Häihin tarvis hamosen!

Doodi

He hei.
Mistä sais halvalla jonkin moisen kellomekon?
Mieluusti suomesta tarttis saada. Häät on vajaan 2kk sisällä. Ite oon pistäny meneen googlen lävitte, mut ei oikeen oo löytyny. En millään raaskis maksaa hameesta mitään 120e...

7

1662

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mr. twist

      tanssi taitoisen Miehen saisit.. osoitteen ja luurin monet tietävät,, monet tanssit taidan..

      • helena & pekka

      • missaa

      • ghbherjb

    • fiftarius

      Second Hand Shopista tai kirppikseltä voisi löytyä, tai fifties-tyylisestä kaupasta, jossa myydään wanhoja vaatteita.

      Kellomekon pystyy tekemään itsekin !
      Varsinkin sellainen hame (siis vain puolihame, ei kokomekko) on helppo tehdä, kun ostaa kangasta neliön muotoisen palan (jos kangas on esim. 140 cm leveää -> tarvitaan pituuttakin 140 cm) vyötärökaitaletta varten n. 12 cm:n osuus lisää. Kankaasta leikataan ympyrän muotoinen pala eli täyskello, joka sitten valmiina hameena laskeutuu kauniisti.

      Samasta kankaasta voi tehdä erillisen yläosan.

      Nykyisin - onneksi - kangaskaupoista löytyy esim. pallo- ja ruutukuosisia kankaita. Juhlavampiakin, esim. pallokuosista taftia, joka sopii hääkankaaksi.

      Olen thenyt itselleni useita kellohameita ja säästänyt melkoisesti rahaa.

      Jos et osaaa itse ommella, olisiko Sinulla joku tuttu, joka voisi ommella ? Silloin hameesta ei tarvitsisi maksaa esim. 120 euroa - koska voisi tehdä vaihtokauppaa eli sin tekisit jotakin (mitä tahansa, mitä osaat, vaikka leipomista) ja tuttavasi vastapalvelukseksi ompelisi hameen ... tai vaikka antaisi hameen Sinulle häälahjaksi.

      Netistäkin löytyy kellohameen teko-ohjeita.

      Toivotan Sinulle onnea mekon suhteen ja muutenkin :)

    • 50 luku

      Minä ostin kellomekkoni nettikaupasta osoitteesta www.harajuku.fi ja tyytyväinen olen =) Kannattaa katsoa tuolta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1689
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1598
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1179
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1134
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1112
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      7
      1028
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      4
      981
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      975
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    10. 6
      960
    Aihe