Mitähän kosteusvoidetta, päivävoidetta tai mitä tahansa voidetta suosittelisitte minun iholle kun haluaisin siitä mattapintaisen? Iho on sekaiho, eli jostain suun ympäriltä ja nenänpielistä se on tosi kuiva ja jopa hilseilee ja sitten taas muuten öljyyntyy tosi nopeasti. Näyttää sellaiselta ärsyttävän öljyiseltä melkein heti pesun jälkeen ja kun pyyhkii sitä niin paperikin on ihan öljyinen. Mietin että johtuukohan tuo öljyyntyminen sitten siitä että iho ois kosteutta vailla? On nimittäin lisääntynyt vanhetessa. Ihohuokoset on kyllä aika suuret ja finnejäkin tulee vielä vaikka ikää on 26. Niin ja näin auringonvalon lisääntyessä ois myös kiva jos voiteessa ois uv-suojakin. En tiedä oisko sitten yövoide parempi, jos ei pesis aamulla kasvoja niin vaikuttaisko se vielä... Mielellään yhden voiteen kuitenkin haluaisin koska oon aika laiska käyttämään kasvovoiteita. Ois hyvä jos se kävis samalla myös silmänympärysiholle, sekin on aika kuiva silmien alta. En oo käyttäny yleensä mitään kasvovoiteita, muuta kuin jotain apteekin perusvoiteita kuiviin kohtiin, mutta niissäkin inhoan sitä kun iho jää usein jotenkin kiiltämään. Kiitos jos vaivaudutte vastaamaan.
Mattapintainen iho millä voiteella?
2
679
Vastaukset
- tulee tässä
Katsoppa tuo linkki alta, siinä on tutkittu ja turvallinen perinteinen tuote.
http://kasvinsuojelu.berner.fi/tuotteet/tummeli.html - apuja iholle
Lumene Beauty Base Meikin Pohjustusvoide toimii myös sellaisenaan, jos ei halua meikkivoidetta käyttää.
Minä vannon lumenen nimeen, ja sekä yöllä että päivällä olen käyttänyt ARCTIC AQUA 24h Syväkosteuttavaa kasvovoidetta, usein ihon pinnan öljyisyys johtuu siitä että iho on oikeasti kuva, ja nostaa siksi kaiken öljyn pintaan suojaksi, joten tämä varmaan toimisi sullakin. Aamupesua ei kannata jättää pois, iho uusiutuu yöllä ja työntää kuonan silloin pintaan. Toivottavasti tästä on apua, ihosi ainakin kuulostaa samanlaiselta mikä minulla ja nämä on auttaneet. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3524491Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1462538Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822146- 1451690
- 261227
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!441222- 351178
- 791101
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!3451045Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1431029