Tuolla joku italialainen kertoili, että naiset ovat sulaa vahaa hänen edessään johtuen hänen tummista hiuksistaan ja italialaisesta ulkonäöstään.
No minä olen suomalainen mies, pitkähkö (noin 190 cm), roteva, lihaksikas ja komeaksi sanottu. Minulla on vahvat kasvonpiirteet, jykevä leuka, paksut sensuellit huulet, kuoppa leuassa, hyvä iho, tuuheat hiukset, olen iloinen ja rento, enkä takuulla pätkääkään italialaisen näköinen (no myönnettäköön, että ruotsalaisuutta mussa on pikkuisen).
Niin ja naisten mielestä olen "ihana", söpö, komea, ja "vaikuttava" (tulee kommenttia "No tuollainen mies on varmasti tottunut tekemään vaikutuksen, joskus minua on sanottu jopa "jaloksi" :D ). Naiset ovat aina minulle ystävällisiä ja kohteliaita. Vaikka tekisin virheitä, eivät he minulle suutu. Erityisesti pituuteni ja muu fyysinen kokoni miellyttää naisia suuresti. Mutta italialaisen näköinen en ole.. Voi harmin paikka... :D
Suomalainen kundi
11
1191
Vastaukset
- Kannakselta iltaa
Italaialaiset eivät ole mitään miehiä, eivät osaa edes sotia! Se on nähty jo monta kertaa. Jos Neuvostoliitto olisi edes pahasti mulkaissut italiaan päin, olisivat ripuloineet ja paskoneet itsensä kauhusta hengiltä, vain sellaiset jotka osaavat tehdä luotettavia tuotteita ja vastustaa Stalinin tahtoa, vain sellaiset ovat miehiä.
- ...---...
Niin joo.... Leonardo keksi helikopterin kun suomalaiset pyyhkivät vielä tikulla takapäätään. Käykää Sikstuksen kappelissa - tai yleensä edes Roomassa, ja puhukaa sitten italialaisten huonoudesta. Entä autot? Ferrari, Maserati, Alfa Romeo; suomalaisia autoja taas ovat ....ööh???? Pitäkää suomipojat suut supussa, Milanossa yhdelläkään miehellä ei näe liian pitkiä tai lyhyitä housunlahkeita. Muusta tyylistä puhumattakaan.
Ja joo joo, olen naimisissa suomalaisen miehen kanssa, ja aion pysyäkin. - .....
...---... kirjoitti:
Niin joo.... Leonardo keksi helikopterin kun suomalaiset pyyhkivät vielä tikulla takapäätään. Käykää Sikstuksen kappelissa - tai yleensä edes Roomassa, ja puhukaa sitten italialaisten huonoudesta. Entä autot? Ferrari, Maserati, Alfa Romeo; suomalaisia autoja taas ovat ....ööh???? Pitäkää suomipojat suut supussa, Milanossa yhdelläkään miehellä ei näe liian pitkiä tai lyhyitä housunlahkeita. Muusta tyylistä puhumattakaan.
Ja joo joo, olen naimisissa suomalaisen miehen kanssa, ja aion pysyäkin.Jotenkin säälittävää ja samalla huvittavaa tuo joidenkin suomalaisten äijien ruikuttaminen, ovat varmaan kateellisia italialaisille. Ainoa asia millä osaavat perustella suomalaisten miesten paremmuutta on yli 60 vuotta sitten hävitty sota ja siitä aiheutuneet sotakorvaukset ja aluemenetykset.
- kehittymättömämpänä
...---... kirjoitti:
Ja joo joo, olen naimisissa suomalaisen miehen kanssa, ja aion pysyäkin.yhteiskuntana kuin Suomi.
- ole sillä tavalla
..... kirjoitti:
Jotenkin säälittävää ja samalla huvittavaa tuo joidenkin suomalaisten äijien ruikuttaminen, ovat varmaan kateellisia italialaisille. Ainoa asia millä osaavat perustella suomalaisten miesten paremmuutta on yli 60 vuotta sitten hävitty sota ja siitä aiheutuneet sotakorvaukset ja aluemenetykset.
miehekkäitä kuin esimerkiksi suomalaiset miehet. Siitähän tästä oli kyse.
Eri kansoilla on tietty arvojärjestys maailmalla (se on aika pitkälti alitajuinen juttu). Kärjessä ovat amerikkalaiset, juutalaiset (israelilaiset myös)ja britit. Sitten tulevat pohjoismaalaiset mukaanlukien suomalaiset. Sen jälkeen tulevat saksalaiset, hollantilaiset, belgialaiset ja ranskalaiset. Ja vasta sen jälkeen tulevat espanjalaiset, portugalilaiset, italialaiset ja kreikkalaiset. Heidän jälkeen tulee Itä-Eurooppaa, Asiaa, Afrikkaa jne.
Eri kansoilla on erilainen status ja Suomen status on huomattavasti Italiaa korkeammalla.
- MAdam
Ja ikää on?
- FrozenCorpse
Minä taasen ei kaltaisiisi enkä muihinkaan lyhythiuksisiin katselisikaan.
- dadada
Ja viestisi pointti oli mikä? Synnyttää joku adoniksien kukkotappelu? Fail. :P
- hohhoijaa...
Joku katkera äijä taas asialla. Yrittää peittää epävarmuuttaan.
- failure
"paksut sensuellit huulet" Voi helevetin vittu! :)Neiti.
- nainen-
Taasko sä kuoppaleuka olet täällä ylistämässä itseäs! ja typerintä on et puhut vaan paskoota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17113043
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1545458Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454830Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493689Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392798Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1211979Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1131725Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3671655Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1081538Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361481