Tämän sivuston treffipalstaahan ei pitäisi liian tosissaan ottaa, mutta nyt haluan tietää millä hemmetillä teiltä naisilta saa siellä vastauksia? Siis minkä tyylinen ja kuinka pitkä viesti on hyvä? On melko turhauttavaa kirjoittaa 10-15 viestiä, joista keskimäärin yhteen tulee vastaus. Profiilini on fiksu, kuvallinen (en ole ruma), ja viestitkin koitan kirjoittaa pilke silmäkulmassa asialliseen sävyyn. Silti vaan kovin harva vastaa takaisin.
Hyvä viesti?
16
1088
Vastaukset
- n48----------
Tässä yhden naisen mielipide. Kovin pitkiä ekoja viestejä en jaksa lukea. Olen vastannut mm. seuraavan laisiin aloitusviesteihin:
- Missä päin Pirkanmaata noin tyylikäs nainen asustaa?
- Mites Pirkanmaalla on päivä kulunut?
- Profiilisi vaikuttaa mukavalta, mitä liikuntaa harrastat?
- Profiilisi on elämänmakuinen, vaikutat kivalta. Minkälaista toimistotyötä teet?
- Missä päin Suomea mökkeilet? (kun profiilissani kerron pitäväni mökillä olosta)
Minusta siis on hyvä napata jotain kiinnostavaa profiilista ja esittää siitä kysymys, siihen tulee helposti vastattua ja siitä se lähtee pikkuhiljaa pitempiin viesteihin.- nainen43v
ovat tunnetusti ehdottomia, ja varmaan sitä hankalampia ja "ronkelimpia" mitä vähemmän ikää, joten en usko että nuo antamasi ehdotukset uppoaa kovin moneen 2-kymppiseen.
Sanoisin että aloittajalla on vaikea ongelma. Ehkä kannattaa yrittää etsiä naisten joukosta niitä, jotka vaikuttaa ikäistään kypsemmiltä. Että jos 25-v nainen luettelee matkakohteiksi puolet maapalloa ja harrastuksiksi jumppalajeja, jotka pitää googlettaa, että tietää mistä on kyse, ja adjektiivilista seuralaiselle asetetuista vaatimuksista on pidempi kuin oma kauppalista, niin luulen että aloitus Missä päin asustelet? ei pure ko. neitoseen.
- aad
No ei oo helppoo ettii oman ikäast seuraa ~22 ikäsist ku oman kokemuksen perusteel tuntuu, että he saavat keskimäärin 10 viestiä per päivä niin eivät sitten enää jaksa vaivautua vastailemaan ihan kaikille. Näin se vaan menee, miehet menee ku karjamarkkinoilla ja naiset valitsevat parhaat yksilöt :).
Korkeemmissa ikäluokissa taitaa jo vähän tasottua toi ettei se oo vaa mies joka ettii ja naiset jotka löydetää. Mun profiilia on käyny varmaan joku 2 henkilöä katsomassa oma aloitteisesti ilman, että mä olisin ensiksi kattonut toisen profiilia. Enkä ole ruman näköinen. Profiili ollu pari kuukautta :).- n48-----------
No tuohon kyllä totean, etten ole itse vielä ehtinyt tehdä yhtään aloitetta kun niitä on tullut minulle lähes 50 parin viikon sisällä. Itse en ole muuta kuin vastaillut, en ole yhtään käynyt edes katsomassa tarjontaa.... profiiliani on nyt käynyt katsomassa 255 henkilöä. En todellakaan jaksa lukea mitään romaania alkuun, viisi riviä on maksimi.
Jos nuori on kietänyt puoli maapalloa (ollaan me vanhemmatkin ;), voihan sitä kysyä jotain esim. yhteisestä matkakohteesta tyyliin; kävitkö Eiffel -tornin ihan huipulla tai Louvressa katsomassa Mona Lisaa? tms.
- mies kommentoi
Joskus minäkin ihmettelin samaa,
Sitten kokeeksi laitoin ilmoituksen että minulla on rivitalonpätkä ja farmarivolvo, ehdotin että hankitaan kultainen noutaja sekä lapsilauma.
Innostuneita naisia löytyi yllättävän paljon. Nuoria ja nättejä, muutama oli jopa korkeakoulutettu.- Ukkeli 25v
Juu, kyllä se taitaa olla niin että on hirveän paljon naisia, joille se kaikki "maallinen paska" mitä mies omistaa on tärkeämpää kuin miehen luonne. Näin luultavasti etenkin nuorempien naisien kohdalla. Ainahan ne toki väittävät, että haussa on rehellinen, huumorintajuinen ja suhteellisen raitis mies, mutta eipä nuo paljoa vaakakupissa paina jos ei miehellä ole 25-vuotiaana omakotitaloa, uutta autoa, sekä lentokapteenin ammattia.
- mies kommentoi
Ukkeli 25v kirjoitti:
Juu, kyllä se taitaa olla niin että on hirveän paljon naisia, joille se kaikki "maallinen paska" mitä mies omistaa on tärkeämpää kuin miehen luonne. Näin luultavasti etenkin nuorempien naisien kohdalla. Ainahan ne toki väittävät, että haussa on rehellinen, huumorintajuinen ja suhteellisen raitis mies, mutta eipä nuo paljoa vaakakupissa paina jos ei miehellä ole 25-vuotiaana omakotitaloa, uutta autoa, sekä lentokapteenin ammattia.
Tavallaan varsin ymmärrettävää että haluavat heti siihen rivitaloon ilman että tarvitsee säästää ja kituuttaa kahtakymmentä vuotta.
Vanhemmat naiset osaavat olla ihan yhtä ahneita tai ahneempiakin, erona vaan ettei ole mitään tarjottavaa vastineeksi. - lauramirjami
Kyllä minulle on ehdoton turn-off, jos mies alkaa leveillä omaisuudellaan.
- mies kommentoi
lauramirjami kirjoitti:
Kyllä minulle on ehdoton turn-off, jos mies alkaa leveillä omaisuudellaan.
Olen siis varsin varakas, koulujakäynyt ja menestynyt mies.
En ole leveillyt omaisuudellani koska se houkuttelisi aivan vääränlaisia naisia. Ja niitähän on paljon.
Tämä vaatimattomuus näyttää toisaalta houkuttelevan ei-niin-ihan-priimanaisia jotka yrittävät etsiä vikoja tikun kanssa.
Kun sitten kerran kokeilin hieman leveillä niin seuraa olisi löytynyt ihan ihmeesti. - mitä tilaa
mies kommentoi kirjoitti:
Olen siis varsin varakas, koulujakäynyt ja menestynyt mies.
En ole leveillyt omaisuudellani koska se houkuttelisi aivan vääränlaisia naisia. Ja niitähän on paljon.
Tämä vaatimattomuus näyttää toisaalta houkuttelevan ei-niin-ihan-priimanaisia jotka yrittävät etsiä vikoja tikun kanssa.
Kun sitten kerran kokeilin hieman leveillä niin seuraa olisi löytynyt ihan ihmeesti.No niin olisi löytynyt ilmeisesti seuraa, mutta juuri sitä vääränlaista. Mitä sillä tekee????
- mies kommentoi
mitä tilaa kirjoitti:
No niin olisi löytynyt ilmeisesti seuraa, mutta juuri sitä vääränlaista. Mitä sillä tekee????
Yllättäen nämä naiset olivat kuitenkin netin parhaimmistoa. Oli diplomi-insinööriä, maisteria, parikymmenvuotiasta lapsenhoitajaakin olisi ollut jos sellaisesta tykkää.
Ehkä täällä pitäisi vaan laittaa pankkitilin saldo näkyville niin naiset järjestäytyvät jonoon. Samahan se minulle on miksi haluavat tutustua.
- lauramirjami
Kyllähän se tosiasia on, että jokainen (oli ikä mikä tahansa) tykkää puhua ja kertoa itsestään.
Tee siis mieluummin sellainen aloite, jossa olet kiinnostunut jostain vastapuolen asiasta ja anna hänen kertoa itsestään, harrastuksestaan, lemmikeistään.... jne kuin että kirjoitat itsestäsi palstatolkulla. Se myös osoittaa, että olet lukenut hänen profiilinsa ajatuksella. - Nainen -88
Minä (olen siis 21-vuotias nainen) saan paljon viestejä miehiltä tuolla Suomi24 Treffit-palstalla. Useimmat niistä ovat tyyliin "moi mitä kuuluu", "mitä tänään aiot puuhailla", "hei kiva profiili"... Nuo eivät saa minulta pisteitä. Kaikista eniten kiinnitän huomiota siihen, että osaako mies kirjoittaa isot alkukirjaimet ja pisteet oikeisiin kohtiin. Suurin osa nimittäin kirjoittaa kuin lapset... Minusta aikuisen miehen kuuluisi osata jo kirjoittaa... Murteet ja lyhenteet yms eivät haittaa ollenkaan.
Toiseksi eniten arvostan hieman pidempää viestiä. Viesti saa olla pitkäkin, kunhan mies osoittaa kiinnostusta myös minua kohtaan, eikä puhu pelkästään itsestään. Ensimmäinen minun kiinnostukseni herättänyt viesti oli 12 riviä pitkä ja hyvin fiksusti kirjoitettu. Huomasi heti, että sitä ei ollut mikään poikanen kirjoittanut. :)
Lyhyesti sanottuna fiksu ja asiallinen viesti saa ensimmäiset pojot kotiin.- lauramirjami
No entä jos viesti on fiksu ja asiallinen ja käyt katsomassa miehen profiilin, että kukas näin kivan viestin lähetti ja siinä heti joku tökkää, totaalinen turn-off (pituus, ikä, tupakointi tms).
Eikö miehen taiteella kirjoittama viesti mene ihan hukkaan ja heti roskikseen?
Siksi lyhyt viesti ensin kertomaan "olen kiinnostunut sinusta, katso profiilini oletko sinä minusta" ja jos toinenkin on, voidaan viestitellä pitempiä juttuja. Muuten tuhlataan vaan ruutia.
- Ukkeli 25v
Näistä vastauksista nyt voi ainakin sen päätellä, että kukin tykkään ihan erilaisista viesteistä. Joku pitkistä, joku lyhkäsistä jne... :D
- ja copy/pastekäyttöön
"On melko turhauttavaa kirjoittaa 10-15 viestiä"
Et kai oikeasti kirjoita noin montaa viestiä?
Oikeasti teet sopivanmittaisen yleisviestin (ei liian lyhyt, ei liian pitkä) ja sitten räätälöit sitä parilla lauseella aina naisen mukaan. Kun niitä on vaikkapa puolenkymmentä räätälöinyt, ei tarvi enää edes keksiä mitään. Saksii vain aina uusiin viesteihin aikaisemmille samantyyppisille naisille lähetetyistä viesteistä parhaat palat ja thats it.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928