Vittu aikuiset tai itteensä aikuisena pitävät komppailee tota helvetin päihdeviihde-elämää! Ja se on muka "tukemista"?
Mä en ole sanonut etten pitäisi ziselistä. Mä olen sanonut, että mä en jaa samoja arvoja ja mä en hyväksy sitä, mitä hän kirjoittaa palstalla, jota voivat lukea esim. 13-vuotiaat.
Mä kritisoin käytöstä, en henkilöä. Mä ymmärrän hyvin, että ziselin on vaikea erottaa näitä kahta asiaa toisistaan, mutta sitten on. - näitä.
gek-ko kirjoitti:
ehkä monet ajattelee, että pitää nyt jotenkin olla tukena, mutta faktahan on se, että hän tekee niin kuin itse haluaa.
Sen takia on helvetin tyhmää (aikuisilta) komppailla hyvänä tyyppinä siinä, kun se on dokaamassa perjantaina tai muuta vastaavaa. Vittu aikuiset tai itteensä aikuisena pitävät komppailee tota helvetin päihdeviihde-elämää! Ja se on muka "tukemista"?
Mä en ole sanonut etten pitäisi ziselistä. Mä olen sanonut, että mä en jaa samoja arvoja ja mä en hyväksy sitä, mitä hän kirjoittaa palstalla, jota voivat lukea esim. 13-vuotiaat.
Mä kritisoin käytöstä, en henkilöä. Mä ymmärrän hyvin, että ziselin on vaikea erottaa näitä kahta asiaa toisistaan, mutta sitten on.kukkahattutätejä,tekee paljon enemmän hallaa kun hyvää noilla 'tukemisilla'. Juuri se että näitä voi tosiaan lukea joku Tiina 14v,ja se näkee että nää 'aikuiset' pitää sen touhuja hassuina ja hyväksyttävänä,tekee sen vaaralliseksi.
Toivottavasti mm. persoona-non-grata tuntee piston sydänmessä? - gek-ko
näitä. kirjoitti:
kukkahattutätejä,tekee paljon enemmän hallaa kun hyvää noilla 'tukemisilla'. Juuri se että näitä voi tosiaan lukea joku Tiina 14v,ja se näkee että nää 'aikuiset' pitää sen touhuja hassuina ja hyväksyttävänä,tekee sen vaaralliseksi.
Toivottavasti mm. persoona-non-grata tuntee piston sydänmessä?on vaarallista. Samalla lailla kuin kipu on merkki vaarasta, myös suuttuminen tai "rajan vetämisen tarve" on tärkeä. On helvetin vaarallista myötäillä ihan mitä vaan.
Siinä kun yrittää olla kiltti ja kiva, niin ne omat periaatteet kummasti katoaa. Iltiksessä kyllä Ritva 38 kauhistelee, että mistä ihmeestä nuoret saavat viinaa!
Onko se niin saatanan vaikeeta pitää yhtä linjaa useammalla elämän foorumilla? Vitun komppailu- ja hymistelykulttuuri. - ja ne
gek-ko kirjoitti:
on vaarallista. Samalla lailla kuin kipu on merkki vaarasta, myös suuttuminen tai "rajan vetämisen tarve" on tärkeä. On helvetin vaarallista myötäillä ihan mitä vaan.
Siinä kun yrittää olla kiltti ja kiva, niin ne omat periaatteet kummasti katoaa. Iltiksessä kyllä Ritva 38 kauhistelee, että mistä ihmeestä nuoret saavat viinaa!
Onko se niin saatanan vaikeeta pitää yhtä linjaa useammalla elämän foorumilla? Vitun komppailu- ja hymistelykulttuuri.ei tajuu että niitä usein vedätetään.Eihän kakarat oo tyhmiä,ne tajuu mistä langoista vetää että saa tahtonsa läpi ja huomioo. Idioottimaisuuden huippu on kun ostetaan OMILLE alaikäisille pennuille viinaa...kun 'saishan ne muutenkin sitä jostain'
- gek-ko
ja ne kirjoitti:
ei tajuu että niitä usein vedätetään.Eihän kakarat oo tyhmiä,ne tajuu mistä langoista vetää että saa tahtonsa läpi ja huomioo. Idioottimaisuuden huippu on kun ostetaan OMILLE alaikäisille pennuille viinaa...kun 'saishan ne muutenkin sitä jostain'
tuolla väännetään toisessa ketjussa tästä kukkahattutätiasiasta.
Tuolla yksi kukkahattutäti sanoo, että ei hän halua käskeä ihmisiä eikä riidellä.
Ja just siitä kun EI ole kyse. Ei tarvitse käskeä. Tartteis vaan olla sitä mieltä mitä on. Kyse on siitä, että 1) on jotain mieltä 2) pystyy sanomaan sen ääneen.
On ihan tavallista, että rehellinen mielipide saa aikaan jopa riidan. Entä sitten? Jos joku teini suuttuu siitä että hänelle ei haeta tupakkaa, niin voi kauheaa. Riita! Ihan hirveää, voi rutto sentään nyt kuollaan kaikki ja ei se herrajumala mun asia oo PUUTTUA mihinkään!!! pakkohan ne tupakit on sille roudata, ja vaikka se nyt pössytteleekin niin eihän nyt sellasta rajaa saa vetää että pössyt pois tai ei olla tekemisissä! Herrajumala... ei saa yksin jättää, eikä suututtaa, koska mä oon ainoo ihminen sen elämässä ja sit sillä ei oo ketään jos ei saa tupakkia ja jos mä en oo sille lohtuna ja turvana ja maksan pössyttelyt... terveisin Ritva 38, kauhistelee: "Käsittämätöntä, siis ei voi ymmärtää. Kuka niitä viinoja nuorille ostaa?" (iltiksessä kuin iltiksessä)
Mistä lyödään vetoo, että aika saatanan moni ongelma johtuu siitä, että porukka vaan myötäilee ja myötäilee ja myötäilee? - seuraa.
gek-ko kirjoitti:
tuolla väännetään toisessa ketjussa tästä kukkahattutätiasiasta.
Tuolla yksi kukkahattutäti sanoo, että ei hän halua käskeä ihmisiä eikä riidellä.
Ja just siitä kun EI ole kyse. Ei tarvitse käskeä. Tartteis vaan olla sitä mieltä mitä on. Kyse on siitä, että 1) on jotain mieltä 2) pystyy sanomaan sen ääneen.
On ihan tavallista, että rehellinen mielipide saa aikaan jopa riidan. Entä sitten? Jos joku teini suuttuu siitä että hänelle ei haeta tupakkaa, niin voi kauheaa. Riita! Ihan hirveää, voi rutto sentään nyt kuollaan kaikki ja ei se herrajumala mun asia oo PUUTTUA mihinkään!!! pakkohan ne tupakit on sille roudata, ja vaikka se nyt pössytteleekin niin eihän nyt sellasta rajaa saa vetää että pössyt pois tai ei olla tekemisissä! Herrajumala... ei saa yksin jättää, eikä suututtaa, koska mä oon ainoo ihminen sen elämässä ja sit sillä ei oo ketään jos ei saa tupakkia ja jos mä en oo sille lohtuna ja turvana ja maksan pössyttelyt... terveisin Ritva 38, kauhistelee: "Käsittämätöntä, siis ei voi ymmärtää. Kuka niitä viinoja nuorille ostaa?" (iltiksessä kuin iltiksessä)
Mistä lyödään vetoo, että aika saatanan moni ongelma johtuu siitä, että porukka vaan myötäilee ja myötäilee ja myötäilee?toisiaan ja 'komppaa'.Sehän se on kun ei uskalleta sanoa eriävä mielipide kun pelätään että suljetaan ulos piireistä. Kyl jokainen tietää mikä on oikein ja mikä väärin,toivottavasti,mutt niille on helpompi olla sanomatta mitään.
- gek-ko
seuraa. kirjoitti:
toisiaan ja 'komppaa'.Sehän se on kun ei uskalleta sanoa eriävä mielipide kun pelätään että suljetaan ulos piireistä. Kyl jokainen tietää mikä on oikein ja mikä väärin,toivottavasti,mutt niille on helpompi olla sanomatta mitään.
kiertämään kauempaa, jos näkee jonkun makaavan maassa. Sillä voi olla joku kohtaus, ja se ois oikeesti jo niinku PUUTTUMISTA, jos soittais ambulanssin ja vähän kokeilisi pulssia. Juutas sentään, sillä lailla mennä puuttumaan.
Mutta mistä lähtien omat periaatteet ovat olleet "puuttumista"? Jos niitä kantaa mukanaan ja ilmaisee kun asia tulee puheeksi? Ja se oman mielipiteen ilmaisu on "puuttumista"?
Ja se jatkuva komppaaminen muka ei ole puuttumista? Siinähän puututaan koko ajan: "tee ihan mitä vaan, tosi kiva, oho, no ei se haittaa, joo kiva, hehheh, oho lato paloi mutta ei se mitään, joo, :) , joo, :) joo, just näin :)"
-Niin tuo lässytyskö ei ole puuttumista? Se on ihan samanlaista puuttumista kuin eriävän mielipiteen sanominenkin. Jopa läheisempää puuttumista, koska yhteys säilyy ja koko ajan kannustetaan mihin vaan. - kaikki.
gek-ko kirjoitti:
kiertämään kauempaa, jos näkee jonkun makaavan maassa. Sillä voi olla joku kohtaus, ja se ois oikeesti jo niinku PUUTTUMISTA, jos soittais ambulanssin ja vähän kokeilisi pulssia. Juutas sentään, sillä lailla mennä puuttumaan.
Mutta mistä lähtien omat periaatteet ovat olleet "puuttumista"? Jos niitä kantaa mukanaan ja ilmaisee kun asia tulee puheeksi? Ja se oman mielipiteen ilmaisu on "puuttumista"?
Ja se jatkuva komppaaminen muka ei ole puuttumista? Siinähän puututaan koko ajan: "tee ihan mitä vaan, tosi kiva, oho, no ei se haittaa, joo kiva, hehheh, oho lato paloi mutta ei se mitään, joo, :) , joo, :) joo, just näin :)"
-Niin tuo lässytyskö ei ole puuttumista? Se on ihan samanlaista puuttumista kuin eriävän mielipiteen sanominenkin. Jopa läheisempää puuttumista, koska yhteys säilyy ja koko ajan kannustetaan mihin vaan.toivo ei vielä ole mennyttä,Unicefin 'lastenvaunu'-tempauksessa jotku vielä välitti ja jopa kurkkas vaunun sisään :)
Nyt peti kutsuu.... älä nyt kuiteskaan kokonaan poistu palstalta,suakin tarvitaan täällä :)
Öitä. - tällä turhalla puuttumisella
ja mitä tuo vasikoiminen ja lähet ilman mitään ilmotuksia käskyttely on???! Gekkis ei yleensä ole tykännyt turhasta käskemisisestä :)
Joten taisi Zissukka ihan itse ottaa nämä hämärähommat puheeksi :) Ja vielä Gekolle aukomaan...;) - 2
gek-ko kirjoitti:
Eli mulla on "väärä mielipide", ja vasikointi pelottaa. Pelottakoon.huumeita vastaan? Vasikoisitko?
- ...
Tulet saamaan bannin vielä.
- persona-non-grata
toistuvilla poistopyynnöillä. Siitäkään ei ole ollut mitään hyötyä. Uskomatonta toimintaa ...
- gek-ko
kaikkee hyvää sulle :)
- persona-non-grata
gek-ko kirjoitti:
kaikkee hyvää sulle :)
Toivon mukaan jossain vaiheessa saadaan jonkimmoinen järjestys aikaan. Eipä täällä itsekään kauaa viitsi roikkua, jos asiaton meno jatkuu. Sitä parempaa aikaa odotellessa ...
- gek-ko
persona-non-grata kirjoitti:
Toivon mukaan jossain vaiheessa saadaan jonkimmoinen järjestys aikaan. Eipä täällä itsekään kauaa viitsi roikkua, jos asiaton meno jatkuu. Sitä parempaa aikaa odotellessa ...
joukkolakkoa :)
O/ gek-ko lakossa, niin kauan että ylläpito tekee jotain tai edes saadaan jonkinlainen ylläpito - persona-non-grata
gek-ko kirjoitti:
joukkolakkoa :)
O/ gek-ko lakossa, niin kauan että ylläpito tekee jotain tai edes saadaan jonkinlainen ylläpitosiitä, vaikka menisimme suomi24:sen päätoimiston eteen (jos sellainen on olemassa) pitämään mielenosoitusta palstan/palstojen nykytilannetta silmälläpitäen :) ... ainakin itsellä usko mennyt jo koko asiaan.
- gek-ko
persona-non-grata kirjoitti:
siitä, vaikka menisimme suomi24:sen päätoimiston eteen (jos sellainen on olemassa) pitämään mielenosoitusta palstan/palstojen nykytilannetta silmälläpitäen :) ... ainakin itsellä usko mennyt jo koko asiaan.
sillä lailla on minun ja eniron välit sujut :)
Kirjoitin melkein samanlaisen viestin tänne aiemmin ja bannia napsahti kolmen viikon verran.
- -
Bannaamisesi johtui siitä, että IP-numerostasi on kirjoitettu myös suurin osa herjaus- ja provosointiviesteistä, joita Miehen logiikka-palstalla on.
Ystävällisin terveisin,
Ylläpito
Sitten ihmetellään miksi osa yhteiskunnasta oireilee. Kuka vähemmän, kuka enemmän.
tuossa, että rasismi, rikokseen yllyttäminen ja solvaukset olisi karsittava. En tiedä mihin kaikkeen tällä viittaat, mutta periaatteessa näin. Solvaukset ovat tosin jossain määrin vaikeammin määriteltäviä. Itse en ole kovin herkkähipiäinen solvausten suhteen, mutta toisaalta monet ovat.
- palasit
au-liskona
- Ylläpito_S24
Ylläpidon tiedossa on palstalla esiintynyt häiriköinti ja lainvastaiset kirjoittelut. Asiaa selvitetään parhaillaan ja ylläpito neuvottelee mahdollisesta yhteydenotosta viranomaisiin.
Kaikista rasistisista viesteistä, sekä yllytyksistä rikoksiin, herjauksista ym. lainvastaisuuksista voi myös itse ilmoittaa poliisin vihjepalveluun, jonne kannattaa liittää linkki kyseiseen viestiin. Alla olevasta linkist löytyvät yhteystiedot, jonne voi ilmoittaa netissä tapahtuvista rikoksista.
http://www.intermin.fi/poliisi/krp/home.nsf/pages/A20D69CB6CA1B2F9C2256C8B00446C0F?opendocument- peukku tästä
nimimerkki sulla :)
- .
.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.182592Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162091931Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu591649Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021531Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno491456Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2021313- 961226
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.1521127Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks171025Rääkyvä nainen
Varokaa perintö metsiään varjelevaa puolialastonta Etelän naista,häätää huutaen autoilijoita ja marjastajia pois yleisil13907