En mä ainakaan...
Niin? :)
Kuka palstalainen luulee olevansa muiden
45
1559
Vastaukset
- myytikki
monet ajattelevat olevansa muita parempia. Mutta miksi, niin se ei ole tullut vielä esille.
- ja....
määä ja määää ja määää....
- bääääääääääääääää
wtf
- almasty
Minä en tiedä mitä kirjoituksistani ajatellaan mutta se ei minua huoleta en kirjoita tänne esittääkseni viisasta.Enkä sellaisena itseäni pidäkkään.Enkä ole kenekään muunkaan vakiopalstalaisen huomannut suhtautuvan muihin alentuvasti.
- ...
alruna
zisel
timanttia
koppavahoro
ratikkakuski
relaxed_eyes
random_n
persona_non_grata
monte24
va-nil-la- persona-non-grata
väärti:). Jos osoittaa sormella jotain ihmistä jossakin asiassa, pitää myöskin osoittaan ne arvelunsa oikeiksi ja myös perustella ne.
- perusteluja :
persona-non-grata kirjoitti:
väärti:). Jos osoittaa sormella jotain ihmistä jossakin asiassa, pitää myöskin osoittaan ne arvelunsa oikeiksi ja myös perustella ne.
monta kymmentä viestiä
- persona-non-grata
perusteluja : kirjoitti:
monta kymmentä viestiä
Se ei ole vielä mikään varteenotettava perustelu.
- random_N
Omalta osalta veikkaisin osaavani aika realistisesti suhteuttaa itseäni massaan. Joillakin mittareilla olen pohjamutaa, joillakin siellä parhaassa päässä ja suuressa osassa kriteerejä oma sijoitukseni on sitä gaussin käppyrän pulleaa osaa.
Onko avaus huonon häviäjän kiukuttelua jollekulle? - ei? :
Se ei ole vielä mikään varteenotettava perustelu.
Ei muiden kirjoituksilla ole mitään tekemistä asian kanssa.
onm kieltämättä aika vaikea löytää yhtään itse-ironista kommenttia. Sangen huvittavaa koska kaikki ovat pelkkiä vitsejä jo sinällänsä, eivät vaan raukat taida tajuta sitä itse.
- zisel
yrmio kirjoitti:
onm kieltämättä aika vaikea löytää yhtään itse-ironista kommenttia. Sangen huvittavaa koska kaikki ovat pelkkiä vitsejä jo sinällänsä, eivät vaan raukat taida tajuta sitä itse.
multa nähnyt yhtään itseironista kommenttia??? Buahahaaa, kyllä nyt vitsin murjasit!
- almasty
Oletko ketjun aloittaja oliko tarkoituksenasi provosoida?Joku listaltasi tai joku muu hyökkäämään kimpuusi ja haukkumaan sinua esimerkiksi huonon itsetunnon omaavaksi kitisijäksi.Ja näin pääsisit osoittamaan suoraan jotakin joka suhtautuu alentavasti sinuun ja mielestäsi muihin palstalaisiin.
- persona-non-grata
ei? : kirjoitti:
Ei muiden kirjoituksilla ole mitään tekemistä asian kanssa.
Olenko antanut kirjoituksissani jotain sellaista ymmärtää selkeästi, jotta teidän yläpuolellanne olisin?
*virtuaalihalit nyt sinulle annan*:) - kysymykseesi :
Olenko antanut kirjoituksissani jotain sellaista ymmärtää selkeästi, jotta teidän yläpuolellanne olisin?
*virtuaalihalit nyt sinulle annan*:)Kyllä.
- ...----...
yrmio kirjoitti:
tuollaisen luuserin mielipiteet? Sinä olet ehkä turhin ihminen, johon olen koskaan elämässäni törmännyt, vastenmielisen ruma tyhmä työtön sika. Sinua ei voi sanoa edes pelkäksi vitsiksi, olet liian säälittävä naurattaaksesi.
- VAAN!,
almasty kirjoitti:
Oletko ketjun aloittaja oliko tarkoituksenasi provosoida?Joku listaltasi tai joku muu hyökkäämään kimpuusi ja haukkumaan sinua esimerkiksi huonon itsetunnon omaavaksi kitisijäksi.Ja näin pääsisit osoittamaan suoraan jotakin joka suhtautuu alentavasti sinuun ja mielestäsi muihin palstalaisiin.
minä tämän ketjun aloitin. Huomasin tuossa aiemmin, että eräät käyttäytyvät ylimielisesti muita kohtaan.
Mm. timanttia, koppavahoro ja ratikkakuski.
Niin :) - persona-non-grata
kysymykseesi : kirjoitti:
Kyllä.
.....................
zisel kirjoitti:
multa nähnyt yhtään itseironista kommenttia??? Buahahaaa, kyllä nyt vitsin murjasit!
sä nyt oot pelkkä vitsi, tarkotin lähinnä näitä muita tossa listassa.
- ...
random_N kirjoitti:
Omalta osalta veikkaisin osaavani aika realistisesti suhteuttaa itseäni massaan. Joillakin mittareilla olen pohjamutaa, joillakin siellä parhaassa päässä ja suuressa osassa kriteerejä oma sijoitukseni on sitä gaussin käppyrän pulleaa osaa.
Onko avaus huonon häviäjän kiukuttelua jollekulle?Sinäkin fiksu ihminen menit vastaamaan tuollaiseen. Miksi?
Jätät vastaamatta moneen hyvään aloitukseen ja kun vastaat niin vastaat sellaisille joita pidät itseäsi alempana(luuletko ettei se näy?). Voitko väittää vastaan?
- osa..........
rekisteröidyistä luulee olevansa.
- yläpuolella.
Ei tässä ole kyse luulosta.
- avaruus-pete
Eivät anna sitä mitä haluisin saada heiltä...Morooo!
Hähä! xD- avaruus-pete
sä haluaisit? kirjoitti:
http://www.4tube.com/videos/21650/round_latin_booty_bianca_dagger_gets_drilled_hard_doggyway?cid=109
Vittu! Just tota! Vittu! Moroooo!
Hähä! xD - .....
avaruus-pete kirjoitti:
Vittu! Just tota! Vittu! Moroooo!
Hähä! xDse kumma. Kun toiset Petet saa. Ja toiset ei. Voi vittu.
- TIEDÄN
olevani.
- KoppavaHoro
Yrmio.
- vakkarit
suhtautuu omistajan elkein palstaan. ei tiettu kaikki. mut joo aika vitun moni kuvittelee vuosien määrällä nousevan ylemmäs. vittu kun mä olen kirjottanut kymmenen vuotta täällä ja sä tulit äskön. ei näin.
- frost-free
Niinhän se menee työelämässäkin tai saa aika pian fudua perseelle...???Oletko idiootti?
- hmh,
En nyt sitten kerrassaan mitenkään pahantahtoisesti sano, mutta jos jollakin on pokkaa sanoa, ettei kukaan(!) palstakirjoittaja kautta palstan historian älyllään pärjää hänelle (kuten allaolevan linkin kirjoittaja sanoo), niin kyllä sellainen vähän asettaa itsensä palstakirjoittajien yläpuolelle.;) Tosin: toi tyyppi tais tossa olla vähän ottanut(?), jotakin, että sikäli...
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000042475589
Ei herramunjee, mikä haukkuminen siitä muuten syntyisi, jos joku nainen kehuisi itseään yhtä reteästi tällä palstalla. Äkkiä olisi sekä naiset, että miehet kimpussa...Mutta: tällä palstallahan sekä verraten monet naiset, että miehet näkyisivät keskimäärin pitävän miehiä älyllisesti ylempiarvoisina, ainakin käyttäytymisensä perusteella.;)
Ps. Toiv. toi ketjun MMies ei nyt ala kuvitella ainakaan, että olisi keskustellut mun kanssani tossa ketjussa.:/ Ei ole osaa, eikä arpaa keskusteluun hänen kanssaan tuossa.- yhtään äijää
sen viisaampana. MMiestä nyt kaikista vähiten. ihan pelkkä satusetähän se on. siitä nyt ei pääse yli eikä ympäri. pöhnäpatet on aika säälittäviä otuksia.
- hmh,
yhtään äijää kirjoitti:
sen viisaampana. MMiestä nyt kaikista vähiten. ihan pelkkä satusetähän se on. siitä nyt ei pääse yli eikä ympäri. pöhnäpatet on aika säälittäviä otuksia.
Mun on hirveän paha oikeastaan sanoa laajemmin tosta MMiehestä mitään, koska jopa mun silmille havaittava totuus kuitenkin näyttäisi olevan, että sillä kys. nimimerkillä kirjoittaneita on näyttänyt olleen usemapiakin.
Jonkun tota nimimerkkiä käyttäneen kanssa joskus aikoinaan keskustelinkin jonkin verran ja oli hänellä väliin ihan ajatuksiakin. Nykyisin on kuitenkin niin, etten oikeastaan enää edes tiedä, että kuka ja mikä oli se palstan alkuperäinen "originaali" MMies, enkä -anteeksi- suoraansanottuna ole mitenkään erityisen kiinnostunut asiasta ylipäätäänkään.
Tästä yhdestä ( jonka kommentin yllä tohon linkitin) en erityisesti pidä siksi, että hänen vittuilunsa todellakin on aika rankkaa (kuten tostakin ketjusta ilmenee). Huumorilla pystyy ottamaan jonkin verran, mutta jossakin vaiheessa kyllä tulee se limitti vastaan, että ei enää kykene suhtautumaan kirjoittajan sanomisiin kovin vakavasti. Tolla näkyis menneen kiihtyminen nollasta sataseen tossakin aika köykäisesti, tolla ( laittamani linkin) tyypillä...Sinänsä on hieman huvittavaa, että jos sellainen vielä korostaa omaa älyllistä ylemmyyttäänkin ihan, mutta kukin tavallaan. Haukkua en halua, mutta huvitti tuo kirjoittajan kommentti omasta älyllisestä ylivertaisuudesta.;) Kun ei siinä mitään, eihän tuokaan poika/mies mikään tyhmä ole, mutta ihmisen (älyllistäkin) omakohtaista arviointia voi varmaan aika rankasti joskus vaikeuttaa sekin, että jos ei ole halua itsekritiikkiin.
Toiv. tuolla(kin) palstakirjoittajalla kuitenkin on asiansa elämässä ihan ok. Ei siis vastaan, ei puolesta, vaan aika sama.:) Hyvällä tahdolla kuitenkin. - frost-free
hmh, kirjoitti:
Mun on hirveän paha oikeastaan sanoa laajemmin tosta MMiehestä mitään, koska jopa mun silmille havaittava totuus kuitenkin näyttäisi olevan, että sillä kys. nimimerkillä kirjoittaneita on näyttänyt olleen usemapiakin.
Jonkun tota nimimerkkiä käyttäneen kanssa joskus aikoinaan keskustelinkin jonkin verran ja oli hänellä väliin ihan ajatuksiakin. Nykyisin on kuitenkin niin, etten oikeastaan enää edes tiedä, että kuka ja mikä oli se palstan alkuperäinen "originaali" MMies, enkä -anteeksi- suoraansanottuna ole mitenkään erityisen kiinnostunut asiasta ylipäätäänkään.
Tästä yhdestä ( jonka kommentin yllä tohon linkitin) en erityisesti pidä siksi, että hänen vittuilunsa todellakin on aika rankkaa (kuten tostakin ketjusta ilmenee). Huumorilla pystyy ottamaan jonkin verran, mutta jossakin vaiheessa kyllä tulee se limitti vastaan, että ei enää kykene suhtautumaan kirjoittajan sanomisiin kovin vakavasti. Tolla näkyis menneen kiihtyminen nollasta sataseen tossakin aika köykäisesti, tolla ( laittamani linkin) tyypillä...Sinänsä on hieman huvittavaa, että jos sellainen vielä korostaa omaa älyllistä ylemmyyttäänkin ihan, mutta kukin tavallaan. Haukkua en halua, mutta huvitti tuo kirjoittajan kommentti omasta älyllisestä ylivertaisuudesta.;) Kun ei siinä mitään, eihän tuokaan poika/mies mikään tyhmä ole, mutta ihmisen (älyllistäkin) omakohtaista arviointia voi varmaan aika rankasti joskus vaikeuttaa sekin, että jos ei ole halua itsekritiikkiin.
Toiv. tuolla(kin) palstakirjoittajalla kuitenkin on asiansa elämässä ihan ok. Ei siis vastaan, ei puolesta, vaan aika sama.:) Hyvällä tahdolla kuitenkin.vitun merkitystä sinulle on sillä miten jollain Mämmillä menee?
Kabung, sait nyt tekopyhyysaukon, pidä kiirettä kommentoimaan että haluat kaikille ihmisille vain hyvää ..
HAISTA VITTU!!!!
HÄHÄ!!!
- frost-free
Hakattiinko se susta pienenä ulos?
HÄHÄ!!!!8D
Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922147Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n422105Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501845Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861261
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311080Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561023- 67946
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910