Huumeet & löyhä moraali

Titityy.

liittyvät näköjään tiiviisti yhteen.

13

533

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .........................

miehen logiikalla ajateltuna.

Lapsiparat.

• viittaavan johonkin henkilöön/henkilöihin, kun tuollaisia päätelmiä teet ikäänkuin palstakirjoitusten perusteella.

• Titityy.

Sano nyt vielä pari halventavaa sanaa puskanikeistä tyyliin de la monte.

hih

• Titityy. kirjoitti:

Sano nyt vielä pari halventavaa sanaa puskanikeistä tyyliin de la monte.

hih

olet kovin pelokkaan tuntuinen, kun tuollaisia puhut. Ajattelin vaan, että oletko havainnut tällä palstalla jonkun löyhämoraalisen huumeiden käyttäjän? Psykologisessa mielessä olen havainnut, että käytännössä päihteiden käyttäjillä, etenkin alkoholisteilla on usein neuroottinen persoonallisuus ja taantuma falliseen, etenkin oidipaalivaiheeseen. Eli jonkinlaista huomionhakuisuutta siihen liittyy monesti.

• Titityy.
        dazu kirjoitti:

olet kovin pelokkaan tuntuinen, kun tuollaisia puhut. Ajattelin vaan, että oletko havainnut tällä palstalla jonkun löyhämoraalisen huumeiden käyttäjän? Psykologisessa mielessä olen havainnut, että käytännössä päihteiden käyttäjillä, etenkin alkoholisteilla on usein neuroottinen persoonallisuus ja taantuma falliseen, etenkin oidipaalivaiheeseen. Eli jonkinlaista huomionhakuisuutta siihen liittyy monesti.

mistäs arvasitkin?

hihii

• Titityy. kirjoitti:

mistäs arvasitkin?

hihii

oon ennenkin kesyttänyt lintuja, viimeeksi rottakotkan.

• dazu kirjoitti:

"päätelmiä teet ikäänkuin palstakirjoitusten perusteella."

lopeta kotipsykologina leikkiminen

• monte24 kirjoitti:

"päätelmiä teet ikäänkuin palstakirjoitusten perusteella."

lopeta kotipsykologina leikkiminen

Kyllä täällä varmaan kaikki tekevät toisistaan päätelmiä. Tuossa oli kuitenkin kyse yleistyksestä, joka vaikutti olevan tehty palstalaisten perusteella ja lisäksi se sisälsi mahdollisesti tietyllä tavalla päinvastaisen arvion, kuin mitä itse olen tehnyt, palstaan viitaten.

• weird...
        dazu kirjoitti:

Kyllä täällä varmaan kaikki tekevät toisistaan päätelmiä. Tuossa oli kuitenkin kyse yleistyksestä, joka vaikutti olevan tehty palstalaisten perusteella ja lisäksi se sisälsi mahdollisesti tietyllä tavalla päinvastaisen arvion, kuin mitä itse olen tehnyt, palstaan viitaten.

Aivan yhtä hyvin tuo aloituksesta ilmenevä kommentti voisi olla myös TOTEAMUS johonkin palstalla viimeaikoina käytyyn keskusteluun liittyen, eikö? Nähdäkseni olette tänään näkyneet keskustelevan mm. huumeista, jne.

Voi toki olla, että ketjun aloittajan kommentti olisi tehty "palstalaistenkin" perusteella, kuten sä sanoit, mutta ainakaan mun silmäni eivät havaitse aloituskommentista ei sitten viittauksen viittaustakaan, ei yhteenkään palstalaiseen.

Ps. Älä nyt vaan sitten ala kuvitella, että mä olisin ketjun aloittaja, please.

• weird... kirjoitti:

Aivan yhtä hyvin tuo aloituksesta ilmenevä kommentti voisi olla myös TOTEAMUS johonkin palstalla viimeaikoina käytyyn keskusteluun liittyen, eikö? Nähdäkseni olette tänään näkyneet keskustelevan mm. huumeista, jne.

Voi toki olla, että ketjun aloittajan kommentti olisi tehty "palstalaistenkin" perusteella, kuten sä sanoit, mutta ainakaan mun silmäni eivät havaitse aloituskommentista ei sitten viittauksen viittaustakaan, ei yhteenkään palstalaiseen.

Ps. Älä nyt vaan sitten ala kuvitella, että mä olisin ketjun aloittaja, please.

Kyllä minä ainakin saan aloituksesta sen kuvan, että siinä on tehty jokin yhteenveto jostain palstalaisista. Muuten kirjoituksen muoto on hyvin kummallienn.

• make
    • sillä millä

muulla ne rahoitetaan kuin perseellä

• ...alkaa vetää huumeita, ettei mun löyhä moraali tunne itseään yksinäiseksi.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      5944
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      52
      2994
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      31
      2183
    4. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1797
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      19
      1773
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      18
      1730
    7. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1519
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      12
      1506
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      48
      1486
    10. Hyvää joulua!

Naiselle. Tänä vuonna tutustuttiin ❤️
      Ikävä
      9