Vittu. Vitsi. Vittu. Morooo!
Hähä! xD
Kännissä?
58
1046
Vastaukset
Pete-fetissi on kyllä hauskin fetissi ikinä. Jopa hauskempi kuin Hossi-fetissi tai Metsäpalowaara-fetissi.
- Rouva Ratikka
ratikkafeissi?
- MMies
Onhan toi Ratikkakuski ja MMies fetissikin ilmeisen vahva(sama henkilö kaiken takana..nii-i, surullista...), eli älä ole masis :(
- MMies
MMies kirjoitti:
Onhan toi Ratikkakuski ja MMies fetissikin ilmeisen vahva(sama henkilö kaiken takana..nii-i, surullista...), eli älä ole masis :(
väärässä.
- MMies
MMies kirjoitti:
väärässä.
Missä muka? Sä ET ihannoi mua ja tahdo kaikkea gloriaa, mitä säkenöivä älyni ja hurmaava persoonani palstalla saakaan osakseen? :/
- MMies
MMies kirjoitti:
Missä muka? Sä ET ihannoi mua ja tahdo kaikkea gloriaa, mitä säkenöivä älyni ja hurmaava persoonani palstalla saakaan osakseen? :/
sama henkilö kaiken takana..nii-i, surullista...
- MMies
MMies kirjoitti:
sama henkilö kaiken takana..nii-i, surullista...
Jokin harrastus ehkä, aivot, tyttöystävä, töitä tms?
Mikä painaa pientä mieltä? - MMies
MMies kirjoitti:
Jokin harrastus ehkä, aivot, tyttöystävä, töitä tms?
Mikä painaa pientä mieltä?vahvempi lääkitys.
- MMies
MMies kirjoitti:
vahvempi lääkitys.
Levozin voisi auttaa sinua, uskon ma. Tsemppiä vaan ja noin.
- avaruus-pete
MMies kirjoitti:
Levozin voisi auttaa sinua, uskon ma. Tsemppiä vaan ja noin.
Viel ku sais pillua. Vittu.
Hähä! xD - sitä noin
avaruus-pete kirjoitti:
Hähä! xDtule saamaan.
- MMies
avaruus-pete kirjoitti:
Hähä! xDKoita nyt raukkaparka edes muistaa nikki, jota esität käyttäväsi edes. Pelkästään säälittävää.
- Rouva Ratikka
MMies kirjoitti:
Koita nyt raukkaparka edes muistaa nikki, jota esität käyttäväsi edes. Pelkästään säälittävää.
Kyllä minä oikeasti käytän näitä nikkejä.
- mennä nukkumaan
Rouva Ratikka kirjoitti:
Kyllä minä oikeasti käytän näitä nikkejä.
mikset mene?
- MMies
mennä nukkumaan kirjoitti:
mikset mene?
En minä.
- hereille
MMies kirjoitti:
En minä.
nyt kun pete nukkuu?
- scåle
hereille kirjoitti:
nyt kun pete nukkuu?
haluisit jutskata?
- MMies
hereille kirjoitti:
nyt kun pete nukkuu?
Siinäpä sulle tekemistä. Ei mitkään pelit kuitenkaan innostais enemmän tms joutavanpäiväinen?
- hereillä,
scåle kirjoitti:
haluisit jutskata?
riippuu siitä?
- on estää
MMies kirjoitti:
Siinäpä sulle tekemistä. Ei mitkään pelit kuitenkaan innostais enemmän tms joutavanpäiväinen?
kehittävä keskustelu.
- Aurinko79-
hereillä, kirjoitti:
riippuu siitä?
Menen nyt nukkumaan :)
Kumppani tulee huomenna käymään vanhempiensa kanssa :)
Pitää siis olla virkeänä :) - sen kanssa
Aurinko79- kirjoitti:
Menen nyt nukkumaan :)
Kumppani tulee huomenna käymään vanhempiensa kanssa :)
Pitää siis olla virkeänä :)joka siellä nimimerkkien takana on. sitten kun se herää.
- MMies
on estää kirjoitti:
kehittävä keskustelu.
Vielä joutavampaa olisi itse kehittää sitä kehittävää keskustelua, joka ei kuitenkaan johda mihinkään.
- voit tietää
MMies kirjoitti:
Vielä joutavampaa olisi itse kehittää sitä kehittävää keskustelua, joka ei kuitenkaan johda mihinkään.
mihin se johtaa?
- MMies
MMies kirjoitti:
"mistä sä sen
Kirjoittanut: voit tietää 14.3.2009 klo 23.31
mihin se johtaa?"
Vrt. koira-keskustelu. Juuri siitä tässä palstassa alun perin pidinkin, eli sen anarkistisuudesta- kukaan ei määritä rajoja, kukaan ei määritä normeja tai rajoja, mitä keskustelu saa koskea tai raqjoita ihymisten mielipiteitä. Lukuisia antosia keskusteluja aikoinaan käyty juuri siltä pohjalta, mutta mitäpä sinä sellaisista ymmärtäisit.
- onko
sun lääkitys unohtunu?
- sä valitset
ne ketä apinoit?
- älä ala
neiuvomaan. keskustelen lähes päivittäin hyvissä keskusteluissa mukana. ja asiallisesti. sinä et nyt ymmärrä mistä tässä on kyse.
- MMies
Luuseri länkyttää nyt kyllä pelkkää paskaa. Näyttöjä, hani? Hossit, mettikset, spårakoskit yms ihan asiallista? Ja joo, henkilöin tämän juuri Sinuun, koska olit niin tyhmä, että menit vastaamaan. Tässä on nyt varmaan kyse...mistä muusta kuin häiriintyneen psyykeen rappiotilasta?
- sun mielipide
MMies kirjoitti:
Luuseri länkyttää nyt kyllä pelkkää paskaa. Näyttöjä, hani? Hossit, mettikset, spårakoskit yms ihan asiallista? Ja joo, henkilöin tämän juuri Sinuun, koska olit niin tyhmä, että menit vastaamaan. Tässä on nyt varmaan kyse...mistä muusta kuin häiriintyneen psyykeen rappiotilasta?
yleensä koskaan. ei nytkään.
- MMies
sun mielipide kirjoitti:
yleensä koskaan. ei nytkään.
Mitä vittua sitten roikut täällä, pelle? Vastaatkin vielä. Naurettavuuden huippu.
- sä täällä
MMies kirjoitti:
Mitä vittua sitten roikut täällä, pelle? Vastaatkin vielä. Naurettavuuden huippu.
roikut neuvomassa muita? painu nukkumaan jos vituttaa. napanöyhtä.
- MMies
sä täällä kirjoitti:
roikut neuvomassa muita? painu nukkumaan jos vituttaa. napanöyhtä.
Mitä tässä muka on neuvottu? Jos neuvoja kaipaat, niin haulikko leuan alle olisi sopivin vaihtoehto. Sun kaltaista luuseria kukaan jää kaipaamaan. Anna meidän Vapaiden Ihmisten hengittää rauhassa ja tee palvelus kaikille. Ei sullakaan ole niin hyvä olo, eihän.
- omia heikkouksia
MMies kirjoitti:
Mitä tässä muka on neuvottu? Jos neuvoja kaipaat, niin haulikko leuan alle olisi sopivin vaihtoehto. Sun kaltaista luuseria kukaan jää kaipaamaan. Anna meidän Vapaiden Ihmisten hengittää rauhassa ja tee palvelus kaikille. Ei sullakaan ole niin hyvä olo, eihän.
muille. kaada itellesi vaan. olen hyvin pärjännyt tähänkin asti ilman sun neuvoja.
- MMies
omia heikkouksia kirjoitti:
muille. kaada itellesi vaan. olen hyvin pärjännyt tähänkin asti ilman sun neuvoja.
Menit vastaamaan vielä. Heikko itsetunto? Mieti vielä edellä sanomaani. Vittuako sulla tekee, oikeasti? "Hyvin pärjääminen"...mitä silläkin ymmärrät?
- ole vaan
MMies kirjoitti:
Menit vastaamaan vielä. Heikko itsetunto? Mieti vielä edellä sanomaani. Vittuako sulla tekee, oikeasti? "Hyvin pärjääminen"...mitä silläkin ymmärrät?
sen susta huomaa. ;)
- MMies
ole vaan kirjoitti:
sen susta huomaa. ;)
Loppuiko sanominen?
http://www.youtube.com/watch?v=rWjhxnVcmgg - ---
MMies kirjoitti:
Loppuiko sanominen?
http://www.youtube.com/watch?v=rWjhxnVcmggTästä kunnon biisi
http://www.youtube.com/watch?v=iPrnduGtgmc - lämmittelen
MMies kirjoitti:
Loppuiko sanominen?
http://www.youtube.com/watch?v=rWjhxnVcmggmites sulla? kun linkin laitoit.
- heti parani
--- kirjoitti:
Tästä kunnon biisi
http://www.youtube.com/watch?v=iPrnduGtgmcmusiikin taso. kiitos.
- MMies
lämmittelen kirjoitti:
mites sulla? kun linkin laitoit.
Vihjailuja ymmärrä?
- sultakin
MMies kirjoitti:
Vihjailuja ymmärrä?
juomat loppua?
- sun vihjailuja
MMies kirjoitti:
Vihjailuja ymmärrä?
ymmärtää? haluatko multa vihjeen?
http://www.youtube.com/watch?v=ssC77hapv0g - MMies
sultakin kirjoitti:
juomat loppua?
Mömmöjen voimalla mennään loppu yö.
- terveellisiä
MMies kirjoitti:
Mömmöjen voimalla mennään loppu yö.
violetit vaan väsyttää.
- MMies
sun vihjailuja kirjoitti:
ymmärtää? haluatko multa vihjeen?
http://www.youtube.com/watch?v=ssC77hapv0ghttp://www.youtube.com/watch?v=fKyZ4y5fs7o&feature=related̈́
Sä et oo mitään järkävää tai edes kriittistä ja perusteltua vittuilua antanut, niin mitä vittua? Oot pelkkä pelle. Sulla ei oo ihmisarvoa, luuseri.
Ensinnäkin a) opettele ymmärtämään, mistä on kyse
b) kehitä vittuilusi sen mukaa ja
c) katso, että olet älykkäämpi, kuin vittuiltava kohde.
Ikävä kyllä yksikään palstalaisista kautta historian ei pärjää älyllään minulle, joten tuskin sinäkään (ja kaikista ennakkomerkeistä lukien, et todellakaan), joten minkä vuoksi tuhlaat aikaasi? Tiedän kyllä, että se 17-vuotiaan elämä voi olla ahdistavaa jne, mutta koita nyt vittu edes hahmottaa tämä kolmivuotinen traditio. Siihen et pysty, eli olet totaalinen luuseri aina ja kaikkiaan. - miten päin vittua
MMies kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=fKyZ4y5fs7o&feature=related̈́
Sä et oo mitään järkävää tai edes kriittistä ja perusteltua vittuilua antanut, niin mitä vittua? Oot pelkkä pelle. Sulla ei oo ihmisarvoa, luuseri.
Ensinnäkin a) opettele ymmärtämään, mistä on kyse
b) kehitä vittuilusi sen mukaa ja
c) katso, että olet älykkäämpi, kuin vittuiltava kohde.
Ikävä kyllä yksikään palstalaisista kautta historian ei pärjää älyllään minulle, joten tuskin sinäkään (ja kaikista ennakkomerkeistä lukien, et todellakaan), joten minkä vuoksi tuhlaat aikaasi? Tiedän kyllä, että se 17-vuotiaan elämä voi olla ahdistavaa jne, mutta koita nyt vittu edes hahmottaa tämä kolmivuotinen traditio. Siihen et pysty, eli olet totaalinen luuseri aina ja kaikkiaan.sinä tunnet ihmisiä. sun älykkyys on jotain ameeban tasoa. voi olla allekkin sen.
- MMies
terveellisiä kirjoitti:
violetit vaan väsyttää.
Ihan vitivalkoset luurangot parhaita, mutta violetit sitten, kalanmaksakapsaleista puhumattakaan. Puhun siis hypnooteista, joita lähinnä kaipaisin. Mutta näillä mennään, mitä on. Ja väsyä kyllä, kiitos. Univelkaa taas niin vitusti- viime yönä nukuin vain 12 tuntia, mutta perseestä, kun ma aamulla pitää olla klo 6 tikissä. Jea, insoja, kiitos.
- MMies
miten päin vittua kirjoitti:
sinä tunnet ihmisiä. sun älykkyys on jotain ameeban tasoa. voi olla allekkin sen.
Ja sun kommentoinmti taas paljastaa taas kaiken sen. Koitas nyt poika edes eritellä niitä asioita, mitä oot muka kritisoivas. Tollaset punikkipellet saa vaan muuten turhaan turpiinsa kadulla, tiäksä. Kaikki heijastuu suhun. Juuri suhun, Suureen Idioottiin, joka on lukenut pari kirjaa ja kuvittelee olevansa jotain. Tiäx, toi e.w vois olla sulle hyvä kumppani? Koitas sitä, niin ei tarvi yksin syhkistellä.
- olen kylläki
MMies kirjoitti:
Ja sun kommentoinmti taas paljastaa taas kaiken sen. Koitas nyt poika edes eritellä niitä asioita, mitä oot muka kritisoivas. Tollaset punikkipellet saa vaan muuten turhaan turpiinsa kadulla, tiäksä. Kaikki heijastuu suhun. Juuri suhun, Suureen Idioottiin, joka on lukenut pari kirjaa ja kuvittelee olevansa jotain. Tiäx, toi e.w vois olla sulle hyvä kumppani? Koitas sitä, niin ei tarvi yksin syhkistellä.
nainen. ja päätä nyt ihmeessä kumpaan ketjuun sä mulle vastaat?
- MMies
olen kylläki kirjoitti:
nainen. ja päätä nyt ihmeessä kumpaan ketjuun sä mulle vastaat?
Opettele vittu edes alkeellisempia nettikettisääntöjä ja käytä jotain tunnistettavaa nimimerkkiä. Puskapeelot alati vaiohtyovine nimimerkkeineen on mulle pelkkää paskaa. Sua ei ole olemassa eikä sun mielipidettä rekisteröidä, eli olet taasw tehnyt kaiken turhaan. Käytä vaikka raiskattua nikkiäö, kuten minhä tai vittu pidä turpas kiinni, jos ei mielikuvitus riitä sellaisen luomiseen. Ihan ja a ja o.
- mä nyt jaksa
MMies kirjoitti:
käyttää sitä. huomenna ehkä taas käytän. kuka tietää. joo mä lähen nyt meneen. tossa sulle biisi. älä tapa ittees niillä vitun mömmöillä. ne tekee tyhmäks. hitaasti mutta varmasti
http://www.youtube.com/watch?v=q1MTmJeuVAM - MMies
mä nyt jaksa kirjoitti:
käyttää sitä. huomenna ehkä taas käytän. kuka tietää. joo mä lähen nyt meneen. tossa sulle biisi. älä tapa ittees niillä vitun mömmöillä. ne tekee tyhmäks. hitaasti mutta varmasti
http://www.youtube.com/watch?v=q1MTmJeuVAMSut on kyllä tunnistettu. Ja tiedokseksi: mömmöillä en voi tappaa itseäni, koska tiedän, mitä vedän ja kuinka paljon. Mikään nöösipoika sentään. Eikä ne oo ne mömmöt, jotka tekee tyhmäksi hitaasti, vaan pilvi.
- nöösipoika
mä nyt jaksa kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=q1MTmJeuVAMtutimaan, huomenna on taas parempi päivä
- aha olet
MMies kirjoitti:
tehny tunnistustehtäviä MMies. voi kauheeta. silti mömmöissä notkut ja pidät itseäs viisaana? et vitun pöhnäpate tunnista edes hiirtä fasaanista.
- näi o:))
aha olet kirjoitti:
tehny tunnistustehtäviä MMies. voi kauheeta. silti mömmöissä notkut ja pidät itseäs viisaana? et vitun pöhnäpate tunnista edes hiirtä fasaanista.
Usko kaikki mitä palstalla kirjoitetaan :)
- mä en usko
aha olet kirjoitti:
tämän palstan skeidaan. mutta joo menee parempaa tekemistä odotellessa.
- suoraansanottuna...
Suoraan sanottuna en ymmärrä aloituksesi funktiosta hevon veetä.
Enkä ole humalassakaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016299
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814859Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1013122Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302952Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262175Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191566Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371131Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?921130Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311046- 48824