Tyttö ja poika kohtaavat. Millaisista tunneaineksista syntyy aito ja kestävä rakkaus?
Pitääkö tunteiden roihuta jo eka kohtaamisella? Täytyykö toista palvoa joka solullaan, että rakkaus olisi aitoa ja että se olisi olemassa?
Vai tuleeko tunteet hitaasti ja varmasti? Mikä on parhain tunnusmerkki niiden tulolle? Kuinka kauan antaa aikaa niiden kehittymiselle ennenkuin luovuttaa?
Zipper tietää intohimoisia rakkaustarinoita olevan, mutta ei usko niiden kestävyyteen. Zipper ei tiedä kuitenkaan millainen ideaalin alun tulisi olla, että olisi merkityksellinen jollekin :(
Rakkauden alku?
2
1285
Vastaukset
- Rakastunut_
Tapasin mieheni entisen poikaystäväni kautta.
Tunsin jo ensisilmäyksellä, että tässä kyseisessä miehessä oli "jotain". Tiesin toki, mitä ihastuminen on, joten ajattelin sen menevän ohi ja jatkavani vain nyt hänen kaverinsa, poikaystäväni tapailua.
Kului aikaa ja mitä pidemmälle oma suhteeni eteni, sitä pahemmalta alkoi tuntua. Ehkäpä juuri sen vuoksi, että kaipasin edelleen ihmistä, jota hädin tuskin tuolloinkaan vielä tunsin.
Lopulta päätin lopettaa silloisen parisuhteeni, muuttaa toiseen kaupunkiin ja unohtaa koko sekasotkun. Kävi kuitenkin niin, että olimme pian muuttoni jälkeen yhteydessä keskenämme, "rakkautta ensisilmäyksellä" ja minä. Tunnelataus oli valtava molemmin puolin, vaikka tilanteen hankaluus asetti suuria esteitä yhteiselle tulevaisuudellemme.
Olen nyt onnellisempi kuin koskaan. Yhteenkuuluvuuden tunne on käsittämättömän suuri, vaikka kummallakin meistä on pitkä yksinolo takana. Tiedän, että olen tavannut elämäni rakkauden, joka näkee minuun joskus paremmin kuin minä itse.
Rakkauden kestävyydestä on kai vaikea antaa arvioita etukäteen. Mutta jos jollekin ihmiselle tässä maailmassa haluan olla hyvä ja uskollinen, niin rakkaalleni. Enkä perusta rakkauttani palvomiselle, vaan enemmänkin vaihtuvalle keskinäiselle energialle, joka tuottaa mielihyvää.
Monesti nuorempana tuli listattua kymmeniä piirteitä, mitä unelmamiehessä on. Ja niitä etsittiin niidenkin kissojen ja koirien kanssa, jotka joskus ehkä löysivätkin sen pitkän, komean tai varakkaan juristin, jollei sitten ollut lyhyt, mutta fiksu rahoituspäällikkö.
Mutta kun lakkasin etsimästä, eteeni tuli hyväsydämisin mies, jonka koskaan olen tavannut. :)
Ja kyllä, olen oikein rakastunut. ;) - äääöööö
1) Me kohdattiin kaveriporukassa bilettämässä, välillä oltiin samoissa töissäkin. Tutustuttiin mutta sattumien kautta päädyttiin ensin humalispäissämme vehtailemaan. olin ihastunut tähän tyyppiin jo kauan ennen. Sovittiin kuitenkin että tapaillaan vaan, mutta se lipes seurusteluksi ja vakavaksi, mä olin varma et se on se oikee... Ja muuttui pettämikseksi, valehteluksi ja itkuksi. Erottiin.
2) No, me kohdattiin työpaikalla, se oli suuren suurta intohimo, ei voitu pitää näppejä irti toisistamme. Hullua, se suuteli multa jalat alta. ihan hullua, se oli intohimoa kaikki ne viikot. Mä olin varma, että tää on se oikee... Kunnes se osottautui sairaanloisen mustasukkaiseksi ja aloin pelätä. Me erottiin.
3) Me tutustuttiin pikkuhiljaa. Mä halusin edetä todella hitaasti. Meillä oli romantiikkaa, juteltiin ja oli ihanaa. Kaikki meni niin hyvin. Kaikki oli turvallista, me pystyttiin puhumaan, seksi oli ihanaa. Tää on se oikee. Me mentiin yhteen asumaan, ja oltiin menossa naimisiin. Mut se muuttuikin... Alkoikin pimittämään asioita, ei hoitanut raha-asioita, ei tehnytkään kotona mitään, ei muistanut enää. Me ei juteltu enää. Seksikin väljähtyi, eikä se toinen pitänytkään lupauksiaan kun puheen tasolla. Me erottiin, pahasti.
4) Tapasin ihanan, ihanan miehen. Se oli romanttinen, runoili, lauloi mulle, heitti hauskaa läppää. Liian hyvää ollaksen totta? Niin se olikin. Onneksi oli jo niin epäluuloinen... Se seurusteli mun tuttavan kanssa, minkä sain selville, kun kuulin, että meillä on yhteisiä tuttuja.
5) Asuin ulkomailla, rakastuin. Ikinä ei ole ollut niin hauskaa, niin seikkailullista, ihanaa, kiihkeää, ja hauskoja keskusteluja. Se oli kuukautta ennen lähtöä kotimaahan, me erottiin kun mä lähdin toiselle puolelle ja se toiselle.
6) Nuorena mä palvoin yhtä miestä. Se oli jotain maailman ihaninta ja kauneinta. Ja on mun mielessä sitä edelleen. Sitä mä olen rakastanut aina jo 20 vuotta. Onneksi en koskaan seurustellut sen miehen kanssa tai edes tuntenut. Tuskin rakastaisin enää.
---
Mutta valhetta? Ei, kyllä ne tunteet on aina olleet olemassa ja yhtä rehellisiä kun nyt tunteet on: joskus on ja joskus ei. Täytyy sitoutua. Luvata, olla ja taistella. Tunteet voi ailahdella ja vaihdella, vastoinkäymisiä tulla. Kaikki mikä sulle merkitsee on merkityksellistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1218454
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1415364Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333745Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1283582Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352624Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191896Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3581552Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981547Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?711410Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376