Bikinit kokoa 65G

Poveikas..

Ei nyt ole ihan alusvaate, mutta pitäisi löytyä kesäisen väriset (ei siis musta tai ruskea) bikinit kokoa 65G. Change ja Funkylady eivät myy sopivia.

Onko esim. netissä jotain hyviä ja luotettavia kauppoja?

Asun pääkaupunkiseudulla.

8

1994

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Freya Swimin
      • koko 65G voi olla

useampaa eri kokoa muunnettuna englantilaiseen systeemiin eli katsele mahdollisia kommenttilootia ennen tilaamista. Englantilaisilla on FF välissä ja muutenkaan eivät ihan vastaa toisiaan eli 65G voi olla 30F, 30FF (todennäköisin) tai 30G.

Figleavesille saa palauttaa, mutta Suomesta joutuu maksamaan postikuluja. Jos pystyt, sovita ainakin saman merkin liiviä Suomessa.

• alkkaritäti
        koko 65G voi olla kirjoitti:

useampaa eri kokoa muunnettuna englantilaiseen systeemiin eli katsele mahdollisia kommenttilootia ennen tilaamista. Englantilaisilla on FF välissä ja muutenkaan eivät ihan vastaa toisiaan eli 65G voi olla 30F, 30FF (todennäköisin) tai 30G.

Figleavesille saa palauttaa, mutta Suomesta joutuu maksamaan postikuluja. Jos pystyt, sovita ainakin saman merkin liiviä Suomessa.

sitä löytyy myös sokoksista :) ja suurin sokoshan on helsingissä, joten kannattaa ehdottomasti sieltä käydä katsomassa. ovat aivan ihanan värisiä ainakin ne mitä itse olen nähnyt :)

• Aikamoneskirjain

vois löytyä. Forumissa on "vain" Eehen asti. Mä kysyin kans biksuista, ni on kuulemma jotain viel tulossa. Niil oli joku uus merkkikin...Panash tai joku, jossa oli ainakin kuusvitosia. Pyysitkö että jos ne tilais sulle? Tai jos löydät kivat ni pienennä ympärys. Tavaratalot voi suosiolla jättää, sorry Alkkaritäti :)

• Freya bamboo Island

Ostin itse Sokokselta tuon nimiset ja kokoiset bikinit kesäksi. Olen tilannut aikoinani myös Figleaveasista Panachea ja Fantasieta, mutta miksi ihmeessä pitäisi tilata ulkomailta jos saa omasta kaupungista sopivat? Vai ymmärsinkö nyt jotain väärin?

• vertaillut hintoja
        Freya bamboo Island kirjoitti:

Ostin itse Sokokselta tuon nimiset ja kokoiset bikinit kesäksi. Olen tilannut aikoinani myös Figleaveasista Panachea ja Fantasieta, mutta miksi ihmeessä pitäisi tilata ulkomailta jos saa omasta kaupungista sopivat? Vai ymmärsinkö nyt jotain väärin?

Figleaves tulee aika paljon halvemmaksi.

Olen ostanut Passionatan yöpaidan sieltä 20 punnalla, kun hinta Stockmannilla oli 59 euroa. Liiveissä säästää nykykursseilla 10-20 euroa per liivi.

Omat Freya Swimit ostin 38 punnalla eli noin 40 eurolla. Eivät ainakaan Funky Ladystä lähde siihen hintaan.

• Sopivat biksut!
        vertaillut hintoja kirjoitti:

Figleaves tulee aika paljon halvemmaksi.

Olen ostanut Passionatan yöpaidan sieltä 20 punnalla, kun hinta Stockmannilla oli 59 euroa. Liiveissä säästää nykykursseilla 10-20 euroa per liivi.

Omat Freya Swimit ostin 38 punnalla eli noin 40 eurolla. Eivät ainakaan Funky Ladystä lähde siihen hintaan.

Postimyynnistä ei voi sovittaa! Jos saat palvelua ni kyllä sillekin voi arvoa antaa. Jos syön hyvän aterian, saatan jättää muutaman euron tippiä. Jos saan hyvää palvelua, niin kannatan mielummin kotimaista kauppaa. Ostanpa kotimaisia vihanneksiakin, vaikken yhtään viljelijää tunnekaan ;) Ja tietysti jos haluaa alella jotain, niin tähtää alennusmyynteihin! Kevät on täynnä kampanjoita.

• Niips

www.undercoverexperience.co.uk
      Siellä on aika edullisia ja myös pienelle ympärykselle isolla kupilla. Jos tilaa yli 50£ niin saa postikulut ilmaiseksi.
      Myös Bravissimolla on hyviä tuotteita, ja palvelu pelaa tosi hyvin. Olen tilannut molemmista luottokortilla ja hyvin on toiminut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6174
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4812
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      99
      3072
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      2892
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2135
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1526
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      337
      1091
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      88
      1053
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1006
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      784
    Aihe