Näin herutat Facebookista vol 2

11 FB-treffannut

Liityin Facebookiin 5.12.07. Meni puoli vuotta että sain oikeastaan yhteyden keneenkään suomalaiseen naiseen, eli yli 1 viesti vaihdettiin, tai kaverilistoille lisättiin. Social Me -ohjelma oli se joka avasi pelin.

Ekan facebookilaisen tapasin 25.7 Texas-nimisessä paikassa Helsingissä. Ei tullut kuin 5 minsan löysää jutustelua, tai ehkä juteltiin vain pari sanaa. Sen toinen lause oli että lähtee käymään vessassa, ehkä kolmas oli että lähtevät Infernoon, kysyin paljo liput, tais olla 5 tai 7 euroo, itsellä oli rahaa enää vajaa euro taskussa, kun olin juuri tilannut oluen.

- Mitä tällä saa (näytän kahta 2e kolikkoa)
- Nallen.
- Mitä siihen tulee..?
- (katsoo oudosti) Nalleen? Karhu!

Tuo keskustelu siis baarimaijan kanssa. No se treffiläiseni painui sinne Infernoonsa, en kehdannut kysyä lainaisko rahaa mullekin. Se oli sellanen rokkichicksi, ei yhtään minunlainen, eikä yökerhotkaan paljoa kiinnosta. Mutta kuitenkin eka tapaamaani (missään muotoa) suomenruotsalainen koskaan joten sikäli ihan "jänskä" kokemus. Tiesin alunperinkin ettei sen kanssa mitään tulis, mutta tuolloin treffit Facebookin kautta tuntui niin eksoottiselta tapahtumalta että melkein kenet vaan olisin voinut tavata.

Nyt olen tavannut siis 11. 3 Zooskin kautta, 2 Compare Hotnessin kautta, 4 Are You Interestedin kautta, ja 1 sen kautta että tajusin laittaa sukupuolekseni male, niin saman viikonlopun aikana sain Poken saman kaupungin naiselta, ja melkein heti vaihdettiin numerot ja sovittiin että nähdään. 2 kertaa taisi ehtiä olemaan baarissa se nainen ja tekstaili että oletkos kaupungilla tms. Oli siis selvästikin selannut saman kaupungin sinkkumiehiä.

Ja yhden tapasin siten että olin 2,5v aiemmin saanut häneltä vastauksen deitti-ilmoitukseeni, ja lähettänyt hänelle tekstarin (sähköposti ei mennyt perille koska laitoin osoitteen vahingossa väärin, tajusin myöhemmin). Hän oli silloin kuitenkin suhteessa. Suhteen päätyttyä etsi minut käsiinsä SIM-kortiltaan ja numerotiedustelusta, ja etsi nimellä Facebookista, ja laittoi viestin. Tämän naisen kanssa oli jopa jotain romanttisia kuvioita, vaikkakin sitten meni hankalaksi, mutta ei siitä tähän sen enempää.

Zooskin huomasin joskus elokuussa vaihtuneen maksulliseksi, minulle, koska olin saavuttanut viestien lähettämis limitin. Tuntui että se toimi parhaiten, yhden olisin voinut lisää tavata mutta olin jo sopinut muuta menoa samaksi illaksi ja tapaaminen olisi voinut kestää enintään puoli tuntia, nainen olisi juuri käväissyt paikkakunnalla. Pari viikkoa siitä niin hän muutti jo Helsinkiin.

Muuten, huomasin juuri että pystynkin laittamaan taas viestejä Zooskissa, pari päivää sitten en vielä pystynyt.

Taitaa olla että kullekin naiselle voi nyt lähettää vain 1 viestin. Muuten pitää olla 7e kuussa maksava Premium Vip. Eli kannattaa varmaan siinä ekassa viestissä kertoa nimensä tai numeronsa tai mese-osoitteensa jos haluaa vielä olla tekemisissä naisen kanssa.

Mainitaan tähän väliin sopivasti ilman aasinsiltaa sellainen application kuin "Would you like to sleep with me"

Se on aivan oma lukunsa!

Naiset varmaan luulevat että jos tulee tupla match tuossa niin on pakko antaa. Tai että jos laittaa useammalle kuin yhdelle Yessin niin on selvästikin lutka. Eikö voisi ottaa vähän rennommin? Kyllä yllättävän paljon vaikuttaa pelkkä applicationin nimi. Muualla tulee molemminpuolinen match tai kiinnostus 15-20% kanssa. Tuossa olen laittanut noin 200 Yessiä, ja saanut 6 Yessiä. Tästähän voi päätellä että vain noin 15% niistä jotka muissa ohjelmissa olisivat klikanneet mulle Yes, klikkaavat tässä Yes.

Olisikohan naisten Yessin klikkaaminen vieläkin tiukemmassa applicationissa "Will you marry me"? No, sellaista ei taida vielä olla.

En ole kenenkään kanssa viestitellyt yli 1 viestiä Haluatko nukkua kanssani kautta, joten sitä en suosittele tässä vaiheessa, löytyy sen verran monta sen verran parempaakin deittiohjelmaa.

Would You Like To Sleep With Me:n vastine baarimaailmassa olisi baari nimeltä SE:n jakajat. Ei, siellä et tulisi kohtaamaan naisia. Ei, sieltä et tulisi löytämään SITÄ. Kävijöistä 95% olisi miespuoleisia. Naiskäyttäjissä ei olisi monta kuumaa tapausta. Oikeastaan miespuolinen voi itsekin miettiä haluaako mennä tuon nimiseen baariin, ja tutustua siellä naisiin jotka ovat pitäneet ihan ok:na mennä tuon nimiseen baariin.

Tässä vaiheessa voin paljastaa että tämä opas taitaa olla kokonaan miehille laadittu... Joten en seuraavassa kappaleessa anna vinkkejä naisille, anteeksi naiset, voin tehdä sen Mesessä, jos tunnut kaipaavasi assistenssia deittiasioissa.

Mutta nyt voimmekin mennä kuva-asiaan. Eli: valitse itsestäsi joku suht HYVÄ kuva (ei haittaa jos näyttää ammattilaisen ottamalta). Rajaa siitä TURHAT (esim oluttölkkiläjän lisäksi mm peniksenkehittäjä taustalta) pois. Säädä kontrastia sopivaksi, esim (auto)levelsien avulla. Vaihda kuvaa muutaman päivän välein, katso vaikka mistä naiset tykkää eniten, ei se ole syntiä käyttää juuri sitä sitten. Älä käytä kuvia joissa näytät oikeasti paljon paremmalta (10-20kg laihempi, vähempiryppyinen jne) kuin livenä, silloin vaan pääset treffeille vaikka kenen kanssa joilta ei sitten herukaan - turhia pettymyksiä molemmille. Eli käytä sitä mikä itsesi mielestä, ja naisten mielestä (painotukset noin sinun mielipide 25% naisten mielipide 75%) vaikuttaa onnistuneimmalta kuvalta. Mieluiten kuva joka kertoo sinusta muutakin että olet sen ja sen näköinen. Jos kuvasta näkyy myös minkä luonteinen olet ja mitä harrastat ja missä olet hyvä, ja miten kallis auto sinulla on, niin aina parempi. Auto-läppä tosin oli vitsi enimmäkseen, mutta samalla kyllä myös totuus. Kyllä naiset hienoista autoista pitää, ja rikkaista miehistä. Kukapa sellaisista bonuksista kieltäytyisi?

Huomaat välillä kuvan vaihdettuasi että tulee flirttejä tai herutteluita naisilta joiden kanssa jo viestittelet. Eli he eivät ole tunnistaneet sinua. Jos tiedät että he flirttailevat sinulle mistä tahansa kuvakulmasta otetulle kuvalle, tai minkä tahansa näköiselle versiolle sinusta, niin ei pidä loukkaantua tms, "se viestittelee jo hevariminun kanssa, miksi se yrittää iskeä balettitanssijaminua..". Kannattaa muistaa että sama käy varmasti myös toisinpäin. Herutat jotakuta kenen numero sinulla jo on, kun et tunnista häntä uusimmasta kuvastansa. Tai mikä pahinta: klikkaat jonkun toisen häntä kuumemmaksi Compare Hotnessissa. Joten, hiukan pelisilmää eli hitautta kuvien katsomiseen. Jos joku näyttää tutulta, mieti onko se todella joku jo tuttu.

Itselleni kävi kesällä monta kertaa moka että laitoin naiselle jonka kanssa olin jo paljon viestitellyt saman iskureplan. No, oikeastaan kukaan ei siitä minulle maininnut, tai vittuillut. Ehkä vaan olivat otettuja että pidän myös hänestä vaaleahiuksisena, tai aurinkolasisena. Tuntuu myös että noissa piireissä sarjadeittaajan maine ei ole mikään paha. Naiset varmaan itsekin harrastavat melko rennosti Facebook-treffailua, ja pitävät vaan hienona jos joku on niin, miten sen sanoisi, ööh, vapaamielinen ja rohkea että tapaa mielellään naisia vaikka miltä paikkakunnalta. Trendikäs harrastus? Ja siitä naiset tietävät että kyseessä ei ainakaan ole kukaan joka hirmu paniikissa yrittää etsiä itselleen morsiota. Vaan rentoa positiivista hyväsydämistä treffailua vailla paineita kumminkaan puolin. "Hmm, ainakaan kyse ei ole misogyynistä.."

Pari aloitusreplaa tähän väliin (itselläni hyvin toimineita, eli isolla prosentilla nainen on vastannut takaisin hymiön kera):
Tarjosit juuri lounaan silmilleni.
Voisinko tarjota sinulle jotain halpaa juotavaa?
Milloinkas treffataan?

Parhaiten tosin toimii joku naiseen tai hänen kuvaansa liittyvä. Eilen mm huomasin erään naisen kuvalla sohvalla hänen vieressään Topfieldin digiboksin kaukosäätimen. "Ai sullakin on Topfield..." Kyllä joka kuvasta keksii jotain sanottavaa. Tärkeää on näyttää naiselle että sinusta löytyy muutakin kuin että pidät hyvännäköisistä naisista - tuo on jo kokenut melkoisen inflaation. Mielikuvitus, äly, persoonallisuus, rohkeus, yllätyksellisyys, salaperäisyys - mm nuo ovat avuja joista naiset pitävät. Ja ei - replassa "Cam-kivaa?" ei ole mitään noista.

Sitten vielä parit huomiot:

1. Yli 10v ikäero on lähes kaikille naisille liikaa, esim 18v nainen saattaa ehkä laittaa mulle flirtin tai yessin, mutta kun tapaamisen ottaa puheeksi, hän sanoo että tuskin tulemme koskaan tapaamaan, on vähän tuota ikäeroa. Lähes kaikki "I am not interested" tulee 18-vuotiailta. Ja oikeastaan kyseessä ei ole niinkään ikäero, vaan se että tuon ikäiset laittaa vaikka mitä esteitä vaikka kyseessä olisi saman ikäinenkin, tai ihanneikäinen. "Kerro kolme syytä miks minun pitäis treffata sut.." Kaikenlaisia tehtäviä ja kysymyksiä ja kuulusteluita ja labyrinttejä joiden läpi pitäisi osata ujeltaa. Se johtuu siitä että tuossa iässä naiset on kysytyimmässä ja suosituimmassa iässään, ja itsekin varmaan tietävät olevansa hehkeimmillään, kauneutensa kulminaatiossa (tai eivät ainakaan usko että voisivat olla 35-vuotiaina jopa kauniimpia!), jossa tietävät että heillä on varaa pelata vaikka mitä pelejä, ja suostua treffeille vain ihan "parhaimpien" (=aktiivisin, ahkerin, se joka osaa eniten vastata oikein) kanssa.

2. Vaikka nainen on suhteessa niin hän, ainakin minulle, suhtautuu myönteisesti tapaamisehdotukseen, joten itse en välitä lainkaan onko nainen suhteessa vai ei, käyttäydyn ihan samalla tavalla naisen suhdetilanteesta riippumatta. Harva suhteessa oleva nainen vain huvin vuoksi käyttää noita Facebookin deittailu-applikaatioita. Ehkä hän näin saattaa väittää avomiehelleen, mutta kun treffiehdotuksia satelee niin... Kyllä varmasti noin kolmannes suhteessa olevista naisista vain odottavat että voisivat vaihtaa parempaan. Facebookin deittailu-applikaatioiden suhteessa olevista naisista tämä osuus on vielä paljon suurempi. Tai vaikka eivät voisikaan vaihtaa juuri sinuun, niin juuri sinä voit tuoda heille sitä kaivattua vaihtelua heidän harmaaseen parisuhdearkeensa. Joten suhtaudu asiaan niin että olet pelastaja, sankari, kaivattu väriläiskä naisen kuivan kökön rakkauselämän keskelle. Ehkä se tarvittu inspiraatio jonka nainen tarvitsee irrottautuakseen lemmen fiaskostaan. Treffit naisen kanssa on ihan jees homma, mutta vieläpä treffit naisen kanssa jonka voi pelastaa surkean suhteen karikosta...

Tapasin yhden naisen, jonka profiili oli salainen. Hän laittoin kaveripyynnön tapaamisen jälkeen. Profiilista paljastui että hän on naimisissa. Sain kuvan että hänen liitossaan menee melko surkeasti, ja pari kuukautta tapaamisesta hän laittoikin viestin että avioero on laitettu vireille. En kuitenkaan enää tavannut häntä, mm välimatkan takia, eikä muutenkaan ollut tarpeeksi syitä siihen. Mutta tuskin tuo mikään harvinainen kuvio on.

Joten turha dissata elämäsi naista vain siksi että hän sattuu olemaan vielä jonkun aikaa naimisissa jonkun ääliön kanssa. Tai no, onhan se että on mennyt naimisiin ääliön kanssa jonkunlainen syy dissaukseen, mutta tajusit ehkä pointtini.

3. Unohda Suomi24-treffit herutuksen suhteen, ainakin pääasiallisen. Treffasin siis itse heinä-marraskuussa 11 naista Facebookin kautta. Melkein 3 per kuukausi siis. Suomi24-treffien kautta tulee yleensä aktiivisellakin ilmoitusten selaamisella ja viestittelyllä ja vastailulla tavattua hyvä jos 3 VUODESSA. Suomi24-treffeillä on vain muutama tuhat kuvallista sinkkunaista. Facebookissa on 50000 naista kuvan kanssa joko julkisella profiililla ja/tai deittiohjelmien kautta löydettävissä.

Perjantai-ilta vierähtänyt lauantain puolelle. Mitäköhän tekis. No, menenpä Facebookiin iskemään naisia.

Lisää heruttamistietoa seuraa kunhan heruttamiseltani ehdin.

4

1587

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -nainen-

jaoit kanssamme nämä kokemuksesi.

Viestistäsi voi päätellä sinusta itsestäsi seuraavia asioita:
      - olet 28-30-vuotias
      - et ole kotoisin Helsingistä
      - taloudellinen tilanteesi on parantunut parin viime vuoden aikana
      - olet pidempi kuin 175 cm
      - olet poikamaisen näköinen
      - pidät autoista ja sinulla on melko kallis tai harvinainen auto(merkki)

Menikö pahasti pieleen? ;)

• FB-dating-virtuoosi

- Olen 28-30. Tosin niin on 20% tämän palstan miehistä.
        - En ole kotoisin pk-seudulta, mutta niin ei ole 80% muistakaan suomalaismiehistä.
        - Kenen taloudellinen tilanne ei ole parantunut parin viime vuoden aikana? Yleensä ihmisen taloudellinen tilanne menee 18-vuotiaasta ylöspäin tasaista (tai ehkä ei, mutta kuitenkin ylöspäin) tahtia eläkeikään asti. En sanoisi että minulla mitään isoa harppausta on ollut. Muutenkin ilmaus oli melko epämääräinen. Jollekin pari vuotta on 3-4 vuotta, jollekin 1,5-2,5 vuotta.
        - Olen pidempi kuin 175cm, mutta niin on 80% suomalaismiehistä.
        - Olen poikamaisen (ikäistäni nuoremman) näköinen. Tammikuussa kysyttiin papereita K-22-baariin. Useimmat veikkaa minun olevan 4-5v nuorempi.

En pidä autoista juurikaan. Harvinaisen vähän ollakseni suomalainen nykypäivän mies. Minulla ei ole edes ajokorttia. En ole koskaan edes harkinnut sellaisen hankkimista.

Mutta tiedän että naiset pitävät autoista. Siksi suosittelen muille miehille autonsa esittelyä Facebookissa, siis jos heillä on selvästi keskivertoa parempi auto.

• -fani-

Kyyneleet nousivat silmiini, kun huomasin sinun palanneen takaisin, oi Mestari. Päiväni alkoikin hieman liian alakuloisesti, en voittanut pokerista kuin muutaman kymmenen dollaria. Ajattelin hetki sitten haikeana, että ilmestyyköhän toinen osa eeppiseen "Näin herutat Facebookista" -sarjaan, ja mikä positiivinen yllätys se olikaan, ettet ole unohtanut kaltaisiani no-lifer tyyppejä. Jaat kultahippusia meille, joilla ei ole lainkaan elämää, jotta vielä joskus pääsisimme elämän makuun (tai siis, tässä kontekstissa, maistamaan jotain ihan muuta). Kiitos ja kumarrus.

• We want more!

Lupaathan kirjoittaa lisää, lupaathan? Vol. 3 olisi kiva.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      20
      3916
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      246
      3851
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      133
      3450
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      81
      3438
    5. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      22
      2297
    6. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      34
      1823
    7. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      57
      1703
    8. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      37
      1620
    9. Heippa nainen

Tykkään susta niin että halkeen 😘 Kivaa iltaa. t-mies
      Ikävä
      32