Onko olemassa mitään suunnitelmaa pakolaisten kotiuttamiseksi takaisin syntymämaahansa?
Vai investoidaanko vain uusien pakolaisten vastaanottamiseen vailla huolta tulevaisuudesta?
Kulttuurien yhteentörmäykset ovat väistämättömiä, jos näin leväperäisesti toimitaan.
Pakolaisten kotiuttaminen
11
245
Vastaukset
- pakolaiset :
KOTOUTETAAN Suomeen ja he jäävät siis tänne lisääntymään ja levittämään kulttuuriaan
- - m -
laput silmillä toimimiselta. Suomessa kun on köyhyyttä omastakin takaa ja nyt näyttää tulevan diplomaattiselkkauksia niiden maiden kanssa, joista on menty pakolaisia vastaanottamaan.
Suomi on ilmeisesti nyt pahin murhaajavaltio sinisilmäisyydessään ja ulkomaalaisauktoriteettipalvonnassaan.
kuhan matkarahat lähetät--
Mullekin tulisi parisenkymmentä viikossa--
On vaan niin ahdas pirttini- scale
Eikä välttämättä tarvitakkaan. Mun puolesta tänne saa tulla, sillä edellytyksellä, että sopeutuu siihen, että Suomi on pohjoismaa, jolla on oma kulttuurinsa ja on valmis tekemään töitä elantonsa eteen. Sellaiset ihmiset ovan mun puolestani lämpimästi tervetulleita.
Jos taas tänne tullaan ja aletaan elää kuten se Somalimaahan karkoitettu, niin en mä sitä hyvällä katso.
En pidä siitäkään, että mulle aletaan esittämään ehtoja miten mun tai mun läheisteni pitäisi oma elämämme elää. Mä en siedä sitä Suomalaisiltakaan hihhuleilta, saati sitten tuontihihhuleilta.
Kun mä itse lähden johonkin vieraaseen maahan, niin aina menen sinne sillä mielellä, että mun on käyttäydyttävä sen kyseisen maan tapoja kunnioittaen ja samaa edellytän tänne tulijoiltakin.
Mun omasta mielestä mä en ole kovinkaan rasisti. - niitähän
otetaan tänne helpottamaan Suomen työvoimapulaa, kuten Astrid Thors on meitä valaissut
- Papeete1
Niitä otetaan vailla mitään järjenkäyttöä pakolaisina vastaan mielinmäärin. Takaismenosta kyllä hieman puhutaan julkisuudessa, josko jotkut höppänät uskoisi eikä nousisi meteliä. Jossain vaiheessa ne muuttuu maahanmuuttajiksi, eikä takaisin kotimaahan menosta puhuta enään mitään. Mä tiedän tänne tulleita jotka ovat olleet täällä jo 12v eikä ne ole takaisin lähdössä. Mitä olen niiden tulo tarinoita kuunnellut, niin ei ne mun mielestä mitään vainoja pakoillut vaan muuten vaan etsivät uutta asuinpaikkaa. Ainoastaan perheen tyttäret ovat kihlattu jo joillekkin afgaanisukulaisille ja sinne ne lähetetään muutaman vuoden päästä mutta perheen veljet ja leskiäiti jatkaa täällä eloaan.
Ne on vähintään kuukauden joka vuosi kyläilemässä sukulaisissaan. Ihmettelen suuresti miten ne pystyy siellä kyläileen noin pitkiä aikoja jos ovay muka pakolaisia jotka eivät voi kotimaahansa muuttaa?
Koko systeemi on ihan silkkaa kusetusta, ja ihan oikeita pakolaisia on murto-osa tulijoista. Muut on jotain elintasopakolaisia joilla ei ole mitään haluakaan palata vanhaan maahan.
Olis kiva nähdä tilasto siitä, että kuinka moni suomeen pakolaisena tullut on todellakin lähtenyt takaisin. Onko niitä yhtään?? suomesta sodan aikaan lähetettyjä lapsipakolaisia??? ovat vissiin jo kasvaneet aikuisiksi :)
ai niin,keskustelu koskikin ainoastaan tummia pakolaisia,ei vaaleita.- ei ole :
ottanut vastaan suomalaispakolaisia
- sijoitettiin :
monte24 kirjoitti:
mitäs ne lapset sitten olivat???
vapaaehtoisiin ruotsalaisiin perheisiin, Ruotsin valtio ei heitä auttanut
sijoitettiin : kirjoitti:
vapaaehtoisiin ruotsalaisiin perheisiin, Ruotsin valtio ei heitä auttanut
takaisin suomeen????
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1048686
- 936660
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636449Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345201Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634337- 553481
- 503345
- 513062
- 562902
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512876