Tukipohjalliset

väsyneet jalat

Tervehdys!

Yritin etsiä, mutta en löytänyt. MIstähän kannattaisi hankkia hyvät tukipohjalliset madaltuneen jalkaholvin tueksi?

Kiitos neuvoista!

9

2053

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • L.Atta

      Älkää kantako rahaa noille tukipohjallismaakareille! Mitään lääketieteellistä näyttöä tukipohjallisten tehosta ei ole. Ja kun busineksena on tukien tekminen, joka ainoan jalkavaivaisen hoidoksi sitten sopii kallis tutkipohjallinen.

      Jo on lättäjalka, niin on sitten ja rennosti. Ensinnäkin viimeaikaiset tutkimukset kertovat, että lättäjalka sinänsä ei ole kuin lähinnä esteettinen haitta. Surkea erehdys on ollut mm. pelotella nuoria miehiä armeijasta raakaamisella lättäjalkojen takia. Toiseksi parasta hoitoa lättäjaloille on jalkavoimistelu ja kaikkien alaraajojen lihasten treenaaminen.

    • 18

      Vain niin, mulla elämä ainakin parani tukipohjallisten myötä, taakse jäi iskias ja nilkkakipu...
      Sellainen kenellä ei ole ollut jalkavaivoja on tosi helppo käydä täällä arvostelemaan jalkavaivaisia..

    • ,.,.,

      Ennen kuin maksaa omaisuuksia räätälöidystä tukipohjallisesta kannattaa kokeilla ihan yleismallisia. Itse tykkään Tacco De Luxesta, jota saa ainakin Citymarketista. Maksaa muistaakseni jotain 15 euroa.

    • YYii

      Joo. Olen mies, jonka jalkojen holvit ovat aina olleet matalat. Hankin sitten noin kymmenen vuotta sitten oikein mitan mukaan tehdyt jalkatuet. Käytin niitä säännöllisesti. Tulos oli jonkinlainen apu, mutta holvit hävisivät lopullisesti!! Eli siis kiitos tukipohjalliseten, olen nyt ihan oikea lättäjalka! Lääkärin kanssa kun asiasta puhuin, hän selitti asiaa niin, että tuet nimenomaan laiskistavat jalan lihaksia ja siinä sitten kohta ollaan tilanteessa, jossa omat holvi latuskoituu täysin. No, hyvä businesshan se on. Nyt jalat ainakin aivan varmasti vaativat noiden tukipohjallisten käyttöä.

      • Jalkavaivainen

        Samma här, pilasin jalkani footbalanseilla. Käytin 10 vuotta ja nyt jalkani vasta kipeät ovatkin. Ortopedin neuvosta heitin niillä vesilintua ja nyt jumppaan ja venyttelen.


      • ABCFG

        Ei niille lättäjaloille mitään voi.
        Olen mies, ja kokemusta on jo viideltä
        vuosikymmeneltä. Olen kokeillut kaikkea.
        On tehty paperille mustekuvaa jalasta
        ja sen mukaan metallista tukipohjllista.
        On astuttu peilipöydällle ja vaahtomuovi-
        laatikkoon. On venytelty ja voimisteltu.
        Edeleen ovat perkeleeen rumat ja
        helposti väsyvät.
        Kakarasta asti on saanut kuulla
        lättäjalaka olevansa. Parasta vain on,
        kun yrittää olla noita leveitä ja isoja
        jalkojaan pahemmin näyttelemättä.


    • Runner

      Sidas pohjalliset ovat yleisesti markkinoiden parhaat pohjalliset tällä hetkellä. Itsellä auttoivat hirvittävästi omiin kipuihini. Kannattaa etsiä vain hyvä tekijä. Esim Fysioprovita helsingissä.

    • yyiipp

      Ongelmia on sekä jalkojen, että tukien kanssa. Meikäläisen lättäjaljaan tuen pitäusi olla jämäkkä. Se sitten taas ei tahdo mahtua kunnolla mihinkään kenkään. Vielä kun tuota leveyttäkin on jalkaan siunaantunut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe