poistettua? Joutuuks siinä odottaa tosiaan sen puoli vuotta et se poistuu kokonaan!?
Miten saa profiilin
29
726
Vastaukset
artigas24 nikki käytössä
- sääli jos
menetämme sinutkin :(
nyt olet poistamassa juuri, kun ajattelin tulla privana puhumaan jotain...
- ole mitään
keskusteltavaa enää. Mulla on vaan niin älyttömän paha olo. Mä olen väsynyt ajattelemaan. Mä en jaksa ajatella enkä jaksa puhua. Tiedän kyllä itse onko mulla jotain asiaa vai ei. Ja mulla ei todellakaan ole halua puhua nyt kenenkään kanssa.
Mä sain jo profiilin ja nimimerkin poistettua, joten siksi en voi enää kirjautua. Enkä tule kirjoittelemaan puskastakaan entisellä nimimerkilläni. Varmaan "uusia" vänkyröitä ilmaantuu, mutta ihan sama. Ei kiinnosta lainkaan. - ......
ole mitään kirjoitti:
keskusteltavaa enää. Mulla on vaan niin älyttömän paha olo. Mä olen väsynyt ajattelemaan. Mä en jaksa ajatella enkä jaksa puhua. Tiedän kyllä itse onko mulla jotain asiaa vai ei. Ja mulla ei todellakaan ole halua puhua nyt kenenkään kanssa.
Mä sain jo profiilin ja nimimerkin poistettua, joten siksi en voi enää kirjautua. Enkä tule kirjoittelemaan puskastakaan entisellä nimimerkilläni. Varmaan "uusia" vänkyröitä ilmaantuu, mutta ihan sama. Ei kiinnosta lainkaan.läsnäolostasi, voi hyvin!
ole mitään kirjoitti:
Mä sain jo profiilin ja nimimerkin poistettua, joten siksi en voi enää kirjautua. Enkä tule kirjoittelemaan puskastakaan entisellä nimimerkilläni. Varmaan "uusia" vänkyröitä ilmaantuu, mutta ihan sama. Ei kiinnosta lainkaan.Kyllä varmaan aina sellaistakin puhuttavaa löytyy, mikä sitä pahaa oloa helpottaa. :) Tapahtuiko täällä jotain, mistä se paha olo tuli?
Mulla olis ollut sulle asiaa vielä paljon. Ja anteeksi, jos sanoin jotain väärin. *ikävöi*- yhtä ja samaa
dazu kirjoitti:
Kyllä varmaan aina sellaistakin puhuttavaa löytyy, mikä sitä pahaa oloa helpottaa. :) Tapahtuiko täällä jotain, mistä se paha olo tuli?
Mulla olis ollut sulle asiaa vielä paljon. Ja anteeksi, jos sanoin jotain väärin. *ikävöi*mielikuvitusmiestä vuodesta toiseen. Taidat tosiaan olla uusi kun et tuotakaan tiennyt.
- ...
ole mitään kirjoitti:
Mä sain jo profiilin ja nimimerkin poistettua, joten siksi en voi enää kirjautua. Enkä tule kirjoittelemaan puskastakaan entisellä nimimerkilläni. Varmaan "uusia" vänkyröitä ilmaantuu, mutta ihan sama. Ei kiinnosta lainkaan....että väsyit.
Hyviä jatkoja sulle kuitenkin toivotan. - NevilleR
ole mitään kirjoitti:
Mä sain jo profiilin ja nimimerkin poistettua, joten siksi en voi enää kirjautua. Enkä tule kirjoittelemaan puskastakaan entisellä nimimerkilläni. Varmaan "uusia" vänkyröitä ilmaantuu, mutta ihan sama. Ei kiinnosta lainkaan.mut eiköhän se nokka siitä vielä nouse, otahan lunkisti.
/Nev - olen...
ole mitään kirjoitti:
Mä sain jo profiilin ja nimimerkin poistettua, joten siksi en voi enää kirjautua. Enkä tule kirjoittelemaan puskastakaan entisellä nimimerkilläni. Varmaan "uusia" vänkyröitä ilmaantuu, mutta ihan sama. Ei kiinnosta lainkaan.jotenkin tuntenut "sielunsisaruutta" sun kanssasi. Niin monissa asioissa... Voimia sulle. Ja kaikkea parempaa... ja sitä on tulossa, uskon näin.
yhtä ja samaa kirjoitti:
mielikuvitusmiestä vuodesta toiseen. Taidat tosiaan olla uusi kun et tuotakaan tiennyt.
sitten sen takia täältä poistuisi, jos on sitä vuosikausia kaipaillut?
- olit..
ole mitään kirjoitti:
Mä sain jo profiilin ja nimimerkin poistettua, joten siksi en voi enää kirjautua. Enkä tule kirjoittelemaan puskastakaan entisellä nimimerkilläni. Varmaan "uusia" vänkyröitä ilmaantuu, mutta ihan sama. Ei kiinnosta lainkaan.ihanan vanhanaikainen nykynainen. Kaikkea hyvää elämääsi,ikävä tulee/tuli jo.
- vänksy
ole mitään kirjoitti:
Mä sain jo profiilin ja nimimerkin poistettua, joten siksi en voi enää kirjautua. Enkä tule kirjoittelemaan puskastakaan entisellä nimimerkilläni. Varmaan "uusia" vänkyröitä ilmaantuu, mutta ihan sama. Ei kiinnosta lainkaan.vieläkään hirveesti asioita sanottavana. Mieli on aika tyhjä nyt.
Koska mulle kuitenkin tuli tosi huono omatunto kun eilen "lähdin", niin tuntuisi tyhmältä jollen enää olisi täällä. - olet..
vänksy kirjoitti:
vieläkään hirveesti asioita sanottavana. Mieli on aika tyhjä nyt.
Koska mulle kuitenkin tuli tosi huono omatunto kun eilen "lähdin", niin tuntuisi tyhmältä jollen enää olisi täällä.aito etkä feikki. Se olisi sairasta!
- vänksy
olet.. kirjoitti:
aito etkä feikki. Se olisi sairasta!
minut tunnistatte aidoksi, ennemmin tai myöhemmin.
- olet..
vänksy kirjoitti:
minut tunnistatte aidoksi, ennemmin tai myöhemmin.
aito niin tervetuloa 'takaisin' :)
- vänksy
olet.. kirjoitti:
aito niin tervetuloa 'takaisin' :)
sinulle...
- nyt..
vänksy kirjoitti:
sinulle...
tänään oli jo parempi päivä :)
onko se puoli vuotta ettei käytä, vai poistuuko siitäkin huolimatta vaikka käyttäisi.
Sinänsä, jos halkuaa poistaa profiilinsa, miksi kuitenkin sitä käytetään?- almasty
Poistu jollei itse poista sitä.Olen satunnaistoiminnolla törmännyt profiileihin joihin käyttäjä ei ole kirjautunut vuosiin.
- asdfghjklöäh
- dfghjkllölkjhg
aamusta itkettää?
vilpittömästi olen sitä mieltä, että Dianalta vietiin henki liian aikaisin.
Elton John on kyllä mahtava tulkitsija - asdfghjklöäh
dfghjkllölkjhg kirjoitti:
aamusta itkettää?
vilpittömästi olen sitä mieltä, että Dianalta vietiin henki liian aikaisin.
Elton John on kyllä mahtava tulkitsijaItkulla on puhdistava vaikutus. :)
- asdfghjklllö
asdfghjklöäh kirjoitti:
Itkulla on puhdistava vaikutus. :)
suorastaan räjäyttää lian pois :)
http://www.youtube.com/watch?v=vT4TGPSuskQ
kaunista http://www.youtube.com/watch?v=dNGhE8aXabM - asdfghjklöäh
asdfghjklllö kirjoitti:
suorastaan räjäyttää lian pois :)
http://www.youtube.com/watch?v=vT4TGPSuskQ
kaunista http://www.youtube.com/watch?v=dNGhE8aXabMMyöhäinen sytytys.
- mfrhueowwmnv s-po2å
yhden yön aikana kun ilmoitin S24:lle
- 8:)
Elähän nyt! Mihinkä sitä on nuin kiire valamiissa mualimassa?
- mitäpeliä
Juurihan vaihdoit nikkisi!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665974Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per533001- 312183
- 131807
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191773- 181740
- 181519
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus121506- 481486
- 91453