Jos mies on koko ikänsä joutunut seuraamaan sivusta kun roskasakki pariutuu eläimen raivolla, niin eikö siinäkään vaiheessa saisi olla vihainen elämälle? Jos miehessä ei ole mitään vikaa, onpahan vain saanut paskan pakan jaossa. Kuinka kauan ihan kivan, fiksun, miellyttävän, komean sekä muutenkin mukavan miehen pitäisi vain sietää asiaa? Kuolemaan saakka?
Välillä tuntuu että näilläkään palstoilla ei saisi sanoa poikkipuolista sanaa, ei purkaa vitutustaan, koska heti leimataan naisvihamieliseksi luuseriksi. Pitäisikö tässä vaan hymistellä ja hyväksyä tilanne sellaisena kuin se on?
Minä olen todella katkera. En arvosta nykyistä meininkiä. Pitäkää tunkkinne. Koen että minulla on oikeus olla katkera, ihan samalla tavalla kuin miinaan astuneella ja jalkansa menettäneellä kehitysmaan asukilla.
Olen katkera siitä että omat toimeni eivät ole aiheuttaneet muutosta asioihin, ja samalla huomaan että minua paskemmat yksilöt saavat pillua. Se ei vain ole oikein, ja olen oikeudentuntoinen. Epäoikeudenmukaisuus pitkässä juoksussa tekee ihmisestä vittumaisen.
En ollut alunperin vittumainen, mutta elämä on näyttänyt todelliset kasvonsa. Eli ei nyt ainakaan sotketa syy- ja seuraussuhteita.
Oikeus katkeruuteen?
19
1136
Vastaukset
- elämä kusee myös naisilla.
no hajoa siihen sitten! Kuule mullan on mies vedellyt turpiin jo vuosia. Olen yrittänyt itsaria ja hyvä ystäväni murhattiin ym. mutta en minä silti täällä ala toisille purkamaan oman elämäni kurjuutta. tuolla asenteella saat vain omasta elämästäsi vittumaista. eikä sitä pilluakaan tule noin ikänä.
- NYYYH!!!!
Sulta kuollut pari kaveria voi jessus! Haista paska.
Jos haluat bodycounttia mittailla niin häviät mulle. Minulta on kuollut kaikki. Sen enempää ei voi kuolla. Minun asenteeni ON elämän muokkaama. Kysyin aivan vitun yksinkertaisen kyssärin ja sinä tulet pätemään!? Et kykene ylittämään minua. Pillua peliin ja heti, tai sitten loppuu se moralisointi katkeruuden vääryydestä.
Minulla on siis oikeus olla katkera! - millaista......
ap. kuvailemaa paskasakkia. Luultavasti vielä rumia juntteja. Toivottavasti ette ole lisääntyneet (turha toivo arvatenkin).
- oikeutta!
Tee enemmän töitä!
Munkaan ovikelloa et ole vielä käynyt soittamassa. Mä täällä istun joka ilta ja odotan prinssiä...- että ei
ole tapana juosta nirppanokkaisten naisten perässä. Ilmeisesti olen homo.
- ................
ymmärrän hyvinkin sua. mäkin oon ihan helvetin katkera! en oikeestaan voi ees ajatella tätä sinkkuasiaa ja sitä miks en löydä ketään. mulla on silmät auki 24/7 ja juttuja on ollut monenlaisia, mut en haluu mitään juttuja kun yhden tärkeen jutun !! miehen! ja siis jos täällä purkaa katkeruuttaan nii heti tullaan vittuilemaan ja murjaistaan se sama vanha letkautus "ei ihme ettei tollanen synkistelijä ketään saa". mä elän hyvinkin positiivisella ja elämänmyönteisellä asenteella!!!! mä oon vaan sisäisesti hyvin hyvin katkera. ja jos joku ääliö bimbo puhuu ihanasta unelmiensa miehestä mä manaan ne mielessäni alimpaan helvettiin onnensa kanssa. mussa ei oo mitään vikaa! mun kohdalle ei vaan tunnu osuvan se oikea eikä kukaan sinne päinkään. puuh.
- DoS
korttitalolla.
Se yksi kortti paikalleen, mutta pakka levii joka kerta. ALkaa hajottaa ja huolella. - mutta minäe ne
tekee katkeraksi. Niin se menee.
- Miinakentälle, mars
Saathan sinä olla katkera elämälle ja kohtalolle ja maailmalle ja muille ihmisille ja vaikka saunatontulle. Mikä estää? Se, että muita ei kiinnosta kuunnella?
Se, että vertaat pillunsaamattomuuttasi jalan menettämiseen miinan vuoksi, paljastaa sinut suhteellisuudentajuttomaksi, oman peniksensä ympärillä pyöriväksi idiootiksi. Jos iskisit sen pippelisi riekaleiksi miinaan, vertailu olisi oikeutettua. - Tero Totuus
"Jos miehessä ei ole mitään vikaa, onpahan vain saanut paskan pakan jaossa."
En usko. Kyllä sinussa jotain vikaa on, jos et onnistu edes naista itsellesi saamaan. Eläimetkin osaavat pariutua. Pienet teinit saavat tyttö- ja poikakavereita. Samoin ylilihavat, lyhyet, tositosirumat jne. Jopa maailman lihavimmalla miehellä on nainen.
Luultavasti näet vain itsesi ihan eri tasoisena mitä olet muiden silmissä, tai sitten olet luonteeltasi niin vittumainen, umpitylsä tai outo, että naiset siksi välttelevät sinua.
Voi tietysti olla että olet niitä tyyppejä, jotka tuntevat olevansa äärettömän tasokkaita ja katsovat oikeudekseen esittää muille kasan vaatimuksia ja käyttäytyvät "alempiaan" kohtaan mitkäkin kuin umpimulkut pällit.
Oikeasti: En tiedä kovin montaa oikeasti tasokasta ja tervejärkistä miestä, joka ei naista saa. Yleensä normaalin näköisestä ja oloisesta tyypistä löytyy sitten niitä piirteitä, jotka selittävät sen sinkkuuden, kuten äärettömän jäykkä, huumorintajuton ja tylsä luonne, luonnottoman arka ja ujo luonne, tai muuten vaan tosi omituinen luonne. Tai sitten jotain luurankoja kaapissa, piiloperverssi tms.
Sekin tietysti vaikuttaa, että mitä kelpuuttaa. Jos tavoittelee sitä mihin ei ole rahkeita ja nyrpistää nenäänsä sille oman tasoiselle tarjonnalle, niin se on ihan itse aiheutettu ongelma (hyvin, hyvin yleistä naisilla). - OikeaMies.
".. ihan kivan, fiksun, miellyttävän, komean sekä muutenkin mukavan miehen pitäisi vain sietää asiaa?.."
Kuka on sua sanonut komeksi, äitikö? tuskin olet miellyttävä, vahvasti uskon että olet vastenmielinen. Semmoinen henkilö joka väkisin tuppautuu muitten ihmisten seuraa, aiheuttaen ärtymystä läsnäolollaan. Kun poistut niin tunnelma keventyy aivan kuin imasis pahan hajuisen pierun takaisin rektumiin. Mukava? no tuohon en jaksa edes vastata mitään. Totuus on tämä jos olisit mitään noista niin saisist naista, olet kusipäinen ruma atm-eunukki, tyydy siihen nyrkki-kyllikkiin ja sen viiten siskoon koska et saa muuta. Jos sua lohduttaa tämä niin olen saanut enemmän pillua kuin olet syönyt lämpimiä aterioita, nyt puhutaan ihan laatuperseistä. Hyvää loppuelämää katkera paskiainen, todennäköisesti käännyt homoksi! - katkera saa olla
ajattele et fiksut ja mukavat saa muutakin: nimittäin kavereita ja seurustelusuhteen.
Tänne taas kirjoittaa aika usein nää panotyypit jotka ei kykene muuhun.- OikeaMies.
ihan parisuhteessa olen, nuoruudessani olin aika häntäheikki. Joten se siitä :) Miksi ap ei saa edes parisuhdetta, onko hän muitten mielestä fiksu ja mukava epäilen, koska sitten hänellä ei olisi puutetta.
- todennäköisesti
OikeaMies. kirjoitti:
ihan parisuhteessa olen, nuoruudessani olin aika häntäheikki. Joten se siitä :) Miksi ap ei saa edes parisuhdetta, onko hän muitten mielestä fiksu ja mukava epäilen, koska sitten hänellä ei olisi puutetta.
ole monien parisuhde/seksi-markkinoilla sisällä olevien kuten ei tässä ketjussa teidän kahden edellisenkää mielestä fiksu. Hän on epäfiksu juuriki täältä parisuhde/seksi-maailman tapojen ja trendien näkökulmasta tarkasteltuna, mutta se on kuitenkin vain yksi näkökulma joskin tärkeä, ikävä kyllä, niiden osalta jotka pihalle noista kuvioista ovat joutuneet.
Sitten on miesten kyseessä ollen vielä niin että kerran näiltä parisude/seksi- markkinoilta ulos ajutunut mies helposti ajautuu ajan saatossa yhä enemmän ulos koska kyseessä on itseään ruokkiva prosessi. Kaikki naiset helposti keräävät paljon parisuhde/seksi- kokemusta ja alkavat halveksia miehiä jotka tässä asiassa jäävät paitsioon, tässä vielä sitten osa näistä naisia nussivista miehistä liittyy tukemaan heitä näiden miesten halveksinnassa ja kelvottomiksi julistamisessa kaikilla foorumeilla.
- naimisissa....
"Kuinka kauan ihan kivan, fiksun, miellyttävän, komean sekä muutenkin mukavan miehen pitäisi vain sietää asiaa? Kuolemaan saakka?"
Jos on fiksu ja komea niin kyllä nainen pitäisi löytuä kainaloon vuodessa tai kahdessa aktiivisella etsimisellä.
Jos ei ole, niin sitten onkin vähän huonompi juttu. Miehistä se vähiten komein 30% on varmasti todellisissa vaikeuksissa kun naisista edes se rumin 10% ei meinaa innostua. - tulinpahanvaansanoon
En alunperin ollut vittumainen... Tottakai olit ja olet edelleen, nyt olet saanut vaan lisää tulta. Ketä kiinnostaa? ole katkera, nyyhkytä oikein, itke elämääsi, pyöri pakkomieleteisesti itsesäälissä kun et pillua saa... Joo, ei se mitään. Sano poikkisanoja, pura vihaasi ja katkeroidu enemmän, piehtaroi siellä: täällähän te viestittelette keskenänne "te tyypit" ja ihmettelette kun ei ketään saa. Mä en ihmettele, suurin osa tän "sinkku-palstan" kirjoittajista kuuluis osastoon "sekopäät" ja kuka vittu sellaisia huolii. Kyllä mäkin olen ollut yksin pitkiä aikoja ja tunnen jopa muutaman ikisinkun, eikä ne tälläisiä vitun katkeria sekopäitä ole. Joten kyllä se vika on vaan teissä. Niillä menee ihan hyvin. Okei, ei tipu pillua, vittu mitä sitten. Niinkun muuta elämää ei ois. Jos tän palstan asioista pitäs kattoo, niin sinkut ois todella sukuelinten puutteessa rypeviä yhden ajatuksen ihmisiä, jotka kuvittelee kaikki olevansa toisiaan ylempänä ja luulee kusipäisen asenteen miellyttävän jotain niin paljon että kiinnostuu, ja sitten kuitenkin kun se itsetunto on surkeempi kun hakatulla koiralla, niin mistä siinä kiinnostuu? Kun joku yrittää ihan mitä tahansa keskustelua aloittaa positiivisemmassa hengessä, niin asiallinen keskustelu tyssää sekopääsinkun vuodatukseen, miten hän on "tasokkaampi" ja "parempi" tai miten hänen ei tarvitse muuttua saatana millään tavalla, ja hän ei ala, ja kuitenkin kaikki on ihan epäoikeuden mukaista.
Voi vi**u ettekai te ihan oikeesti kuvittele että joku vois olla tollasista kiinnostunut? Ei ole, eikä tule olemaan.- Hämärän rajoilta
Suunnilleen kaikki kirjoittamasi on totta jo lähtien siitä, ettei katkeruus ole mitenkään kehittynyt olosuhteiden myötä vaan ollut mukana aina. Itse ainakin olin jo jossakin kymmenen ikävuoden kieppeillä sosiaalisesti niin vammainen, ettei minusta ollut lähtemään luokkaretkille tai osallistumaan liikunnassa tanssitunneille. Syy ei ollut edes kiusaamisessa: mikäli sellaista esiintyikin, se oli seurausta siitä mitä olin, ei syy tällaiseksi tulemiseen. Pitää siis paikkansa, että tämä iloinen joukkomme on ollut menetettyjen tapauksien surkea kavalkadi jo alusta asti.
Mitä naisiin tulee, olen luovuttanut jo aikoja sitten - tai oikeastaan en koskaan ole edes yrittänyt; naisen saadakseen pitäisi laittaa kaikkensa peliin, ja jos käteen on suuressa jaossa annettu vain kakkonen ja seiska eri maata, niin... Tämän vuoksi olen keskittynyt juuri mainitsemaasi katkeruuteen. Tärkein työ on levittää kyynistä asennetta, pahaa oloa ja kapinahenkeä muillekin. Antakaa muiden raataa puolestanne, uhrata parhaat vuotensa ja terveytensä työn alttarilla, jotta he voisivat maksaa veroina meidän elättämisemme! Ja kenties se ei edes jää vielä tuohon, mikäli vaakakupit eivät vielä ole tasan. Onhan kärsimys maailman ainoa demokratia, ja henkilökohtaisten tragedioiden edessä maailman valtiaatkin polvistuvat: koska on mahdotonta että kaikilla olisivat asiat joskus hyvin, tasa-arvon ajamiseksi tulee pyrkiä tilanteeseen jossa kaikilla asiat ovat yhtä huonosti. Tämä henkilökohtainen on rehellisesti poliittista, mutta tätä ei naamioida tieteeksi ja tehdä hegemonisesta asemasta.
Markkina-arvoteoreettinen tasokeskustelu, naisten luonteen paljastaminen ja toivonkipinöiden sammuttaminen yksinäisyyteen tuomituilta nuorilta johtaa parhaimmillaan suuriin tekoihin. Itsehän toki olemme pelkureita, mutta aina joukosta löytyy joku rohkeampi, johon suuret julistukset voivat tepsiä silmiä avaten. Amerikkalainen koomikko Billy Crystal on lausunut, että koululuokan klovnin ja koomikon ero on seuraava: klovni on se tyyppi, joka vetää housunsa kinttuun kaikkien nähden jalkapallo-ottelussa tai valmistujaisseremoniassa, mutta koomikko on kaveri, joka sai puheillaan hänet tekemään niin.
On valinnoista kiinni, ryhtyäkö kloviksi vai koomikoksi. Ne joilla on enemmän rohkeutta ja epätoivoa kuin älyä sopivat täydellisesti klovneiksi, kun taas älyyn ja maailman hulluuden lisääntymisen sivusta seuraamisesta nauttimiseen taipuvaiset pelkurit - kaltaiseni - ovat tässä pelissä määrätty koomikon rooliin. Kun klovnin 15 minuuttia julkisuuden valokeilassa on ohi, katoaa koomikko mustassa takissa ja lierihatussaan yön pimeille kujille myhäillen tietäessään, että langat ovat olleet hänen käsissään koko ajan, mutta häntä ei voi syyttää mistään - hänestä tuskin koskaan edes kuullaan. - tyypillistä kommentt
"Jos tän palstan asioista pitäs kattoo, niin sinkut ois todella sukuelinten puutteessa rypeviä yhden ajatuksen ihmisiä, jotka kuvittelee kaikki olevansa toisiaan ylempänä ja luulee kusipäisen asenteen miellyttävän jotain niin paljon että kiinnostuu, ja sitten kuitenkin kun se itsetunto on surkeempi kun hakatulla koiralla, niin mistä siinä kiinnostuu?"
Joo tällaisen käsityksen varmasti voi saada ja erityisesti niin jos haluaakin asioita näin tulkita. Minusta tämä tällainen liittyy juurikin siihen iseään ruokkivaan prosessiin joka kerran parisuhde/seksi-markkinoilta ulos ajautuneita miehiä yhä enemmän ulos ajaa.
Nämä parisuhde/seksi-asiat eivät todellakaan ole kenenkään ihmisen kannalta hänen koko maailmansa, ja ei eri miesten luonteet tässä asiassa niin paljon toisistaan poikkea. Se vaan että siinä tapauksessa jos kokonaan nämä parisuhde/seksi-asiat jää elämästä pois alkaa niistä syrjään joutuminen helposti ahdistaa ja se sitten voi näyttäytyä kärjistyneellä tavalla jonka ulospäin voi halutessaan tulkita niinkuin sen tuossa tulkitset.
Ei parisuhteessa elävälle tai naisia näiltä parisuhde/seksi-markkinoilta helposti pyydystämään tottuneelle nämä asiat niin tärkeinä näyttäydykkään, ellei hän sitten ole niitä jotka eivät paljon mistään muusta kiinnostuneita olekkaan, joita niitäkin kyllä on. Nämä paljon naista käyttävät miehet kuitenkin keskittyvät näihin nussimisjuttuihin omasta tahdostaan, eikä siis heitä tähän pakota se paine mikä naisseuran kokonaan puuttumisesta johtuu.
- M24.
vaikka saanut alle 10 naista. Ja komeaksi kehuvat ja mukavaksi. Katkeruus johtuu siitä, ettei mikään suhde kestä :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16912833
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1545458Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454780Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493689Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392788Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1201955Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1111706Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3661638Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1081538Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361471