Ahdistaa & masentaa

Axel F.

Jälleen kerran tämä tunne. Miksi naisen saaminen on niin vaikeata? Miksi naiset vain etsität komeaa, supliikkitaitoista hurmuria?

Ennenkaikkea miksi naiset mainostavat olevansa avoimia, sosiaalisia ja ennakkoluulottomia? Paskat ovat, katsotaan kuin halpaa makkaraa jos vääränlainen mies tulee juttusille.

11

762

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Feministi isolla Feellä

pitää juuri saada se naisten velvollisuus bordelliin.
      Miehet puolustamaan maataan siviilipalvelukseen tai armeijaan ja naiset bordelliin.
      Jo loppuisi valitus ja masennus.

Palveluksen jälkeen sitten muisteltaisiin kaiholla ihania aikoja.

• ja sivariutta.

Eivät miehetkään armeijassa oikeasti tappamaan joudu.
        Naisillekin siis sen bordellipalveluksen tulee olla pelkkää kuivaharjoittelua. Ei heitäkään tositoimiin rauhan aikana voida pakottaa. Ja tietenkin: siviilipalvelus kuuluu myös naisten vaihtoehtoihin, kuten miehilläkin.

• muutasano

musta tuntuu täysin samalle. olen siis nainen itse ja kohteena oisi ollut mies. tuntuu, ettei taaskaan tullut mistään mitään. hevonpskat.

• Vittu mitä paskaa!

Olen komea, supliikki hallussa, hurmaava, sekä muutenkin erittäin pätevä. Onko minulla naista? No ei ole.

Naiset ovat eksyksissä, eivät he mitään etsi. Lesboja koko porukka! Unohda naiset.

• sinä sillä

naisen saamisella tarkoitat? Ja ketkä naiset mainostavat noin, en minä ainakaan ole mitään mainostanut, eikä päde minuun. Ja toisekseen vain tyhmät uskovat mainoksiin.

Jos et saa naista, niin ole ilman. Onko se muka niin vaikeaa?

• näin on

Todellinen ongelmasi on joku sinulle aiemmin tapahtunut ikävä juttu joka on saanut sinut varautuneeksi taikka kohdistamaan alitajuisesti toiveesi tavoittamattomiina naisiin.
      Todennäköisesti pelkäät suhdetta ja siinä olevaa läheisyyttä. jos pystyt ratkaisemaan todellisen pelkosi vapaudut ja kykenet tutustumaan luonnollisesti naisiin.
      Tämä oli arvaus..olen nähnyt monella pitävän paikkansa, itse mukaan lukien.

• Hohhoijaa taas

Juuri samasta syystä kun miehet etsivät vain kaunottaria. Jos kysyntä ja tarjonta ei kohtaa ovat vaatimuksesi omaan tarjontaasi nähden epäsuhteessa ja kannattaa laskea rimaa ja ottaa huomioon myös ylipainoiset, rumat ja iäkkäämmät. Yhtä lailla on yksinäisiä naisia.

• se on juuri noin

Siellä naiset ovat jotenkin bimbompia kuin muualla.
      Jos haluat naisen, hae se kehä 3 ulkopuolelta.

• isaiu

jolla tuo prinsessasyndroomavaihe (naiset 18-25w potee tätä)
        yli 25w ja siitä ylöspäin ei...
        joten ota sen ikäinen nainen..

• etsivät.....

rentoa, mukavaa ja tervettä miestä eikä kaikenmaailman komplekseista kärsiviä aikuisia lapsia.

• 09840

Asut ilmeiessti jossain tuppukylässä? Sun kannattais matkustaa johobkin vähänkin isompaan kaupunkiin, niin jo alkaa olla naista tarjolla. Kysymys onkin sitten sen jälkeen vain hinnasta. Halvemmaksi voi tulla, kun matkustat Venäjälle tai Thaikkulaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      149
      11191
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5413
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      42
      4256
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3622
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2684
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1916
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      104
      1613
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      360
      1586
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      82
      1459
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1396
    Aihe