Mahtaako nuo kilpailijat myöskin tupakoida,kun mm.kastematojen ym. iljetysten syöminen näyttää onnistuvan melkein kivuttomasti!!. Mielestäni peli ei ole silloin reilua.
Suomen pelkokerroin ja tupakoitsijat!!.
5
381
Vastaukset
- äänestäjä
tuo tupakoivien ahdistelu saadaan jo tuohonkin liittymään?
Ottakaa nyt hyvät ihmiset peili käteen ja katsokaa sieltä mitä itse mahdollisesti teette sellaista, josta kaikki eivät tykkää.
Itsepähän tupakoijat maksavat kessuistaan.Niin kauan kuin tupakoitsija sallii minulle savuttoman hengitysilman, minä sallin tupakoitsijalle savuisen.
Ikävä vain moni juopunut on aikoinaan baarissa katsonut oikeudekseen, ellei jopa velvollisuudekseen, puhaltaa savua suoraan kasvoilleni kun ovat tajunneet minun olevan savuton.- äänestäjä
j.ellroy kirjoitti:
Niin kauan kuin tupakoitsija sallii minulle savuttoman hengitysilman, minä sallin tupakoitsijalle savuisen.
Ikävä vain moni juopunut on aikoinaan baarissa katsonut oikeudekseen, ellei jopa velvollisuudekseen, puhaltaa savua suoraan kasvoilleni kun ovat tajunneet minun olevan savuton.Kaikki asiat mitkä lailla on sallittuja pitäisi hyväksyä puolin ja toisin.
Ikävää jos olet joutunut provosoivien tupakoitsijoiden kohteeksi baarissa. Itsekin röökajana yritän tuollaisia asioita välttää, mutta kuten varmaan moni muukin on huomannut esim. kesällä grillatessa se savu jostain syystä vainoaa varsinkin sitä joka sitä eniten inhoaa...
Jos tahallaan kuitenkin noin tekevät, niin uskoisin sen johtuvan siitä, että röökaajat on ajettu pimeään nurkkaan ja tekevät siksi vastaiskuja.
En kuitenkaan itse henkilökohtaisesti sellaista hyväksy. Vielä sentään saa polttaa edes jossain.
- örkkimerkki
Vatsassa on suolahappoliuosta, joten kyllä ne madot sulaa siinä kuin sushit tai purilaiset. Voi koitua ongelmia, mutta sehän on homman idea.
Jos kilpailijat olisivat ns. turvassa, ei kai voitaisi käyttää nimitystä 'Pelkokerroin'. Siis jos kaikki olisi jotain hellanlettas-meininkiä, eihän sitä kukaan katsoisi. Business, you see. - muuta te ette osaa
kuin valittaa. Että tämmöinenkin idea on sun pieneen päähäs jostain tullut? Pääasia, että saa etsiä epäkohtia, ihan mistä tahansa, kunhan etsii ja löytää, tai luulee löytävänsä. Voi vittu, tää on kansantauti, tää uliseminen. Semmoista asiaa ei ole olemassa, josta joku herneaivo ei keksisi mitä mielikuvituksellisempia aiheita narista. Että pelkokerroin ja tupakoitsijat, itkenkö vai nauranko? Tiedoksi sulle, urpo, ettei tupakointi vie makuaistia, se heientää sitä HYVIN VÄHÄN! Tiedän tämän vuosikymmenten kokemuksella, tupakoivana ja tupakoimattomana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864660Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093857Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1893694Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.692108Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301172
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1531127- 511034
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30914