olkoon ilo ja riemu kanssanne.
Vastaukset 11
- zisel
Eikös just ollut perjantain 13 päivä?
Ja mikä ihmeen telepatia meillä on?? Just kattelin palstaa, kirjauduin sisälle ja ajattelin laittaa avauksen jossa oisin tiedustellut onko kukaan enää hereillä.- oli tasan
neljä viikkoa niin näin kävi tuon toistumisen suhteen
- zisel
oli tasan kirjoitti:
neljä viikkoa niin näin kävi tuon toistumisen suhteen
aivan...
- zisel
runontaja kirjoitti:
on kolmas perjantai ja 13:sta.
perjantain 13:sta niin kauan voi olla, eihän? Mun mielestä se oli ihan just äsken...
Vai meneekö tää aika muka NÄIN nopeesti? zisel kirjoitti:
perjantain 13:sta niin kauan voi olla, eihän? Mun mielestä se oli ihan just äsken...
Vai meneekö tää aika muka NÄIN nopeesti?on kerran kuukaudessa ja oli helmikuussa.
- zisel
runontaja kirjoitti:
on kerran kuukaudessa ja oli helmikuussa.
on kerran viikossa ja se on huomenna!!!! :D
- zisel
zisel kirjoitti:
on kerran viikossa ja se on huomenna!!!! :D
tiedän mitä sä aiot sanoa tohon "se on HUOMENNA"- juttuun :D
zisel kirjoitti:
tiedän mitä sä aiot sanoa tohon "se on HUOMENNA"- juttuun :D
koska sanoin sen jo aloituksessa.
nyt en pysty peloltani nukkumaan,kiitos
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän46892Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14763Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl488761- 45672
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32543
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE164503- 44470