Moottoripyöräjengit

BaRR

Pitäisikö ne kieltää EU-direktiivillä?

26

657

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuinka niin?

• Minusta sellainen EU:n laajuinen gestapo voisi ihan olla ihan kätevä noissa asioissa.

• dazu kirjoitti:

Minusta sellainen EU:n laajuinen gestapo voisi ihan olla ihan kätevä noissa asioissa.

tässä aiheessa joten ei hyvä osallistua silloin

• monte24 kirjoitti:

tässä aiheessa joten ei hyvä osallistua silloin

Menen yksikseni tappolistaa kirjoittelemaan. ;)

• dazu kirjoitti:

Menen yksikseni tappolistaa kirjoittelemaan. ;)

mie lähen baariin ötyä

• Helppohan on vaikka nussiminen kieltää, mutta kuka valvoo ja rankaisee?

• kuullut :

juoruämmistä?

• kuullut : kirjoitti:

juoruämmistä?

Nekö pistää rikolliset pärinäliivipojat kuriin?

• Jukka the duunaripoju

Kun käsky käy ylemmältä tasolta puhutteluun pitää olla peppu rasvattuna valmiiksi. Tosin valehtelisin jos kieltäisin nauttivani kyseisestä rangaistusmuodosta.

• suurimman :
        Ratikkakuski kirjoitti:

Nekö pistää rikolliset pärinäliivipojat kuriin?

eli haureuden

• Jukka the duunaripoju kirjoitti:

Kun käsky käy ylemmältä tasolta puhutteluun pitää olla peppu rasvattuna valmiiksi. Tosin valehtelisin jos kieltäisin nauttivani kyseisestä rangaistusmuodosta.

Kukapa muukaan siitä nauttisi. Sitä paitsi makoilevia stallareita pitää muutenkin piiskata jo pelkän yheiskuntarauhan ja yleisen huvin vuoksi. ;-)

• Jukka
        Ratikkakuski kirjoitti:

Kukapa muukaan siitä nauttisi. Sitä paitsi makoilevia stallareita pitää muutenkin piiskata jo pelkän yheiskuntarauhan ja yleisen huvin vuoksi. ;-)

Jonkunhan se on laitettava meidät ronskit miehet ruotuun. Siihen pystyy vain Ratikan kaltaiset tosimiehet. Ämmät menkööt keittiöön palvelemaan meitä niinkuin kunnon lutkien pitääkin tehdä.

• ymmärrä,

Yritähän käsittää, että sivistynyttä ei kiinnosta, jollei ole mitään asiasisältöä.

Ja varmaan on kohtuullisen marginaaliporukka, joita kiinnostaa joku v*tun moottorin rassaaminen tai perseily jossakin seurassa. Ei millään pahalla. ENKÄ OLE KIINNOSTUNUT POHTIMAAN MINKÄÄNLAISIA MOOTTORISEUROJA LAAJEMMIN.

*anteeksi*

• niin saat anteeksi

• nainen-

Huligaaneja tarvitaan aina,että tylsillä ihmisillä on juoruttavaa ja murehdittavaa.

• vili

tapauksessa. ne hän on normikuluttajalle äärimmäisen
      hyödyllisiä...varsinkin velkatilanteissa.

• rapiskarpalo

niistä on tavan tallaajille? Päinvastoin, jos samassa taloyhtiössä asuu joku jäsen, niin saa kaikkien autot olla rauhassa parkkipaikalla, vaikka viereisillä tapahtuu vuorokausittain ilkivaltaa, eikä kukaan vie pihalta edes muksun fillaria tai räi rappuun.

• -käytöskukka

Kuulostaa kyllä valtiolta valtion sisällä, jos noin on.

• rapiskarpalo
        -käytöskukka kirjoitti:

Kuulostaa kyllä valtiolta valtion sisällä, jos noin on.

näin olen kuullut, mullahan ei heistä/asiasta ole kokemusta, kun silloin kun olin nuori ei Suomessa ollut vielä minkäännäköisiä pandiitteja ja enkeleitä, eikä muitakaan :>>

• rapiskarpalo kirjoitti:

näin olen kuullut, mullahan ei heistä/asiasta ole kokemusta, kun silloin kun olin nuori ei Suomessa ollut vielä minkäännäköisiä pandiitteja ja enkeleitä, eikä muitakaan :>>

henkselit

• rapiskarpalo
        monte24 kirjoitti:

henkselit

ja liperot, eikä Salokaa ajanu vielä Häkkisen kaa kilpaa :>>

• hm?
        rapiskarpalo kirjoitti:

kuinka tunnet mp-jengiläisiä. Taisit olla kännissä sitten...

• rapiskarpalo
        hm? kirjoitti:

kuinka tunnet mp-jengiläisiä. Taisit olla kännissä sitten...

uhoa asiasta, että muistat täysin väärin ja kännissä en koskaan ole kirjoitellut tänne. Kerran mallarille kerroin joskus omistaneeni harrikan ja myyneeni sen ja jolla ajaa tänä päivänäkin joku mp-jäsen, mutta se on täysin eriasia kuin tunteminen, että näitä ei pidä sekoittaa keskenään ja jos jonkun tunnen niin ei mun tarvitse uhota asiasta, tunteehan vaikka nyt Salokin :>> (mutta mä en voi sanoa tuntevani ketään)

• kaikki jengit

Jengiläiset pitäisi ottaa kiinni, jokaisesta biotunnisteet, kuvat ja sormenjäljet nettiin.

Sen jälkeen yhdyskuntapalvelua kaikille jengiläisille tai vaihtoehtona vuosi kakkua.

Rötöksen uusijoille karkotuspaperit kouraan.

Loppuu se jengeily, saatana.

• minun mielestäni,sorry nyt vaan.

• Hard_Talk

Moottoripyöräkerhoista suurin osa keskityy moottoripyöräharrastukseen, ja se toinen osa ei taida olla oikein direktiiveillä ohjattavissa... Näin tuo direktiiviohjaus olisi aika näennäinen toimenpide, joka voisi antaa vaan virheellisen kuvan että jotain olennaista on tehty vaikka vaikutukset olisi todellisuudessa marginaalisia.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      74
      7594
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3193
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      37
      2466
    4. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      7
      2080
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      34
      2034
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      22
      1962
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1887
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1673
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      61
      1611
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18