se haukkuu Alrunan. On sillä muijalla otsaa.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000042424340
gekko-ämmä
19
532
Vastaukset
- analyysi :
osuu oikeaan
- .-.-.-
tuo sen esille? vittuako hän asettaa itseään muiden yläpuolelle?
.-.-.- kirjoitti:
tuo sen esille? vittuako hän asettaa itseään muiden yläpuolelle?
en muuta järjellistä syytä keksi
- aiemmin tänään että
gekko on palstan kaunottarien kimpussa. seuraavaksi haukkuu tietenkin yksinkertaisen blondin.
- varsinkaan alruna ei sitä ole
Jos gekko on oikeassa, niin mitä sitten? Haukutaanhan täällä muitakin, alrunaako ei saa kritisoida mistään..
mikäs sääntö se on?
Voi itku.
- mitä.
mitä?
- keskustelua..
mitä. kirjoitti:
mitä?
teillä
- ...
keskustelua.. kirjoitti:
teillä
pistettä? Ei ole olemassakaan sellaista välimerkkiä kuin kaksi pistettä, on sellaiset kuin yksi piste ja kolme pistettä. Ainoastaan jotkut teinitasolla olevat käyttävät tuota kahta (mitä sinä nyt), ja arvostukseni sellaista ihmistä kohtaan laskee heti.
- näitä..
... kirjoitti:
pistettä? Ei ole olemassakaan sellaista välimerkkiä kuin kaksi pistettä, on sellaiset kuin yksi piste ja kolme pistettä. Ainoastaan jotkut teinitasolla olevat käyttävät tuota kahta (mitä sinä nyt), ja arvostukseni sellaista ihmistä kohtaan laskee heti.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
- kaikilla on
otsaa, muuten olisimme hassun näköisiä
- ...
Vai rakentavaa kritiikkiä?
- siitä miten
haukunnan/"kritiikin" kohde sen ottaa. Itse ottaisin loukkauksena. Ja toisaalta jos olisikin kritiikkiä, niin mitäpä se gekko ottaa oikeudekseen kritisoida? Kritisoimiseen tarvittaisiin hyvin fiksu henkilö.
- ...
siitä miten kirjoitti:
haukunnan/"kritiikin" kohde sen ottaa. Itse ottaisin loukkauksena. Ja toisaalta jos olisikin kritiikkiä, niin mitäpä se gekko ottaa oikeudekseen kritisoida? Kritisoimiseen tarvittaisiin hyvin fiksu henkilö.
Ymmärsin niin että alruna otti sen aika hyvin.
Mun mielestä kritiikkiä voi ja saa antaa vähemmänkin fiksu henkilö. - ,,,,
... kirjoitti:
Ymmärsin niin että alruna otti sen aika hyvin.
Mun mielestä kritiikkiä voi ja saa antaa vähemmänkin fiksu henkilö."Ymmärsin niin että alruna otti sen aika hyvin."
Alrunan kommenteista päätellen hän ymmärsi hiukan väärin tuon gekkon kirjoituksen. Hän ymmärsi että gekko kehuu hänen kiltteyttään ja kiittelikin gekkoa. Gekko sitten korjaili että ei hän ihan kohteliaisuutena sitä sanonut.
"Mun mielestä kritiikkiä voi ja saa antaa vähemmänkin fiksu henkilö."
No kun heidän kritiikkinsä ei ole fiksua... - ...
,,,, kirjoitti:
"Ymmärsin niin että alruna otti sen aika hyvin."
Alrunan kommenteista päätellen hän ymmärsi hiukan väärin tuon gekkon kirjoituksen. Hän ymmärsi että gekko kehuu hänen kiltteyttään ja kiittelikin gekkoa. Gekko sitten korjaili että ei hän ihan kohteliaisuutena sitä sanonut.
"Mun mielestä kritiikkiä voi ja saa antaa vähemmänkin fiksu henkilö."
No kun heidän kritiikkinsä ei ole fiksua...En ymmärtänyt sitä ihan noin.
Olen silti sitä mieltä että kritiikkiä saa jokainen antaa. Vastaanottaja ottakoon sen sitten omalla tavallaan vastaan eli on joko samaa mieltä tai eri mieltä. Tai vähän samaa mieltä ja vähän eri mieltä.
Missä menee raja milloin kritiikki on rakentavaa tai pelkkää haukkumista? Onko esim. aloittajan kritiikki Gekkoa kohtaan rakentavaa? - ,,,,,,
... kirjoitti:
En ymmärtänyt sitä ihan noin.
Olen silti sitä mieltä että kritiikkiä saa jokainen antaa. Vastaanottaja ottakoon sen sitten omalla tavallaan vastaan eli on joko samaa mieltä tai eri mieltä. Tai vähän samaa mieltä ja vähän eri mieltä.
Missä menee raja milloin kritiikki on rakentavaa tai pelkkää haukkumista? Onko esim. aloittajan kritiikki Gekkoa kohtaan rakentavaa?En tiedä, sehän voisi herättää gekkon ja saada hänet tuntemaan huonoa omatuntoa - jos hänellä sellaista on. Epäempaattiseen ihmiseenhän tällainen ei tehoa.
- kun on noin tarve
,,,,,, kirjoitti:
En tiedä, sehän voisi herättää gekkon ja saada hänet tuntemaan huonoa omatuntoa - jos hänellä sellaista on. Epäempaattiseen ihmiseenhän tällainen ei tehoa.
herättää Gekkiksessä huonoa omatuntoa? Onko sinulla esim paha mieli jostain ja nyt gekkiksellä pitäisi olla huono omatunto sen takia...??? Et muuten perustellut mitenkään miksi Gekkis ei saisi kirjoittaa Alrunasta noin? Alruna ei ainakaan vaikuta loukkaantuneelta. Onko asia sulle henkilökohtainen?
- katsoin,
Katsoin laittamassasi linkissä olleen kommentin ja vastauksena kys. linkissä olleen ketjun aloituksessa sanottuun sitä ei oikein osaa käsittää muutoin, kuin huumoriksi (joskin hieman erikoiseksi sellaiseksi, mielestäni)...
En itse kyllä välttämättä vastaavassa tilanteessa tykkäisi, jos joku musta tuolla tavalla sanoisi. En ainakaan, jos kyseessä olisi täydellisen tuntematon ihminen, joka p*skaakaan luonnettani tuntee. Jos tuo oli huumoria, kommentti on ymmärrettävä, mutta muussa tapauksessa tulisi tunne, että kyseisen kommentin lausuja pitää itseään vähintäänkin älyllisesti ylempiarvoisempana, kuin lausuntonsa kohdetta. Koko ketjua en kyllä lukenut ( enkä lue). Ja tämä oli ainoastaan oma mielipiteeni asiasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1871890
- 1131033
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28544Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473