Olen jo yli 50 vuotias mutta kaikki viisaudenhampaani eivät ole puhjenneet. Otettiin hammasröntgen. Alaleuassa on yksi viisaudenhammas puhkeamaisillaan eli pieni osa hampaasta on tulossa ikenen läpi. Tai on ollut jo kauan. Hammasröntgenin mukaan hampaassa ei ole tulehdusta, joten hammaslääkäri oli sitä mieltä, että ei tehdä mitään. Kuitenkin olen jo pitemmän aikaa huomannut että kun ientä painaa sormella, sormeen tulee selvä mädän haju. Kummallista, jos ei ole tulehtunut. Tietääkö joku, mistä voi olla kysymys?
Eikö tulehdusta?
1
233
Vastaukset
- Raikastunut
Minä käytin vuosia kaikenlaisia suuvesiä ja hammastahnoja, mutta silti hammaslankaan jäi yhdestä hammasvälistä mädän haju, ja lopulta pelkällä kielen painalluksella sai pahan maun leviämään suuhun. Oma hammaslääkärini ei nähnyt röntgenkuvissa mitään vikaa.
Otin kuvat mukaan ja menin hammaskirurgin vastaanotolle. Hän näki kuvassa selvän mätäpesäkkeen viisaudenhampaan alla ja sanoi sen muhineen siellä ties kuinka kauan - täysin kivuttomana. Hammas poistettiin, ja hyvin pian huomasin, kuinka mahtava asia raikas suu ja hengitys onkaan.
En tiedä, kuinka on mahdollista, että vakituinen hammaslääkärini ei näe röntgenkuvista samaa kuin toinen hammaslääkäri. Näin asia kuitenkin oli, joten sinuna kävisin yksityisellä hammaslääkärillä vartavasten pyytämässä viisaudenhampaasi poistoa. Kyllä kannattaa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475495Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612396Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181890Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1461773- 171615
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol341575Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5140881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome181125Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771088Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se2281059