Oon seurustellu 8kk,kyseisen miekkosen kanssa elikä mulla on ollu n.2v.treffi palstalla ilomotus,en ole käynnyt sivustolla mies muistiin ainoastaa välillä mies ystäväni kanssa katsomme mun proffaa,ku siel on yks kuka laittaa hyviä biisiä..En halua vielä poistaa proviilia koska mulla on muutama hyvä ystävä siellä!!!
Vittu äijän rääpäle vinkuu siit et mulla on 24 treffisivuilla
9
3917
Vastaukset
- oiskohan
aika hoitaa ittensä hengiltä!!!!
Vai käyttää sitä älyä mitä meille ihmisille on annettu (ei tosin kaikille) ja sinä oot aika loistava esimerkki siitä älyn puutteesta!! - ---
Saisit periaatteessa messengeriin ne ystävät ja hekin saa sen omaan koneeseen. Ellet sitten muuten halua sosialisoida.
- vitunjakaja
hanki elämä ja mene kouluun siitä,,loisimasta.
- tässä ehdotus
Mitä jos opettelisit kirjoittamaan oikein tai vaikka käydä koulun loppuun.
Aloitat kiroilemalla. Tämäkö on nykynuorison taso?? Toivottavasti olet poikkeus. - aikuinen Nainen
Otsikosta päätellen arvostat sun miestäsi ja sun suhdettasi todella paljon!! Jos toisesta ihmisestä aidosti välittää, niin kyllä aivotoiminnan pitäisi sanoa, että silloin poistetaan profiili seuranhakupalstalta.. vai onko niin, että tuo "hyvä ystävä" on alkanut kiinnosta sinua enemmän kuin oma miehesi "äijän rääpäleesi" kuten sinä häntä kauniisti kutsut.
- aihe !
Kumpaa mieltä enemmistö lukijoista on ?
- niin vitu hoono soomi
joten enpä viitsi kommentoida tyhjänpäiväisiä asioita.
- Nimetön
Siis mix et oo voinu poistaa sun profiilia...vaikka sulla on jo mies?? EIKÖ YX MUKA RIITÄ??
- huipussaan
Sinähän se vaikutatkin arvostavan kumppaniasi todella paljon kun ihan julkisesti rääpäleeksi nimittelet. Mietis pikkusen tanan rääpäle itte
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1095143
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2642120- 911736
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401200Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3411187Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051110- 501109
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1521101- 1111059
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os85994