gekko-ämmä

.-.-.-

19

532

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • analyysi :

      osuu oikeaan

      • .-.-.-

        tuo sen esille? vittuako hän asettaa itseään muiden yläpuolelle?


      • .-.-.- kirjoitti:

        tuo sen esille? vittuako hän asettaa itseään muiden yläpuolelle?

        en muuta järjellistä syytä keksi


    • aiemmin tänään että

      gekko on palstan kaunottarien kimpussa. seuraavaksi haukkuu tietenkin yksinkertaisen blondin.

      • varsinkaan alruna ei sitä ole

        Jos gekko on oikeassa, niin mitä sitten? Haukutaanhan täällä muitakin, alrunaako ei saa kritisoida mistään..
        mikäs sääntö se on?


    • Voi itku.

      • mitä.

        mitä?


      • keskustelua..
        mitä. kirjoitti:

        mitä?

        teillä


      • ...
        keskustelua.. kirjoitti:

        teillä

        pistettä? Ei ole olemassakaan sellaista välimerkkiä kuin kaksi pistettä, on sellaiset kuin yksi piste ja kolme pistettä. Ainoastaan jotkut teinitasolla olevat käyttävät tuota kahta (mitä sinä nyt), ja arvostukseni sellaista ihmistä kohtaan laskee heti.


      • näitä..
        ... kirjoitti:

        pistettä? Ei ole olemassakaan sellaista välimerkkiä kuin kaksi pistettä, on sellaiset kuin yksi piste ja kolme pistettä. Ainoastaan jotkut teinitasolla olevat käyttävät tuota kahta (mitä sinä nyt), ja arvostukseni sellaista ihmistä kohtaan laskee heti.

        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


    • kaikilla on

      otsaa, muuten olisimme hassun näköisiä

    • ...

      Vai rakentavaa kritiikkiä?

      • siitä miten

        haukunnan/"kritiikin" kohde sen ottaa. Itse ottaisin loukkauksena. Ja toisaalta jos olisikin kritiikkiä, niin mitäpä se gekko ottaa oikeudekseen kritisoida? Kritisoimiseen tarvittaisiin hyvin fiksu henkilö.


      • ...
        siitä miten kirjoitti:

        haukunnan/"kritiikin" kohde sen ottaa. Itse ottaisin loukkauksena. Ja toisaalta jos olisikin kritiikkiä, niin mitäpä se gekko ottaa oikeudekseen kritisoida? Kritisoimiseen tarvittaisiin hyvin fiksu henkilö.

        Ymmärsin niin että alruna otti sen aika hyvin.

        Mun mielestä kritiikkiä voi ja saa antaa vähemmänkin fiksu henkilö.


      • ,,,,
        ... kirjoitti:

        Ymmärsin niin että alruna otti sen aika hyvin.

        Mun mielestä kritiikkiä voi ja saa antaa vähemmänkin fiksu henkilö.

        "Ymmärsin niin että alruna otti sen aika hyvin."

        Alrunan kommenteista päätellen hän ymmärsi hiukan väärin tuon gekkon kirjoituksen. Hän ymmärsi että gekko kehuu hänen kiltteyttään ja kiittelikin gekkoa. Gekko sitten korjaili että ei hän ihan kohteliaisuutena sitä sanonut.

        "Mun mielestä kritiikkiä voi ja saa antaa vähemmänkin fiksu henkilö."

        No kun heidän kritiikkinsä ei ole fiksua...


      • ...
        ,,,, kirjoitti:

        "Ymmärsin niin että alruna otti sen aika hyvin."

        Alrunan kommenteista päätellen hän ymmärsi hiukan väärin tuon gekkon kirjoituksen. Hän ymmärsi että gekko kehuu hänen kiltteyttään ja kiittelikin gekkoa. Gekko sitten korjaili että ei hän ihan kohteliaisuutena sitä sanonut.

        "Mun mielestä kritiikkiä voi ja saa antaa vähemmänkin fiksu henkilö."

        No kun heidän kritiikkinsä ei ole fiksua...

        En ymmärtänyt sitä ihan noin.

        Olen silti sitä mieltä että kritiikkiä saa jokainen antaa. Vastaanottaja ottakoon sen sitten omalla tavallaan vastaan eli on joko samaa mieltä tai eri mieltä. Tai vähän samaa mieltä ja vähän eri mieltä.

        Missä menee raja milloin kritiikki on rakentavaa tai pelkkää haukkumista? Onko esim. aloittajan kritiikki Gekkoa kohtaan rakentavaa?


      • ,,,,,,
        ... kirjoitti:

        En ymmärtänyt sitä ihan noin.

        Olen silti sitä mieltä että kritiikkiä saa jokainen antaa. Vastaanottaja ottakoon sen sitten omalla tavallaan vastaan eli on joko samaa mieltä tai eri mieltä. Tai vähän samaa mieltä ja vähän eri mieltä.

        Missä menee raja milloin kritiikki on rakentavaa tai pelkkää haukkumista? Onko esim. aloittajan kritiikki Gekkoa kohtaan rakentavaa?

        En tiedä, sehän voisi herättää gekkon ja saada hänet tuntemaan huonoa omatuntoa - jos hänellä sellaista on. Epäempaattiseen ihmiseenhän tällainen ei tehoa.


      • kun on noin tarve
        ,,,,,, kirjoitti:

        En tiedä, sehän voisi herättää gekkon ja saada hänet tuntemaan huonoa omatuntoa - jos hänellä sellaista on. Epäempaattiseen ihmiseenhän tällainen ei tehoa.

        herättää Gekkiksessä huonoa omatuntoa? Onko sinulla esim paha mieli jostain ja nyt gekkiksellä pitäisi olla huono omatunto sen takia...??? Et muuten perustellut mitenkään miksi Gekkis ei saisi kirjoittaa Alrunasta noin? Alruna ei ainakaan vaikuta loukkaantuneelta. Onko asia sulle henkilökohtainen?


    • katsoin,

      Katsoin laittamassasi linkissä olleen kommentin ja vastauksena kys. linkissä olleen ketjun aloituksessa sanottuun sitä ei oikein osaa käsittää muutoin, kuin huumoriksi (joskin hieman erikoiseksi sellaiseksi, mielestäni)...

      En itse kyllä välttämättä vastaavassa tilanteessa tykkäisi, jos joku musta tuolla tavalla sanoisi. En ainakaan, jos kyseessä olisi täydellisen tuntematon ihminen, joka p*skaakaan luonnettani tuntee. Jos tuo oli huumoria, kommentti on ymmärrettävä, mutta muussa tapauksessa tulisi tunne, että kyseisen kommentin lausuja pitää itseään vähintäänkin älyllisesti ylempiarvoisempana, kuin lausuntonsa kohdetta. Koko ketjua en kyllä lukenut ( enkä lue). Ja tämä oli ainoastaan oma mielipiteeni asiasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1890
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe