Europpa ryöstää Afrikan työkykyisimmän väen ja jättää heikoimmat pakolaisleireille Jos me todella haluamme auttaa niin autamme heikoimpia emme vahvimpia Vihreät , Spr sekä vasemmisto voisivat katsoa tekojansa syvemmin ja lähteä pakolais leireille katsomaan vanhuksia , sairaita , raajattomia ja rumia Niitä ei Suomeen oteta Miksi ? Jos nämä maailman parantajat hasluavat pelastaa maailman aloittakoon heikoista . Joita maailmassa riittää toisekseen nämä valitut voisivat muuttaa pakolaisten naapureiksi ja samalla voisivat kutsua pakolaiset kotiinsa katsomaan miten täällä eletään .
Maahanmuuttoon äkkiä rajoituksia
11
271
Vastaukset
- Tietomies.
Ottamaan selvää ja heiltä voi kysyä kuinka he auttavat raajarikkoisia , vanhuksia , sodan uhreja ja rumia pakolaisia.
- Jussuf
Minusta suomi tarvitsee moniosaajia varsinkin sarvesta ja on heidän peräsuolen päänsä nuoltava suominaisen toimesta useita kertoja vrk.
Jussuf- Tietomies.
Mut todellisuudessa meidän pakolaisasioista päättävät eivät halua pakolaisia naapureikseen vaan karttavat heitä vapaa ajallaan . Kysymys onko se oikein ????
- jussuf LMXXXVII
Tietomies. kirjoitti:
Mut todellisuudessa meidän pakolaisasioista päättävät eivät halua pakolaisia naapureikseen vaan karttavat heitä vapaa ajallaan . Kysymys onko se oikein ????
tuleva kulttuuriministeri (somalian) Tuula Haatainen vierailee mamujen kotona?
Kysyn vaan. - Jussuf
... en näe vaaraa että meidän kirjoituksemme sekoitettaisiin toisiinsa...
- Jussuf
Jussuf kirjoitti:
... en näe vaaraa että meidän kirjoituksemme sekoitettaisiin toisiinsa...
kukaan ei huomaa että olen persoonallisuus häiriöistä karsivä...
- eritt epäluuloinen
Jätetyään koko väki omaan maahansa, meillä on oma maa ja he ovat syntyneet sinne. Autetaan heitä jaloilleen setvimällä väestöpolitiikka (niinhän meilläkin tapahtuu kaiken aikaa haukkumalla ja syyllistämällä tämän maan äitejä).
He tarvitsevat ehkäisyä myös lisääntymiseensä. Terveydenhoitajat täältä sinne. Naiset oppimaan kouluihin jonne sylivauvakin voi tulla mukana - ja kierukka alakoteloon sekä miehet kondomitehtaisiin töihin niin alkaa sekin länsimaiden kieroon saattama maanpaikka rauhoittua ajan myötä. - Jussuf
... kirjoittaa kun tuo toinen samannniminenkin.
Kyllähän Suomeen otetaan nimenomaan niitä heikoimpiakin.
Nyt tässä näyttää menevän käsitteet taas sekaisin:
1) Suomi ottaa kiintiöpakolaisensa usein noista pakolaisleireistä.
2) Suomeen tulee myös ihan kutsumatta pakolaisia hakemaan turvapaikkaoikeutta.
Nämä kaksi asiaa tunnutaan usein sotkevan keskenään tällä palstalla. Nimim. Tietomies tuntuu kritisoivan Suomen halua ottaa pakolaisia ja siitä olemme kyllä samaa mieltä että liian vähän on pakolaisia kiintiöity. Mutta koska niitä omin voimin Suomen rajoille asti tuleviakin on, en olisi niin huolissani. Mielestäni Suomen kuitenkin olisi otettava enemmän kuin nykyisin, ja siihen apuna olisi nopeampi turvapaikkahakemusten käsittely.- Jussuf
kaikki meidän pitää tehdä siitä syystä että ministerimme pääsevät coctail tilaisuuksiin brysseliin...
- Tulee vain
Onneksi vähenemään. Ensin köyhälle omalle kansansalle asunnot ja ruoka. Snmppu elää ja asuu täällä ilmaiseksi. Sitten onkin voimia rikoksiin ja raiskauksiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181