Haluan miehen!

*toivo kankkulan kaivoon?*

kuten otsikko jo kertoo haluan miehen. En mitään tossukaa vaan miehen, siis MIEHEN. Haluan tavallisen miehen, jonka kanssa arki olisi turvallinen mutta myös hauska. Haluan miehen joka osaa porata. Haluan miehen jonka olkaan voin nojata ja johon voin 100 prosenttisesti luottaa. Haluan aikuisen miehen, joka pitää minusta huolta ja antaa minun vastapainoksi hemmotella häntä. Haluan miehen, jonka kanssa tiedän olevani turvassa, jonka kanssa voi hassutella, iloita, nauraa, tehdä asioita tai olla tekemättä ja tottakai surra jos on tarve. Haluan miehen joka ymmärtää eikä tuomitse. Haluan miehen jota ei tarvitse opastaa kuin lasta. En halua "leikkikaveria" vaan loppuelämän kestävän kahden ihmisen liiton. Olen naivi, tiedän. Olen 41-vuotias ja alan pikkuhiljaa heittämään uskoni mieheen törmäämisestä kaivoon. Mutta onko tälläisiä edes olemassa... ei varmasti ainakaan vapaana!

12

1130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

miehen, helpostikin.

• N47

...jokaikinen yksityiskohta. Samanlainen haussa täälläkin. Ja juu - kyllähän nainen aina miehen saa, mutta minullekaan ei kelpaa kuka vaan. Pitää olla kaikkia noita ominaisuuksia.
      Hukkuvatko ne kaikki tähän omituiseen hölinään jota näilläkin sivuilla viljellään - jos tätä yksikään älykäs mies lukee, hän kyllä ymmärtää mistä on kysymys.
      Onnea meille, ehkäpä meitä vielä onnistaa ja tuollainen helmi on jossakin vapaana ja odottaa vaan meidänkaltaistamme naista... ;D

• M C

Kelpaisi kyllä... Taidan vain itse olla liian hankala kenenkään käsiteltäväksi. :)

Ja kaipa tuollaisiakin on, jopa vapaana. Ehkä he ovat juuri niitä arempia ja ei niin itseään esilletuovia kuin monet muut. Ehkä joku vielä joskus kohdalle osuu.

• nainen 25v

Samat on "ongelmat" tämänkin ikäisellä naisella. Tuntuu, ettei kunnon miehiä olekaan enää. Sellaisia, jotka haluaisivat sitoutua elämän kestävään parisuhteeseen, perustaa perheen ja elää normaalia arkea johon kuuluu ilot ja surut. Tuntuu siltä, että tässä nykymaailmassa ei kestetä arkea, jos menee huonosti, niin mieluummin erotaan kuin halutaan kohdata totuus. Kaikki pitäisi saada nyt ja heti, nainen vaihdetaan nuorempaan, kun ensimmäinen ryppy ilmaantuu. Eikä miehillä pysy enää vasara kädessä. Muutenkin tässä nyky-yhteiskunnassa missä ns. perinteiset miehen työt ovat vähentyneet ja nainen hoitaa kaiken kodintyön, lapset ja oman työn, toivon oikeasti, että te miehet ymmärtäisitte, että teilläkin on tehtävänne. Muukin kuin tuoda pöytään leipä palkkatyöllä. Kodin työt kuuluvat myöskin teille! Niin ruonlaitto, siivous ja lastenhoito. Tässäpä siis kaikille niille äideille, jotka ikinä saatte poikalapsia, niin älkää kasvattako niitä siihen, että saavat kaiken eteensä valmiina. Opettakaa poikalapsenne pesemään pyykkinsä itse, siivoamaan ja laittamaan ruokansa itse. Sillä kaikki nämä uusavuttomat, laiskat miehet joita minun ikäpolveni miehet kaikki ovat, ovat teidän, noin viisikymppisten naisten lellipentuja. Teidän olisi pitänyt heistä kasvattaa miehiä, eikä mitään pilalle hemmoteltuja pojankloppeja, jotka sitten kotoa suoraan hakeutuvat jonkin tyttösen luokse asumaan, joka "hoivaa" heitä kuten äitinsä tekivät.

• Jepujeesh

...että miksi miesten pitäisi hoitaa ns. miesten työt, jos kerran
        naisetkaan eivät enää viitsi tehdä perinteisiä naisten töitä, kuten
        esimerkiksi ruuanlaittoa, siivoamista tai lastenhoitoa?

Neiti on hyvä ja hakee sen vasaran omaan käteensä, jos kerran miehenkin
        täytyy osallistua naisten töihin. Jos kerran miestenkin kuuluu opetella hoitamaan
        kaikki itse, niin neitikin voisi sitten opetella tekemään ne remonttijutut, autohuollot
        yms ihan itse, eikä piipittää miehiä apuun.

Niin tyypillistä. Nykyään ei ole naisten töitä, vaan pelkästään miesten
        töitä ja yhteisiä töitä. Jos naiselta odottaa perinteisen naisen roolia,
        niin on heti sovinisti. Silti naiset vaativat miehiltä miehen roolia.

• nainen 25 v.
        Jepujeesh kirjoitti:

täytyy osallistua naisten töihin. Jos kerran miestenkin kuuluu opetella hoitamaan
        kaikki itse, niin neitikin voisi sitten opetella tekemään ne remonttijutut, autohuollot

Minäpä osaankin tehdä sekä naisten työt että miesten työt! Ja yksin asuvana ja isättömänä tiedän miten vasaraa ja poraa käsitellään, itse vaihdan autoni renkaat ja teen ns. miesten työt!
        Ja jos yhtään osaat lukea tai ymmärsit mitä hain takaa, niin näinä aikoina, kun tasa-arvo kukkii ja ns. miesten työt ovat uhanalaisia, niin naiset joutuvat tekemään kaikki työt tasa-arvoisesti, kun taas miehet, mitä ne tekevät!? Käyvät töissä ja odottavat että kotona on kaikki valmista eikä tarvitse käydä kuin valmiiseen pöytään. Tämän päivän naiset siis kyllä tekevät ja osaavat tehdä kaikki työt, sekä ns. miehille kuuluvat että naisille kuuluvat. Mutta tämänpäivän ikäiseni lellityt miehet eivät osaa tehdä muuta kuin laiskotella ja käydä töissä "lepäämässä". Ja jos jotain tarvitsee tehdä, niin rahalla koittavat siitäkin selvitä.

• ymmärtävän
        nainen 25 v. kirjoitti:

Minäpä osaankin tehdä sekä naisten työt että miesten työt! Ja yksin asuvana ja isättömänä tiedän miten vasaraa ja poraa käsitellään, itse vaihdan autoni renkaat ja teen ns. miesten työt!
        Ja jos yhtään osaat lukea tai ymmärsit mitä hain takaa, niin näinä aikoina, kun tasa-arvo kukkii ja ns. miesten työt ovat uhanalaisia, niin naiset joutuvat tekemään kaikki työt tasa-arvoisesti, kun taas miehet, mitä ne tekevät!? Käyvät töissä ja odottavat että kotona on kaikki valmista eikä tarvitse käydä kuin valmiiseen pöytään. Tämän päivän naiset siis kyllä tekevät ja osaavat tehdä kaikki työt, sekä ns. miehille kuuluvat että naisille kuuluvat. Mutta tämänpäivän ikäiseni lellityt miehet eivät osaa tehdä muuta kuin laiskotella ja käydä töissä "lepäämässä". Ja jos jotain tarvitsee tehdä, niin rahalla koittavat siitäkin selvitä.

mitä me naiset näillä kuvauksilla tarkoitetaan. Siis taitaapi meidän toivo olla turha löytää tuollainen mies. Jokaiseen asiaan vastataan syytöksillä ja käännetään asiat perseelleen. Ei noilla ole edes halua ymmärtää. Se on niin helppo tuo osa kun ei tartte kun levätä töissä, levätä kotona ja sitten kun huvittaa, käskee eukko levittämään tai muuten uhataan mennä vieraisiin.

Minä sivusta tulin allekirjoittamaan tuon kuvauksen minkälaisen miehen minäkin haluaisin. Niin kyllästynyt näihin vätyksiin jotka kuvittelevat olevansa miehiä.

• ; - )
        Jepujeesh kirjoitti:

Tienaan rahani itse, hoidan rempat ja vien auton huoltoon ihan itse. Toistaiseksi en ole palkannut siivoojaa, joten olen siivonnutkin omin kätösin. Olen tottunut elämään näin. En halua, että mies jäisi kuorsaamaan sänkyyni aamuun asti tai toisi jääkaappiini maitopurkin ja alkaisi vinkua minulta rahaa, jos käyttäisin tätä hänen kustantamaansa hyödykettä.

• turvamies

Mitä tuo "turvassa" tarkoittaa?
      Aina löytyy isompi/vahvempi mies joka päihittää ukkosi :-) ihme ajattelua naisilta.

• lihaksia

Se tarkottaa luotettavaa. Luotettavassa miehessä on turva. Teillä miehillä on hirvittävän yksinkertainen tuo sanojen ja sisältöjen tulkinta. Te ymmärrätte sanat ja asiat lihas, kyrpä, pillu, nussia, turpaan. Kaikki muu on jotakin turhaa ja käsittämätöntä.

• turvamies
        lihaksia kirjoitti:

Se tarkottaa luotettavaa. Luotettavassa miehessä on turva. Teillä miehillä on hirvittävän yksinkertainen tuo sanojen ja sisältöjen tulkinta. Te ymmärrätte sanat ja asiat lihas, kyrpä, pillu, nussia, turpaan. Kaikki muu on jotakin turhaa ja käsittämätöntä.

Mistä arvasit että olen mies, heh.
        Sinkkukin vielä, jeeee.

• justevolution

Oletteko kokeilleet niitä miehiä joita luonnehditte epämiehekkäiksi? Pääsääntönä juuri "epämiehekkäät" miehet täyttävät aloituspostauksessa mainitut asiat samanaikaisesti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6003
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3025
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2810
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2095
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe