Nettisivujen perusteella Maken tekemät kuvat ovat ainakin hyvin onnistuneita. Onko kellään kokemuksia paikasta? Onko pitkät jonot? Entä onko kuinka kallis? Voisiko joku Makella käyneistä antaa hinta-arviota värilliselle tatuoinnille joka on noin 5x10cm?
Tattoo Make
8
1381
Vastaukset
- ..................
oot sitten aika vähään tyytyväinen jos ne sun mielestä näyttää onnistuneilta, teeppä vielä pientä vertailua...
- mosfih
ei ne mun mielestä huonoiltakaan näyttäny. osaatko sit suositella jotain parempaa paikkaa?
- MooP
mosfih kirjoitti:
ei ne mun mielestä huonoiltakaan näyttäny. osaatko sit suositella jotain parempaa paikkaa?
Minusta ihan ok kuvia. Ei ehkä mitään Suomen huippuja, mutta paljon hakataan huonompaakin jälkeä.
- minääääää...
Olen sieltä ensimmäisen tatuointini ottanut ja meinaan ottaa jatkossakin.
Minun kuvani on n. 15cm x 5cm mv, maksoi vähän reilu 100e.
Itse olen tyytyväinen, mukava mies ja paikka ok.
Jonoa ei hirveästi, viimeksi kun otatin kuvan niin alle kk muistaakseni,
nyt menen ottamaan niin jonoa n 2kk.
Ota reippaasti yhteyttä Makeen niin varmasti kertoo sinulle hinta arvion. - ljyfl
Kuvat ihan ok, mutta 30v kokemuksella voisi kuvitella saavan vieläkin parempaa laatua.
- vartoosny
viimeisin kuva epäonnistui ja olen muualtakin kuullut että alkaa jälki olemaan aika heikkoa. Yrittää opettaa poikaansa tekemään. Mielestäni entiset oppilaat tekevät huomattavasti parempaa jälkeä kuin make
- petuttu
maken ammattitaito ei ole hävinnyt minnekkään.. osa kuvista on oppilaitten tekemiä ja loistavaa jälkeä.
itse kävin suomileijonani sielä ottamassa ja tunnen n.20 ihmistä jotka ottaneet kuvia makella, ja kaikilla aivan loistavia kuvia.
- hookah
on suurin osa omista kuvista maken tekemiä.jo 15v sitten otin ekat siltä ja jälki on edelleen hyvä.
se mua ihmetytttää hieman että suurin osa ihmisistä jotka vertailee kuvantekijöitä kehuu vaan niitä tosi pro ukkeleita ja muut tekijät on auttamatta paskoja. heille ei sit kelpaa mikään muu. ei siin hieno kuva ja hyvä laatu on aina plussaa.
mutta omalla kohdallani en vaadi äärimmäistä pro-meininkiä.
ja make oli varmaan se joka sai mut itsekin alottamaan kuvien teon.
kiitokset hälle siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573585- 413396
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062791Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151619- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201338Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241